Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Haaa!
Blondi lähti...

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

prkl! jarkko on urpo..

Käytännön syistä joutunut viime aikoina seuraamaan Big Brotheria bbplaza.netistä (ja Salkkareita youtuben upeista Salatut laiffit- ja avainkohtausvideoista *blush**blush*).

Silti mua harmittaa että just Suvi lähti. Joku raja sikailullakin, myös pikkujouluissa, Jarkko! Sinänsä en kyl ihmettele, että jengi kyllästyy tänäkin vuonna BB:hen loppua kohti. Tosi-tv-sarjoista puhuttaessa homma menee aina niin, että kun väki vähenee, bileet huononee. Parhaimmillaan kaikki realityt on puolivälin tienoilla - paitsi Idols, joka on parhaimmillaan alussa, surkeimpien koelaulujen aikaan, tai sinä onnen päivänä, kun Ellen Jokukunnas lähetetään maata kiertävälle radalle pelottelemaan ulkoavaruuden vihamieliset hyökkääjät takaisin kotiplaneetoilleen.

[q]**JenKKis**, 19.11.2007 00:09:
Vapun stailaajalle vois lähettää palautetta... on nimittäin ihan karseeta katsottavaa sen päällä noi topit, jotka saa sen kainalo-läskit tursuamaan *pökr* [/q]

No hei, viitaten edeltävään postiini Ellen Jokikunnaksesta on kai selvää, että mikään ei ole rumempi kuin suomalainen kolmekymppinen reality-juontajanainen. Tai ei ainakaan rumemmin "stailattu".

Mua pahasti pelottaa, että Kadi voittaa koko paskan. Finaalissa lienee joko trio Sauli, Niko, Kadi tai neliö Sauli, Niko, Kadi, Riitta. Etenkin ensimmäisellä kombinaatiolla Kadi on vahvoilla, kun sattuu olemaan ainut naispuolinen (vrt. viime vuonna Sari).

Kadi sais kyl mun mielest lähtee ja sitte Jarkko. Riitta pidetään talossa loppuun asti, aivan mielettömän kiva ollu seurata tuollaist "ikiteiniä", Riitta on ihan ykkönen Jarkon sikailu sai ajatukset muuttumaan koko ihmisen suhteen ja toi egopaisuttelu PK-huonees ja yleisesti sen asenne muuttunu ihan totaalisesti*eiei*
Kadin dokaaminen ja ns.luonnonlapsi tyyli on alkanu kans riittämään, ei ihminen oikeesti voi olla niin tyhmä kuin mitä se on antanu itestään kuvan. no mut jokainen tallaa tyylillään, mut noi kax pois

Toi koulutehtävä on kyl ihan hauska. Ainaki Niko on vetäny opettajan roolia antaumuksella Mun ehdoton suosikki voittajaks jäljellä olevista.

Kylläpäs on taas viikkotehtävä...*eikä* Yks puhuu ja muut kuuntelee. Hoh hoijaa, kyllä taas kiinnostaa kattoa. Sais loppua jo koko paska! Ja Riitalle voitto!*joo**aplodit*

[q]MiMoSa, 20.11.2007 16:15:
Hoh hoijaa, kyllä taas kiinnostaa kattoa. Sais loppua jo koko paska!
[/q]
Mä oon nii-in samaa mieltä. Kirkkaasti tylsin BB-kausi tähän asti*dissaa*.

[q]Zenni, 18.11.2007 22:17:
No ei se lähteminen nyt NOIN vakavaa oo :D
[/q]

oisin niiiin halunnut sen jarkon sieltä pihalle... vaiks se oli aluks kyl yks suosikeista, ni nyt se sen käytös ja asenne(vamma) on jotain tosi rasittavaa

"jos kaikki muut täs maailmas ois yhtä fiksuja ku mä ni eihän tääl ois mitään ongelmii" tms ja sit tuon kommentin jälkeen se näyttää kui fiksu se sit oikeestaan on...

vaikka pitäis itteesä kui fiksuna ni ei siit lauluu tartte tehä

ja joo, oisin halunnut et suvi ois jäänyt

punainen puhelin soi...
riitta vastas!

ahahaha mikä juttu!!

