Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

liekö ollu vain näin että iltatähdet minä ja rich oltiin niin pätkäs ettei liiemmin pystyny tehä muuta ku pistää vaan lättyy seuraavan perään...

noh, perjantaina sitten vähän "teknisemmin"

[q]DiamonDie:
Porukka oli välillä aika rasittavaa, etenkin eräät tytöt jotka eivät meinanneet pystyssä pysyä ja törmäilivät koko ajan ympäriinsä.
ööö, ketkähän tytöt??hmm toivottavasti ei me luddenkaa pilattu kenenkään kemuja??*pelle*
Siis kiitos kidi&muut.Oli Pilleet miun mieleen, mitä nyt muistaa.Kiitos pooli oli hyvää ja sitä riitti ihan tarpeeksi...*vink* Aktia-salis en ollu ennen käyny mut toimi pilepaikkana erinomaisesti. Musiikista en kauheesti muista, kiitos poolin ja hyvien pohjien;)*sydän**sydän**sydän*

[muokattu 16.6.2003 20:38]

Onnea kidille&poppoolle!
piti lähtee aikasin koska duuniakin pitää välillä tehdä
pitkästä aikaa kuuli Proteusta& neonia *muistoja muistoja*

En päässyt ... tuli tärkeämpi meno ... mutta ei voi mitään ... vähän harmitti kyllä ...

Joo-o. Oli siistiä, parin tunnin päästä uudestaan!!

Olipas bileet. Kivipuutarha *sydän* Painkiller *sydän* Diodi *sydän* muuta ei sitten tullut kuunneltua mutta nuo riittivät vallan mainiosti. Ei epäilystäkään että saavun seuraavaan mentaliin paikalle
Loistavaa että oli terassi..pystyi käymään siellä jäähdyttelemässä ja juttelemassa myöskin johon tuli jumiuduttua viimeiseksi tunniksi kun olin paikalla

Kuvia tuli muutama otettua ja laitan linkin kun ne on käyty läpi ja nukuttu

Techno *sydän*

Edit: Muutama kuva meni suodattimen läpi jotka löytyy http://www.kolumbus.fi/blues

Oakie oli ihan mukiinmenevä, ei liikoja odotuksia ja tooooodella hauskaa oli. Aamut oli sitäkin paremmat, Hesari toimii yllättävän hyvin aamumestana. Arminia ootellessa...

-a-

Unity(f):[q]MaoTse:Ihan ykkös bileet!!! Polkattua tuli ja kunnolla ja tutustuin moneen kanssa örveltäjään...
Shiva, prkl!!! Ens kerralla katotaan sit kuka kastuu! Otan super-soakerin mukaan...
No, mut joo... Kiitos kaikille mahtavista bileistä!!!

joo.. kastellaan shiva yhessä!!!*pahis**nauraa*[/q]

Kyllä!!! Pidä sä kiinni, nin mä haen ämpärillä vessasta vettä...

ja hesan tapahtumaan varmasti sisään vaikka ikää oli huimat 16 vuotta!!
rmb kyllä meinas tappaa siellä, uskomaton meininki kyllä oli.

voi niitä aikoja....

insejn, homman nimi NÄYTTI olevan niin että oli poikaystävä paikalla ja sitten poikaystävän kaverit ;) eli siinä vaiheessa fiksu ymmärtää jäädä vain ihailemaan sivusta ;) (mun mielestä)

ai must musiikki oli just parasta, eikä kukaan ollu häiritsevästi sekasin. ja joo, todellakin hienoks laitettu paikka!

mahtava ilta sanoisin*sydän*

Helvetin hyvät kekkerit! Eipä oo pitkään aikaan maistunu musiikki noin hyvälle. Alusta loppuun jokaiselta jannulta törkeän upeeta setitystä ja kummallakin areenalla. Decoihin kun vielä näkis enemmän vaivaa, niin ávot. Monoja odotellessa...Turku oli taas niin Turku.

[q]toshbi:
---
remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*

---

mitävittua?*täh**ding* voiko tommonen oikeesti olla mahdollista????*eivoiymmärtää*
[/q]

Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.

Oli erittäin hyvä meininki ... toiv pian uudelleen *piis**plur**piis*

[q]Tres:
Kyllä ennen oli paremmin kun pc-demot
oli pc-demoja eikä näytönohjaindemoja
niinku toi zoom3 esim.

Nimim. ei pyöri mun 1,8 GHz koneella
mikään noista, vain sen takia et näytönohjain
on perus bulkki3d eikä joku dandy geforce 7
[/q]

[disclaimer: vaikka vastaankin trolliin, tällä boardilla se on parempi tehdä]
ohhoh, voi niitä aikoja kun leipä maistui leivältä ja rahana oli vielä markka...
ei munkaan koneella pyöri varmaan ykskään combined democompon entryistä, mutta oldskoolin jutut vois jopa pyöriä. Ainiin ei pyörikään, kun en omista vic-20:stä enkä Amigaa..
Siistejä ne jokatapauksessa oli. Suunnittelussa ei oltu tingitty, ja efektit näytti hyvältä. Ihme kitinää silti, ennen eventtiä ilmoitetaan kuitenkin kone ja näytönohjain, jolla entryt sitten pyöritetään itse compoon, siinä on kooderilla sitten rajat, jonka mukaan tehdä. Ei se second reality pyörinyt naapurin 88:lla ilmestyessään. Zoom3:sta on jopa erillinen ATI-versio. Tres voisi siis itse kokeilla mitä saa mahtumaan 64 kiloon ja vielä pyörimään mun koneella (P3 450, 256MB, TNT2) jos saa samanlaista jälkeä aikaan, niin lupaan tarjota kahvit.

