Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Claquesous, 28.9.2006 13:53:
---
pirpeli, 28.9.2006 11:28:
En mäkään ois, jos oisin päässy :D:D Onneks en päässy.
---
No mitäs vittua!? Ootsä hakenu BB:iin?
[/q]
Mietin muutes äsken ihan samaa.
Antti ei ainakaan voita. Antti on hyväntahtoinen kaveri, mut outous paistaa hyväntahtoisuutta kirkkaammin. Kätlin on hyväntahtoinen ja mukava ihminen, mutta Esan kommenttien takia nainen saattaa jäädä nätiksi kuoreksi muiden silmissä.
Asosta Esa sanoi myöskin osuvasti: Vaikkei mies ehkä ansaitsisi voittoa, on mies selkeästi kasvanut talossa olon aikana. Kasvuvaraa tietty olikin. Ja en voi olla kuvittelematta, että kuinka monta tuollaista aikuista pikkupoikaa maailmassa on, jotka eivät ole kohdanneet riittävästi toisenlaisia ihmisiä ristiriitatilanteineen ja tunteineen. Kuten Asokin sanoi, hän vältteli juuri näitä tilanteita, joten mahdollisuudet henkiseen kehittymiseen ovat jääneet vähäisemmiksi. Talon seinät pitävät huolen, ettei tuolta pääse pakoon tilanteita. Ne joutuu vaan rohkeesti kohtaamaan. Siinä oppii muista ja varsinkin itsestään paljon asioita.
Esa ansaitsisi mielestäni voiton. En ainakaan keksi painavia syitä siihen, miksei voittaisi. Ja Esan ja Kätlinin välisestä taistelusta sanoisin ystävääni lainaten: "Koska kauneus on jo aikaisemmin voittanut, on tänä vuonna älykkyyden aika."
En oo tota kovinkaan paljoa seurannut, mutta sen verran mitä on tullut katottua, niin on kyllä muodostunut ihmisistä tietynlainen kuva. Tatusta en pidä laisinkaan. Suhtautuu typerästi ja lapsellisesti asioihin (kuten esimerkiksi uusimpaan viikkotehtävään).
Mira taas ei mua ärsytä siinä mielessä miten se ilmeisesti ärsyttää muita. Ihmettelen vaan miten se on mukautunut muiden tahtoon. Alussa oli iloinen ja koko ajan menossa mukana, mutta heti kun on tullut jotain sanomista, on alkanut vaan kyhjöttämään nurkassa hiljaa ja sitten valittanut jollekin kahden kesken, että "vittu tää on perseestä". Ja kun tuli jälleen nimetyksi, niin alkoi heti itkemään, että mikä hänessä on vikana. "Kai mä vaan oon sit niin kamala". Ottaa liian henkilökohtaisesti tuon leikin.
Omasta mielestäni Esan voitossa hienoa on tietenkin myös se että äly voittaisi kauneuden, mutta vielä enemmän näkisin että Esan voitto muistuttaisi monia siitä että tässä maailmassa arvostetaan yhä myös niitä ihmisiä jotka eivät halua tai joilla ei ole tarvetta olla aina mahdollisuuden tullen ihan wasted, niitä jotka oikeasti harkitsevat asioita, niitä jotka ovat myötätuntoisia ja rauhallisia.
Esa on mielestäni se ihminen tuossa talossa joka on kaikkein lähimpänä omaa itseäni, vaikka itse toki silloin tällöin vedänkin perseet ja en aina ole rauhallinen ja kärsivällinen. Jos minun siis pitäisi valita yksi ihminen talosta jonka haluaisin elävänä tavata tai johon haluaisin tutustua, niin se olisi ehdottomasti Esa.
Autiolle saarelle loppuelämäksi saattaisin ottaa mieluummin Kätlinin, mutta valintaperuste olisi sitten hieman eri *vink**lmao*
jokakerta ku edes joku mainos BB:stä tulee, ni tekee mieli heittää tellu ulos ikkunast, varmaan on ajan kysymys..pakko mennä tuplatöihin et voi si ostella uusii telkkarei..
