Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]Possessed:
ens kerralla uikkari mukaan niin pääsee lampeen uimaan*vink*
[/q]
muista sitten ottaa jäykkäkouristusrokotus etukäteen, ainakin 2 jääkaappia ja 1 auto ton kokosessa lätäkössä ei välttämättä tee hyvää :)
.m
Tajutonta. sairaan hyvää settiä taas ja fiilis oli jotakuinki paras tänä vuonna bileissä
edes kuumuutta ei voi laskea miinukseks koska iteppähän sitä tamppas kokoajan
Premin jatkot ois voinu jättää väliin kyl.
ei oikeen terryn setti uponnu aluks ja jengi katos kun kylven alko soittaa..*nukkuu*
Sinänsä harmittaa kun neon jäi jatkoilla kuulematta mut toisaalta säde taas pelasti illan!
tuli ehkä liian tiukkaa settiä lopuks että sitä ois voinu tampata saamatta jotain kohtausta
vähän vituttaa ku jäi ittelläkin hallut väliin.. mut rankka laivareissu takana ja hauskaa oli!!
[muokattu 18.5.2003 21:57]
Nyt oikeesti harmittaa se etten tullut paikalle...RMB-Spring... auts!!!! Vokaalien kanssa diggaan siitä kyllä enemmän.
Tammikuussa muistan aamubileistä (Turku, Old Skool) sen verran, kun joku soitti kyseisen kipaleen (vokaalit mukana). Sitäkään en muistais muuten, mutta en ollut pitkäääään aikaan kuullut kyseistä kipaletta missään. Ne muistot, ne muistot...
hitsi, kun en ollut tuolla...sniif....
Tulipa sit lähettyy iha mielenkiinnol katsastaa mesta,ja kyllä, ihan jees.reipasta menoa tänne tullaan uudestaan!!*joo*nyt
[q]Jil:
Musta toi on mainio ratkasu... Kaikki halukkaat pääsee lähelle Dj:tä ja syntyy parempi fiilis...
[/q]
nimenomaa ja dj on lähempänä meitä niin se saa enemmän irti meijän fiiliksistä mun mielestä... ainakin mä oon tykänny kans tästä uudesta ratkaisusta kun dj on tuotu yleisön ääreen eikä se oo siel ylhäässä yksinäisyydessä yksin... nyt on just se ihana fiilis et kaikki ollaan yhtä.*plur*
Mä oon löytäny ehottomasti mun lemppari kuvan.. tästä mä tykkään todella paljon...Niin kaunista.. niin hienoa.. metsän taikaa.....*sydän*
http://personal.inet.fi/cool/cider/metsaretki/P6290031.JPG
Joo iso kiitos kaikille osallistujille!!! oli muuten hyvät kinkerit
Kylläpäs oli loistavat pippalot..Neon et pettäny meitä tälläkään kertaa ISO kiitos siitä*plur* ja se RMB Spring oli kyl loistava veto..
mis on kuviiiiiiiii
eikä tartte ottaa nii tosissaa mun homotalo juttuj*hih*
Kannattaa käydä siellä Moogissa (siinä Ramblan yhdellä sivukadulla), mikäli barcelonassa päin pyörii...
Paikka on todella pieni, istumapaikkoja pauttiarallaa 20-30 kahdessa kerroksessa.
Liput maksaa 10-30 erkkii, mutta Ramblalla pyöriessä saatat saada flaikan ,jolla pääset ilmaiseks sisään. Sisälle baariin EI pääse jos sinulla on esim. värikkäät \bile-byysat\,mutta farkuissa ja shortseissa sitten taas sisään pääsee ongelmitta.
*täh*
*sydän**sydän**sydän*säde!!!*sydän**sydän**sydän*
aivan mahtavat bileet!!!!jalat tuli vaan hiukkasen kipeiks 6 ja 1/2 tunnin putkeen bailauksen jälkeen=)
olis kyllä jaksanut viel kauemminkin, harmi etten päässy nosturiin jatkoille=(
mut ei se mitään...30.5 uudestaan!!!!!*ökkö**piis**hih**nauraa**purr*
...hehe, ihan jees pippalot mun osalta ne ainakin oli (pössis = kana)
Kiitos vielä tähänkin foorumiin itseni ja Sergein puolesta. Erittäin onnistuneet juhlat kaiken kaikkiaan
Settejä ei valitettavasti nauhoitettu. Ei auta muu kun tulla kuuntelemaan samoja naamoja uudestaan. Eiköhän tuo Dannykin uudestaan Suomeen saada viimeistään ensi kesänä..
Mitä tarkoittaa vihjailu narikkaan?
Karri
ai twisteri ollu taas menossa mukana ;) Ite olin vaan sunnuntaina hietsus, mut se rokkas kyl kybällä, njams!
-M
Iha kivat pileet oli joo
[q]Disco Stu:
mut siis hei menkää MIKKO ALATALON keikalle. voi jeesus mikä meno ja meininki. suosittelen kyllä kaikille!
samu oot kyl sekasin :D
[muokattu 31.7.2003 11:06]
[/q]
M.A Numminen tai fröbelin palikat ois pop, vois organisoida jonkun klubitus reissun tms
[q]tonppa:
Kiitokset vielä minnylle kiksukaraoke-seurasta
[/q]
Kixukaraoke oli kivaa ja kivat kemut muutenkin! Tosin hikoilla olisin voinut ees vähän vähemmän... Ens kerral ravetuuletin mukaan!
[q] Toivottavasti ensi kerralla on Koneistossa mukana ihan oma kaunis tyttö[/q]
jep, samaa mieltä
Meitsi ei oo kipee....*hih**hih**hih*
Mulla on vaan vieläkin krapula...*blush* Nooh kai se mene ohi tän illan aikana...*iloinen*
pojat mitä seuraavax järjestätte niin mä oon ainakin mukana.. oli nyt sen verran hauskaa..*nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 148
- Seuraava »