Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]vala, 28.9.2009 12:25:
---
Reivaaja, 28.9.2009 11:53:
---

---

Eiköhän tuolla ole homot jo ihan yliedustettuja ennestäänkin. Vaadin heteroseksiä!

---

Yliedustus on kaukana verrattuna siihen kuinka piilossa ollan oltu 2000-luvulle asti:)
[/q]

No turha siitä on mitalia vaatia tai koko liberaalin ajattelumallin pohja kaatuu omaan typeryyteenne. Menneet on menneitä ja uudelta pohjalta on parempi kaikkien ponnistaa.

[q]Super-Kerttu, 29.9.2008 12:21:
Mulle oli ihan sama kuka noista kolmesta lähti.. Ade olis ehkä mieluiten saanut lähtee.. Vituttaa toi perseen nuoleminen, selkään puukotus, läyhääminen jne. Ade on myöskin ollut pahin tossa kiusaamisessa. Ade oli aluksi jees, mut nyt on paljastunus, et se on noista kovin kieroilija.
[/q] Ei Ade oo kiero, se ei vaan oo hirveen itsetietoinen jäbä. Eipä sillä ole tosin väliä kuin prognoosissa.

[q]casper-dj, 29.9.2008 13:26:
Ade "jäbä"*ding* mä veikkaan et se on "lammas" kokoajan spiidaamassa
[/q]

Niinhän se on. Tosin ei siksi että se itkee koko ajan.. Vaan siksi että se ei mee itteensä, eli koska se pitää tunteitaan automaattisesti hyvinä/oikeina. Sellasia on helvetin helppo manipuloida ja tutoriaaleja löytyy netistäkin jos niitä tarvitsee/haluaa?

Lampaat antavat tunteidensa johtaa jos ei paikalla ole vahvaa järjen ääntä ja silloinkin sen järjen äänen pitää tulla heidän idoleiltaan.

Veikkauksesi osui oikeaan, mutta lattian kautta.

Editti: Niin ja iso IMO kun se on niin tärkeä viiva omahyväisyyden ja analyyttisen spekulaation välillä.

Ja tietenkin jos toi oli tosissaan oma mielipide niin sitten vaivun syvään hiljaisuuden tilaan.

[q]Super-Kerttu, 10.9.2009 09:09:
Kärpäsestä tehtiin jälleen kerran härkänen.. ainakin juorulehtien toimesta!
[/q]
Se ei oo juorulehtien vika. Olix se Lotta joka lui Seiskaa koska ''uskoi niiden juttujen olevan totta''

[q]Eyebreak, 30.9.2008 13:03:
En ymmärrä, miks jengii ärsyttää Aden kieroilu? Eiks se vittu ole ton pelin idis? Ei tonne oo mitään kotii menty leikkii. Hey, C'mon.

Toiseks, en ymmärrä tota C:n "kiusaamista"... Jos toi on jengin mielest kiusaamista niin aika helpolla on päästy peruskoulussa. Meinaa toi on mun mielest kaukana kiusaamisesta. Ei toi edes ole kiusaamista, ellei kyseessä oo joku täysin kuiva ihminen, joka ei ymmärrä minkäänlaista huumorintajua. ÄRR!

--

Viikkotehtävä on jees ja käänteinen nimeäminen. Hieno veto BB:ltä, Antti ja Tuuli tulituslinjalla, ja Antti helvettiin talosta. Ens viikol sitte Tuuli.
[/q]

Pelin luonne on olla talon ja koko Suomen lemmikki ja kukaan ei tykkää jos lemmikki raapii verhoja.

Ja mitäköhän sä sit tiedät koulukiusaamisesta. Kyllä toi on ollut puhdasta kiusaamista.
Se mitä sä kestät, ei liity siihen ja varmasti olisi pahempaakin, jos ei olisi kameroita ympärillä.
Jos ei pysty edes sen vertaa käyttäytymään kameroiden edessä niin jo on kumma.

