Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]cout:
Kovat oli kekkerit! Pahoittelen liikaa kännisyyttäni
[/q]
samoin...
Huh huh,vieläkin jalat kipeenä..mutta olihan hyvät pileet..*jiihaa*
[q]Maihku:
---
HRDance:
Kuvia löytyy muutama linkki
---
joopajoo,nyt mulla on ainakin todistusaineistoa että mua aina riepotellaan siellä*joo*
kiinni jäit*muhaha*
[/q]
En tunnusta!!!
kuilu:[q]
Lääppijöitä on ollut maailman sivu.
Ja akanhakkajia, murhaajia, kiduttajia, raiskaajia. Se siitä, niinkö? Siihen vain tulee alistua?
Mä olen tän keskustelun käyny yhen raiskausuhrin kaa niin pitkään ja hartaasti et halkaisin kaapuni, revin partaani ja sirottelin tuhkaa päälleni. En voi yksilöä pakottaa, enkä tässä asiassa edes ylipuhumaan. Perusteeksi ei käynyt edes se, että se sama raiskaaja raiskaa jonkun muun, ku kulkee vapaana
Toivottavasti et ikinä joudu siihen tilanteeseen
I couldnt care less
Eikä edes! En hyväksy edes lampaittenraiskaajia!
- alistujahymiö -[/q]
Mä oon nähny kun mun kaveri raiskattiin ja se on se pahempaakuinlääppiminen-tilanne mihin menin väliin.
Eli mä nykyään vedän rajan siihen mistä mä välitän ja mistä en. Jos ne naapuripöydäntytöt yhä edelleen pitää vaan suunsa kiinni niin pitäköön. Jos ne sanoo et voisitko vaikka auttaa meitä, ni sitte puolustan niitä tyttöjä vaikka hengelläni.
Mä menen jos haluan tietää.
Kiitokset Sepolle ja koko muulle järjestäjä poppoolle loistavista vappujuhlista!
Oli pikku ennakkoluulot paikan toimivuudesta mutta kun huone täytettiin läjäpäin vanhoilla tutuilla ja uusilla tuttavuuksilla niin kasassa oli parhaat vappuhässäkät pitkään aikaan!
En jaksa erikseen mainita kaikkien mainitsemisen arvoisia nimiä joten tasapuolisesti rehtejä kättelyjä ja haleja koko poppoolle
Tälläsiä tapahtumia ehdottomasti lisää! Järjestäjille iso ja kiitos! Kun musiikki loppu siinä kahentoista maissa ni ainut ajatus päässä oli "lisää, lisää, lisää!" Etenkin Rx:n setti oli erittäin *jiihaa**hikoil**slurps* mutta kaikki soittajat saivat kyllä fiiliksen pysymään tasasesti katossa.
Heh...
Nää oli kyl aikamoiset karkelot... *nauru**känni*
Hyvä meininki!!
Kiitos, Jaskalle ja kumppaneille!
hips heijaa...
Meni kyllä aika hyvin nappiin nämä bileet. Hieman ensin pelotti tuo sää, mutta se olikin loppujen lopuksi aivan loistava.
Kiitos minunkin puolesta kaikille muille järjestäjille ja tietysti suurin kiitos kaikille paikalle tulleille bilettäjille.
Toivottavasti ensi vuonna päästään järjestämään uudestaan vieläkin parempi Yöjuna!
Piisistä en tiiä mut Roopella on ainakin meno siinä edessä kovana mut piisi on kanssa aika
[q]Nefertete:
Kuis sit muualla, esim. siellä humppateltoissa, poppi soi vielä pitkään? Niille oli varmaan eri lakia sovellettu (en muista et oliko molemmissa teltoissa anniskelu jne)..
Toivottavasti tapahtuma saa jatkoa. :)
[/q]
Juu, mielestäni siellä oli anniskelua ja en tiedä heidän ajoista sen tarkemmin, mutta meille oli sanottu klo 0000 niin siitä piti myös pitää kiinni.
[q]Holle:
Kiitoksia kaikille!! Erityiset kiitokset haluaisin kohdistaa sille aurinkolasipäiselle herrasmiehelle, joka istahti aina välillä dj-pöydän kulmalle ja lopuksi heitti nipullisen flaboja soittimien päälle kesken vaihdon. Jos ei olisi tosiaan joutunut yrittämään pelastaa, mitä vaihdosta oli vielä pelastettavissa, niin :"Teltan takana oilis ollu vielä tilaa!!"
