Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Zenni, 17.9.2007 20:59:

Perunpa sanani. Tehtävä ollu käynnis vasta puol päivää ja jo nyt on ihan helvetin väsähtänyttä.

Tai no okei,

Don't fail me now BB :(
[/q]

mietin ihan samaa et onpas nyt erilainen ja hauska tehtävä, mut luulen et äkkii tohon menee mielenkiinto ku ne on monta päivää nuin.

ja miten ne jaksaa, esim aki 2vee?

ja se espanja tehtävä oli kyl just hyvä
yhet istu hirvees darras sen "paluulennon" ja kävi vuorotelleen laattaa

muoks: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1437275
(enpä mäkään jaksais tollasta roolii vetää montaa päivää)

Ja eikös toi Fabe todennut, et kotona niillä käytetään vaan lakanaa?! tai sit oon nähnyt unta..*ding*

mä en kyl tajua mutta mua ei se henri ärsytä mitenkään erikoisemmin*ding*
no mä nyt olenkin vähän viallinen...

hieman mua kyl ärsyttää se että tuolla ei oo sellasia superärsyttäviä niinkun esim ekana vuonna se iina ja minna aaaaaaaaaaaargh :D

[q]Super-Kerttu, 20.9.2007 12:53:

Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!
[/q]

kyl siin alussa ne ainakin kokkaili, ja yllätyt yllätys, siinäkin heka neuvomassa koko ajan.
einariki ku lämmitti pannulla jotain edellispäivän makaroonilaatikkoa, ja heka laitto siihen sit maustetta ni siitäkin jakso et "kääntele sit kunnolla ettei jää vaan siihen pinnalle"
uuh *toktok* ja kyttäs koko ajan

muoks: nii ja heli ulos, se on kovin boré!!!!

[q]Super-Kerttu, 20.9.2007 12:53:

Mä en oo kertaakaan nähnyt noiden syövän mitään kunnollista ruokaa.. Ne mussuttaa vaan leipää, karkkia ja sipsiä..Tai sit ei oo vaan näytetty mitään niiden ruuanlaittoja ja ruokailuhetkiä!
[/q]

Meillä on 24/7 enkä oo nähny niiden laittavan ruokaa juurikaan, että ei taida olla ohjaajista kiinni. Luulis et jengi tuol oikein kilpailis ruuanlaittovuoroista ainakin niinä päivinä, kun ei oo paljoo tekemistä. Ilmeisesti kukaan niistä vaan ei oo kauheen kiinnostunut asiasta.

Henrin vois vihdoin äänestää ulos, sitä ei pysty yhtään kuuntelemaan. Helistä nyt on se hyöty, että sillä vois tulla joku kolmiodraama Timon ja Maxinen kanssa. Harmi et Satu lähti, se oli niin viihdyttävä!

Niin ja Jarkko voittoon tai Sauli!

[q]-Fuzzy-, 20.9.2007 22:38:
:D LOL @Heka ja Heli
Tuplapudotus täl viikol say I...
[/q]

ahaha juurikin niin!!

blondi meni taloon!

mitä vittua toi heka selittää tuol pk-huoneessa...
huh huh mitä paskaa *släp**släp*

ja mitä ihmetteä "ei oo realistinen 2-vee" ????????????????????????
morjens, onkohan heka kuullut ikinä mitään sellasesta ku uhmaikä, mikä puhkee tos parin vuoden tienoilla... "ei oo normaalia heittää tuttia vessanpönttöön" ja siitä syömättömyydestä...
uuuuuh mikä kusipää *toktok* *släp*

[q]Tontsis, 20.9.2007 23:50:
---
---

Hmm, mua ainakin kiinnostaa BB:ssä ehkä eniten seurata, miten ihmisten käytös muuttuu eri tilanteissa. Viime vuoden kroisokset ja pennoset ja nyt tämä ovat mielenkiintoisia "kokeita". Näistä tulee mieleen vanhempi tutkimus, missä ryhmä ihmisiä jaettiin kahtia, vartijoiksi ja vangeiksi. Muistaakseni koe keskeytettiin, koska vartijat alkoivat käyttäytyä sadistisesti vankeja kohtaan. Pitäisi kaivaa juttua tuosta kokeesta jostain esille. Överiliioiteltu leffakin siitä on tehty. Kiinnostava sekin.
[/q]http://www.prisonexp.org/
Ja olin näkevinään, että ne vissiin tekee taas uutta leffaversiota siitä.