[q]Eyebreak, 30.9.2008 15:05:
Kyllä mä tiedän mitä on kiusaaminen. :P

Toi on enemmän huumoripohjast härnäämistä IMO.
[/q]
Huumori loppuu siihen pisteeseen kun toinen sanoo että lopettakaa. Se on sitä sosiaalista vuorovaikutusta jossa kaikilla on oikeus mielipiteeseen.
Jos sä viet sen oikeuden toiselta, se ei ole enää yhteisön sisällä tapahtuvaa härnäämistä, vaan yhteisön syrjintää ulkopuolista kohtaan. Ja se on kiusaamista. Ei kiusaajat yleensä edes tajua olevansa kiusaajia. En tajunnut minäkään. Etkä näköjään sinäkään.
Tarkoitukseni ei tällä havinaisella kerralla ole dissata sen enempää kuin on pakko. (Olen taipuvainen kusipäisyyteen)

PS: Ei oo sit mikään virallinen wiki quote, joten ei varmaankaan ihan paras selitys, mutta mulle ainakin riittävä.

[q]vala, 28.9.2009 19:14:
sä oot sitä mieltä ja se sulle suotakoon:)
[/q]

Se että olet mahdollisesti kokenut syrjintää vanhoillisista heteroilta, ei tarkoita, että olisin henkilökohtaisesti velkaa sinulle yhtään mitään. Minä en ole hetero-yhteisön jäsen. Olen hetero tahtomattani, etkä sinä ole mikään minulta mitään vaatimaan, niinkuin sinä olet homo, enkä minä ole sinulta mitään vaatimaan.
Siihen ei vaikuta oma homo-kulttiisi kuuluminen.

Jaottelu heteroihin ja homoihin on yhtä hedelmätöntä riippumatta siitä ketä sen tekee.
Se ei muuta maailmaa.
Jättämällä turhanpäiväinen lokerointi, me voisimme päästä aika paljon pidemmälle. Vai onko ideologia liian feminiininen sinulle seksisti? ;)

[q]vala, 28.9.2009 20:39:
Lokeroithan sinäkin vaatimalla heteroseksiä:) Kerrotko vielä mitä tarkoittaa tämä homokulttiin kuuluminen:)
[/q]
Mitäs lokeroimista se on? Vaadin heteroilta heteroille ominaista seksuaalista käytöstä. En tosin huomioinut frigidejä (hups. Aseksuaalisia. Tosin frigidi oli ICD-10 luokituksessa :DDDDD). Totta!

Sitä että teille pitää hyvittää aikojen saatossa tehdyt vääryydet myös niiden kustannuksella, jotka eivät ole teille mitään tehneet. Eikä kaikki homot ole homoudestaan kärsineet, joten osalle osasta lopuilta ei ole mitenkään tasa-arvoinen ja kaikkia huomioiva vaatimus.

Tosin ransut ei varmaan tykkää kun sanon niitä homoiksi, sitähän he eivät osaltaan edes neurologisesti ole.

Homous on väärin jos haluaa antaa elämälle merkityksen tai tarkoituksen.

Minä en tee niin. Elämällä ei ole tarkoitusta. Siksi mikään ei ole normaalia tai epänormaalia.
Jokin voi olla kuvottavaa, mutta ei se tarkoita että se olisi väärin.

Olenko tekopyhä jos en syö sun räkääs?

[q]vala, 28.9.2009 20:57:
Heh, alunperin kyllä ideana mulla oli se sama kuin jollain tässä aikaisemminkin, että tää kuva nyt on vaan vähän yksipuolinen mikä annetaan. Se että jos tuolla olis vähän miehekkäämpää kapistusta mukana vois tehdä käsityksille ihan hyvää. Sarkasmi kerroin, tai jotain...:)
[/q]

Eli Topille bottomia? Eiku siis toisinpäin :P

Niiku se on telkkaris ja kaikkee

Nää on kyl must korvaamattomia. Tiedän kenelle en puhu...

ihan mahtava finaalinelikko! harmi että jarmo tuli vasta näin myöhään taloon, muuten olisi vaikka aineksia vaikka kuinka pitkälle. jarmo on hyvä tyyppi!

go johan!