[q]Reivaaja, 27.11.2009 08:58:
Hieno voltti! ;)
[/q]
Jos viittasit siihen että totesin Esan olevan enemmän ääripääntapaus kuin mitä itse olen, niin en näkis sitä volttina tai asian pyörtämisenä, sillä olen itse useimmiten se joka on selvinpäin kun muiden tuntuu olevan aina pakko olla ihan wasted ja koen olevani keskimääräistä harkitsevampi ja rauhallisempi persoona. Eli olen lähempänä Esan käytöstä kuin vaikkapa Ason.
toisaalta harmi ett se henri lähti, koska mira oli sittenkin karseempi tapaus. Ja jos ajattelee Miran ja Henrin henk koht tarjoamia huvituksia teeveessä niin senkin takia miran ois pitäny lähtä. Se vaan narisee, nillittää ja puhuu toisista niitten selän takana UGH! toivottavasti se on seuraavassakin äänestyksessä, ettei se pääse tuudittautumaan turvalliseen oloon siellä, kun kukaan ei saletisti siitä tykkää. Paitsi kari, se varmaa tykkää kaikista, ihqplur hyh.
Se uusi oli jotenkin tosi ylikiinnostunut niistä jennin jutuista yhdessä tilanteessa. Tuntuu ett sekin ois aika teennäinen tapaus. Varsinkin jos sillä on sen opettajan maine kontrollissa niin ei salee oo oma ittesä siellä.
Kyllä toi kaarlo on jotenkin alkanut olee ihmeellisen paljo äänessä tyhmine juttuineen. Mutt sen miran dissaus on kyl mun mielestä ihan spot on
en oo vieläkään pystyny valitsee mitää suosikkia hmmmm kumma juttu. Tai no Mika on vähiten ärsyttävä ja jos miettii mikä on isoin porukka mikä varmasti äänestää häädettäviä niin Mika ei varmaa lähde ollenkaan talosta "aaahh ku se mika on niin söpö, iiiihana!" hahah
[q]*Mirri*, 30.8.2006 15:58:
---
TonySt, 30.8.2006 15:57:
öö...joo
t. no life
---
Joudun ehkä muuttaan sun luo...
Nimim. No life, part II
[/q]
Toi 24/7:n nettiversio on siitä kätsä, että sitä voi pitää duunissakin taustalla :)
On taas nii tuttu ja turvallinen olo ku voi iltasin käpertyy peiton alle ja seurata muiden elämää ku omassa on hiljasta
[q]
http://saunalahti.fi/bb/
[/q]
vaikka ois noinkin halpa niin silti se on mun mielestä jotenkin kummallinen idea oikeasti ottaa tollanen palvelu käyttöön.
Ei jeesus se turkulainen sinilasipäinen hörhö.
TÄNÄÄN!
[q]domi, 29.8.2006 13:19:
---
typ0, 29.8.2006 13:18:
---
domi, 29.8.2006 12:45:
Nettipaketti tilattu
---
ftw???
---
http://saunalahti.fi/bb/
[/q]
jaaaa...
[q]Dementation, 27.11.2009 08:53:
Omasta mielestäni Esan voitossa hienoa on tietenkin myös se että äly voittaisi kauneuden, mutta vielä enemmän näkisin että Esan voitto muistuttaisi monia siitä että tässä maailmassa arvostetaan yhä myös niitä ihmisiä jotka eivät halua tai joilla ei ole tarvetta olla aina mahdollisuuden tullen ihan wasted, niitä jotka oikeasti harkitsevat asioita, niitä jotka ovat myötätuntoisia ja rauhallisia.
[/q]
Vaikka en tänä vuonna ole BB:tä juuri seurannut, niin voisin ääneni antaa tälle Esalle ihan tämän myyntipuheen takia
Big BOTHER *huoh* mihin mä tarvitsisin tätä ohjelmaa? Hyvä jos joku tarvii, mulle se olis lähinnä pakkopullaa.
Nettipaketti tilattu
vittu ku pääsen duunista vasta ysiltä! kiire kiire kiire kotiin! (mut onneks sentään JO ysiltä normaalistikin)
eiks sieltä puol ysiltä ala jo lähetys vai oonko ymmärtäny väärin? (@ mtv3)
[q]Mizfir, 29.8.2006 13:08:
netti-tv pyörimässä, mies osti kivan synttärilahjan ..Ihan niin addiktoitunut en sentään vielä ole kuin Tommi*nauru*
[/q]
aimitenniinaddiktoitunu? nukuin monta tuntia viime yönäkin noi paskiaiset piti niitä bileitään auringonnousuun saakka ja puol ysiltä aamulla isoveli jo jyrähti ekan kerran...
[q]Super-Kerttu, 29.8.2006 12:48:
TÄNÄÄN!
[/q]
...alkaa elämä
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 250
- Seuraava »