Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]-K-, 2.9.2005 17:08:
---

tylsiä henkilöhahmoja?? seuraava herra ainakin tykkää pukeutua naiseksi ja on nähtävästi jonkin sortin sekakäyttäjä :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=FunChameleon

http://www.subtv.fi/bigbrother/
[/q]

No jään odottelemaan millon se pukeutuu naiseks ja sekakäyttää...
Täl hetkellä ainakaan toi ei tyhjää hölöttämistä kummempaa oo tehny. (tieto pohjautuu jaksoihin mitä oon itse kattonu,)

[q]Desert Rose, 21.9.2007 19:12:
P.L.U.R. (*plur*) vaan!
[/q]
*sydän*

Jottei menis taas ihan ohi aiheen, niin sanotaan, että tällä viikolla mulle on oikeastaan ihan sama lähteekö Heli vai Heka. Toisaalta Heli on tuolla aika tylsä, joten ehkä se voisi lähteä.

[q]Desert Rose, 21.9.2007 17:09:
Herää kysymys, että missä määrin Heli saa käytöstään vielä anteeksi ja ymmärrystä osakseen,
[/q]

Mitä käytöstä? Ymmärrystä mihin? Tähän papu juttuunko?

kun ottaa huomioon kaikki negatiiviset asiat, mitä hänet tunteneet ovat kertoilleet.
[/q]

Mulle ei ole kukaan kertonut siitä mitään, koska en tunne ketään, kuka hänet tuntisi.

Totta kai tällaisessa asetelmassa Helillä loistaa pään päällä sädekehä ja Heka saa aivan kaiken niskaansa - Hekan käytöstä silti puolustelematta.
[/q]

Missä asetelmassa? Heka alistaa Heliä? Mikä sädekehä sillä nyt muka on, ei ole kovin pidetty asukas Helikään noin yleisesti. Heka alisti ja piste. Siksi Heka saa tässä alistus asetelmassa kaiken niskaansa.

[q]Desert Rose, 21.9.2007 17:50:
No sun kanssahan on sitten turha tästä asiasta keskustella, kun kerran sulla ei ole kyseisestä henkilöstä minkäänlaista käsitystä tai mielikuvaa.
[/q]

Onhan mulla nyt silmät päässä ja kuulo tallella. Näen mitä telkkarissa tapahtuu, joten väkisin syntyy edes joku mielikuva.

Sun ei sitten varmaan kannata jutella aiheesta monen muunkaan kanssa täällä, sillä sun lisäksi ei taida monikaan Helin tuttuja tuntea.

Eli ollaan asukkaista hiljaa, koska emme tunne heidän ystäviään, joten meillä ei mitään käsitystä heistä ole??

[q]Desert Rose, 21.9.2007 17:50:
Kyse olisi ollut sen spekuloinnista, että kun Heli on pitänyt omimman itsensä visusti piilossa tuolla talossa ja julkisesti on tullut tiettyjä tietoja esille niin mistä kukaan voi tietää, mikä hänet pistää käyttäytymään siten kuin käyttäytyy ja onko se tahatonta vai tarkoituksellista kieroilua jne.? Esim. onko Heli sen tyyppinen ihminen, ettei hän ota neuvoja eikä varsinaan minkäänlaista käskytystä vastaan?
[/q]

Tai onko Timo kenties sellainen, että pystyy manipuloimaan kaikki toisiaan vastaan? Entä Aki, ehkä olikin sisimmissään kateellinen Henrille, kun se sai syöttää Helille papuja?

Niin ei voi tietää.

Kerro millainen Heli on?

[q]Desert Rose, 21.9.2007 18:15:
Eiväthän kaikki muut rajaa ihmisistä keskustelemista siihen, että tuntevatko he heidät tai heidän ystävänsä. Asioista ja ihmisistä voi keskustella hypoteettisellakin tasolla niin, että niistä keskustellaan, mutta tuomitsematta, luokittelematta tai luomatta lopullista mielipidettään.
[/q]

Juuri niin.

Asioista kuitenkin voidaan myös muodostaa vahva mielipide. Sallittakoon se kaikille.

[q]serotonot, 5.9.2005 17:44:
---
nomic, 5.9.2005 17:12:
---

kalliimpi? en nyt sanois. eiks se ollu 2,90/750g

Siis jos niist ärrän laatikoista puhuit. Mä ihmettelin ainaki ite et miten ne oli nii halpoja
[/q]
kyllä, ärrän loota.
Keravan ärrällä katoin, ja siellä se pyöri 4e:n tuntumilla mun mielestä se on siitä lootasta melkoisen paljon pyydetty (saman verran karkkia saa pikaisen mietinnän tuloksena joku puolet halvemmalla). voin tietysti huomenna vielä tarkistaa hinnan.