Itse tapahtumasta:
Toimi ja oli ihan kivaa, pääsi fiilikseenkin lopulta vaikka alku meni ihmetellessä, mitä sitä taas kerran paikanpäällä oikein tekee. Musacompot olivat aika tuubaa, vaikka vocal-entryjä sitten screeniltä kuunnellessa tajusi että sieltä oltiin saatu kaivettua esiin oikeasti ihan hyviä biisejä 10 kappaletta. Instrucompossa pari oikeen maistuvaa raitaa tyssäsi juryyn, mutta sen sisältö oli kuitenkin pääasiassa aika vaisu. Graffoissa oli hyvää kamaa aikalailla, ja oman suosikin valitseminen oli kohtuu vaikeeta. 4k introt onnistuin missaamaan, muutamaa viimestä lukuunottamatta, mutta myöhemmin nähtyäni ne, oli aika hyvää kamaa saatu aikaan. 64k:ssa AND tylytti aika helvetin kovatasosella introlla, siinä oli kyllä pakkausta kerrakseen ja efektiä, modelia, asiallinen trance generation, ja vaikka mitä.. eli kyllä tommonen onkin mahdollista vasta nykykoneilla. Democompossa oli monta aika tyylikästä settiä, ja voittajat tiesivät millä voittaa. Votecatchereita ehkä, mutta helvetin hyvä kokonaisuus. Mopin ix oli kanssa ihan hauska kokonaisuus, mutta ikuinen kakkonen.. ehkä ens vuonna jos jaksavat vielä pakertaa :>
mfx rämisteli taas tyylillään ja farbrauschilla oli tyylikkäitä efektejä tylsässä paketissa.

ainiin, kielipoliisista päivää (finglish-alkeet):
combo = combination = yhdistelmä
compo = competition = kilpailu, skaba, mittelö...
ensikerralla Yhdys sanat

Nostatusta ois voinu olla hiukka kauemmin siellä sisätiloissa, ja korvatulpille ois tod ollu käyttöä*joo*
Terassilla oli jäähyväiskonsertti kesätunnelmille..*piis*
Vika puoltuntinen meniki sit jo horroksessa*jiihaa*

Jees, nyt meitsi on "rauhottunu" ton luurin suhteen. Sille ei nyt vaan voi mitään. Ja onneks mulla on toi toinenkin sim-kortti joten n.95-99% numeroistakin on tallella. Uutta puhelinta täytyy vaan ruveta hommamaan. Olisin kyllä jo tyytyväinen jos saisin takaisin kaiken mitä siellä puhelimen muistissa oli..

Mutta bileistä, tosi jees. Tykkäsin todella ja CB + Proteus & Neon maistui.

-Yks mikä vaivas vielä oli että mun nimeä ei löytynyt memberlististä, vaikka olen käynyt rekisteröitymässä kauan ennen bileitä. + vielä ylimääräsen kerran 19p aamulla. Silti jouduin pulittamaan sen 10... No olihan tuolla kyllä kivaa, mutta kalliiksi tuli!

Edit: typåjaa

[muokattu 26.1.2003 16:23]

Niinjoo valoista.. UV valoja jäin kaipaamaan kun kerrankin olin varustautunut kaikenmaailman tököttien kanssa joiden olis pitänyt hehkua mutta eipä tälläkertaa.

Kivaa oli :)

Pääsali oli kokonaisuudessaan hiukka keskeneräinen, mut ei paljon menoo haitannu. "Chillissä" oli hyvä meno, ja ulkoalue oli loisto (eipä tarvinnu jonottaa vessaan ;)

Kiitsa etkoista ja jatkoista Juselle, ja muillekin.

AIVAN MAHTAA SETTIÄ
upeeta, mahtavaa ... UUUH
ei voi muuta sanoa bileiden jälkeen muuta kuin laila, laila, laila... (=kummeli)

Alkuperäinen idea oli mennä vielä jatkoille, jaloissa olisi riittänyt puhtia vaikka mihin...
Mutta "uus-helsinkiläisenä" olin sekottanut kanavakadun ja satamakadun + club säde the gatheringissa jossain vaiheessa lähdin viemään rannekelloa narikaan, takkini suojaan. yhtälö sai extra voimakkaan vitutuksen ja lähdin kotiin

Niin siitä rannekellosta. Kuis ollakkaan, rannekello oli hävinnyt (=tai tippunut). Järkkäriimies oli kysynyt että laitanko kelloni semmoiseen taskuun ettei se pääse tippumaan ... ihmettelin kysymystä... mutta se jäi siihen. Siis siinä taskussa on säilytetty tavaroita jotka ovat säilyneet alppien laskettelureissuista (niin kovista vauhdeista kuin kaatumisista)

Itse kello ei ollut niinkään rahallisesti erikoisen arvokas, toivottavasti joku saa siitä sentään yhden hemohessi-annoksen; enemmänkin sillä oli tunnearvoa.

Harmittaa vain että täytyykö kaikki oppia kantapään kautta?
Sinänsä ironista että olen ... turvallisuus alalla, ja olen pitänyt kumminkin alan miehiä 'loppujen lopuksi hyvää tarkoittavina.' Se siitä.
Nyt loppui extra tippien jakaminen, ja loppui myötätunnon antaminen.

Käytän samaa metodia kuin urheilussa (kuin myös suurin piirtein live-elämässäni) jos kunniottaa toista, niin saa kunniotusta. Jos antaa poikittaista/hakkaa mailalla niin annan samalla mitalla takaisin. Sitä mitä kylvää, sitä saa myös niittää(=lainattu jostakin)

YHTEENVETO: LOISTAVA CLUB SÄDE ... täydet propsit minulta

O