Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 148
- Seuraava »
kukaan muu vilustuttanu itteään? mulla ollu koko päivä kurkku kipee ja lämpöä mittailin hetki sitten mut ainahan hyvän eteen pitää tehdä pieniä uhrauksia
[muokattu 23.6.2003 18:09]
The last Unity event of this summer takes place on August 9th. Sold out in less than one hour!
- http://www.streetbeat.ac/catalog/clubbing.php -
.m
hähää... mullapas onkin niitä...
mutta en niitä nettiin tuu varmaan koskaan laittamaan kun en jaksa kysellä koneistolta saako niin tehdä... ja muutenkin meni koko koneisto vähän ördäämiseksi joten jäi kuvaaminen vähemmälle
ai että että oli kivaa kivaa. loistavat synttäribileet tuli taas jalkaa vispattua*muhaha**jiihaa*
Pussyssa oli upeaa, TAIVASTA!*sydän* Mä oon saanu jo aivan tarpeekseni viime aikoina kiksua - oli ihana saada rapeaa tribaalia ja kikkailevaa break-beattia, HUH HUH*sydän**sydän*!
MUOTINÄYTÖS sai mut haukkomaan henkeä, ku se oli vaa nii näyttävää meininkiä (ja hyvät musat viel)!
IHMISIÄ oli aika paljon ja en mäkään välttyny känniääliöiden tönimisistä - välil piti vaa pitää kaiteesta kii ja ottaa muutaman sekunnin breikki tanssimisesta*hmph*. Mut muuten oli kyl paaaaljon tuttuja paikalla ja sai vaihdettua hymyjä tanssifiiliksissä.
ORKIDEAN setti oli ihana - rrrrapeaa biittiä*vink**sydän**super*!!!
T Ä Y D E L L I S E T bileet *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
mä kun en edes huomannut, että musiikki oli lopussa polkempaa *täh* No mutta loistavaa oli joka tapauksessa. Paikka muistutti pikkusen hesperiaa.
*sydän**sydän**sydän*RMB-SPRING!*sydän**sydän**sydän*
OHHOH.... toi biisi oli niiiin upean mahtava että huh huh... Se on se biisi josta kaikki alkoi mun kohalla.. se biisi joka imi mut mukaan tähän maailmaan...Siitä on monta vuotta aikaa kun kuulin sen mut joka kerta se säväyttää.. Ja hitto se fiilis mikä nousi sen biisin aikana...huh huh...mä huusin ääneni pois ton biisin aikana.,..*blush*
Kiitos mahtavista bileistä... Tritonin missasin mut friik soitti niiiiiiiiiiiin hyviä kipaleita et huh huh... Ja Ioni kanssa KIITOS! Muillekkin dj:lle kiitos upeasta illasta. Neonille mega kiitos Spring kipaleesta*sydän*
Tää violettipää kiittä ja kumartaa... Erityisesti kiitos Riikalla mun ihkulle..*sydän* Oli aivan mahtavaa jälleen kerran sekohäröillä sun kanssa.... Kuinkakohan moni ees uskoo et oltiin selvinpäin kun lähti välillä niin härskii läppää... muista mä oon manageri ja mä määrään hinnan
Iso kiitos kavereille oli mahtavaa nähä osaa pitkästä aikaa ja osaa ei niiiin pitkästä aikaa... Uusia tuttavuuksia tuli lisää... Mulla oli upea ilta... Tänään sit illuihin kuuntelemaa/ bilettämään Friikin tahtiin....*joo*
sehän on vaan hienoa, kun ihmiset pukeutuu nahkaan, karvaan, piikkeihin ja neonväreihin mä ainakin olen iloinen, kun näen niin pukeutuneita...
kameran jätin kyllä narikkaan molempina päivinä, kun ei jaksanut ottaa laukkua vahdittavakseen. Rajoittaa nimittäin tanssimista *îloinen*
mut kuvia haluan nähdä minäkin
Mä lupaan sulle et sä saat pitää pr0tonin ihan yksin, niitä pulloja sit voinkin koittaa pihistää
huh huh
Jonen postauksen luettuani eipä enää pahemmin harmita liputta jäänti.