[q]nomic, 5.9.2005 17:51:

kyllä, ärrän loota.
Keravan ärrällä katoin, ja siellä se pyöri 4e:n tuntumilla mun mielestä se on siitä lootasta melkoisen paljon pyydetty (saman verran karkkia saa pikaisen mietinnän tuloksena joku puolet halvemmalla). voin tietysti huomenna vielä tarkistaa hinnan.
[/q]

no vaik se ois 3,90 ni onhan se 750g aika pieni hinta. eihä siit tuu ku 52snt/100g hinnaks. En siis mitenkää "puolustele" tota karkkimeininkii tai muutakaa tohon liittyvää soopaa mut eiks makuunissaki irtokarkit oo 8,90/kg ni onhan toi ny iha kohtuuhintainen kuitenki.

[q]nomic, 5.9.2005 17:12:
tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F

*odottelee bb-figuureja*
[/q]
kalliimpi? en nyt sanois. eiks se ollu 2,90/750g

Siis jos niist ärrän laatikoista puhuit. Mä ihmettelin ainaki ite et miten ne oli nii halpoja

[q]Desert Rose, 21.9.2007 18:31:
Käsitin, että sun kanssasi olisi turha spekuloida mistään Helistä julkisuudessa käsitellyistä tiedoista, koska itse olet aiemmin todennut että:

"Miksi mä uskoisin jotain, mitä JOKU heittää jossain JOSTAIN tyypistä. Ties kuinka monen ihmisen kautta sekin juoru on kulkeutunut ja paisunut siinä matkan varrella. Tai sitten ei. Mutta kun ei voi tietää. Jotta voin uskoa täytyy sen asian tulla ihmisen suusta johon todella luotan ja täytyy sen asian olla ihan varma, että uskon."

Tästä päättelin, ettet sinä ainakaan ota huomioon millään tavalla sellaisia seikkoja, jotka eivät ole tulleet tietoosi itsellesi luotettavalta taholta, joten täten olet mielestäni poissuljettu sellaisesta keskustelusta, joka sisältää sellaista tietoa.
[/q]

En mä olekkaan spekuloinu muuta kuin sitä, mitä telkkarista olen itse nähnyt. En ole muodostanut Helistä mitään mielipidettä sen pohjalta, mitä joku on jossain siitä kertonut.

Olen puhunut täällä nyt tänään mm. tutin imemisestä, siitä mitä näin telkkarissa.

Sitä mä en ymmärrä, että miksi sä "keskustelet" tässä mun kanssa, kun se ei sun mielestä kannata.

[q]Desert Rose, 21.9.2007 18:45:
Mä en ymmärrä, minkä tähden sun ylipäänsä piti sanoa asiaan mitään kun kerran asia on että "mulla ei ainakaan ole tästä asiasta mitään mielipidettä!" =DDD

- THE END -
[/q]

Mä taas en ymmärrä, että mitä vittua sun päässäsi liikkuu. =DDD

- THE END -

[q]Miinapiina, 25.9.2007 17:12:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Dj-XCosmo^&image_id=67504802
[/q]

Nyt oon kai jotenkin todella hölmö mutta miten tää liittyy mihinkään, mitenkään BB hommaan?

[q]**JenKKis**, 27.9.2007 00:18:
---
*PinkBunnY*, 25.9.2007 07:33:
---
Birgie, 24.9.2007 23:06:
---

Se on seurustellut mun tutun tutun (tytön) kanssa, että se ei ole mikään keksitty juttu.

---

..mutta että tilanne missä sen heittää... *toktok* timo kattelee uutta tyttöä casanovan katseellaan, niin Heli hätäpäissään heittämään: "mä en oo vastannu viel siihen yhteen juttuun..et oon bi-seksuaali.." tms. HohHoij. Ja pojilta pisteet
[/q]

Kun mun mielestä se oli jo sen sanonut aiemminkin, että on bi tms. eikä siis tossa tilanteessa ensimmäistä kertaa. Ei se ainakaan mulle ollut uusi juttu, kun heitti sen siinä. Toki voin myös sekoilla jotain..ei olisi uutta.

[q]anis, 27.9.2007 20:17:

Heli on siis vai kertonut ite siitä pahoinpitelytuomiostaan vai mikä sillä nyt olikaan?
[/q]

Kai. Kertohan se siitä talossakin ainakin Timolle. Lähetyksessä näytettiin.