[q]Jammailija, 4.10.2008 08:46:
Marianne ulos vaan. Ei sil oo enää mitään annettavaa kuin juuri toi jonkun edellä mainitsema "teroterotero".

Kyl siis pissistelyy on ärsyttävän kiinnostavaa seurata, mut mä seuraan mieleuummin nyt Anttia ja Cherylliä. Antti on ilmaissut itteensä harvinaisen limaisesti ja päällekäyvästi ja Cheryllin tekoja ku kattoo ni mun on pakko vaa todeta ääneen: Hitto miten tyhmästi voi nainen käyttäytyä! Ei se lämmin kainalo voi olla niin tärkee, etteikö se ois voinu sanoo Antin limailuille kerralla stop, ku kerran vähän väliä jo näytti siltä. Mä en voi käsittää miten se jakso tota Anttia ja sen meininkiä noin kauan. Johtuux se mimmin kiltteydestä, ettei se viitti sanoo?

Ja miten mimmi hoitaa Antille opetuksen: Imuttelee toisen jäbän kans (joka ei TODELLAKAAN oo omasta mielestään samoil linjoil ku Cheryll*nauru*) ja hehkuttaa miten paljon parempi se on suutelussa ja luonteessa kuin Antti. Voihan se olla, mut ei noin asioita hoideta! Mulla on syntyny Cherylliin viha-rakkaus-suhde*nauru*.
[/q]

Musta tuntuu että Cheryll epävarmuuttaan elää huomiosta ja Antti antaa sitä mitä Tseri kaipaa.
Sitten se testaa ehkä ymmärtämättä minkä arvoinen on. Perus pissistelyä jolla ainakin mut saa tehokkaasti karkotettua millisekunneissa.

Mua ärsyttää kun noille annetaan rangaistus, niin se on aina kohtuuton ja kuinka joka kerta tulee lause ''enempää kuin muutkaan'' LOL Perus urpojen vakio... Ja sitten se jaetaan koko yhteisön niskaan kun se niittenkin vika LOL

[q]MissKoo, 9.10.2008 18:24:
Ehehhehe, otitpas sä tän vakavasti Hei dude, sä et tunne mua, käsittääkseni en ole koskaan sua tavannut tai sun kanssa jutellut, et sä voi tietää olenko itteäni täynnä vai en. Ai diagnosoit mut ihan narsistiksi asti vai? Salli mun hei nauraa Mutta mä en jaksa sun mielipiteelles antaa mitään painoarvoa, että ole ihan vapaasti mitä mieltä sua huvittaa ja diagnosoi ihan miten lystäät Sulla on varmasti siihen sopiva tutkinto Ja usko pois, en sulta ihan hirveesti kaipaile -mitään- 'opetuksia'.
[/q]
En mä kyllä sua narsistiksi sanonut.

:D Ei mulla joo tosissaan olekkaan tutkintoa :D Ja vähän se oliki tossa pointtina yhessä kohtaa..
Sulle ei auta puhua järkeä, sulle pitää puhua tutkintoa. Ja se vaan on tyhmää.

[q]Mulla on näkemäni perusteella täysi oikeus luoda mielipiteeni Cherylistä ja se valitettavasti on tuo yllämainittu. Tässä saikulla en juuri muuta ole tehnyt kun kattonut 24/7 ja mä en vaan voi sietää ton tyylistä ihmistä. Se ärsyttää mua ihan yhtä paljon kun vaikka Ade ärsyttää monia muita. Ärsyttää se Ade muakin, mutta enemmän Cheryll ärsyttää.[/q]
Jep. Älä käytä sitä oikeutta väärin...

[q]Ja sorge vaan, en pysty uskomaan, ettei ihminen piereskele about kahteen kuukauteen. Käsittääkseni mahdotonta *nauru*[/q]

:D Pitääkö sitten tollasta ottaa tosissaan? Saisiko hän sulta hyväksyntää jos myöntäisi piereskelevänsä koko ajan? Jotku valheet pitäisi olla helppo ohittaa...

