Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- ...
- 250
- Seuraava »
Juu, Fabe vaikutti aluksi hauskalta, mutta nyt kun sitä on seurannu niin ei ei. Ylimielinen, outo (huonolla tapaa), ja suurimmaks osaks ne sen hauskat jutut ei todellakaan ole hauskoja. Fabe vois lähtee seuraavaks, ei ole voittoa ansainnut.
ainoo hyvä puoli mitä nyt pystyn fabesta keksimään on se, että sen avulla saatiin pelattua tellu muualle narisemaan tuolta
oonko siis jo valittanut miten huono tää uusi vkotehtävä on? on ihan samat asetelmat kuin viime vuoden loistavassa kroisostehtävässä , mutta mitäny tääkin perseillä pilalle ja lyömällä tähän tehtävään tän kauden tylsyysleima laittamalla yksi ainoa ihminen johtajan pallille. eihän tuo piiakaan tuolla uskalla ketää pompotella ja huudattaa tarpeeksi ku se tietää ett tulis kengän kuva perseeseen suht pian.
mä oon jo menettänyt uskoni ja mielenkiintoni tähän kauteen. tuntuu, että kaikki on tehty paskemmin ja huonommin ja tylsemmin verrattuna viime vuosiin, alkaen ihmisvalinnoista ja vkotehtävistä
[q]Sallakat, 30.10.2007 12:35:
mä oon jo menettänyt uskoni ja mielenkiintoni tähän kauteen. tuntuu, että kaikki on tehty paskemmin ja huonommin ja tylsemmin verrattuna viime vuosiin, alkaen ihmisvalinnoista ja vkotehtävistä
[/q]
Samoin. Kaikki hyvät yritykset jää vaan latteeksi. Mut eihän sitä tiedä jos se oliskin Riitta joka saa suurimmat draamat vielä aikaseks :D
[q]Sallakat, 30.10.2007 12:35:
[/q]
niin samaa mieltä
[q]remotion, 30.10.2007 12:11:
---
MissKoo, 30.10.2007 11:09:
---
En vois olla enempää erimieltä.
heh, kunnes luin tuon iltasanomien jutun, on nuo kebappi hemmot vaa erikoisia :D mutta toisaalta, ei tommosta juttua voi kertoa tosissaan, varmaan testasi vaan että onko suvi tosiaan niin blondi, olihan se.
[/q]
Täytyy kyllä sanoa että onpa kaveri varustettu varsin erikoisella huumorintajulla jos sen mielestä toi juttu oli jotenkin huvittava. Kait mä olen itekin sit niin blondi että jos joku mulle tollasen stoorin vakavissaan kertois niin saleen menis läpi, varsinkin kun kyse on todella erilaisen kulttuurin ja elämäntavan ihmisestä.
[q]MissKoo, 30.10.2007 14:22:
Täytyy kyllä sanoa että onpa kaveri varustettu varsin erikoisella huumorintajulla jos sen mielestä toi juttu oli jotenkin huvittava. Kait mä olen itekin sit niin blondi että jos joku mulle tollasen stoorin vakavissaan kertois niin saleen menis läpi, varsinkin kun kyse on todella erilaisen kulttuurin ja elämäntavan ihmisestä.
[/q]
njoo no en oo parii päivää kattonu ni en oo nähny kys.tilannetta...
[q]calvin, 30.10.2007 23:30:
Kaatuuks Kadi taas naama edellä kynttilään? vai jotain parempaa?
Eiku se ostaa kaikilla rahoilla suuvettä, sit lähtee rai rai...*tirsk*
[/q]
[q]Miinapiina, 30.10.2007 18:45:
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?576433
oho...
[/q]
aika pommin pudotti toi BB...
mielenkiintoista nähdä keitä vastaan jarkko joutuu äänestykseen! en usko että tippuu kuitenkaan vielä. eihän sillä enää voittomahdollisuuksia ole, mut kyllä luulis tästä selviävän..
eipä oo tota hämistehtävääkään ajateltu ihan loppuun asti, ihan turha. ja piia on toooosi huono dicktaattori, ku ei haluu nimetyksi
[q]hanabi, 30.10.2007 19:46:
mielenkiintoista nähdä keitä vastaan jarkko joutuu äänestykseen! en usko että tippuu kuitenkaan vielä. eihän sillä enää voittomahdollisuuksia ole, mut kyllä luulis tästä selviävän..
[/q]
jep, jarkko on kyl yks mun suosikeita joten jarkko ei saa tippua!!!!!!!
[q]Miinapiina, 30.10.2007 20:13:
---
hanabi, 30.10.2007 19:46:
---
jep, jarkko on kyl yks mun suosikeita joten jarkko ei saa tippua!!!!!!!
[/q]
juu tykkään kans jarkosta, vaikuttaa aidolta. tosin se sanaharkka piian kanssa laski vähän pisteitä, mutta pyysi sentään anteeksi.
Ootan vaan sitä ku Kadi nimetään diktaattoriks, ja se saa hakee ärrältä omaan käyttöön mitä haluaa, ni johan varmaan repee taas muutamat viinan huuruset sessiot :D
Voi juma toi fabe on idari!*pökr* Toivottavasti sunnuntaina päästään siitä eroon!
Tuli muuten mieleen, et eikö noi viikkotehtävät oo kaikki ollu enemmän tai vähemmän edellisissä, tuotantokausissa olleiden viikkotehtävien kopioita?
[q]MesMeRise, 30.10.2007 22:22:
Tuli muuten mieleen, et eikö noi viikkotehtävät oo kaikki ollu enemmän tai vähemmän edellisissä, tuotantokausissa olleiden viikkotehtävien kopioita?
[/q]
koko vitun tuotantokausi on paska kopio edellisistä
-M
[q]Mark, 30.10.2007 22:23:
---
MesMeRise, 30.10.2007 22:22:
---
koko vitun tuotantokausi on paska kopio edellisistä
-M
[/q]
Nii paitsi siltä osin, et laitetaan joka viikko uus asukas taloon :D
Toi Kadi aaaaaaaagggghhhhhhhhhhhhhh.
Kadi ulos talosta! On niin itsekeskeinen,tyhmä ja laiska ääliö.vitun ärsyttävä.on jo niin tyhmä ettei edes naurata enää.Ja aina on joku sairauskohtaus meneillään minkä verukkeella ei suorita tehtäviä.Ei todellakaan ole ansainnut rahoja! Sauli ehdottomasti paras :) Aivan yli hauska ja mukava tyyppi ja heittää hyvää läppää ja on aina mukana kaikessa täysillä!
[q]Flight, 30.10.2007 23:22:
Nainen halus eilen ton 24/7, kun sai veloituksetta. Itsehän en katso...
---
Tontsis, 30.10.2007 23:10:
Olipas paska jakso. Kelasin, etten kato tota ennen perjantaita, mut jos siellä on Kadi diktaattorina, ni ehkä huomena saatan koosteen katsoa. Vai kannattaako?
---
mutta kannattaa katsoa kooste huomenna ;D Kaikissa meissä asuu pieni alkoholisti.
[/q]
Kaatuuks Kadi taas naama edellä kynttilään? vai jotain parempaa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- ...
- 250
- Seuraava »