Musta on kiva seurata ihmisten käytöksen muutosta, mut täl hetkellä noi vaikuttaa olevan tietoisia olemisestaan talossa (vai mitä mieltä ihmiset on?) Se, että joku on idiootti silloinkin on harmittavaa, hänenkin kannalta. Mutta eikö ihmiset muka odota, että BB-talossa tapahtuisi jotakin hämmentävää? Tai ihan mitä vaan jos on niin tylsää kuin kaikkien mielestä tän vuotisessa big brothreissa on?

Musta on hauska myös seurata BB:tä ja vastaavia sarjoja katsovien reaktioita, myös omaani.*joo*

Heka on just hyvä tyyppi Täysillä mukana joka hommassa, eikä pahemmin kuvia kumartele. Kadin toivois pysyvän talossa vaikka loppuun asti. Aivan helvetin seksikäs nainen *sydän*

Eilistä episodia katsoessani oikeasti pelkäsin niiden muiden asukkaiden puolesta. Henri olisi varmaan kilahtanut täysin jos tilanne olisi jatkunut pidempään. Eihän tollanen ole terveen ihmisen käytöstä...tietääkö kukaan pyysikö Henri mitenkään anteeksi käytöstään tai osoittiko edes minkäänlaista katumusta jälkikäteen?

Henrin fanisivut.

what??? kivat ripsarit jannella.. tää menee nyt ihan offtopic mut on pakko pienessä nousukimarassa esittää kysymys?? oon helvetin useesti tällä palstalla(klubitus) nähnyt viestin, "mitä sä tänne kirjottelet, sull on vast sen ja sen verran postauxia." mikä vitun määre on postausten määrä? mut ei muuta, peace out

[q]Ninka, 21.9.2007 19:07:

Joo toivon kyllä ettei hekalle siunaannu lapsia, jokainen voi vaan mielessään miettiä mitä se niille lapsille tekis kotona neljän seinän sisäl ilman kameroita. Muutenki sai sellasen kuvan että heka taitaa pitää 2vuotiaita lapsia vielä aika tyhminä *täh*
[/q]i

Mietin tuossa äsken ihan samaa et Hekan ei ehkä kannata hankkia lapsia ihan lähitulevaisuudessa jos käyttäytyminen ois samanlaista*eiei*

Perustakaa vaikka oma topiikki tosta "miten 2-vuotiasta pitää käsitellä kilpailutilanteessa yli 20 vuotiaana ihimsenä" tms?

Joo, nyt tuolla on ihan ihme wannabe-draama menossa. Saa nähdä mitkä klipit päätyy leikepöydälle ja huomisen 22:00 subin lähetykseen

Ja miks niille ei sitä wiunaa saa ees vähän lisää?

edit. Mitä ihmettä toi Aki selittää tuol? Kunnon Heka 2.03 patch 4

[q]candyraver, 24.9.2007 12:27:
-----
[/q]

hmmm ... Mielenkiintoista ! Mun mielestä Aki ei kuitenkaan vaikuta yhtään homolta ja jos en väärin muista niin paljon se naisista ainakin puhuu .

edit: Älkää ihmiset ymmärtäkö väärin, eihän sitä ulkopäin voi tietää .

[ISO] TALOSTA ON VIETY KAIKKI HUONEKALUT JA NE JOUTUU RAKENTAA JOTAI PIHALLA JA NIIL ON ISOT SUOJAKYPÄRÄT JA T-PAIDAT JOS ON NIIDEN NIMI [/ISO]

<3 spoilaaminen <3

Akin lähtö kyl harmittaa.
Sunnuntaina sitten kanaKadi ulos ja Borat seuraavaan äänestyksen kautta kotiin niin alkaa hommat suttaantumaan!

[q]violet_angel, 24.9.2007 23:03:
---
Miinapiina, 24.9.2007 22:49:
timo kiinnitti huomiota suviin ni heli vetäs "valttikortin"

---

eli??
[/q]

Että se tykkää tytöistäki *tirsk**justjoo*

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O