Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]jamjam:
miten livari toimii bilemestana nykyään? sillon ku ite kävin kyseisessä paikassa ni vaikka koko kymin bilejengi ois koolla ni koko
mesta näytti silti ihan autiolta eikä sillä pienellä tanssilattialla oikein jaksanu tanssia ku kaikki sohi koko ajan toisiaan päähän
tosi hyvä jos bileet toimii siellä mut kiinnostaa vaan et onko siellä tarpeeks jengiä ja toimiiko livari yhtään paremmin nykyään? *täh*
[/q]

Kyllä Livari toimii bilepaikkana silloin kun paikalle on roudattu lisä-ääntä ja valoa ts. hommaa ei vedetä paikan kiinteällä kalustolla.
Ja lisäksi kun dj pistetään soittamaan ei sinne dj-koppiin, kuten yleensä vaan lavalle, niin kyllä se on ihan siisti ja noilla em. järjestelyillä bilekäyttöön ihan passeli. Mr. D järjestävästä seurasta osannee antaa ammattimiehen mielipiteen asiasta.
Ja vielä tosiaan kun dj soittaa lavalla, niin mun mielestä paikkaan ei niin helposti synny sitä ikävää normi-iltojen ilmiötä, että jengi kiertää pientä tanssilattiaa kuin pyhää kiveä Medinassa. Nythän myös varsinaisen tanssilattian ja stagenkin välillä on tilaa tanssia ja se on ikäänkuin looginen jatko se tila sille itse tanssilattialle.
Mutta voin toki muistaa väärinkin...*blush*

Alle tuhannen viestin taaperot voi suksia... niin paitsi tää ei koske jonea kun se puhuu asiaa
Täähän ei sit ollu läppää

[muokattu 30.7.2003 08:14]

[q]ville:
---
1ncarnation:
tietenkin on poikkeuksia,joten en sano et kaikki ´´scenettajat´´ tanssivat koko illan eivät juo ja pitävät UV sensitive housuja.. :)

---

Öh, eiks se mee just niin että pidempään skenessä liikkuneet tanssivat ja pukeutuvat muita vähemmän .... (ja tää ei oikeesti oo läppä)
[/q]

Jep kalja/siideri/insert_your_drink_here kädessä pousaaminen ja kavereiden tapaaminen bileissä on se juttu ”vanhoille” parroille. Imo on ihmisillä tähänkin oikeus jos maksavat. Ja kuuluu tämäkin "klubikulttuuriin"

voi niitä aikoja kn pelattiin vic 20 jotain tikku-ukkopelejä vihree mustalla näytöllä...pisti pelin lataa niin pysty käydä syömässä ja leikkimässä ja nukkumassakin sillävälin kun se latas...

[q]-x-:
Ekat aamuillut oli hauska kokemus, tietysti Tabi *sydän* oli taas loistava
Edes lämpöhalvaus ei iskenyt, kun jäähdyttäytyi märällä paidalla
Oli kyllä kivempaa kuin illalla

[muokattu 28.7.2003 17:41]
[/q]

heh, oli kyllä kieltämättä aika märkä olo illujen päätteeks. kiitos Kikin, Tabin ja Kuisman. jalat oli kyllä niin tundralla että huhuh. vieläkin kun kuulee esim. Scott Bond vs. Solarstone - the 3rd Earth niin on melkein ”pakko” tanssailla

[muokattu 28.7.2003 21:17]

[muokattu 28.7.2003 21:17]

[q]powder:
---
Jone:
---
powder:
Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa.

---

Dissailetko nyt periaatteesta näitä dissailijoita vai oletko vain sitä mieltä että ihmisillä ei pitäisi olla minkään asteen periaatteita ja asetat itsesi sen yläpuolelle? *nauru**justjoo* IMO on vitun typerää että Suomessa oikeasti bileiden järjestäjä saisi varmaan tappaa koiria backstagella ja jengin asenne olisi silti että ”ei mitään väliä kunhan mun bilekokemukseni on hyvä.”

Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*
[/q]

opettelisitko quoten kayton please.

Oli tosi makeet bileet... vieläkin pyörii päässä Gamma Goblins
Plussaa oli paljon ja myös huonoa... mutta illan lopussa oli ISO hymy

[muokattu 8.6.2003 15:55]

nää oli tosi kivat illut kun oli vähän vaihtelua vaikka tabinaattori onkin rok
oih ton line upin vois kuunella joskus uudestaankin

Unity(f):[q]Mut mä en muistanu ruoskii mini ruoskalla kuin trance moonii...*iloinen**justjoo**nauraa*[/q]

Jos en ihan väärin muista niin ruoskit kyllä muakin.

