Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

ahahahhhahaa! niko ja sauli + backstreet boys pihalla. Ihania <3

[q]Hyzenthlay, 21.11.2007 23:32:
ahahahhhahaa! niko ja sauli + backstreet boys pihalla. Ihania <3
[/q]

Joo se *sydän* everyyyyyyyyyybodyyyyyyyyyyyyy rock your bodyyyyyyyy yeah backstreet's back alright tuolikin hajos ja sit tuli ökä kylppärin lattialle :D

Ottaa kyl vieläkin pannuun ettei se typerä jarkko pudonnut sunnuntaina ja mä niin toivon että niko voittais sellasen pojan kun omaksi sais nam *toivoo*

Pitkästä aikaa sai nauraa talon tapahtumille.
Kotiviini <3

[q]nomic, 5.9.2005 17:12:
tänään kun kävin kiskalla, niin havaitsin "big brother irtokarkkeja"-laatikoita :F semmonen missä oli jotain perusmässyjä, normaali pieni laatikko ja päällä tarra jossa luki toi teksti ja oli vielä logo oikeen, ja hinta joku tuplasti kalliimpi :F

*odottelee bb-figuureja*
[/q]

Kylmää rahastusta.. *vihainen*

Jarkko pihalle, Riitta jää viel taloon

voitto meni oikeaan osoitteeseen!

Ainakin koosteissa on saanut nauraa niitten koheltamiselle "luokassa" oppitunneilla ja sitten noi kotibileet oli kans saavutus omassa sfäärissään.

Sauli ja Niko on jotenkin todella luontevia tuolla talossa. Samoin Suvi oli, ja oon jopa nyt sitä mieltä että Jarkko olisi saanut lähteä Suvin sijasta viime viikolla.

Kadi, Riitta ja Jarkko vetävät kaikki jotain ihme roolia. Riitalla alkaa olla jo kova angst päällä ainaki Jarkkoa kohtaan.

Kohta Finaali!!!

ps. Käykääs tsekkaa muuten (jos ette oo jo tehny) http://kartat.eniro.fi/ -osoitteesta haulla "Ruukintie 11, Espoo" ja sit ilmakuviin. BB-kompleksi on siitä vähän oikealla. Siis herranjestas mikä koppero noilla on käytössä ainakin verrattuna tohon koko Koffin vanhaan tehdashalliin. Tälleen ilmasta katsottuna vaikuttaa tosi snadilta

Joka kauden loppupuoli on kyl ollu melkolailla tylsä. Mut tuntuu, että tänä vuonna viikkotehtävät on olleet harvinaisen turhia, eivätkä oo aiheuttaneet sellasta 24/7 aktiviteettiä kilpailijoille. Suurin osa ollu sellasia, että ne on saaneet viikot vaan loikoilla ja rötköttää.

Valittakaa vaan lisää tästä tuotantokaudesta Aina se "edellinen" on (muka) ollu parempi. Ja joku voi vetää taas "Perttu IHQDAA <3<3<3" -kortin esiin.

Sitä odotellessa....

Vois kyl sunnuntaina pudota 2 tyyppiä - onks ne tehny joskus niin ? Riitta ja Jarkko! Ne vois sit yhdes mennä kuhertelemaan Klaus K:hon ja lähtee TakeOffin matkalla Puerto del Carmeniin.

Ei juma toi Jarkko voi olla taas raivostuttava! "Mä voisin helposti olla vaikka professori, mut mua ei oo kiinnostanu opiskella niin paljon."*justjoo**eikä* Nyt helkkari huomenna Jarkko pihalle tuolta!

Siis Niko on ihan huippu tyyppi kyllä :DDD
Ihan mahtavat jutut, jotenki sen huumori puree muhun. Ja jotenki ihanaa et se on Riitan kanssa noin hyväks kaveriks tullu ^^

Niko voittoon!!!!!

[q]C-Hill, 25.11.2007 22:06:
Äänestäkää nyt toi Riitta ulos jo... aarrrgghh
Vielä ehtii!

edit : voi perkl mummonmuusi sai jäädä, Jarkko pois? että näin
[/q]

näinpä wtf

voi apua noita riitan juttuja jarkolle "siis jo mä ottaisin suihin sulta ni..."

Hyvä että Jarkko pistettiin pihalle. "Ei mitää, ei mitää, ei mitää, voin kertoa" aaaaRRRGh

[q]pupuTupuna, 25.11.2007 22:31:
Jarkko lähti*aplodit*
[/q]

Aika tiukka Finaali tiedossa, paitsi että Riitta pitänee perää sitten... Ei oikein pysty edes arvailemaan onko Kadi, Niko vai Sauli suosituin. Jännäks menee

Jarkko lähti*aplodit*

[q]remotion, 25.11.2007 22:11:
tuo vaate näyttää tälläkertaa siltä niinkuin helakanpunaiselta lohikäärmeeltä ois Ilmestyskirjasta paetessaan revenny nahka yläpäästä.
[/q]

Ja sillee :DD

[q]MesMeRise, 26.11.2007 00:31:
Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.
[/q]

Mitä eiks Kadi ookkaan sun idoli =P

[q]Cloud, 26.11.2007 00:52:
---
MesMeRise, 26.11.2007 00:31:
Jos Kadi voittaa ton ni mä lupaan et muutan suomesta. Aamen.

---

Mitä eiks Kadi ookkaan sun idoli =P
[/q]

Muutan RUOTSIIN saatana.

O