[/q]
" T R A N Z E X P E R I E N C E " tapahtuman flaboja heitti.. joku vois kyl ottaa selville kuka jako niitä kouvolassa!! PRKL!!!
[q]oc:
Se on tuo suomen laki joka kielsi soittamasta sekuntiakaan yli kahdentoista. Eli oli parempi lopettaa siihen kun että yliajan seurauksella ei saataisi enää järjestää vastaavia tapahtumia.
[/q]
Kuis sit muualla, esim. siellä humppateltoissa, poppi soi vielä pitkään? Niille oli varmaan eri lakia sovellettu (en muista et oliko molemmissa teltoissa anniskelu jne)..
Toivottavasti tapahtuma saa jatkoa. :)
Noh, paikalla käytiin, tosin päästiin paikalle joskus kymmenen jälkeen, eli turhan myöhään. :/
Ihan kiva menohan siel oli.
Ja hyvännäköset tulishow:t siinä torilla oli kivaa katseltavaa myös.
Jaahas, olenko mä ainoa jonka mielestä bileissä oli vähän parantamisen varaa? Vai johtuiko se vaan siitä että olin vähän väsy? Heheh.. mutta joo, musta Aladdin ympäristönä on jo masentava, kauhee räkälä koko mesta. Ja tanssilattia oli aika ankea, sellanen pieni karsina. En tykännyt paikasta enkä portsareista. Aamuihin tosin en jäänyt joten sen menosta en tiedä, mutta on sitä nyt aika paljon paremmissakin pirskeissä oltu.
oli kivaa kiitti moi :)
[q]Nikitah:
Jaahas, olenko mä ainoa jonka mielestä bileissä oli vähän parantamisen varaa? Vai johtuiko se vaan siitä että olin vähän väsy? Heheh.. mutta joo, musta Aladdin ympäristönä on jo masentava, kauhee räkälä koko mesta. Ja tanssilattia oli aika ankea, sellanen pieni karsina. En tykännyt paikasta enkä portsareista. Aamuihin tosin en jäänyt joten sen menosta en tiedä, mutta on sitä nyt aika paljon paremmissakin pirskeissä oltu.
[/q]
Olit liian väsyny! Siel oli TOSI siistii mun mielest!!! Kaikin puolin!!
[q]kativa:
Joo muuten bileet ihan okei, tosin Espoon poliisilla ei tunnu olevan perjantaiyönä muutakaan tekemistä kuin lätkiä parkkisakkoja.
[/q]
Parkkipirkot ne niitä lätkii ;)
loppujen lopuksi oli ihan kivaa vaikka flunssa vaivasikin
jeez loistavat olivat bileet, oli vaa fiilis vähä hakuses, mut lupaan tsempata ens kerral
garage-sali oli taas kivan exoottinen mesta, mutta kyl joku viel nilkkansa sinne kuoppaa taittaa..(toivottavasti ei)Kiitoksia vielä kaikille frendeille -ootte loistavaa porukkaa ja tukee tuli just niinku pitikin.. THANKS ! *piis*-out ja ens kertaan
Tjooh, oli kyl kivat bileet -kiitokset järjestäjille- *sydän* ja kaikille paikalla olleille... suuresti tahdon kiittää astarothia (meniköhä oikein *hihu*) joka jakso kuunnella mun avatumista ja UnityF jonka kanssa oli taas todella mukavaa. bileet meni yhellä jos toisellakin masenteluksi mut kyllä se musiikki parantaa pahimpiakin haavoja ja kolhuja ja kun tähän yhtälöön lisätään vielä ihanat ihmiset ni vola *sydän* ääh.. sanat loppuu kesken.. kiitoskiitoskiitoskiitos!!! oma olo ainakin parani näistä bileistä,odottaa seuraavia jo
Ensinnäkin SUURkiitos Janille ja Elisalle ja Antille, jotka ystävällisesti haki mut Tikkurilasta kyytiin ja pääsin kuin pääsinkin bileisiin
Oli kyllä hyvät bileet *sydän* Muuta en oikeen osaa sanoa. Kivoja ihmisiä oli kans *hali**sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- ...
- 148
- Seuraava »