[q]siveys:
Eli siis jos sun bileet myydään loppuun tunnissa niin se tarkoittaa sitä, että sulla on normaalia vähemmän velvollisuuksia maksavia asiakkaitasi kohtaan?
On hyvä, että et tarkoittanut viestiäsi jälkiviisaudeksi, sillä ainakin omasta mielestäni se kuulostaa enemmänkin jälkityhmyydeltä.
[/q]
Ei tässä järkkäreiden velvollisuuksia kukaan vähätellyt, huono sää, ihmismassan paljous ja sitäkautta lieveilmiöt oli kaikki ennakoitavissa.
Itsekin festaripa*kasta kärsineenä toivon, että ihmiset eivät lähtisi joka hippoihin pelkässä hihattomassa hillumaan fiiliksenä lähdenpä nyt klubbailemaan.
+ lupaamani artistisetti nyt ladattavissa ja muukin info:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=29049
Olipa kyllä......hassuja baarimikkoja!!!Ei ne mitään tienny, mutta onneksi musiikki vastas odotuksia*ökkö*
olihan noi ihan mukavat bileet...
musassa ei ollu proteuksesta lähtien mitään valittamista...
shamaniacs oli tosi kova! samoin halo...
mut se meno ei ollu mitään maailman parasta...
aika paljon polkka ihmisiä...
TEKNO-TISSEJÄ !!!1111!!1 :))) läähpuuhläähpuuh.. :)~
Oli kyl todella kivaa... parhaat bileet sitten edellisviikon Unitien!! =)
Thank God etten lähteny paraatiin... olisin missannu nää!! Siis todella WAUTSI!
köh!*nukkuu*
hienoa...
kivakivakiva...*ökkö*
[q]Kolera:
ulkona musa kuulosti paljon paremmalta.
[/q]
..känniääliö..
mutta, oli mukavat bileet
e-nrg:n setti vei ehkä tällä kertaa voiton, vaikka muutkin
ja oli kiva pitkästä aikaa nähdä kaikkia uusia ja vanhoja tuttuja
joo, ei sitä aarretta niistä puskista ainakaan löytynyt...*blush*
Kivat bileet. yläkerrassa tuli paikoitellen jopa hyvää tanssimusaa, ja toisaalta taas mukavaa chillouttia. nämä kaksi asiaa tulisi mielestäni kuitenkin erottaa toisistaan, elohuvissa vaan ei taida oikein olla tilaa kolmannelle huoneelle, ellei chilli olisi jo kahvion puolella sisälle tultaessa (ahdas paikka sekin). tai sit pitää vaan polkat + trancet alakerrassa ja chillit + houset yläkerrassa. yläkerta oli turhan valoisa, dekoja en muista siellä myöskään pahemmin nähneeni. johtuiko tämä kenties siitä ettei edes elohuvi ollut varautunut pitämään yläkertaa auki. olisi ollut ikävä yllätys jos flaijerissa luvattu dj ei olisi soittanutkaan, onneksi näin ei käynyt kuitenkaan. alakerran pikkuesitanssijat loivat tunnelmaa kivasti verhojen seassa. mayah oli mukava piristysruiske reilu pari tuntia kestäneeseen paukkeeseen. thomas valitettavasti missattiin alkuillasta, harmi kun mies soitti taas ekana. deejiitten soittoaikataulut olisi voinut laittaa selvemmin esille, en nähnyt yhtäkään, en muista tosin etsineenikään, kyselin suoraan tiskijukilta. kaiken kaikkiaan kuitenkin kuitenkin loistavaa viihdettä 3e:llä, ja mukavaa vaihtelua jkl:n klubielämään. jään odottelemaan mielenkiinnolla jatkoa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 148
- Seuraava »