Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]domi, 29.8.2006 12:45:
Nettipaketti tilattu
[/q]
ftw???
[q]Itis, 29.8.2006 13:17:
Big BOTHER *huoh* mihin mä tarvitsisin tätä ohjelmaa? Hyvä jos joku tarvii, mulle se olis lähinnä pakkopullaa.
[/q]
älä oo aina noin nihkee
Tää paska on kyl niin pahuutta.
[q]Wert, 29.8.2006 13:18:
---
Itis, 29.8.2006 13:17:
Big BOTHER *huoh* mihin mä tarvitsisin tätä ohjelmaa? Hyvä jos joku tarvii, mulle se olis lähinnä pakkopullaa.
---
älä oo aina noin nihkee
[/q]
En mä ole nihkee, mä annoin telkkarin pois kun sieltä ei koskaan tullu mitään kivaa sillon kun satuin olee kotona... onneksi netti ja vuokraamot on keksitty
[q]domi, 29.8.2006 13:19:
---
typ0, 29.8.2006 13:18:
---
domi, 29.8.2006 12:45:
Nettipaketti tilattu
---
http://saunalahti.fi/bb/
[/q]
Tyhmästä päästä kärsii koko perse.
Tilasin nettipaketin sieltä subin sivuilta.
29.90 koko kausi ja ei näy saunakamera
nooh. aina ei voi voittaa
just sopivast meni telkkari paskaksi, ettei tätäkään tarvii katsoa..
[q]luode, 29.8.2006 13:41:
joskus tuli kolmoselta vai oliko neloselta big brothereja muista maista ja kattelin niitä ihan innoissani. viime suomen big brotherin oisin tahtonu nähä niin kovasti, mutta meilläpä ei subia ole. himoittais hirviästi tääkin kausi nähdä. ääärgh. en tiedä mikä siinä on, mutta..
[/q]
Eikös ne ulkomaiset beebeetki tullu subilta?
Mikä teidät ihmiset saa maksamaan 30e siitä, että pääsette katsomaan kahdentoista tuntemattoman tyypin elämää suljetussa talossa? =D Tolla hinnalla sais jo oikeasti tilattua maksullisia kanavia kotiin josta oikeasti tulee edes jotain hyvää ohjelmaa :D Vai onks tää niitä juttui kun ei kehtaa tirkistellä frendiään vessas ja suihkussa niin tässä voi sit ihan huoletta ja viel keskustella kavereiden kanssa ilman, että leimataan kieroutuneeksi? ;D
"jes nyt se Jukkis heitti isot kasat pönttöön ja Mari pesi pimppaa suihkus samaan aikaan!"
[q]hallucinogen, 29.8.2006 13:52:
Mikä teidät ihmiset saa maksamaan 30e siitä, että pääsette katsomaan kahdentoista tuntemattoman tyypin elämää suljetussa talossa? =D Tolla hinnalla sais jo oikeasti tilattua maksullisia kanavia kotiin josta oikeasti tulee edes jotain hyvää ohjelmaa :D Vai onks tää niitä juttui kun ei kehtaa tirkistellä frendiään vessas ja suihkussa niin tässä voi sit ihan huoletta ja viel keskustella kavereiden kanssa ilman, että leimataan kieroutuneeksi? ;D
"jes nyt se Jukkis heitti isot kasat pönttöön ja Mari pesi pimppaa suihkus samaan aikaan!"
[/q]
Ei ymmärrä ei.
Onneksi on kuitenkin valinnanvapaus eikä tarvitse avata telkkariaan tuolloin. Ilmeisesti moni tuosta nauttii, joten mikäpä siinä.
w-t-f!? vanha bb talo? SubTV:n säästölinja saavuttaa uuden pohjan... :<
[q]domi, 29.8.2006 13:44:
---
Sallakat, 29.8.2006 13:42:
---
---
vaikka ois noinkin halpa niin silti se on mun mielestä jotenkin kummallinen idea oikeasti ottaa tollanen palvelu käyttöön.
---
Miten niin?
[/q]
no siten niin, että eihän siellä varmasti suurimmaksi osaksi aikaa tapahdu _yhtään_ mitään. appivanhemmilla tuli teeveestä kaapelin kautta ilmaiseksi joku pieni ajanjakso sitä ja ne sano, että aina kun kanavalle kurkisti, ei siellä tapahtunut yhtään mitään.
Miksi maksaa sellaisesta mistä näkee "parhaat palat" editoituna illalla teeveestä? siten niin.
