Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Täh?!? Paniko ne?
Siis satu ja timo...

[q]Super-Kerttu, 4.9.2007 12:28:
Nimeämiset on käynnissä.. Aika vaikee veikata, ketkä joutuu häätöäänestykseen?! Mun villiveikkaus on Satu ja Einari. Rangaistus on myös tulossa, sillä talossa on puhuttu nimeämisistä.
[/q]

Hinari & Henri.

-M

[q]MiMoSa, 4.9.2007 13:13:
---
Mark, 4.9.2007 13:09:
Mua ärsyttää se, et ilmeisesti jollain tuotantoryhmässä on joku fiksaatio siihen Horellaan viime vuodelta. Jos toi Tiina eioo sama akka, se on ainakin identtinen klooni siitä *toktok* Käyttäytyminenkin samaa luokkaa, ei sentään vielä ainakaan yhtä hysteerikko..

-M

---

Munkin mielestä se on ihan samannäkönen mut käytöksessä en oo kyl huomannu mitään samaa. Sorella oli ärsyttävä valittaja mut Tiinasta tykkään.
[/q]

joku väitti tuol galtsun bb-yhteisös et ne on siskoksii... tiedä sit onko oikeesti!

nii ja ny ne on kahlittuna toisiinsa
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?558263

noniin, nyt vois kotiuduttua tilata sen 24/7:n ja alkaa tsekkailemaan meininkiä. Ainoo mitä on tullu tietoon on se joku angstiteini ja sen sekoilut.

Olin kyllä muuten aivan ällistynyt, että mitä vittua se eka tyyppi kun tippui. katoin sitä pre BB ohjelmaa telkasta missä näytettiin niitä taloon pyrkijöitä. Se muija on vissiin just se yks urpoimmista niistä pätkistä. Tippu kyl pisteet BB taustajoukoilta jos ne tollasen speden sinne on valinnut niillä lässytyksillä

[q]josbe, 5.9.2007 13:36:

Occu-hani, meinaat että sexi-addiktit tulee helpommin paksuks? :D

Niinno, varmaan ainakin siinä tapaukses, että toinen harrastaa sexiä monta kertaa päiväs ja toinen ei koskaan. :)
[/q]

kyllä mä väitän, että niillä on suurempi todennäköisyys tulla raskaaksi kuin "normaalilla" seksin harrastajalla ;)

suojaus kuntoon jos meinaa pelata

Siis ei vitsi BB on mahtava sarja! Katoin toissapäivänä ekan jaksoni ja vitsi kun oli siistii kuunnella jotain mimmiä kymmenen min kun sillä oli menkat myöhässä o/. Ja sit se se esterata, aivan törkeen jännittävää ja viihdyttävää. "Sun bikiniraja näkyy!" "whaaaat", siin kohtaan meinas kyllä pumppu pettää kun tuli niin jännä fiilis!

Edit: Sori, mut vittu te ootte sekaisin

JES!
EINARI ULKONA!

edit : ja nyt näyttää siltä että Seinäjoen uroot pääsöö pian vauhtiin, uusi asukas on varmaan Timon ja Jarkon mieleen...

Joo, ärsyttävää noiden kahden kökköpuhe

edit :typo

Mut toisaalta kai siitäki sais aika draamaa, jos ne erois tuolla, eikä vois esim. olla samassa huoneessa toistensa kanssa. Ja sitte molemmat tahoillaan yrittäis mustamaalata toista, jotta sais sille nimeämispisteitä ja sais sen ulos talosta.

IN MY DREAMS :D

[q]Lyylikki, 7.9.2007 09:36:
HUOH! Timo haluis välillä tehdä jotain muittenki kaa, mut Satu haluu vaan olla Timon kaa.
[/q]

Eiliseen daily show'hun oli editoitu just niin paljonpuhuvaa kehon kieltä, kun ne istuu kahestaan terassituoleissa. Satu (pitää Timon päätä käsiensä välissä): "Minä nyt vain kerron näitä heppajuttuja, mutta sinuahan kiinnostaa." Timo: (ei pihaustakaan)

Ja sit Satu mumisee yksikseen, että "kylläpä minulle on sattunut ja tapahtunut tosi paljon kaikkea kaksikymmentäkolmevuotiaaksi ihmiseksi." Eikun takasin talleille paskaa lapioimaan.

