Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Piia, 8.10.2007 13:09:
Mie en aio kattoo bb:tä enää, ennen ku se Martina lähtee sieltä suksimaan *ittuun! Ihan *aska juttu, sanon minä!
[/q]

:D

Must Piia on iha jees... Ei herätä mitään hirveitä vihan tunteita mussa, niinku näköjään kaikissa muissa. Fabe ulooooosss nyyyyt--->

[q]*Mirri*, 26.11.2007 22:18:
Samaa mieltä edellisen kanssa eli jos joku tosissaan pystyy noin hyvin feikkaamaan kolme kuukautta 24/7 suljetussa tilassa, niin ansaitsee kyllä voiton moisesta suorituksesta.
[/q]
Onko se nyt automaattisesti poissuljettu asia, että joku
voi vaan yksinkertaisesti olla niin symppis kun Sauli on?

oikeeseen osoitteeseen meni voitto ehdottomasti! ihana ja puhdassydäminen ihminen, oikea symppis *sydän*

itse finaalilähetys oli tosi laimee... ei mitään viime vuosiin verrattuna..

[q]hemuz-, 23.11.2006 23:59:
---
Susku, 23.11.2006 23:49:
Sari ulos talosta ja as soon as possible..

---

Ihan karseeta se sen laulu.
[/q]

Noo.. laulo tai ei niin (koko) persoona ärsyttää ja se laulaminen vain extramausteena päälle. Niin perus blondi (tarvitseeko sitten sen enempää sanoa *ding*). En vaan jaksa sellasta määkimistä ja kitinää, "emmää osaa.. mikä tää (palapeli) on, mää en osaa, apua" ja siihen väliin kilo meik appia nassuun. Niin joo, tissit esiin ja huorahtava look kehiin ja menoks. Uhheijaa. Onneks mun henkilökohtanen mielipide ja en vaan pidä sentyylisestä persoonasta, seiso sitten bussipysäkillä tai heilu kansanhuvina tv:s.

Vaan eipä siellä nyt niin suosikkeja tänävuonna koko talossa ole, mut jos jotkut pitää nimetä hyviksi niin Olli ja Kaki. Showmiehiä ja pitäneet ryhmää "kasassa" alusta alkaen ja hyvin näyttävät hommaa kotiinpäin vievän..

[q]Miinapiina, 6.9.2007 23:53:

satu haluis myllää mut timo ei anna...

"jos mä käännyn näin, onks sulla tyynyä? pidä musta kii"

toinen otti peitostakin pussilakanan pois et vois sen alla härvää, mut timo käänsi satulle selän...

[/q]
:D Mua vaan naurattaa se kun se Satu koko ajan toitottaa kuinka muista ihmisistä riippumaton ja epämustasukkanen se on. Mut tää mitä nyt on nähty?? Ei mee läpi, ei vaan mee*nauru*

edit: siis se ei mee läpi et ei olis mustis ym*

[q]Axel^, 10.9.2007 23:27:
tai otatte satusta itse opiksi ja ette lankea samaan lankaan omissa suhteissanne *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[/q]
Hmm.. interesting point of view! Opitaan muiden virheistä.

[q]Miinapiina, 30.8.2007 22:38:
ton mariiiiiian ois kyl jäätävä taloon...
se on aikas ärsäri, mut just siks
[/q]
toudali*joo* se on ku 15-vuotias pissis: Rasittava, mut viihdearvo on korvaamaton.

[q]Mark, 7.9.2007 13:10:
---
-Fuzzy-, 7.9.2007 12:00:
Harmi et se Henri on nii tosikko... Se on parasta silmänruokaa tällä kertaa*pihkassa*

---

Miehellä "player 69" paita - kertoo kaiken tarvittavan. Juntti mikä juntti, uloooooooos!

-M
[/q]
joo!!
"TOS ON OVI!!"*osottel* poistu, ole hyvä--->

Voisko noi kuhertelijat lopettaa ees ton ärsyttävän lässytyksen ja puhuu normaalisti...*igor*

Mä en ois ees lämmenny sille Timolle*nauru* Tai kenellekkään tosta porukasta... Harmi et se Henri on nii tosikko... Se on parasta silmänruokaa tällä kertaa*pihkassa*

Just joo... Eka se haukkuu jengin päin naamaa, ja nyt se sit näköjään huomisessaa BB:ssä menee itkee sinne pk -huoneeseen, kuinka se ei kestä olla niiden ihmisten seurassa. No ylläri et ihmiset ei oikeen välittäis kuullaa itestään tollasia juttuja joltain tuntemattomalta.
Jos on kerta pokkaa laukoo tollasia kommentteja toisesta päin naamaa, nii luulis siinä vaiheessa tietävän, että ei sua niistä sanoista kiitellä.

