Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 250
- Seuraava »
Kaksi voittajasuosikkia nyt häädössä, Esa ja Minna. Esalla tuskin on mitään hätää, mut Minnalla on paljon vihamiehiä niin sille pistän plussaa, jos siltä näyttää et alkaa pudota. Marko ulos! Tylsä tapaus!
elvistelijä sami ulos vaan! oli se mukavan oloinen joskus, mut nyt alkanu tämä kuuluisa neste nousemaan sen päähän.
[q]kilobitti, 17.10.2009 23:33:
Olen vilkaissut tämän vuoden BB:tä kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla päälimmäiseksi tunteeksi on jäänyt että "onneksi en ole tähän koukussa ettei tarvi uhrata tähän energiaa".
[/q]
Kiva kuulla :)
Sinne lähti sit talon paras nainen ***tu! Mut pääasia et Esa A jäi, eiköhän se voita koko höskän, toivottavasti. Ei vois sit vähempää taas kiinnostaa noi uudet asukkaat hohhoijaa. -_-
[q]Dementation, 9.9.2009 10:27:
Jos joku maksaa 24/7:sta nähdäkseen seksiä ja genitaaleja, niin melko hölmö on kyllä, netti kun on täynnä ilmaistakin seksiä...
[/q]
Tai tirkistelijä. Hei c'mon. Melkein kaikki on jumalanpelkoisia tirkistelijöitä!
[q]*Mirri*, 27.8.2008 22:30:
No huh...melkonen kick off...*nauru*
[/q]
Älä muuta sano...
Tossa näyttäis olevan ihan valmis kaava jonka mukaan casting tapahtuu. aina samanlaisia ihmisiä. joku otetaan nostattamaan tunnelmaa ja joku rikkomaan sitä. Yks lääppivä emo ja joku jota lääppiä.
[q]Super-Kerttu
Ei BB, vaan Niko..Ja eikös en ohjelman tarkotus ole herättää tunteita?!
[/q]
Oikeastaan mulle sen ohjelman tarkoitus on varsin
epäselvä. Mutta hyvä, että jaksat hajoilla tähän Nikoon.
[q]ville, 2.9.2008 09:43:
Taitaa olla tänä iltana BB:llä ennätysmäärä katsojia:
Paljaita tissejä
Poreammeessa suutelusessiot kaikkien kesken
Handjob saunassa ja vieressä yleisöä
Nussimista
Jos tällainen porukka olisi valittu ensimmäisenä vuotena, sarjaa olisi vaadittu katkolle.... kovasti sitä muuttuu linja sallivammaksi.
Ensivuonna voidaan varmaan suoraan palkata maksulliset ammattilaiset, jotta saadaan heti ensimmäisenä iltana rymäsessiot. Suoraan vaan kumeja, dildoja ja liukkaria pöydille.
[/q]
Ja kirosanat sensuroidaan
''Cheryll selitti harrastaneensa seksiä Riston kanssa, koska ei halunnut olla eristäytynyt muista asukkaista.''
HAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pintaliitäjät... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hauska bb-extrassa noi marko björsin eläinanalyysit :D
minna= lehmä tai vasikka
risto=käärme
marko=karhu
tero=pöllö
niko=kalkkuna
andreas=joku jyrsijä
cheryll=puudeli
johan=alligaattori
maria=possu
harri=papukaija
öö enempää en muista.. :P
[q]ezzy, 14.9.2008 13:19:
http://www.digitoday.fi/viihde/2008/09/13/saudituomari-antaa-luvan-tappaa-bbn-katsojat-ja-tv-kanavan-omistajat/200823862/66?rs
win
[/q]
Saudituomari
Hyviä päätöksiä tulee noissa istunnoissa missä
toi on mukana, varmasti
[q]MesMeRise, 6.9.2008 17:51:
"Tosimies" Ripsiväri Risto poooooooiiisss... yööörh
[/q]Kuuuuunnnooon spede.