[q]-Fuzzy-, 7.9.2007 12:00:
Harmi et se Henri on nii tosikko... Se on parasta silmänruokaa tällä kertaa*pihkassa*
[/q]

Miehellä "player 69" paita - kertoo kaiken tarvittavan. Juntti mikä juntti, uloooooooos!

-M

[q]Lenita, 7.9.2007 10:41:
Eikä Satua saa äänestää pois, sehän on kaikista viihdyttävin kun räpyttelee silmiään hassusti ja puhuu typeriä
[/q]
EIH! Sano mua suvaitsemattomaksi, mutta voi tsiis mua ärsyttää, jos jollakulla on silmien räpäyttämis -pakkomielle.

Ja edittinä vielä ja täysin OT:na: Miten joku voi opiskella pelkkää tiimityötä? *täh* Ymmärrän kyllä, että voi käydä kurssin, jolla opiskellaan ko. aihetta, mutta että oikein uravalintana.

Mikä siitä muka tulee? Master of Team Work?

"Nyt kun mul on tää tutkinto, osaan työskennellä tiimissä. En vaan osaa mun duunia."

[q]josbe, 7.9.2007 15:18:
Ja edittinä vielä ja täysin OT:na: Miten joku voi opiskella pelkkää tiimityötä? *täh* Ymmärrän kyllä, että voi käydä kurssin, jolla opiskellaan ko. aihetta, mutta että oikein uravalintana.
[/q]

Tiimityön asiantuntija voi toimia konsulttina etsien ongelmakohtia muiden tiimityöskentelystä ja tarjota sitten parempia tiimityöprosesseja.

Tai evt & evvk mitä joku BB-hemmo osaa / opiskelee, mutta piti nyt spekuloida kuitenkin.

[q]Apo, 7.9.2007 15:28:

Tiimityön asiantuntija voi toimia konsulttina etsien ongelmakohtia muiden tiimityöskentelystä ja tarjota sitten parempia ratkaisuja.

[/q]
Ymmärrän sen, mutta pidän silti älyttömänä noin kapeaa alaa. En nimittäin oikein usko, että pelkkä tiimityön opiskelu voi antaa paljon: eiköhän joku tiimiytymisen ideologia ole sisäistettävissä lyhyemmässä ajassa kuin esim. neljässä vuodessa.

Useimmat asiantuntijat tai konsultit ovat opiskelleet esimerkiksi psykologiaa (ja sen osana esimerkiksi ryhmäteoriaa) ja osaavat vastata muihinkin kysymyksiin kuin tiimejä koskeviin. IMO mun mielestä kuulostaa naurettavalta, että joku on pelkästään tiimityön asiantuntija. :D

Sori off topic!

Edit: Pakko viel lisätä, että sitä paitsi aika huonosti näyttävät menneen opit perille, mikäli olen ymmärtänyt oikein, mitä siellä talossa tapahtuu... Siitä, miten ryhmät yleisesti käyttäytyvät, ei taida olla Sadulla mitään hajua käytännössä.

[q]josbe, 7.9.2007 15:34:
Ymmärrän sen, mutta pidän silti älyttömänä noin kapeaa alaa. En nimittäin oikein usko, että pelkkä tiimityön opiskelu voi antaa paljon: eiköhän joku tiimiytymisen ideologia ole sisäistettävissä lyhyemmässä ajassa kuin esim. neljässä vuodessa.

Useimmat asiantuntijat tai konsultit ovat opiskelleet esimerkiksi psykologiaa (ja sen osana esimerkiksi ryhmäteoriaa) ja osaavat vastata muihinkin kysymyksiin kuin tiimejä koskeviin. IMO mun mielestä kuulostaa naurettavalta, että joku on pelkästään tiimityön asiantuntija. :D
[/q]

Ei voi tietää miten kapea ala/koulutus se on, toivottavasti siihen tosiaan kuuluu muutaki ku tiimityön harjoittelua :)

edit. mites se sananlasku meneekään, ne jotka osaa tekee, ne jotka ei osaa, opettaa

Tai tällästä

Edit: Lisää sekopäisyyttä :D

Mä haluun tälläsen suomen BB:hen Sit olis kiinnostavaa...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1435265 hah hah. Niin hyvä, jos Timo "jättää" Sadun ja Satu joutuu siellä talossa olemaan sydän suruissaan*pahis*.

Vaikka toi Heli nyt tuollainen lutkaimainen onkin mutta ehkä siitä saa hyvää viihdettä, ehkä se pitää parit tanssishöytkin..

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O