Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Lyylikki, 7.8.2006 21:06:
Seiskan mä ymmärrän, kun eikös ne oo muutenkin aika näkyvästi tossa BB jutussa mukana (kestitti viimekskin, ainakin Perttua). Mut mites nää Katsot ja Oho:t ja muut saman kaavan aviisit?
[/q]
Niillä on sama omistaja kuin seiskalla: Aller Julkaisut Oy
http://www.aller.fi/
Voi vaikuttaa asiaan. Ehkä
yyy.. mä olen taas poissa suomesta enkä tiedä mistään mitään!! ja kun tulen takas se on taas loppunut ja olen elänyt onnellisena tietämättä mitä jossain talossa espoossa tapahtuu!!
..en muuten haluaisi oikeesti olla siellä, se mesta on ihan TODELLA pieni.. en tiedä näyttääkö se telkussa isolta, mut pikkunen se oli saa kyllä hyvää draamaa kun jengi on toistensa naaman edessä 24/7.. hyyyyi..
viime syksynä oli yhden käden sormissa jaksot joita en kattonut... koukuttavaa tavaraa *sydän*
[q]Super-Kerttu, 7.8.2006 11:36:
Millos tää ihanuus taas alkaa?
[/q]
ti 29.8, jee!
Millos tää ihanuus taas alkaa?
kyl tätä kattoo ennemmin tyhjää ruutuu tai oknaa tai anastasiaa tai jotain ungalabungalaa tättärää ohjelmaa
ja pitää se mielenkiinnosta kattoo miten tän vuoden BB eroo viime vuoden.
Pääsee taas illat jumittaa ja elää tunteella mukana <3 kyl se vaa imasee messii ;)
ihanaa, elämälläni on taas tarkoitus
tosimies voittoon!!
Esalle sen voiton olisi kyllä suonut. Tulee varmaan taas kiva puhelinlasku..
[q]MiMoSa, 13.9.2007 17:27:
tänään on BILEET!*aplodit*
[/q]
aika innolla ne sit juomista lappas, hyvä hyvä
KARI on ainoa joka ansaitsee voiton.
Olli - ei ole ollut alusta asti talossa
Kaarlo - ollut 7 viikkoa välillä pois
Sari - ainoa avu on liian pieniin tissiliiveihin tungetut lollot
Kari on sentään yrittänyt, ollut rehellinen oma itsensä ja heittää välillä hyvää läppää.
no niin tilanne on nyt sitten tämä, että talossa on enää kaksi alkuperäistä asukasta ja 6 uutta.. ohjelmaa jäljellä 3 viikkoa ja kyllä se näin on että johan voittaa ei muilla ole mitään mahiksia :D
hmm.. nähdäänköhän finaalissa sitten 6 jos 2 häätöä enää jäljellä vai häädetäänkö talosta useampi seuraavan 2 viikon aikana.
Mä en enää tiedä pitäskö mun itkee vai nauraa ku luen esim. plazalta tota menoo tuolla. *nauru**ding*
[q]JereBBA, 11.8.2006 07:27:
sitähän toi reality just "on" big brotherissa ne vetää bisse ja pelaa änärii, mut roolit päällä..ei tätä voi verrata niin suuresti erillaiseen elämiseen.. esim selviytyjät, siinä kynäniska konttorimies yrittää "selvitä" pelkkien pinsettien avulla bonga bonga heimon takapihalla, mutta BB:ssä suurin muutos niiden ihmisten elämässä on vessanpöntön kannen väri..
[/q]
En pidä bb:stä enkä selviytyjistä mutta kyllä toi selviytyjät on varmaan vielä enemmän teennäistä skeidaa. Siinä ois kunnon selviytymistä kun annettais vaan mora ja antaa kuolla jos kuolee nälkään :P Tosin en mä kyllä tajua miks jotkut haluaa katsoa kun kasa tyyppei asuu talossa tehden jotain typeriä tehtäviä. Mieluummin katsois vaikka rauski 46v ryyppyiltaa paikallisten pultsareiden kanssa :P
Kohta se taas tulee <3
Aika hyvin noi muuten osaa tuolla veikkailla kellonaikoja. Tosi lähelle on menny ainakin ne mitä oon ite kuullu.
[q]Sallakat, 16.10.2006 11:12:
---
mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
Ja millä miiinuksilla se lähtikään hahahah! oiskohan isoimmat miinuspisteet koko tän BB:n historiassa? Olin vielä ihan satavarma ett Mia tippuu kun Jaakolla oli niin paljo enemmän plussaa, eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
[/q]
Sanotaan näin , että henkilö on tuttu myös siviilistä .. Voin sanoa 100% varmuudella , että pelkkää huumoria koko juttu .
KYLLÄ!!! Chipa poistui VIHDOINKIN talosta!!! Oi tuota onnen päivää..
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- ...
- 250
- Seuraava »