Mutta sä sanoit oikeestaan sen mitä oletinkin sun sanovan. (Tietenkin.. Mä oon paras)

katoinpa taas ''pitkästä aikaa'' BB:tä ja kyllä toi Ade on urpo. Toinen yrittää saada asioita selvitettyä ja saa vaan suusta että ''mä oon pitäny sua vahvempana'' Ja sekö oikeuttaa? Ja pitänyt? Tseri on ihan suoraan moneen otteeseen lähestynyt ystävällisesti ihmisiä ja ne vaan sivuuttaa aiheet turhana läyhäämisenä ja kääntää senkin Tseriä vastaan.
Nyt tulee deja vu, mutten osaa yhdistää..
Tseri ei osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi ja muut ei tajua ilman sanoja. Kuka sit on idiootti?

[q]Kasuli, 9.10.2008 23:19:
Eiks täällä oo just tarkoitus sanoo mielipiteitään talon asukeista ja muista?
Haukutaan heti spedeksi, jos arvostelee jotain, huh.

Mun mielestä kukaan noista ei anaitse sitä voittoa, tylsiä ihmisiä!
Mut silti, Niko on noista paras :)

P.S. REivaaja, miten sä voit HAUKKUA Adea, jos sun mielestä joku ei saa arvostella Chipaa *täh*
[/q] Eih. Ade ei oo muuttumassa mihinkään ja siksi. On turhaa haukkua ihmistä joka haluaa muuttua ja Tsipa haluaa. Kukaan vaan ei osaa kertoa miten.

Äh. Helmiä sioille.

Miksi mä edes vaivaudun kun en osaa puhua... pitäis varmaan jättää koko saitti (turha vastata)
vaan en ja voitte miettiä sitten miksi jos haluatte.
Toisesta tavasta saa enemmän irti.

E:Huvittavaa on että jos mä oisin tuolla talossa, muuttaisin Tsipaa (jep. koska uskon pystyväni.) teidän kaltaiseksi. Ja miksi? Teidän takianne ja Tsipan vuoksi. Eikö olekkin jaloa? pisteitä siis nyt mulle heti ja saatanasti...

[q]MissKoo, 9.10.2008 16:04:
Siis voi ÄLLÖTYS ja OKSENNUS tota Cherylliä. Mitä enemmän sitä seuraan, sitä enemmän oikeasti se ihminen aiheuttaa mussa kaikkia mahdollisia negatiivisia fiiliksiä. Siis se on niin saakelin pönttöpää, että kuvittelee, että kaikki on all about her!! Siis voi luoja ja haloooooooooo. Siis miten joku ihminen voi olla noin totaalisen itsekeskeinen ja kuvitella, että koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä? Ja toi puhetyyli.. sössön sössön.

Jos mä olisin tuolla talossa, en yksinkertaisesti pystyisi olee vittuilematta Cheryllille. Se on niin yksinkertainen ja naiivi, että aivan varmasti tulisi sellainen järjetön halu loukata sitä tai saada se jotenkin heräämään. Missä tollasia ihmisiä kasvaa? Jossan pullossa vai? ' En oo pierassu kertaakaan BB-talossa'. 'En oo koskaan masturboinut'. Uskoo ken tahtoo, siis WTF???
[/q]
[o]Missä vitussa sä oot kasvanu spede[/o]? Luuletko että sulla on joku [o]vitun[/o] oikeus haukkua ihmistä joka on jo valmiiksi rikki? En mäkään siitä tykkää, mutta sen käytös on niin paljon parempaa ja itsetietoista ku sun tai muiden asukkaisden etten ainakaan itse kehtaisi hänelle vittuilla.

Pieni ihminen ei taas vaihteex osaa katsoa tunteidensa lävitse.

Ja se vituttaa.

