Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]Pablo:
---
Charly RePanic:
VITUNKO VÄLIÄ ONKO SIELLÄ TAVIKSIA VAI EI?!
Et säkään varmaan aina oo konemusaa kuunnellu..?
edit: Itse en ollut bileissä, mutta rupes moinen kommentti riepomaan...
---
Mikäs herraa riepoo? Onko pipo liian tiukalla kenties? Tämä oli vaan minun mielipide. En ymmärrä miksi pitää ruveta keskisormea näyttelemään. Onko se väärin sanoa oma mielipide bileistä. Pitäiskö aina vaan hypettää kaikkia tapahtumia vaikka kuinka paskia olisi?
[/q]
Tuo kommentti. Minäkö tässä "taviksista" kitisin?! Muistaakseni täällä sai jakaa mielipiteitä? Ei tarvii kirjotella mitään, jos tuntuu vähäänkään siltä, että joku mahdollisesti kuittaa jotain takaisin...
Tervetuloa klubitukseen!
sydän overload! sydän overload!
paskat bileet mut tulihan käytyy Jos väkimäärä tulee olemaan yhtä suuri vastaisuudessakin, oli toi ensimmäinen ja viimenen kerta ku eksyn la touriin. Tolla ihmismäärällä rupes ainoastaaan ahdistamaan ja vituttamaan.
-M
Jepulis, mukavaa oli! Kiitokset hauskasta bileseurasta kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille. Erityiset kiitokset Kallelle, Jukelle ja muille työmyyrille loistavista järjestelyistä.
Ainoana miinuksena (eikä kovin pienenä sellaisena) oli digikamerani mystinen katoaminen eilisen aamuyön aikana. Jos joku tietää jotain hopean värisen Sony Cyber-shot digikameran kohtalosta, niin voisitko ottaa yhteyttä. Viimeinen havainto kamerasta on sunnuntai aamuyöltä, jolloin se oli alakerran \'polkkahuoneen\' tuolilla, pianon edessä. Todella ikävää jos näinkin tiivistä porukasta löytyy pitkäkyntisiä. Ei kovinkaan plurria toimintaa Täytyy vain toivoa, että kamera vielä jostakin pulpahtaisi esiin...
tossa eilen illal tarkistelin hieman lähemmin tuota kohtaa mihin tuoppi kolahti..... HHAHAA tuossa onkin 3 tikkiä. Ny pitäis irtoo jo hoivaust ja säälii*pahis**pahis* Mä oon niin kipee. Hoivatkaa mua*dissaa**dissaa*
Aivan loistavat jälleen kerran. Pietarin setti oli vähän pettymys, mut kyl sekin meni. Vähän kuumahan siel oli, mutta kuumuuteen bileissä on kerkinyt jo tottua niin ei sekään vähentänyt fiilistä. Jalat ja kädet ei oikein toimineet, mutta parhaani yritin ja kivaa oli. Itse pidin Kikin-setistä, vähän vaihtelua.
Kiitos taas kaikille kavereille loisto seurasta ja toivottavast nähdään taas pian.
[q]Pablo:
Voi voi pakko päästä sanomaan että bileet oli... hanurista...
Ikinä en ole taviksia bileissä yhtäpaljon nähnyt suhtautettuna bilettäjien määrään. Ilmeisesti lesboshow oli houkutellut paikalliset mestoille kun hintaakaan lystille ei tullut kun narikan verran 2. Sitten pikkuhiljaa kun musiikki illanmittaan rankkeni niin paikalle jäi ainoastaan bilettäjät joita määrältään oli noin sormet ja varpaat yhteenlaskettuna. Äänentoisto aivan ala-arvoinen. Musiikki aivan liian hiljaisella. Minulla ei muuta. Kuittaan.
[/q]
VITUNKO VÄLIÄ ONKO SIELLÄ TAVIKSIA VAI EI?!
Et säkään varmaan aina oo konemusaa kuunnellu..?
edit: Itse en ollut bileissä, mutta rupes moinen kommentti riepomaan...
[q]remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*
[/q]
Ja mie kun kävin ostamassa pari tuoppii vettä niin sain ne ilmatteeksi vaikka kukkaro oli kädessä jo kaivelin kolikoita ja kyselin hintaa.. ja molemmilla kerroilla olin ihan eri baaritiskeillä... omituista koska luulin että vesi on sitten ilmaista mut ei näköijään ollukkaan...
kannattaisko hallmarkin laittaa seuraaviin bileisiin myyntiin x määrä lippuja, joka ois suhteutettu paikan kokoon. ovelle vois jättää vähän lippuja niille, jotka tulee ajoissa ja oikeesti haluu bileisiin. ite sanoin jo etukäteen, että toi laturi kun on keskellä keskustaa, niin sinne tulee paljon porukkaa vaan tyyliin hei mitä tuol tapahtuu, mennää sinne dokaa ja sisällä sitte vittu ku o paskaa musaa jne. toisaalta oli maestrokin highlightin vieressä ja varmaan sielläkin tapahtui vastaavaa, mutta kun se oli isompi mesta, niin ei ollu samalla tavalla ongelmia ryysiksen kanssa?