[q]akir0, 19.11.2007 10:18:
Mua pahasti pelottaa, että Kadi voittaa koko paskan. Finaalissa lienee joko trio Sauli, Niko, Kadi tai neliö Sauli, Niko, Kadi, Riitta. Etenkin ensimmäisellä kombinaatiolla Kadi on vahvoilla, kun sattuu olemaan ainut naispuolinen (vrt. viime vuonna Sari).
[/q]
kadi tuntuu olevan vahvoilla tällä hetkellä, mutta eipähän ole ollu äänestyksessä pitkään aikaan. Veikkaisin, että huonoa seuraisi jos olisi, kyllä sen sekoiluihin, itsekkyyteen ja lapsellisuuteen on jo moni kyllästynyt. finaalissa tulee varmasti olemaan, koska kukaan ei uskalla nimetä.
Veikkaan, että on nikon ja saulin kanssa kolmena viimeisenä, ja ettei todellakaan voita. Nikolla tuntuu olevan tosi paljon kannattajia joka puolella. onhan hän kuitenkin paras voittajavalinta munkin mielestä tuolla talossa. Aina hyvällä asenteella mukana, ei valita eikä märehdi, jaksaa pysyä liikkeellä, on ystävällinen mutta myös sanoo asiat suoraan jnejne.

[q]akir0, 19.11.2007 10:18:
[/q]

Ehkä se juo voittorahoilla hengiltä itsensä ja kaikki voittaa.

[q]ezzy, 20.11.2007 22:54:
---
akir0, 19.11.2007 10:18:

---

[/q]

TaDaaa! Ei vitsi, voiskohan kadi tarjota sen alkoholisti-iskälle koko rahalla ja seki jois ittensä hengiltä!? Urpo!!

[q]AnderS, 21.11.2007 10:10:
---
ezzy, 20.11.2007 22:54:
---
akir0, 19.11.2007 10:18:

---

---

TaDaaa! Ei vitsi, voiskohan kadi tarjota sen alkoholisti-iskälle koko rahalla ja seki jois ittensä hengiltä!? Urpo!!
[/q]

Kyynel.

Mä veikkaan Nikoa voittajaksi
paitsi Salella nyt on takanaan kaikkien teinityttöjen söpöilyäänet ja Suomen gayväestönkin, koska on ollut talossa pidempään. Toivon ainakin kovasti Nikolle voittoa, vois varmaan pari ääntä tekstatakin, koska varmasti on finaalissa.

Mikäs yllätys siellä nyt sit oli? Mut jos äänestyksessä ovat siis Jarkko, Kadi ja Riitta (niinkun noista viesteistä käsitin) niin pihalle voitas pistää Jarkko ja Kadi.*joo* Loppukolmikosta ei periaatteessa oo väliä kuka voittaa mut Riitta vois kyl olla aika kova sana.*tirsk*

JEssssss Kadi putoo sunnuntaina

...eiku Jarkko... *sydän*

ei, kyll se on Riitta *senkin**dissaa**kuolaa**hali**slurps**aplodit**aplodit**jiihaa*

Äh. Ihan sama, mut mielellää joku noist kolmesta Ihan hyvä veto tuotannolta laittaa nyt kaikki pudotukseen. Olikohan tää se Iltasanomien mainostama ja hehkuttama "yllätys"?

Riitta 39%
Jarkko 35%
Kadi 19%
Sauli 4%
Niko 2%

iltasanomien varjoäänestyksen tulos tällä hetkellä...

se on jarkko tai riiitta kuka sieltä lähtee, mulle oikeestaan ihan sama, kuhan kadi ei voita ja sauli ja niko on finaalissa

O