[q]Sinjorita Sol, 29.8.2006 14:01:
Joo mut missäpäin? Ihan kiinnostaa kun itse asuin siellä 5 vuotta
[/q]
tele cinco nakyy koko maassa, kyllahan sa varmaan sen tiedat sitten ;) sita en osaa sanoa missa se talo sijaitsee mutta veikkaisin etta jossain madridin lahella missa vitosen paakonttorit on.
noista muista espanjalaisista kausista en o ite nahnyt kuin sen mika tuli kesalla 6v sitten, ja se oli aika viihdyttava kylla.. tosin oli ensimmainen BB ikina minka nain niin siihen suhtautui muutenkin hieman eri tavalla.
[q]Wert, 29.8.2006 13:43:
---
domi, 29.8.2006 13:19:
---
---
Nettipaketti tilattu
---
---
[/q]
hä!! ai ei?!?! no miks toi sit pitäs ottaa ees käyttöö??? maksaaks sauna eriksee =D
[q]Sallakat, 29.8.2006 14:44:
---
Jos joku on rapaa niin se tunnin kooste subteeveeltä :D
Mikään ei oo kyl teeveessä mukavampaa kuin se, et tulee aamutuimaan himaan -> kääntää bb kanavan päälle -> jää jumitteleen ihmisten keskinäisiä vuodatuksia kun ne luulee et ei kukaan ny tähän aikaan katsele tms :) Oikeesti, priceless matskua tuppaavat juttelemaan kun yrittävät sosiaalisia suhteitaan parantaa talossa.
---
niinno toisaalta tää on ajankäytöllinen juttu. Mä mielummin katon tunnin koosteen kun kuitenkin kiinnostaa hilusti mitä siellä tapahtuu tällä kertaa ja jätän aikaa myös laatuviihteelle (prison break, rooma yms).
[/q]
Tää on myös rahankäytöllinen juttu: kolmenkympin sijotuksella varmistaa, ettei tarvii lähtee himasta kolmeen kuukauteen paitsi duuniin. Mulla ainakin tullee satojen eurojen säästö siitä ettei tuu lähettyy dogaa tai muuten tuhlaa rahojaan.
[q]typ0, 29.8.2006 14:09:
---
Wert, 29.8.2006 13:43:
---
domi, 29.8.2006 13:19:
---
---
Nettipaketti tilattu
---
---
---
hä!! ai ei?!?! no miks toi sit pitäs ottaa ees käyttöö??? maksaaks sauna eriksee =D
[/q]
Subin sivuilt tilattu on eri paketti ku saunalahden sivuilta.
[q]Sallakat, 29.8.2006 14:02:
---
domi, 29.8.2006 13:44:
---
Sallakat, 29.8.2006 13:42:
---
---
vaikka ois noinkin halpa niin silti se on mun mielestä jotenkin kummallinen idea oikeasti ottaa tollanen palvelu käyttöön.
---
Miten niin?
---
no siten niin, että eihän siellä varmasti suurimmaksi osaksi aikaa tapahdu _yhtään_ mitään. appivanhemmilla tuli teeveestä kaapelin kautta ilmaiseksi joku pieni ajanjakso sitä ja ne sano, että aina kun kanavalle kurkisti, ei siellä tapahtunut yhtään mitään.
Miksi maksaa sellaisesta mistä näkee "parhaat palat" editoituna illalla teeveestä? siten niin.
[/q]
Mikään ei oo kyl teeveessä mukavampaa kuin se, et tulee aamutuimaan himaan -> kääntää bb kanavan päälle -> jää jumitteleen ihmisten keskinäisiä vuodatuksia kun ne luulee et ei kukaan ny tähän aikaan katsele tms :) Oikeesti, priceless matskua tuppaavat juttelemaan kun yrittävät sosiaalisia suhteitaan parantaa talossa.
[q]Samu*,
Kyl se ihan eka Brittien BB näytettiin Neloselta joskus vuonna kivi ja keppi. Ja Canalilta joltain kanavalta, silloin elettiin about vuotta 2000.
[/q]
Ahaa, right Joe... no enpä ollu silloin kuullutkaan moisesta sarjasta.
[q]Ianna ei anna!, 29.8.2006 13:14:
---
Super-Kerttu, 29.8.2006 12:48:
TÄNÄÄN!
---
...alkaa elämä
[/q]
TODELLAKIN! *sydän*
[q]
[/q]
niinno toisaalta tää on ajankäytöllinen juttu. Mä mielummin katon tunnin koosteen kun kuitenkin kiinnostaa hilusti mitä siellä tapahtuu tällä kertaa ja jätän aikaa myös laatuviihteelle (prison break, rooma yms).
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- ...
- 250
- Seuraava »