Nii ja nore ja blaa blaa. EVVK. Sä oot täynnä ittees.. Sun kaltaset ihmiset aiheuttaa tän planeetan kaiken (nii'i,) pahan kun ootte niin täynnä itteenne ja omaa tapaanne elää. Jos sä oisit tippaakaan fiksumpi, sä tajuaisit että se ihminen on tällä hetkellä niin rikki että sitä pystyy muokkaamaan miten tahtoo. (harmi että vain vanhemmat ja 'narsistit' ihmiset tekevät sitä)
Mutta sä inhoat yksinkertaisesti, etkä halua sille mitään hyvää. Se ero meissä on.
(En kyllä opeta sulle miten saisit sen kaltaiseksesi, koska sä aiheutat niillä taidoilla vaan 'pahuutta' ja epäilen ettet edes oppisi vaikka tietäisit.)

Pyydän anteeksi yliviivattuja kohtia. Olin jyrkkä ja asiaton. Sanoma on kuitenkin sama.

[q]bubbelgum, 10.10.2008 13:10:
Tai ehkä kuitenkin niin, että tuleva perhe tarvitsee voittorahoja enemmän kun mitä odottava äiti tarvitsee adea näin alkukuukausien aikana.

Edelleenkin olen itse sitä mieltä että andreas on yksi lempityypeistäni talossa. Joo, onhan se tuolla ollut välillä vähän kiero, ja esimerkiksi kiusinut muita asukkaita. Mutta mä uskon että se on enimmäkseen vaan tuolla talossa olon syytä, että se tuo ihmisissä niitä ikäviä puolia esiin.
[/q]

Kyllä se on selkeästi BB vika kun ihminen jauhaa paskaa ja kiusaa muita.*eiei* Kyllä ne Natsitkin oli ystävällisiä ja Amerikkalaiset oli aivan yhtä julmia kuin Natsitki...
pikemminkin talo tuo ihmisissä hyviä puolia esiin, kuin huonoja kun jengi yrittää olla pop jatkuvasti.
Sympaattinen kaveri? Kyllä melkein kaikki on sympaattisia. eri asia on ketä kohtaan.

Se että talo tuo ihmisestä huonot puolet esiin ei musta johdu siitä että talo vaikuttaisi negatiivisesti käytökseen, vaan siitä että näkee enemmän kuin voi sietää...

[q]Jammailija, 11.10.2008 11:33:
Harmi, kun Niko lähti ja nimenomaan hänen viihdyttävyytensä takia. Mut ihan perustellusta syystä lähti. Oon pettyny siihen, ettei viihdyttävyyttä tuu kuin muita nälvimällä. Mis on hyvät läpät, ideat ja tempaukset ilman muiden dissauksia?

Ymmärrän kans Nikon purkautumista. Synttärit oli sille todella tärkeet ja niihin oli ladattu paljon odotuksia ja tunnearvoo, ja sit kaikki pieni tapahtuma siihen päälle... Ikävällä tavalla vaan purkautui. Meni kerral överiksi ja pelottavalla tavalla.
[/q]
Samaa mieltä. Saa olla aika paska jätkä jos pitää sitä hyvänä viihteenä että nälvitään.
Vähän läppä että Niko tykkää muka Tseristä, muttei uskalla yhteisön paineen edessä näyttää sitä. On kyllä selkärangatonta possee.

Musta se tapahtuma nyt ei ollut mitenkään kummallinen kun vähän otetaan häppää. Sellasta sattuu ja niistä pitää päästä yli, mutta en usko että kumpikaan osapuoli osais..
Tietenkään tollasta ei voi tv:ssä (tai muuallakaan) hyväksyä vaikka siihen ei sääntöjä olisikaan laadittu, mutta ei sitä katsojien kotistudioissa kannata liian henkilökohtaisesti ottaa.
Mitään ei kuitenkaan käynyt ja se on fakta, joten jossittelu on muusta ihan turhaa.

joo silmät tiiviisti kiinni illan lähetykseen, vai et afrikkaan johan lähti huvittavaa et jengi on ihan pihalla ja luulevat että johan ei palaa enää. illalla sitten taloon tulee afrikkalainen LOL koukussa taas!

GO JOHAN!!

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O