Ja kelatkaa muutenki. Martina on töllänny niitä koko niiden talossa olo ajan telkkarista ja asukkaat ei oo ku joskus ehkä kuullu siitä. Ja nyt se tulee sit yhtäkkii arvostelee niitä. Miettikää mikä fiilis niillä asukkailla oikeesti on, ku joku tuntematon tulee selittää et oot vitun idiootti eikä hän siedä sua. On varmaa vähän olo. Rupesinki miettimään, että voiko Oikeesti pelkkää BB:tä tuijottamalla tutustua johonki ihmiseen niin hyvin, että voi väittää tuntevansa sen.
Tuntuu aika epätodelliselta, ainakin musta.

Oon saanu totaaliset Timo ja Tiina överit...!
Timol on toi "voin kertoa/sanoa...".. Ottaa niiin suunnattoman paljon päästä! Onks pakko hokee tota koko ajan*toktok* Mun mielestä Timol ei tuu ees hyvää läppää.
ja Tiinalla "niiku...".*igor*
Siis idiootteja.. Oksennus!!

On se Martina kyl tosi sexy! Jotenki rauhottava ääniki. Kiva kuunnella kun se puhuu.
Vaikka olis ehkä miljoona kertaa kivempi kuunnella, jos sen suusta tulis jtn järkevää...

[q]Miinapiina, 14.10.2007 21:37:
vähän ärsyttää toi vappu!
"tällä hetkellä tilanne on se että jussi lähtee, mutta kirii koko ajan kadia... ero on kaventunut... jussi kirii koko ajan..."
argh, koko ajan tota samaa!!! ja joka sunnuntai "x kirii sitä koko ajan, ero kaventuu koko ajan" *toktok*
[/q]
"...kaikki on vielä mahdollista"*nauru*

[q]MissKoo, 30.10.2007 11:09:
Farbod on jotenkin kyllä tosi kiero. Ja se jatkuva esittäminen! Vilkuilee kameraan ja esittää itekseen millon mitäkin, toi on musta vaan tosi feikkiä. Sitten on mukamas kaveria ja herrasmiestä kaikille, mutta jauhaa ihan tajutonta skeidaa niistä päiväkirjahuoneessa. Ihan täysin kiero tyyppi!

Ja tää ettei muka pysty olee selibaatissa.. hei haloo! Jotenkin koko tyypistä paistaa sovinismi ja teennäisyys!

Ehdottomasti mun ykkös inhokki tällä hetkellä, voikun tippuis ens sunnuntaina. Oksettava tyyppi
[/q]
:O Olisin ite voinu kirjottaa just noin!! Se on iha vitun kiero!! Eiks kukaa tajuu sitä?? Mä oon vihannu sitä ekast päiväst asti. Ja sen frendi joka on sielä BB Talk show'ssa vaan korostaa sitä, että Fabe on menny sinne vaan hakee massit. Eli varmaan joku, ett jakaa sit massit kavereiden kesken tai jtn...
Tunnen liianki paljo noit "Fabei", että on kyllä niin selvä tapaus. Perus kiero sovinisti nimenomaan. Kyl se sieltä pikkuhiljaa paljastuu...

Siis mä en ymmärrä:D Oon näköjään kaikkien kans eri mieltä kaikessa... Must Vappu on just hyvä!! Älkää dissatko saatana:D

[q]SyndroDome, 5.11.2007 18:32:

=D

Mut ei nalle karkit mee aina tasan hei

Mustki vappendaalen on ihan ok ja eihän se sen vika oo, et tuotantoryhmä käskee sitä aina selittämään noita liirum laarumeja noista äänestystilanteista
[/q]
Nimenomaisesti! Kiitos!!

Älkää ny vittu hei viittikö... Ei todellakaan Kadi saa voittaa wtf*igor*
Niko todellakin!! Ja Jarkko lähti!! Hip hei!! \o/

[q]Kon-tiki, 28.9.2006 12:22:
---

Mua myös hävettää lukea n. puolta tän topicin mielipiteistä. Tietyn ihmistyypin mielestä kundi, jonka pärstä syystä tai toisesta miellyttää tyyppiä, saa näemmä hyväksikäyttää naista, jonka pärstä ei syystä tai toisesta miellytä tyyppiä.

[/q]

nakematta ainoatakaan jaksoa kyseisesta sarjasta en ole pystynyt muodostaan mitaan kasitysta ko ihmisista, mutta voin vaan todeta etta tervemenoa tutkintaan mika, onhan toi nyt torkeaa kaytosta oli sitten mita vaan tapahtunut aiemmin.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O