Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]satumetsä, 25.9.2007 23:35:
---
Miinapiina, 25.9.2007 17:12:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Dj-XCosmo^&image_id=67504802
---
Nyt oon kai jotenkin todella hölmö mutta miten tää liittyy mihinkään, mitenkään BB hommaan?
[/q]
mä mietin ihan samaa, mut en kehdannu sanoo mitään....
tai ton toisen ymmärsin, et on joku ylistyslaulu Hekalle, mut tota irc-galleriaa en ymmärtäny ollenkaan...
[q]satumetsä, 27.9.2007 00:29:
Kun mun mielestä se oli jo sen sanonut aiemminkin, että on bi tms. eikä siis tossa tilanteessa ensimmäistä kertaa. Ei se ainakaan mulle ollut uusi juttu, kun heitti sen siinä. Toki voin myös sekoilla jotain..ei olisi uutta.
[/q]
no se ainakin sano tossa tilanteessa, et mä en oo viel vastannut siihen yhteen juttuun... tms
en mä ainakaan oo kuullut sitä aikasemmin ja pojatki oli sen verrran innoissaan et vaikutti et ne kuuli siitä ekaa kertaa
Heli ja Kadi äänestykses. Paha paikka, molemmat ärsyttää mua. Kadi on melko tekopirtee ja pissiskin IMO, heli taas aika flegu ja sillee. En äänestä, enkä valita.
[q]**JenKKis**, 27.9.2007 10:44:
---
josbe, 27.9.2007 09:02:
---
Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa...
---
sille mä ainakin juuri olin huvittunut... ymmärrän jos ulkomailla asuvat ystäväsi ei ole nähneet pussilakanaa, mutta luulis että kundi joka asunu suomessa pidemmän aikaa olis kyseiseen juttuun törmännyt edes joskus. vaikka siellä tyttöystävänsä luona...
[/q]
Voin olla täysin väärässä, mut eikö se sanonu asuneensa Suomessa 8 vuotta? Kai nyt siinä ajassa kerkee parit pussilakanat nähdä, jos ei ni en tiiä sit missä komerossa asuu.
PRO AKI!
Nääh, ennemmin Kadi ulos.
Ei jaksa sen jääräpäinen prinsessa-actia enää.
"Kaksi pistettä henkilölle joka vaikuttaa uneni laatuun"
"Yksi piste myös henkilölle joka vaikuttaa uneni laatuun"
*KILAHDUS*
Helipeli paraspeli lähtee
[q]Super-Kerttu, 1.10.2007 13:57:
"Kuudes viikkotehtävä alkoi. Asukkaiden tehtävänä on nostaa kuntoa ja pudottaa painoa yhteensä 10 kiloa."
Luulis, että tää tehtävä on kaikkien mieleen, ovathan he toivoneet liikuntaa.. Ja eiköhän neljässä päivässä 12 ihmistä saa 10 kiloa pois.. Mä ainakin olisin ihan fiiliksissä tosta tehtävästä, jos olisin talossa..*hikoil*
[/q]
Kiva tehtävä tosiaankin itse olisin myös hyvinkin fiiliksissäni! Ainoo vaan et oon melko varma että tehtävä kusee kilpailijoiden omaan hölmöyteen noiden lisäravinteiden kanssa. Eiks noi höppänät tajuu et esim. palautusjuomat ja protskut sisältää jonkin verran ekstrakaloreita? Hyvinkin turhaa juoda noita juomia tollaisessa tarkoituksessa... Paasto vois toimii edes jotenkin tuolla aikataululla.
Eikä!! Big Brother
Oijoi Rakel Liekki taloon?
Ei hitto toi Martina on urpo.*pökr**toktok*
Ja se viel ite just paljasti et se pyydettiin tonne!
Siis sinne on tungettu jo seitsemän ihmistä lisää
Noi tän vuoden asukkaat on niin tylsiä, että tuotanto haluaa varmaan nyt menoa keinolla millä hyvänsä, ettei katsojaluvut kaikkoais. Ja mä taas en usko, että kukaan katsoja äänestää Martinan voittoon mutta ehkä se pidetään siellä aika kauan kuitenkin.
^
Ei voi tietää ketä on pyydetty mutta, jos joku on vaikka kieltäytynyt. Ja mun mielestä kuukauden tuntemisen jälkeen solmittua avioliittoa ei voi ottaa todesta mutta...
Martina vaikutti kyllä niin tylsältä tyypiltä kuin olla voi. Vastailee joka kysymykseen "joo" "joo", how intresting is that?
Ja sit muka normaalin castingin kautta tullut tonne, yeah right! Tämäkin uutinen jo kumonnee sen teorian:
Anne-Mari Bergiä pyydettiin BB-talon asukkaaksi
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1443216
Mie en aio kattoo bb:tä enää, ennen ku se Martina lähtee sieltä suksimaan *ittuun! Ihan *aska juttu, sanon minä!
Joo oli pakko katsoa kun ekan päivän perusteella sai kuvan et se on tylsä ja ottaa iisisti. Siitähän löytyy potkua enemmän kuin chilistä Hyvä, et se pisti Jarkolle vastaan, kaikki vaan ilmeisesti tanssii Jarkon pillin mukaan. M saa vähän skismaa aikaan tuolla.
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- ...
- 250
- Seuraava »