Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Siis mitäh?! Toi fabe ei käynyt viikko tehtävän aikana viiteen päivään vessassa.. Koska ei ilmeisesti voinut käyttää puuceeta

[q]SyndroDome, 3.11.2007 22:43:
Siis mitäh?! Toi fabe ei käynyt viikko tehtävän aikana viiteen päivään vessassa.. Koska ei ilmeisesti voinut käyttää puuceeta
[/q]

WTF :D

[q]anis, 4.11.2007 11:17:
---
SyndroDome, 3.11.2007 22:43:

---

[/q]

No niinpä :D

Mahto olla oloisa olo =) Mut johan nyt on markkinat jos ei ulkovessaa voi muka käyttää Mieluummin on sit viis päivää käymättä?? Kyl se siinä jotain selitti, et kun hänellä on eri uskonto ja diibadaaba, mut tuskin sen uskonto kieltää käymästä paskalla ulkovessassa?

[q]SyndroDome, 4.11.2007 11:22:
---
anis, 4.11.2007 11:17:
---
SyndroDome, 3.11.2007 22:43:
---
---
No niinpä :D

Mahto olla oloisa olo =) Mut johan nyt on markkinat jos ei ulkovessaa voi muka käyttää Mieluummin on sit viis päivää käymättä?? Kyl se siinä jotain selitti, et kun hänellä on eri uskonto ja diibadaaba, mut tuskin sen uskonto kieltää käymästä paskalla ulkovessassa?
[/q]

mun mielestä se tos yhes koostees selitti nikolle et sen pitää saada huuhdella perse pyyhkimisen jälkeen..

[q]SyndroDome, 3.11.2007 22:43:
[/q]
Oliks Faarbuud menossa vielä armeijaan jossain vaiheessa? Vois olla aika tujakat tavarat parin viikon leirin jälkeen

"ero on kaventunut"

kohta piia on varmaan jäämässä taloon
(mut sit joutuu kuitenki lähtee)

Jes jes, Piiasta päästään tänään eroon!*joo**aplodit*

Niin ja joutuks toi Riittakin muuten pakkaamaan tällä viikolla? Kun toi Vappu vaan sano, et kaikki on pakannu mut eihän se Riitta voi lähteä ekalla viikolla.

"tällä hetkellä piia on lähdössä talosta, mutta piia kirii" :D "eroa on noin 50 prosenttia, mutta piia kirii. saa nähdä riittääkö se" =P

TALOSTA HÄÄDETÄÄN PIIA!!

(ps eka)

Joku oli taas väärään aikaan väärässä paikassa heikoilla hangilla

Onneks Piia putos... Kohta on finaali Jarkko, Sauli, Niko ja Kadi tod näk...

hoh, kun olen jotenkin onnellinen etten ole koukussa tähän sarjaan*hih*

[q]nethr, 5.11.2007 11:54:
Joku oli taas väärään aikaan väärässä paikassa heikoilla hangilla
[/q]

Tuolla äijällähän on helppoa, voi perustella kaikki riehumiset verensokerilla. Vähän kuin jenkeissä kaikki voidaan kuitata sanomalla "sori, oon alkkis".

[q]SyndroDome, 5.11.2007 18:32:

Mustki vappendaalen on ihan ok ja eihän se sen vika oo, et tuotantoryhmä käskee sitä aina selittämään noita liirum laarumeja noista äänestystilanteista
[/q]

joo siis vappu on ihan ok, mut noi rankutukset ei

[q]Miinapiina, 4.11.2007 21:24:
"ero on kaventunut"

[/q]

Now everybody join to "I hate Vappu Pimiä" club Eiks joku vois upottaa sitä tunnelmanpilaajaharppua johki stanan Suomenlahteen betonikengät jalassa

-M

[q]-Fuzzy-, 5.11.2007 13:54:
Siis mä en ymmärrä:D Oon näköjään kaikkien kans eri mieltä kaikessa... Must Vappu on just hyvä!! Älkää dissatko saatana:D
[/q]

=D

Mut ei nalle karkit mee aina tasan hei

Mustki vappendaalen on ihan ok ja eihän se sen vika oo, et tuotantoryhmä käskee sitä aina selittämään noita liirum laarumeja noista äänestystilanteista

ei hitto mikä ylimielinen idiootti toi jarkko.."oon mä nyt vähän värikkäämpi persoona kun piia" ja muutenkin se hehkutus pk-huoneessa. pidin jarkkoa jotenkin fiksumpana.

wtf.

pidin jarkosta pitkään, mutta viime aikoina on jotenkin muuttunut...talolaisten todellinen luonto tulee esille kun kisa lähenee loppuaan.

[q]Mark, 5.11.2007 13:47:
---
Miinapiina, 4.11.2007 21:24:
"ero on kaventunut"

---

Now everybody join to "I hate Vappu Pimiä" club Eiks joku vois upottaa sitä tunnelmanpilaajaharppua johki stanan Suomenlahteen betonikengät jalassa

-M
[/q]

Vappupallot pitäis puhkoo

Kertokaas lyhyt tiivistelmä et mitä Jarkko teki siel pikkujouluis?

Ah..on siis jälleen se aika vuodesta...pikkujoulut! *sydän*

kadi ja suuvesi

O