Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]infiana, 10.9.2005 10:52:
Joo, kyllä täs duunia tehdessä tulee kans katottuu, ku se näkyy täällä. Tai ei sitä jaksa kattoo, kuuntelee vaan ku ne jauhaa paskaa ja kaivelee napojaan. En tiedä miks katon... VOIKO JOKU KERTOA MULLE???!*igor*
[/q]

hahhahhaha!! Iina osta wow

Itse tunnen/tiedän Antti A:n... En kyllä pahemmin oo seurannut ohjelmaa, ei siinä mitään kovin extraa kattomista oo, mut paremman puutteessa tai jumitusolotilassa se menettelee

[q]pululu, 6.11.2008 19:28:
yy.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a85046/henna+kalinainen++naita+kuumia+kuvia+et+ole+viela+nettiuutisissa+nahnyt/
[/q]Jes! Turhat julkut vaan sinne taloon. Turhaa niitä on kadulta enempää värvetä.

[q]Max Raven, 19.11.2009 22:34:
paskaahan tää on lähestulkoon koko kausi ollut, mut nyt ihan hirveetä shaissea ku Sami lähti.. Elotonta paskaa, jotenkin toi talo on vaan niin erillainen ettei tarvi tän enempää tätä kautta kattoa. Esa voittakoon tai Aso muulla ei oo väliä.. ainii joko mainitsin on aika paskaa tää.. =)
[/q]

Sami oli kunnon kusipää, vaikka olikin aika hyvä piilottamaan sen.

Heiii.. Kuka varasti mun köyden? Olin just kiinnittäny sen niin hienosti tohon parvekkeen kaiteeseen, ja ihan sen takia ettei tarttis tätä sarjaa ikinä nähdä enää..

Yhh miks just kaikenmaailman ihmisistä Tuija takas. Mut päästiin sentään Samista eroon!

[q]JereBBA, 8.8.2006 10:38:
ei kai tää taas ala kuluttaa telkkarii ja hermoi...
[/q]

Niin aivan, pakollista touhua BB:n katsominen onkin.
Koita kestää. Mun sympatiat on täysin sun puolella.

:D LOL @Heka ja Heli
Tuplapudotus täl viikol say I... Sillee rupes ärsyttää toi Heka ku yritti väkisin syöttää niit papui Helille, mut sit taas toisaalta, olisin toivonu et se Heli ois joutunu syömään ne*nauru*

[q]Dementation, 27.11.2009 08:53:
Omasta mielestäni Esan voitossa hienoa on tietenkin myös se että äly voittaisi kauneuden, mutta vielä enemmän näkisin että Esan voitto muistuttaisi monia siitä että tässä maailmassa arvostetaan yhä myös niitä ihmisiä jotka eivät halua tai joilla ei ole tarvetta olla aina mahdollisuuden tullen ihan wasted, niitä jotka oikeasti harkitsevat asioita, niitä jotka ovat myötätuntoisia ja rauhallisia.

Esa on mielestäni se ihminen tuossa talossa joka on kaikkein lähimpänä omaa itseäni, vaikka itse toki silloin tällöin vedänkin perseet ja en aina ole rauhallinen ja kärsivällinen.
[/q]
Hieno voltti! ;)

[q]uana, 29.8.2006 13:18:
---
Sinjorita Sol, 11.8.2006 18:45:
Kun katsoo espanjan bb niin siellä tapahtuu joka päivä t o d e l l a hulluja juttuja talossa jatkuvasti, siis ne heittää siellä niin kipeetä läppää ja sekoilee että silloin tuli kyllä odotettua himassa sitä melkein joka päivä.. Ja yleensä aina se hulluin voitti :)

---

oho gran hermano taitaa alkaa taas taallakin. sen aikana vois jaksaakin pitaa telkkaria auki...
[/q]

Missäpäin ?

[q]uana, 29.8.2006 13:53:
---
Sinjorita Sol, 29.8.2006 13:34:
---
uana, 29.8.2006 13:18:
---
Sinjorita Sol, 11.8.2006 18:45:
Kun katsoo espanjan bb niin siellä tapahtuu joka päivä t o d e l l a hulluja juttuja talossa jatkuvasti, siis ne heittää siellä niin kipeetä läppää ja sekoilee että silloin tuli kyllä odotettua himassa sitä melkein joka päivä.. Ja yleensä aina se hulluin voitti :)

---

oho gran hermano taitaa alkaa taas taallakin. sen aikana vois jaksaakin pitaa telkkaria auki...

