Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]Disco Stu:
---
powder:
---
Jone:
---
powder:
Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä ”periaatedissailee” tapahtumaa.

---

Dissailetko nyt periaatteesta näitä dissailijoita vai oletko vain sitä mieltä että ihmisillä ei pitäisi olla minkään asteen periaatteita ja asetat itsesi sen yläpuolelle? *nauru**justjoo* IMO on vitun typerää että Suomessa oikeasti bileiden järjestäjä saisi varmaan tappaa koiria backstagella ja jengin asenne olisi silti että ”ei mitään väliä kunhan mun bilekokemukseni on hyvä.”

Toisen suuhun sanojen pistäminen taitaa olla pahemman luokan virheargumentointia, väärien tulkintojen mielivaltaista pohjanoteerausta. Sanoin ”Ei mitään väliä”.

p.s. Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua*vink*

---

opettelisitko quoten kayton please.
[/q]

Täytyy yrittää. Olisi kuitenkin mukavampaa, jos ottaisit kantaa asioihin asianmukaisesti, etkä olisi noin selvästi lapsellisen piiloärsyyntynyt pyrkiessäsi epätoivoisesti peittämään agendan mukanaan tuoman kognitiivisen dissonanssin.*pelle*

[q]Dorka:
---
insejn:viime vuonna kun olin ni joka ikinen kerta 5-12 ja sit siitä jonnekki.... en henkilökohtaisesti näe mitään järkeä maksaa melkein sataa mummonmarkkaa parin tunnin tanssahtelusta
---

No itse vain olen todennu et jos tulee jo 5 aikaan niin yleensä se musiikki ei heti nappaa ja se menee vain yleiseks hengaamiseks siellä... välillä tylsimystymiseen saakka. Et tulen vain skarppina 9 pintaan ja tanssin putkeen sen 3 tuntia ja iloisin mielin takaisin himppeen Tämän vain olen todennut minulle nappaavan kaikista parhaiten... (eikä muuten oo pelkästään sata mummonmarkkaa, kun vielä lisää tulomatkan taxi hinnan *nauru*).
[/q]

joono näemma musa on muuttunu siellä aika hirveään suuntaan, ku silloin ku kävin illuissa ni se oli ennen inttiä, eli keväällä 2002 ja aikasemmin.... silloin oli kyl niin pelkkää kixua että jakso kyllä ihan helposti jonku sädetyksen jälkee viel sen 7 tuntii ihan pelkäl fiiliksel (ikinä en oo mitään käyttäny, ja se on fakta.)

jossain vaiheessa poke sano et jotain 400 lippuu oli myyty ja sen jälkeen tuli viel jengiä ja olihan sitä juuri tarpeeksi et mahtu viel pilettään *iloinen**plur*

HYBRID!!!!! \o/
*sydän*

Asiallinen meno oli tosiaan. Kyllä turisteilla riitti ihmeteltävää, näinhän meillä suomessa joka viikonloppu juhlitaan

Oma settini jaossa täällä: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=29516

Olihan bileet, upeat sellaiset. Kaapeli paikkana on aivan loistava, harmittaa kun siellä ei ole useammin tuollaisia tapahtumia. Tarkastukset ei muuten haitannut, paitsi se koira (ei sekään muuten, mutta pelkään niitä niin perkeleesti). No ei se onneksi syöny minua ja pääsin kiltisti sisälle häröilemään. Ja super kiitos muille bilettäjille, kerrankin porukka käyttäytyi asiallisesti (ei tönimisiä ja muutenkin iloista väkeä).

SOVITTU!!*pahis**iloinen*

Unity, missäs vaihees muuten naamiasjuhlan kuvat?

No niin nyt kuvat on menossa mailitse *ankka*lle.
+Seassa on 2 videon pätkää joista toisessa Shiva perseilee. Iloksenne olen kuvannut sen pystyssä joten sitä saa katsoa pää vinossa, ellei anqqa osaa kääntää sitä.

-Iloisin kesäterveisin (seuraavaa unityä odottaen),
Late the Eivieläniinhyväbilekuvaaja

Edit: Ei sitten toiminut viestin lähetys tänään, täytyy kokeilla joku muu päivä uudestaan..

