Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]satumetsä, 14.9.2007 12:38:
---
Yallu, 14.9.2007 09:15:
Eli jos joku sanoo sulle, et toi äijä muuten hakkaa muijaansa, niin sä et usko sitä?
---
Miksi mä uskoisin jotain, mitä JOKU heittää jossain JOSTAIN tyypistä.
Ties kuinka monen ihmisen kautta sekin juoru on kulkeutunut ja paisunut siinä matkan varrella. Tai sitten ei. Mutta kun ei voi tietää.
[/q]
Eli: Mikä on mielipiteesi George W. Bushista?
Miten tämä liittyy aiheeseen? Sinä et ole voinut saada hänestä puolueetonta info, et sitten mistään..
Eipä ne UK:ssakaan mitään ihme VIPpejä ole olleet, vrt. Jade Goody, Shilpa Shetty jne.
Miesten leirii ainakin
Aulis Gerlander.
eli siis se veikkauksen virallinen valvoja joka sanoo noissa lotoissa tms "Hyvää Iltaa" :D a) kukaan muu ei ole ollu suomalaisessa tv:ssä putkeen yhtä kauaa, ja kenestäkään ei tiedetä yhtävähän.
joo ja sit taloo pitäs saada ainakin
Matti ja Mervi
satu ja timo eros....
[q]MiMoSa, 14.9.2007 22:38:
---
Piider, 14.9.2007 22:36:
Öh... mutta mitäs noi tuolla alasti juoksee?... kuka niille on antanut viinaa? *vink**nauru**nauru*
---
Ne osti ihan ite, 116 pulloa/tölkkiä.
[/q
Joo-o...luulis riittävän...9 tyyppiähän tuolla oli?
action Jos ei tehtävien osalla oo toimintaa ni ainakin timo on ottanut nyt härkää sarvista ja järjestäny sitä. Ehkä ei oo reilua pitää hauskaa sadun kustannuksella mutta on jokainen tyttö varmaan aikanaan pitänyt jostain koulun suosikki pojasta ja kaikkihan sen tietää miten siinä käy, paitsi Satu 22v.
[q]akir0, 19.10.2008 23:11:
---
Zapa, 19.10.2008 22:45:
Anniina ulos seuraavaksi, siinä on ihminen kyllä niin "tyhmä" sanan varsinaisessa merkityksessä.
---
Se tuntus tosiaan olevan vähän hitaalla aina ja yleistietämyskin on aika heikko.
Anyway, ite oon tosi tyytyväinen, että Marianne läks, ehkä nyt on vähemmän marinaa päälähetyksissä ja Tero pääsee loistamaan.
[/q]
Oonko mä ainoo joka tykkää Anniinasta
Se on jotenkin niin söpön höppänä ja hassu likka Just tollanen tytön tyllerö tarttuis mun mukaan baarissa (jos olisin sinkku)
tää nimeämis tehtävä on kyl jännä vitun sampo ku meinaa paljastaa kaiken ku hymyilee ja hihittelee ku tulee pois "työmaalta" *släp*
Keitäs jengi veikkaa tässä vaiheessa voittajiksi?
Oma suosikkini tällä hetkellä on Sami. Hän ei vittuile muille, heittää hauskaa läppää ja pitää yllä rentoa meininkiä ja on siten mielestäni tällä hetkellä ainoa talon asukkaista, joka todella ansaitsee voiton. Vielä kun välit Kätliniin lämpeävät vähän lisää ehkä jopa romanssin asteelle, niin voittajasta ei ole epäselvyyttä.
Seuraavana listassani on Minna ja kolmantena sosiaalisesti hieman liian rajoittunut Esa A. Musta hevonen saattaa olla Aso, joka hankalan alun jälkeen on noussut aika hyväksi tyypiksi mahtavine päiväkirjahuonefilosofointeineen.
No ei tollanen haaska kyllä mun Aitolehtoa voita.
Toi Heli on kyllä niin jäässä että melkein (huom: melkein) kuuntelisin ennemmin vielä viikon Hekaa. Esim haluaisin kuulla sen, että koska se oppi lukemaan, tai sen "dejavu" ilmiön mitä koki kesällä avoautossa. Mä en muista vieläkään miten ne jutut meni
On ihan skidisti Justiinalla noussu kusi hattuun, ällölehmä Päätynee äänestykseen.
-M
Satu ULOS! *pahiS*
Musta Erkki Toivanen voisi juontaa ko. ohjelman.
[q]Tontsis, 26.9.2007 23:09:
nousussa: Sauli ja Jarkko
[/q]
Khyl. Samoin veikkaan, et noi jannut on top kolmosessa.
Heka ja Satu ulos!
Satu ulos! En kestä sen kirjakielipaskaesitystä...
hahah Satu ja Timo oli nusauttanu jäähyväisnusautukset :D
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?561831
ja
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?561903
"Sadun ja Timon yölliset vaakamambosessiot nousivat puheenaiheeksi..."
"Timo on seksijumala!"
[q]pupuTupuna, 16.9.2007 22:43:
---
MesMeRise, 16.9.2007 12:43:
Multa meni kyl pisteet maxineenkin samantien,
---
Mitä se on tehnyt?
Ei ole 24/7, eikä tullut kateltua muutamaan päivään.
[/q]
Satu poissa talosta, se veti heti himmeen roolin päälle, alko yhtä megarasittavaks ku satu oli.
"kun kissa on poissa..."
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 250
- Seuraava »