Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- ...
- 148
- Seuraava »
OIJOI ja oih......ei tässä muuta pysty sanoo...oli nääs sellast polkkaa alusta loppuun asti!!Jengiä oli kyl vähän,mut ihmekös tuo kun pileitä oli ainakin puolentusinaa päällekkäin.Kerrankin oli TILAAA tampata*ökkö*
Knukleheads oli loistava eikä muissakaan ollut moittimista(liiemmin)*vink*
Kiitos teille,nyt toivun 5h tamppisession aiheuttamista kivuista ja säryistä;)*purr*
hmm... itse pidin pietarista ja kikistä paljon, vaikka moni näkyy täällä haukkuvankin. Mutta myös tab oli hyvä, ja Kuisma. Kaikkien aikana tanssin
Huoh! Ei voi muuta sanoa!! Kiitos ERITTÄIN paljon kaikille ihmisille mun ja Juken puolesta ketkä saavuitte paikalle!!!! En oo koskaan viettänyt vastaavanlaista juhannusta...
Paikka oli juuri sopiva tälle porukalle.
Toivottavasti nyt Salamanterin kamera ja Phazen levyt löytyvät. Uskomatonta että voi hävitä tavaraa tuon porukan seurassa..
Terveiset kaikille uusille ihmisille kehen tuli tutustuttua!! Olette mahti sällejä
Ens juhannuksena sitten taas uudestaan!!! Aivan varmasti.
Nyt on pakko pistää filmi poikki ja mennä nukkumaan.
...niin ja kahtotaan jos sitä vielä keksisi loppu kesäksi jotain kivaa samalle porukalle
Kalle kuittaa! Öitä.
Kannatti taas tulla paikanpäälle. Vaikka oli ahdasta ja huono ilma ni ei se mun iltaa ainakaan pilannu. Tanssilattiallakin viihdyin lähes koko illan*ökkö*
ei varmasti vedäkään vertoja laby - gate (99/00) Mut mennen tullen voittaa 2001:n jälkeen olleet reactorin ja hallmarkin. Kaapeli jyrää labyn bileissä!!!
[q]ezzy:
mistä lähtien bilejärjestäjien ykköstavoitteena on ollut järjestää ihmisille kuulovaurio hyvän mielen sijasta? eiköhän se musiikki ole ihan yhtä hyvää, vaikka sitä soitettaisiin hieman hiljempaakin.
[/q]
Onkohan siellä ollut kovastikin erilaiset äänenpaineet eri puolilla salia? *täh* Bailattiin aika edessä eikä edes tullut mieleen kaivaa tulpat esille. Normaalisti herkkäkorvaisempi kaverikin otti tulpat pois kun musa oli niin hiljaisella... Tai ehkä mä oon nyt sit entisen puolisokean lisäksi puolikuurokin
ihkua oli, todella!
a pappa ei pettänyt perjantaina, moloko olis saanu sovittaa biisejä,
nyt ne oli ku suoraa levyltä.
lauantain parasta antia oli ehdottomasti turbiini-salissa.
nam*hih*
KIITOS Tommille ja muille järkkäreille*hihu* teitte taas loisto bileet*jiihaa*
nyt vois mennä vähä*nukkuu*
Voi voi pakko päästä sanomaan että bileet oli... hanurista...
Ikinä en ole taviksia "bileissä" yhtäpaljon nähnyt suhtautettuna bilettäjien määrään. Ilmeisesti lesboshow oli houkutellut paikalliset mestoille kun hintaakaan lystille ei tullut kun narikan verran 2. Sitten pikkuhiljaa kun musiikki illanmittaan rankkeni niin paikalle jäi ainoastaan bilettäjät joita määrältään oli noin sormet ja varpaat yhteenlaskettuna. Äänentoisto aivan ala-arvoinen. Musiikki aivan liian hiljaisella. Minulla ei muuta. Kuittaan.
No, jopas oli huippukivaa. Koko illan säännöllisesti putoili sellaisia biisejä että rollaattori oli pakko heittää sivuun ja mennä pamauttamaan välilevyt paikoiltaan. Strobot oli suunnattu niin että kuvaamista en tullut harjoittaneeksi ollenkaan, mutta pitää josko tänään silti yrittäisi.
Kuumakin oli, mutta onneksi Säteen bileissä ei ole aikaisemminkaan puututtu paidattoman ja hikisen miehen (epä)estetiikkaan.
*sydän* Parven putkistrobolinja *sydän*
*sydän* Tommin autossa suorittama helvetillisen päänsäryn poistanut hieronta *sydän*
*sydän* Dokausseura *sydän*
*sydän* Pr0ton-Samulin Finlandiat *sydän*
Ainiin, kiitokset niille muutamalle uudelle Klubituslaiselle, jotka tulivat esittäytymään. Valitettavasti kasvo- ja nimimuistini on kammottava, joten ei kannata laittaa ylimielisyydeen piikkiin sitä jos en vielä ensimmäisen esittäytymisen jälkeen teitä muista. Oli kuitenkin hauska tavata.
