Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]lostgone,
Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.*justjoo*
[/q]
taa voiskin olla sen arvosta et koittais jostain kattoa =D nakyyks toi jostain nettitilausteeveesta kans? mihin aikaan tulee?
Ne on jo ihan *känni*
Laulavat ja saunovat
Bb-kanava *sydän*
[q]akir0, 24.10.2006 15:11:
Alkua lukuunottamatta se on musta ns. hyvä jätkä, joka ottaa aktiivisesti osaa viikkotehtäviin ja keskusteluihin. Eikä aiheuta muille juurikaan harmaita hiuksia.
Ja olettaisin itsekin, että se on monen naispuolisen mielestä ihan jees.
[/q]
no okei, on se sellanen perus hyvä jätkä- tyyppi. Mutt silti arvostaisin sitä enemmän jos se osais sanoa samat jutut muijille päin naamaa kuin mitä se sanoo esim jätkille heti perään.
[q]uana, 29.11.2006 11:50:
---
lostgone,
Toivottavasti Ollin tyttöystävä jättää sen suorassa lähetyksessä perjantaina.*justjoo*
---
taa voiskin olla sen arvosta et koittais jostain kattoa =D nakyyks toi jostain nettitilausteeveesta kans? mihin aikaan tulee?
[/q]
Öö... eikun ihan teeveestä. Subilta alkaen klo 21
Taas ne dokaa 3 kerta 4 päivän sisään :DD
Mä taidan tänä vuonna seurata vähän aktiivisemmin.*vink*
Äänestys on kaiketi alkanut:http://www.subtv.fi/bigbrother/
[q]pirpeli, 8.8.2006 10:35:
Mä hain tänne*blush*, mut en päässy ekaa haastattelua pidemmälle (mistä olen kyl ihan ilonen.)
[/q]
mä kans ja sama kohtalo (ehkä ne sai mut kii siit et kerroin kaikille*vink* *lmao*)
"jos kerrot jollekin, me kyllä saadaan se tietää ja sit oot meille velkaa miljoonan!"
No jos mä yhtään itteeni tunnen, ni mä koukutun tähän ihan totaalisesti*yingyang*
[q]JereBBA, 10.8.2006 11:46:
heikkoa sinänsä ajatella tämän olevan reality tv:tä, tuskin kukaan voin olla normaali oma "reality" itsensä kameroiden ja BB fanien edessä...
esim. tämä viimevuoden voittaja, esitti sellaista koko kaupungin vinskiä, naistennaurattaja pelleä.. ja todellisuudessa (reality) pieksi muijaansa..
eli periaatteessa sama katsotko tänä tai salkkareita..
[/q]
Eiks se just oo realityn ideakin, että on "oikee" ihminen tekemässä jotain muuta mitä normaalisti.. Ois tylsä reality sarja jos vaikka 4 tuntia kuvattais ku mä juon bissee ja pelaan änhooällää :o Mut ois aina real realityä
[q]Nassu, 10.8.2006 14:51:
---
JereBBA, 10.8.2006 11:46:
heikkoa sinänsä ajatella tämän olevan reality tv:tä, tuskin kukaan voin olla normaali oma "reality" itsensä kameroiden ja BB fanien edessä...
esim. tämä viimevuoden voittaja, esitti sellaista koko kaupungin vinskiä, naistennaurattaja pelleä.. ja todellisuudessa (reality) pieksi muijaansa..
eli periaatteessa sama katsotko tänä tai salkkareita..