[q]johanna_, 28.8.2007 16:55:
Talossa työskentelevä ystäväni totesi tänään, että tämä kausi tulee olemaan "kovaa kamaa". Käsikirjoittaja on vaihtunut ja tällä tyypillä on kuulemma hyviä ideoita hihassaan.
[/q]

Ei nyt hirveästi siltä vaikuta

Toi Tiina on todella ärsyttävä. Sen ääni ja puhe ärsyttää mua ihan tajuttomasti.

"Voiiii viittuuuu, voiks ne muka rangaista tollee... Nyyyt kyl vituttaa muiden puolesta toosii paljooo, viiitttuuuu".

Paskat. Ei tarvinnut katsella, kun muut dokaa. Olis hiljaa.

Sen perusteella, mitä äsken näin, alkaa tuntua siltä, että Martinalla on sisimmissään todella huono itsetunto, jota hän pönkittää olemalla muiden yläpuolella ja yrittää todistella omaa hienouttaan nälvimällä muita. Koko nainen menee pian paranoidiseksi: "te ette usko mitään ja luulette olevanne oikeessa, ku olette olleet täällä pidempään". Kuka siinä oli olevinaan oikeassa, no Martina.

Lisää silikonia, lisää meikkiä, lisää ihailua ja julkisuutta, lisää muiden haukkumista.. siinä on "hyvä" paketti kohti parempaa itsetuntoa eli täydellisyyttä Martinan tapauksessa. Ilmeisesti tämän jakson itsetunnon kohotus epäonnistui, joten huomenna itketään. Ja syy itkuun on varmaan muut ihmiset, eikä suinkaan Martina itse. No sen näkee huomenna sitten.

Ilmeisesti julkisuuskin on tehnyt "hyvää" Martinan itsetunnolle, kun pitää osoittaa sitä samaa vittuilua Timolle, mitä hän itse saa lehdistä niskaan. "Siis tää on vaan mun mielipide. Se on teidän ongelma, jos ette hyväksy sitä ja otatte itteenne".

Ok, olisit Martina muistanut sen viime sunnuntaina, kun valitit lähetyksessä, kuinka sinua haukuttiin ravintolassa ja syytettiin tuopilla heittelystä. Sehän oli kato vaan lehdistön mielipide, sehän on Martina sun oma ongelma, kun et pysty käsittelemään asiaa ja otat itseesi.

Psykiatri voisi mennä ensi sunnuntaina taloon.

No joo, oli hänellä mikä oli, niin epämiellyttävä persoona hän on joka tapauksessa.

[q]MissKoo, 11.10.2007 08:07:
---
remotion, 10.10.2007 22:10:
Bigbrother Martinalle: "tuliko tämä sinulle yllätyksenä että olet naimisissa?"

repslollero*lmao*

---

Muuten toi sama BB ääni (käsittääkseni miesääniä on kaksi..?) on aivan loistava! Heittää -niin- pahaa kuittia ja provoaa päiväkirjahuoneessa jengiä ihan tautisesti. Sillon Timoakin hiillosti että keiden kaikkien mimmien kanssa haluisi laittaa.. nauroin ihan vääränä sen kommenteille eilen. Kukakohan se on? Huumorintaju on ainakin ihan loistava

Martinan viihdearvo on kyllä superkova mulle on aivan sama, onko se mimmi tyhmä, fiksu, kiva tai ihan mitä vaan, mutta hiton hyvää viihdettä se ainakin -ehkä tahattomasti- luo
[/q]

Sitten perään tais heittää vielä:

"Oletko tehnyt jonkinlaisen päätöksen sillä heität niin paljon pieniä asioita nyt ettei niistä ota hullukaan selvää"

*totalreps**nauru*

Äijät hiihtää täysiä ulkona, jotta viikkotehtävä onnistuisi. Akat nalkuttaa vessassa meikkiensä kanssa siitä, että miehet hiihtävät

Noi prinsessat en ansaitsis yhtään mitään karkkeja sun muita herkkuja.

Tosin näin vain tuon lähetyksen, joten en tiedä, että hiihtivätkö nämä nalkuttavat akat myöhemmin.

Toi heka on kyllä todellakin aivan sairaaan itserakas tyyppi*grr*. Alkaa jo ärsyttää kuunnella noita sen juttuja vaan itsestään, ei varman muuta osaa puhuakaan. Toivottavasti se lähtis nyt menee.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O