Ne oli parhaat bailut missä olen koskaan ollut RMB oli kova sana*hih*
[q]Imukuppilapsi:
<äläotavakavasti> Susta vähän huokuikin tollanen vanhaparta-puristipellen meininki. </äläotavakavasti>[/q]
niin, tunnetusti minun musiikkimakuni on suht' rajoittunutta, jonka takia pinpin musiikillinen anti olikin mielestäni luvattoman huono. Moni on tosin sanonut, että nyt tuli kumman kovaa tavaraa normaalipinpiin verrattuna ja olisin voinut viihtyä paremminjossain toisissa pinpin bileissä. Tällä kertaa vain kävi näin.
en itse ollut paikan päällä, joten en voi puhua omasta bilekokemuksestani, mut on se nyt helvetin kumma kun heti alkaa kitinä jos yhden vitun (laadukkaan, todennäköisesti, Zzzompin tuntien) chillisetin verran poiketaan tutusta polkkaa/progea + djtab-tusinakiksua-muotista. ei voi kyl käsittää mihin on ihmisten uutuudenviehätys mennyt. laajentakaa vähän rajojanne.
Ihan hyvät bileet taas, tuli tanssittuakin mukavasti, vaikka oli 16h työpäivä takana. Friik oli eniten mun makuun, vielä kun sais vähän melodisempaa soundia niin
Dekot oli taas hyvät, valoja ois vaan saanut olla enemmän, tai sijoitus toisenlainen.. nyt ne oli vähän liian hajanaiset. Mut onneks riitti kuitenkin muuta silmänruokaa enemmän kuin tarpeeks *pihkassa**plur*
[muokattu 31.5.2003 15:30]
[q]_niXon_:
Mielipidettä:
-- Ilkeät / epämukavat baaritarjoilijat (ainoa mukava henkilö oli se vähän nuorekas naistarjoilija)
[/q]
Itselläni oli juuri päinvastainen kokemus baaritarjoilijoista - ehkä siksi, että sain kolmannen veden ilmaiseksi ja vielä lime-viipaleiden kera
nyt pitäis toimii
eli tässä on muutama kuva...
http://www.megaone.com/keisteri/gs/condo/
myöhemmin tulossa lyhyt video hehehooo!
pauketta pauketta!! lisää pauketta.... olin kyllä niin väsyny siin vaihees et en oikee päässy vireesee :P
*seliseliseliseli*
Oli kyllä tosi kauniita naisia paikalla myös jotkut ihmiset jotka ei osannu käyttäytyä niin kävi välillä vituttaan mut...
Britney look a like oli kanssa paikalla
Hmm, oliskohan pitänyt laittaa tää \'häröily\' otsikon alle kun siellä voi löpistä mistä tahansa maan ja taivaan välillä? Tosin samaan tyyliin olisi aihe rönsyillyt, veikkaanpa.
Taas tunkee ilmaan toi toive, että konemusiikki \pysyis\ undergroundina. Voi kuulkaas nuoret, ei tää oo ollu marginaalia enää pitkään aikaan.
Veikkaanpa että täällä on muitakin, jotka kuuntelevat myös muuta kuin konemusiikkia, mukaanlukien Robbie Williamsin..Ainakin Tukholmassa tuli vastaan toistakymmentä H:gin klubeilta tuttua naamaa.
Avoimena kaikille genreille, tai niinkuin Purtsi sanoi; \Purismi on wannabeille\.
Mielettömän hauskaa oli, vaikka loppuillan musiikki ei enää niin kolahtanutkaan. oli kiva nähdä kavereita ja uusia tuttavuuksia. erityiskiitos niille kahdelle tytölle jotka saavat aina leveän virneen kasvoilleni, mitä tahansa tekevätkin toinen niistä tarjosi mulle jopa siiderin, jonka toinen tais lopulta juoda ihaaania..
mutta mitäs lahden konemusaosastolla tapahtuu nyt jatkossa kun impulsekin pisti pillit pussiin? *täh*
Hmmh, omasta puolestani täytyy sanoa että yksi inspiroivimpia, kivoimpia ja parhaimpia keikkoja joita on tullut pitkään aikaan heitettyä. FIILIS! *sydän* Kiitoksia ihmisille, oli todella mukava reissu ja harmi että loppuu kesäklubin osalta tähän, tämä viimeinen kerta todella sai kaipaamaan lisää. Aivan loistavaa, what more can I say...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- ...
- 148
- Seuraava »