[q]-x-:
joo aamuilluihin ehdottomasti
[/q]
juup sinne mennään ja täysillä ne on sit nyt seuraavan kerran 7.9. ja line up on:
tab
orkidea
kalle miettinen
ja aamuillut alkaa olemaan joka kuun eka sunnuntai....
Kesä illut on nyt vaan unelmaa,... toivottavasti ens kesänä ne palaa jälleen...*sydän*
Mark:[q]vai että tollasta menoa turkusessa.. Tapahtuiko tää kaikki siis pileissä vai jatkoilla / jatkojen jatkoilla vai mitäs? Plah, ois pitäny lähtee, kai joku nyt sentään sai kuvan millan rinnoista...?
-M[/q]
tää tapahtu ihan itse bileissä:D ja kyl niit kuvia on, eri asia kuin paljon niitä julkastaan;)
ja kyl mä sanon et ne ketkä ei ollut: MISSASITTE VÄÄRÄT KEMUT.
Mun käsityksen mukaan noi Attic-bileet on pidetty aina La Posten pienessä yläkerrassa, toivottavasti kurkkasitte sinnekin.
=)
[q]Tony#5:
Muutama kuva ja videopätkä kotisivuilla.
[/q]
Sun kotisivuilta linkkiä naps ja: The page cannot be found
Tosta äänenvoimakkuudesta niin mä en tajua miks ne voluumit pitää olla niin kovalla, että basso iskee sydämmeen toisen tahdin suunnilleen
Äänenvoimakkuus omasta mielestäni oli juuri sopiva lähes kaikissa huoneissa paitsi ,että vitutti se ,että pääsalin kaikki kajarit sijoitettu eteen, sama juttu viime vuonna.
Toi äänen naksuminen oli vähän harmillista mutta ei se kamalasti haitannut.
ojoi. twisteri olis varmaa pitäny tulla tsekkaa jos toi oli tuolla to kans. hengailin hietsus kans myohemmin illasta..
ja pe ja la ja su =D
[q]onko muistikuva väärä vai heitettiinkö me tikkaa jossain kohtaa siel saunal?[/q]
Kyllä me heitettiin tikkaa jossain vaiheessa la-iltana. Mä oon muuten hyvin ylpeä siitä, että mä osuin kaikilla tikoilla tauluun. Meinaan tohtorit oli eilen todennu, että kyynerpäästä oli joku luu murtunut ennen juhannusta.
Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomaksi jääneille hullunhauskasta juhannuksesta. Sääli vaan, että tuotettiin pappisedälle pettymys kun ei oltu jotain god damn jehovan todistajia. Pikemminkin helvetin sekavaa seurakuntaa.
Ja D:lle tiedoksi: Kukaan ei pysty nukkumaan bileitä kumoon niinkuin sä sen teit! Sä kuulet tosta vielä pitkään!
Onko kyseessä about tämän näköinen vehje?
http://img.dpreview.com/reviews/images/sony_dscp9.gif
Jos on ja sellaisia ei ollut tuolla paikalla kuin yksi niin viimeinen havaintoni siitä n. aamukolmen aikaan yläkerran lattialla jonkun patjan vieressä jossa meinasin istua sen paskaksi kunnes tein pienen mutta merkittävän väistöliikkeen viime hetkellä. Toivottavasti tästä on jotain apua ja kamerasi löytyy.
Mitä tulee siihen että jo aikaisemmin kuulin ihmisten menettäneen omaisuuttaan niin omaisuuden on syytä palata oikeille omistajilleen alle aikayksikön varsinkin kun tekijästäkin on ainakin tietyn tapauksen suhteen vahva epäilys. Asian villaisella painaminen muuttuu sitä vaikeammaksi mitä kauemmin sen selvittämiseen tekijätaholta menee.
Säteen laatu piti jälleen!*hymy* Hyvää musiikkia ja hyvin järjestetyt bileet! tanssittuakin tuli semmonen 4h. Ioni,Triton,Friik,Proteus,Neon kun oli soittamas, ei lavalta voinu lähtee pois*hih*
Tuttujakin paikalla ihan kivasti, se alakerran pikku kioski ansaitsee kans kiitokset hyvistä munkkikahveista.
Proteuksen levynkin sain ostettuu, kun ensimmäisten joukos sisään tulin, ja hyvä mixlevy se on
[muokattu 1.6.2003 22:33]
Tuli jorattua taas paikat rikki mutta sehän on pelkkää plussaa. Slusnik täytti odotukset, vaikka ulkona satoi niin sisällä paistoi Sun kajareista
Ja hyvä meno jatkui premissä.
Eiköhän näistä ensi kesään mennessä taas toivuta, kiitos Unity*joo*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- ...
- 148