Ei kovin itsetietoinen jätkä. Sen joka juttu on meemejä liitukaudelta.
Vaikka muakin ärsyttää Nikon mamoilu, ei se anna mulle oikeutta kategorisoida ihmistä mihinkään lokeroon. Niko sentään antaa muiden olla.
Samoilla linjoilla Tapin kanssa. Tollasia vittumaisia
ämmiä on kyl niin tolkuttomasti maan päällä ettei ole tosikaan.
"Mä oon vaan oma itteni"
Siinä missä homokiintiö pitää olla täytetty, niin nykyään
näköjään suomen BB:ssä on myös oma Venäjä -kiintiö.
[q]iinushka, 9.10.2007 19:47:
Ei kyllä oikeen leikkaa, mutta onhan se hyvän näköinen.
[/q]
Ööö... Ei.
Tekotissit ja kilo meikkiä on muovista, ei kaunista. Noilla saa pilattua naisen kun naisen.
Naurettavuudelle ei näy rajaa. Paskanpuhujia melkein kaikki ja kohta menee kamerat lukkoon kun rupee paine olemaan liikaa. Propsit castingille synergioista. Alussa sitä luuli kaikkien olevan yhtä tylsiä kuin ennenkin. Pieleen meni...
Ihan urpoa jengiä. Hävettää.
[q]ianna ei anna!, 16.9.2008 15:35:
No niin.... nyt on Marianna on poistettu talosta, poistaminen johtui Mariannan henkilökohtaisista syistä....mitäköhän ihmettä ? :D
[/q]
Salee BB kyllästyny pissaliisan juoritteluun.
Ihme muija.. Ei kestäis sekuntiakaan.
Eipä oo Juhanin nykyinenkään hoito sen kypsempi tapaus. Selvät pissis pariutumisrituaalit.
No ohan se ihan nätti.
[q]Super-Kerttu, 19.9.2008 17:34:
hmm..Tätä mäkin oon ajanut takaa..Oon siis kerankin sun kanssa samaa mieltä jostain asiasta..*nauru*
[/q]
Me ollaan varmasti useammin samaa mieltä kuin eri mieltä. Me jaetaan kuitenkin sama kulttuuri. Meillä on vaan sitten eri tavat lähestyä ongelmaa.
Musta tuntuu että sä vaan pidät joitain tiettyjä erimielisyyksiä muita tärkeämmässä asemassa.
Tai mistä mä tiedän. En tiedä sun mielipiteistä ja ehkä se on hyvä sitten niin ;)
Me me me. Kuinka typerä tapa muotoilla mutta menkööt ;)
Musta BB sais järjestää säännön josta Cheryll ei ole tietoinen ja jokaisen pitää miettiä jotain hyvää sanottavaa muijasta. Sais seki itseluottamuksen takas ja loppuis noi ihanaa sun muut sanat.
Toivoisin kuulevani sovittelevaa ja rakentavaa palautetta ja ilmauksia kuten anteeksi ja olen pahoillani. Sieltä tulee ihan varmasti ne samat kommentit takas.
Toi on sille käännekohta ja se voi viedä kahteen suuntaan. Ylös tai alas.
Sen lisäksi määräisin rangaistuksen jokaiselle joka puuttuu kahdenkeskisiin konflikteihin Cherylin ja henkilön x kanssa. Sillei keskustelusta tulee aidosti kaksisuuntainen.
Cheryll on nyt joutunu tilanteeseen jossa se on joutunu kyseenalaistamaan ajatuksensa ja käyttäytymisensä ja se on hyvä asia. Ei sen ihanaa kommentoinnista voi ruveta mussuttamaan kun kuitenkin niin todennäköisesti ei itse ymmärrä tilannetta.
Tää ei nyt oo mitenkään muhun liittyvää. Ja mua on tähän turha edes liitttää.
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 250
- Seuraava »