---
Eiks se just oo realityn ideakin, että on "oikee" ihminen tekemässä jotain muuta mitä normaalisti.. Ois tylsä reality sarja jos vaikka 4 tuntia kuvattais ku mä juon bissee ja pelaan änhooällää :o Mut ois aina real realityä
[/q]
mä kattoisin ainakin koska änäri rulez! ja *känni* kans
vaihtuu taas vuorokausirytmi täysin - herään aamukaffelle yhtaikaa näiden kanssa ja menen nukkumaan vasta kun viimeinen kuorsaa. kajarit tottakai päällä koko yön, jos vaikka joku kääntää kylkeään!
täh, en mä ees tiennyt ett on joku äänestys
viimeks tuli kyl jollain tajunnan tasolla koukahdettua ko. sarjaan, en tajuu. ehkä joutuu nytkin kattoo. Ei mulla tällä hetkellä edes ole yhtään ainoaa vakkarisarjaa mitä pitäis tuijottaa joka kerta. Ehkä kohta taas alkaa tulee jotain katsomisen arvoista kun syksy ja pimeys tulee.
mua ei sais toho sarjaan....hauska kattoo sitä mut auuuuts..niit morkkiksii jos jois viinaa ja tekis jotai tyhmää*tirsk* ja SE ET JOKU NÄKIS MUT MAITOVALAANA JOSSAI SUIHKUKOPIS*hikoil**vink*
Voi hevetti..
..onneksi tietääkseni kukaan ystävistäni ei käytä Big Brothelia, niin ei tarvitse pelätä joutuvansa keskusteluun tv-historian köyhimmästä tekeleestä.
Se Jukka voittaa tän.
Siis mun mielestä siellä ei tapahtunut yhään mitään mielenkiintoista ja tylsiä persoonia talossa... Floppas koko juttu mun mielestä ja kiinnostus hävis. Kun katsoo espanjan bb niin siellä tapahtuu joka päivä t o d e l l a hulluja juttuja talossa jatkuvasti, siis ne heittää siellä niin kipeetä läppää ja sekoilee että silloin tuli kyllä odotettua himassa sitä melkein joka päivä.. Ja yleensä aina se hulluin voitti :)
Joten toivottavasti ne on tajunnut nyt pistää vähän eri porukkaa sinne edes vähän !
[q]pirpeli, 28.9.2006 11:28:
En mäkään ois, jos oisin päässy :D:D Onneks en päässy.
[/q]
No mitäs vittua!? Ootsä hakenu BB:iin?
[q]T-Justice, 28.9.2006 11:17:
eikös tuotantoyhtiö ole onnistunut aikas hyvin bb-formaatissaan, koska se on aiheuttanut näin valtavan kohun joka lehteen, aamu-tv:hen, foorumeille ym. Valitsemalla taloon vaan hiukka bimbon "open" ja pari muuta dorkaa. Kohta alkaa joka lähiö Peraa ja Lissuakin kiinnostaa et mikäs ohjelma tää oikein on ja kännykät kouraan sunnuntaisin ku tulee äänestys!
Voi olla että subtv tekee ensi sunnuntaina todella makoisan tilin sorellan miinuksilla katsojaäänestyksessä? Mut näinhän kaikki on suunniteltukin...
[/q]
Kyllä, toistaiseksi erittäin maittava kausi ollut, talossa ei enää kyräillä vaan riidellään avoimesti ja luulen että tuotantoyhtiön puolesta ollaan erittäin tyytyväisiä tämän kauden satoon, rahallisesti ja mainosarvollisesti.
Castingia eli roolitustahan tuolla on rankasti harrastettu eli valittu just tietyntyyppisiä ihmisiä taloon, ja kyllä, Sorella on opettaja eikä mikään bb:n agentti vaikka näin tuntuu moni epäilevän.
Hienoa ettei tuolla ole sitä viime vuoden sveitsi-meininkiä et kaikkien pitää olla hyvää pataa ja toistensa kavereita eikä uskalleta sanoa mitään vastaan.. Jenni noussut mukavasti vahvana naispersoonana esiin tuolta, toivottavasti pääsee finaaliin.
IMHO.
Mullon kyl kans hiipunut BB-into uusien asukkaiden tultua ja 24/7 ei ole tainnut olla päällä...öö...viikkoon?
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 250
- Seuraava »