Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 250
- Seuraava »
Good riddance, kuten Briteissä sanotaan
Ihmettelin jo viime alkuviikolla, miksi jotkut olivat onnessaan kun Myllytie ja hänen "vaan mielipiteensä" toivat taloon "kauan kaivattua actionia". Actionin määrästä nyt ei kai vois olla kuin yhtä mieltä, mutta eikös myös actionin laadulla pitäis olla jotain merkitystä Olishan BB-taloon saatu toimintaa vaikka tekemällä taloon aseellinen terrori-isku, mutta olisko sekään ollu kovin kivaa.
Vittu mikä retard, hyvä että lähti. Einari takas.
Harmittaa kyllä kun ei pääse näkemään millaisen miinusäänivyöryn Martina olisi saanut itelleen.
Ja olinpa taas tyhmä...ei se lähteny mihinkään vaan ufot kaappas :D
Vai lähtikö.. ;)
EIKKA VOITTAA!!½
[q]Sinza, 16.10.2007 11:24:
[/q]
Ei vaan se vitun pelle Kadi pois sieltä
Edit. mun spoilerit ei toiminu :D
Lohikarme, jos Martina olis kaapattu niin miks sitä ufoäänestyshommaa äänestettäs vieläki?
kyllähän siinä voi kestää ennenkuin "tajuaa" koko asian, mutta että siinä välissä pitää sitten vielä ängetä naamansa näköjään niin viihdeuutisiin kuin myös extraan...toisaalta, martina on julkisuuden henkilö ja varmaan tottunut noihin haastiksiin jo niin että se on jo rutiinia? tiedä häntä. omaan korvaan kuulostaa vaan melko oudolta tollanen käyttäytyminen.
BB-kisan luovuttanut Martina Aitolehti kertoo haastattelussa lähtönsä taustat:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1445677&ap=1
Oma mielipiteeni on, että jos tiedät, että vaarisi voi kuolla minä päivänä
minä hyvänsä (niin kuin Martina sanoo tienneensä) niin suhde vaariin tuskin
on kovin läheinen, jos ei ole häntä em. tiedosta huolimatta käynyt
katsomassa kuin viimeksi kesän alussa (kuten Martina sanoo).
[q]Miinapiina, 17.10.2007 16:52:
haha
[/q]
Tuli mielee se Farbodin vitsi siit äidistään :D ihan saman tyylinen ääni :D
[q]lohikarme, 17.10.2007 17:23:
---
typ0, 17.10.2007 16:48:
hyvä ku saatiin se yks vammaaja martti pois sieltä. sit ku saatas se yks kämisijä piia pois ja päälle vielä idiootti kadi ja mistään mitään tajuamaton suvi nii vois rueta keskittyyn oleelliseen =)
---
Eli vietäs kaikki vähänkin hulinaa taloon tuovat ihmiset pois ja jätettäs selkääntaputtelijat. Viihdettä?
[/q]
kaikki on käsitteellistä. mä en nää mitään [o]hauskaa[/o] viihdearvollista siinä et tuijotan jotain vikisijöitä tai tms torvia. mua rupee vaa ärsyttää ja kanava vaihtuu. noi saappaan vastineet ei kolise mulle viihdearvollisesti, joten saa suksia vaikka itämerelle tutkimaan leviä...
mitä helvettiä... katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
voivoivoi.. en taida jäädä pistään paitsi
(onks noista kumpikaan siellä enää?? jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)
"Hei, mut sä oot nainen!!"
tää pleasure delayer osti 24/7 vasta tänään kun sen nii halavalla sai. <- instant hook!
Joo Tiina ulos.. Ja muutenkin vituttaa melkein koko jengi. Kadi kaatuu kynttilään ja muut rupee vaan huutamaan sille. Ei tullu mieleen esim. auttaa tai jotakin.
Paras voitti, Aso *aplodit**sydän*
Martina Aitolehti oli tarkkaan harkittu viikkovieras
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Martina+Aitolehti+oli+tarkkaan+harkittu+viikkovieras/1135231162121
Isoveliähän se kandee syyttää rahaongelmistaan! Ensin näpistyksiä ja nyt tämä! Hyvä Ragnar!
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009120110689793_bb.shtml
Timo sit lähti ja Kak...Kadi jatkaa vielä ainakin viikon
Pimiä muuten vois ton BBTalkShown aikana JOSKUS edes mainita sen, että onko tulokseen vielä mahdollista vaikuttaa ja että kauan on äänestysaikaa jäljellä
Voi vääryys, viro senkun lahjottaa lisää rahaa suomelle, mutta kyllä olisin timon halunnut jäävän taloon, hmph.
En muuten todellakaan usko että tuo äänestystulos olisi rehellinen. tuntuu että kaikki ovat halunneet kadin ulos mutta ei, ja se että tilanne muka "elää" aina lähetyksissä. BS, pitäs laittaa joku nuuskimaan tuohon että rikotaanko lakia, tai aulis gerlander kattoon kattoon.
Jee Timo häippäs!
[q]remotion, 21.10.2007 23:46:
En muuten todellakaan usko että tuo äänestystulos olisi rehellinen. tuntuu että kaikki ovat halunneet kadin ulos mutta ei, ja se että tilanne muka "elää" aina lähetyksissä. BS, pitäs laittaa joku nuuskimaan tuohon että rikotaanko lakia, tai aulis gerlander kattoon kattoon.
[/q]
Mä oon miettinyt ihan samaa juttua. Toi su-lähetys on aina vähän "rahat pois katsojilta-meininkiä". Nytki oli laitettu vaan prosentin yksiköllä heilahtelemaan noi tulokset...*justjoo* Että tulokseen vois muka vaikuttaa koko ajan. Mutta jos vähänki viitsii vilkaista esim. BB:n sivuilla olevia keskusteluja niin voi huomata että Kadinkin kannattajajoukko on melko suuri.. Ja minkälaisia summia ihmiset ovat valmiita laittamaan viesteihin*jeesus*
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 250
- Seuraava »