Missä kaikki kuvat on*täh**täh*
Kameroita oli melkein kaikilla mut missään ei kuvia ole näkyny*täh*

SDMF 2003 video
Hola !
Tässä terveisiä Tallinasta: Sun Dance Music Festival 2003, eli video mun keikasta sieltä. Video 75 megaa iso ja se on DivX-formaatissa. Jos video ei näy tai pysähtyy niin lataa uusin DivX-codec tältä sivulta: http://www.divx.com/divx/

Video:
http://nuke.toosa.net/~josk/sundance2003.avi
tai
http://www.isoroba.com/videot.asp

klikkaa oikeata korvaa ja tallenna tiedosto nimellä....

vittu kiip oon reiving BOIS ÄN GÖÖLS!

myöh lisää kun aivot tulee jälkilähetyksenä vasta sieltä rantalahesta.

nää bileet todellaki iski , PROTEUS , NEON , NESS setti muillakin varmasti hyvää vaikka ite en pahemmi kuunnellu.Tais olla ekat kunnon bileet mun kohal erittäin hyvä tapa alottaa klubitus ...varsinki ku kaverin otettaa parit keppanat siinä mäkkii vastapäätä ja heti hyppää 2 belgialaist muijaa siihe puhumaan suht kovaa ”umM DO U GUYS KNOW WHERE WE CAN BUY SOME xtc...
oli hienot bileet , harmi vaa et ei pahemmi tunne skenee ...viel

[q]J-Tone:

Kyllähän noita hajuja tarttuu mistä vaan ja niitä löytää tarkkanenäinen Musti esimerkiksi seteleistä *ding*[/q]

joten miksi kouluttaa koira reagoimaan niin heikkoihin hajuihin kun about jokainen vastaantulija tuoksuu tolla tasolla.

hajuaistikin turtuu.

nimim joskus toiminut mm ammattihaistelijana ;)

[q]Mark:

olikko nää unityssa? Kyl siel mun mielestä käytettiin valoja ihan makoisasti Mut joo, makuasioitahan nää on..

-M
[/q]

todellakin olin ;)
siinä alussa vaikutti todella nätiltä, ne uv valot ja kaikki...
ja makuasioista pitää keskustella, eihän kukaan muuten muuttas mielipidettään :D

Kyllä oli kerrassaan loisto bileet.. niinku Unityn bileillä on tapana olla
Uunisaaressa en ollut aiemmin käynyt ja paikka ei olis voinu olla parempi
ISO kiitos tutuille / tuntemattomille sekä tietysti Unityn porukalle

TÄTÄ LISÄÄ

*plur**plur**plur*

Suunnattomat kiitokseni Barely Legalin tytsyille ja poitsuille mainioiden metsäilyjen järjestämisestä. Pelkäsin etukäteen että ei niin loistava sää hieman rajoittaisi yleisön määrää, mutta kaikesta huolimatta paikalla oli parhaimmillaan käsittääkseni kolmatta sataa ihmistä, joka loi paikan päälle aivan loistavan tunnelman. Tähän määrään ihmisiä mahtui kivan sekalaista seurakuntaa l. paikalla oli todellinen genrerajat ylittävä yleisö joka näytti viihtyvän musiikin ja toistensa seurassa sangen leppoisasti. Kiitokset myöskin artisteille, oli hauskaa että metsässä soitettiin psyken lisäksi muutakin matskua vaikka itse innostuinkin fiilistelemään nimenomaan juuri sitä vaihteen vuoksi; setäkin pisti jalalla koreaksi.

Toivottavasti ainakin suurin osa paikallaolleista tajusi antaa järjestäjille myöskin jonkinlaisen rahallisen korvauksen hauskanpidosta.

iih, piti munki sit rekisteröityy tänne.. sätees oli tosi kivaa ja tuli tutustuttua moneen uuteen ihmiseen eka päivän kruunas ehdottomasti cocooman virtual experience.. toisena päivänä oli ehkä hiukan väsyneempi mutta jaksoi silti polkata first rebirth oli kiva lopetusbiisi ja Unitylle kiitoksia yöpaikast!!!!!!!!!!!!!! *plur**plur**plur**plur*

Oakey tekee just niinku Kummelit ja Wintiöt

Unityt oli festarit, ei bileet. Vinkkiä antoi jo toi lippujen loppuunmyynti about viidessä minuutissa. Festareille lähdetään hyvin varustautuneena ja paljon positiivista mieltä mukana. Tämä on ilmeisesti unohtunut monelta matkan varrella.

!!Huom!!

Tätä viestiä ei saa lukea jälkiviisautena. Tarkoitus on muistuttaa tietyistä pikkuseikoista, jotta meillä kaikilla olisi ensi kerralla hauskempaa. PLUR

edit: ja ihkuhugpusit päälle

[muokattu 14.8.2003 03:01]

O