---

Missäpäin ?

---

@ tele cinco

Gran Hermano 8 arranca el jueves 7

El próximo jueves 7 de septiembre a las 22:00, Gran hermano estrena su octava edición. Por primera vez en la historia de este formato, uno de los inquilinos será escogido entre las personas que se congreguen a las puertas de Telecinco en la velada del estreno.

viikko viel! <3

(taalla espanjassa siis)
[/q]

Joo mut missäpäin? Ihan kiinnostaa kun itse asuin siellä 5 vuotta

[q]uana, 29.8.2006 14:29:
---
Sinjorita Sol, 29.8.2006 14:01:

Joo mut missäpäin? Ihan kiinnostaa kun itse asuin siellä 5 vuotta

---

tele cinco nakyy koko maassa, kyllahan sa varmaan sen tiedat sitten ;) sita en osaa sanoa missa se talo sijaitsee mutta veikkaisin etta jossain madridin lahella missa vitosen paakonttorit on.

noista muista espanjalaisista kausista en o ite nahnyt kuin sen mika tuli kesalla 6v sitten, ja se oli aika viihdyttava kylla.. tosin oli ensimmainen BB ikina minka nain niin siihen suhtautui muutenkin hieman eri tavalla.
[/q]

Äh siis sitä etä missäpäin sä asut mutta huomasinkin jo sun tiedoista eetä BCN mä asuin siellä 3,5 vuotta, muutin pois tossa vuosi sitten Kauan olet asunut siellä?

Mustakin tulee miljonääri tv-tuottaja.
Ostan vaan älyttömät kasat viinaa.. Lukitsen kaiken maailman Savolaisia ja muita veijareita huoneeseen...
humala=rähinä=viihdettä.

Done... Emmyt ja oscarit tänne kiitos!

[q]K, 13.9.2006 00:53:
---
pipari, 13.9.2006 00:40:
Tän vuoden BB:ssä on NIIN tyhmiä asukkeja! Ei voi kattoo tota sontaa..

---

Eihän! Jenni, Hanne, Tatu, Kaarlo ja Kari on just hyvii. Mä katon tätä tuntitolkulla melkein joka päivä. Mut onhan siellä vielä toistaseks aika turhaakin porukkaa. Luulen että noi hyvät pysyy siellä pisimpään.
[/q]No ei kyllä ole... Rumia ja ärsyttäviä kaikki..

[q]
- Huomasin senkin, että jotkut suomalaiset on aika tyhmiä..

[/q]

Eiköhän se oo aika globaalia.

[q]TonySt, 28.9.2006 09:33:
---
Taika, 28.9.2006 09:26:
---
Super-Kerttu, 28.9.2006 08:36:
Maanantaina vaan kaikki pihalle ja uudet asukkaat taloon!
---

kannatan!

sen verran tylsäksi on koko ohjelma käynyt, tulee ikävä viime vuotista bb:tä..

---
Tylsäksi? Mun mielestä tämän vuotisessa on tapahtunut jo 100 x enemmän kuin viime vuotisessa.
Viime vuonnahan ne ei muuta tehneet kuin makasivat sohvalla halailemassa.
[/q]
ei tuo jatkuva itkeminen viihdytä ainakaan mua ja jotenkin ihmisetkin ovat olleet vähemmän mielenkiintoisia tänä vuonna.

vain mun mielipide, mulle kerta viikkoon tän sarjan katsominen riittää..

[q]Super-Kerttu, 28.9.2006 08:36:
Maanantaina vaan kaikki pihalle ja uudet asukkaat taloon!
[/q]
kannatan!

sen verran tylsäksi on koko ohjelma käynyt, tulee ikävä viime vuotista bb:tä..

[q]alphamagic, 28.8.2008 15:31:
On kuulemma. Hyi vittu
[/q]
Jäiks sulle jotkut traumat niist kuvista mitä näytin?
Jotenki alkanu kutkuttaa tuo BB ku taas sama duunikaveri kattelee noita netistä, mut nyt kans aamulla huomasin et tuli ittelleen aika stalker olo ku katottiin hetki ku ne nukku tyytyväisenä

[q]Sinza, 8.10.2006 22:26:
JESSS, KAARLO PUTOS *jiihaa*!!
[/q]

olis vielä muutaman viikon voinut olla talossa.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O