[muokattu 9.7.2003 00:18]

[q]kilobitti:
Jeps, väsyneestä ja flegusta fiiliksestä huolimatta mainiot kemut! Paikka oli hieno ja musiikki toimivaa, väkeä oli sopivasti heti kun nuorimpien nukkumaanmenoaika koitti..=)

---
Summerblink:
metsän tonttua jotka manasivat loitsuillaan musan hiljaiseksi*nyyh*
-mulkvistit tontut

---

äh, turha mielestäni moisesta harmistua, olihan se odotettavissa. Tontut tekivät vaan työtänsä - tsekkasivat pikasesti että kaikki on ok ja lähtivät pois. Äänenvoimakkuus nousi aika pian heidän lähtönsä jälkeen, ja luulenpa että hekin olivat laskeneet sen varaan;)
[/q]

Nojoo, pinnat tontuille että tulivat vasta siinä loppuvaiheilla

*purnaa silti ihan pikkasen**possu*

[q]Minny:
---
tonppa:
---
Slusse:
Asiasta viidenteen, onks kellää kuvia tapahtumasta?
---
Mullois kuvii 72kpl... kelleköhän/minne niitä vois meilata? Muutama hassu kuva muuten narikkahärdellistä

---

Toni prkle, tästähän puhuttiin just! Katokin et NE kuvat ei joudu ulkopuolisille.
[/q]

Hei oikeesti, olen ajatteleva ihminen, jolla on AIVOT. Päättelykykyä luulisin myös omaavani. Ei ollut ehkä tarkoituksenanikaan KAIKKIA kuvia lähettää ankalle.

niin, ja eihän siihen kameran eteen ole itseään pakko tunkea bileissä, jos EI itseään halua kuvattavan

[muokattu 14.8.2003 14:03]

”no joo ja vittu mulla meni hermot teiän homohaussien
ja progejen kaaa..........
mättöö soitettiin 25min ja teiän löysää biittiä 2 päivää!!!!!

et ihan hyvä idea toi 2 mökkiä, vois olla silleen
jokaselle jotain. ettei pelkästään tota proge/kiksuilua.

ens kerral otan sit omat levyt mukaan
ja sit tulee sitä ”oikeeta” hooseeta, eikä mitään
wannabe mättöä.”

juuri näin o/

nyt metsäretkeen valmistautumaan ->

[muokattu 28.6.2003 12:12]

mul on jotain, mutten ole saanut viel niitä nettiin...

Kivaa oli, väsymys painoi snadisti mutta aika hyvin sitä jaksoi kumminkin.
Tuntui muuten että _kaikki_ ketä tiedän tai tunnen näistä "piireistä" oli paikalla. (tosin ei teitä niin montaa ole *plur*)

Vaikeeta tulee olemaan valitsemisessa seuraavien illujen ja säteen kemujen välillä.
(Tiedän ettei riitä virta kumpaankin..)

[muokattu 2.5.2003 22:29]

[q]Jone:
Laitetaan tää nyt tännekin ettei kukaan vahingossakaan missaa:

http://www.flammabul.com/rave_on/rsss.mpg
[/q]

Tää oli ihan sika hyvä.
Hyvä etten tippunu tuolilta.

Musiikki oli todella loistavaa ja kivaa oli!! Väkee ois voinnu olla 500 enemmän tietysti mut ainakaan ei voi valittaa ettei ois mahtunu tanssii..*hymy*

[q]WCDJ.ORG:

Alfred J. Kwak
Maija Mehiläinen
Tao-Tao
Omituisten Otusten Kerho - Tao-Tao [Hali Remix]

[/q]

oliko vähän ihania... mä jaoin flaikkuja ja laulelin täysii messissä...*plur*

Lastenlaulut on parhaan laulut..

[q]quile:
FULLLLLLL OOOOOONNNN !!!!!!!
Eipä voisi parempia kerrostalobileiltä olla olemassakaan (paitsi että poliisisedät tulivat lopettamaan kekkerit muistaakseni ”jo” joskus 3-4 välillä*poks*).

CONDO-4-EVER !!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

Ja paikka taloyhtiön osakkeenomistajien uutena lempilapsena alkaa varmistua, ainakin jos pidätte ensikin viikonloppuna bileet, ja sitä seuraavana jne...*vink*

Täytyy sanoa, että bailut oli mahtavat!! Olin ensinmäistä kertaa tällaisissa ”tansseissa” ja iloinen olen, että tuli mentyä. Kunpa asustaisin Helsingissä, niin bilettäisin niin usein, kuin jaksaisin. Porukalla oli todella hyvä meininki, jäi niin hyvä fiilis, että ikävä jäi. Kiitos kaikille! Innostuin niin, että poäätin vierailla seuraavana päivänä Nosturilla, mutta fiilis ei ollut mitään verrattuna Gloriaan.

Täytyy kyllä sanoa, että portsari, joka oli kassan vieressä alhaalla, oli söde! Jäi niin mieleen, sillä tuli hieman möhlittyä. Olin unohtanut paperit, täytyi palata hakemaan. Niin, että minä olin se joka näytti siinä kohtaa maalaukselta ”huuto” lähellä klo 10. =o)

O