Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- ...
- 250
- Seuraava »
nyt toi saatanan fabe pihalle, aika vähä rassaa toi kiljuminen ja vinkuminen.. teennäistä paskaa
tuolla on kyl nyt sairaan hyvä porukka talossa, diggaan tosta mummostakin, kadikaan ei oo ottanut niin pattiin ku aikasemmin.
Suvi ja Niko ehkä hienoiset suosikit.
Jaahas, viikkotehtävä
Siis voin kertoa, et toi Jarkko on ällöttävän ylimielinen, narsistinen, möhömaha ja tietysti *possu*!!! En kestä ees kattoa...
Kyllähän Punkki pientä "olen paras" läppää on tossa heittänyt täs viimeaikoina, mutta ihan HELVETILLINEN spektaakkelivalitusihmettely alkoi siitä kun se laulaa luritti ihan hassun pätkän hirveessä jurrissa Siis voi hyvä jumala miten kaameeta Jollain taitaa olla tuolla pipo kireellä. Mikä ihmeen vauhkoaminen jengillä alkoi (äänien kalastelu??). Etenkin Riitta XD "oli tosi hävytöntä tekstiä" tms. Voiny vi*tu sentäs
Mä en varmaan olis tuolla viikkoakaan kun jutut olis vähintään tota tasoa alusta alkaen
[q]Zapa, 8.11.2007 23:29:
---
Oletko kuullut koskaan vanhempien ihmisten kunnioittamisesta?
[/q]
Riippuu siitä onko henkilö ansainnu sen. Tuolla voisin kyllä pistää kaikki kilpailijat samalle viivalle ikään tai sukupuoleen katsomatta. Etenkin kun Riitta muuten on "vajonnut" noiden tasolle piereskelyillään ja muutenkin ihan rempseällä huumorilla.
Mutta ehkä valtayleisö tuomitsee asian - minä en *pökr*
Juu, eipä noista paljoo enää juttuu näytä täällä irtoavan. Johtuukohan siitä, kun jengi nyt vaan on vähentyny siel. Mut ihan jees et Farbod lähti.
kadi rupeaa olemaan aika tuhdissa kunnossa :D tullu raskausarpia lihoomisesta BB-talossa.
Hiljanen meininki...
Jengi on vissiin aika kyllästyny koko aiheeseen
[q]anis, Mut ihan jees et Farbod lähti.
[/q]
Tottis Seuraavaksi Riitta ja Suvi ulos, niin tehonelikko on sitten finaalissa.
Toivottavasti seuraava viikkotehtävä on joku vähän mielekkäämpi. No, sen näkee sitten.
Hyvä, että siitä Fabesta päästiin! Ihan sama missä järjestyksessä loput sit lähtee, kunhan Sauli voittaa.*joo*
Miusta ainakin tää koko show on menny aika tylsähköks... Viikkotehtävät on hauskoja ekana päivänä, mut talon porukka ei jaksa enää keskittyy niihin toisena päivänä ja kaikki vaan valittaavat!!! Mielumminki meen vaiks ajoissa nukkumaan, ku katon näin tylsää viihdettä!!! Siks ehkä on keskusteluki hiljentyny, ku ei oo enää mitään mistä jauhaa!!!
No nii, tänää oli just kunnon menoo
Up to you
[q]Piia, 12.11.2007 11:29:
Viikkotehtävät on hauskoja ekana päivänä...
[/q]
Katoin kyllä hiihdot alusta loppuun
[q]JR Ewing, 14.11.2007 05:29:
---
Katoin kyllä hiihdot alusta loppuun
[/q]
Hiihto oli just paras! En ees tajuu miten sitä jäi BB-koosteen jälkeen katsomaan hiihtoa tunniks pariks - ne siis kuitenkin vaan kiers sitä kehää
Tän viikon viikkotehtävässä on kuitenkin nyt jotain säpinää sentäs. Toivottavasti nyt pääsevät läpi niin voi keskustelunaiheetkin vaihtua tosta "ruokaa on niukasti" -aiheesta.
mä en jaksa kattoo koko ohjelmaa enää kun ei voi paskan vertaa kiinnostaa noi hiton näyttely/roolitehtävät. On alkanut siis kunnolla vituttaa koko ohjelma.
Kattoo sen verran uutisista, että ketä on nimettyinä ja sitte sunnuntaina voi tsiikaa talk shown. ELLEI siellä nyt muka jotaa ihmeellistä tapahtuis mitä erityisen paljon epäilen, koska tää koko kausi on ollu yhtä perseilyä (kuten aiemminkin valittelin täällä).
[q]Sallakat, 14.11.2007 10:33:
mä en jaksa kattoo koko ohjelmaa enää kun ei voi paskan vertaa kiinnostaa noi hiton näyttely/roolitehtävät. On alkanut siis kunnolla vituttaa koko ohjelma.
Kattoo sen verran uutisista, että ketä on nimettyinä ja sitte sunnuntaina voi tsiikaa talk shown. ELLEI siellä nyt muka jotaa ihmeellistä tapahtuis mitä erityisen paljon epäilen, koska tää koko kausi on ollu yhtä perseilyä (kuten aiemminkin valittelin täällä).
[/q]
Sama täällä. Ihan sama mitä siellä tapahtuu (tai siis ei tapahdu).
No ei se lähteminen nyt NOIN vakavaa oo :D
Nyt helkkari tuo Jarkko pihalle tuolta! Aluks se oli yks mun suosikeista mut nyt on jätkällä nähtävästi noussut pikkusen kusi päähän, eikä sitä jaksa katella tuolla enää.*eiei*
nyt se jarkko ulos !!!!!!!
ennemmin ku suvi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- ...
- 250