Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Yallu, 3.11.2008 11:58:
Jos näin, niin voi miksi?! Eikö jo riitä että talossa on yksi ylipainoinen (Tämä ei kohdistu nyt koko suomalaiseen naisyhteisöön, vaan vain Chipaan, emme taas aloita painokeskustelua, treenais PRKL), älykkyysosamäärältään ruukkukasvia vastaava (teko)vaaleaverikkö, joka luulee itsestään liikoja..
[/q]
Musta sä voisit käyttää enemmän vapaa-aikaasi itsesi kehittämiseen henkisesti.
Jotain on päässä vinksallaan kun toisen massa käy vituttaa.
[size=1]Mistä näitä pelleporvareita oikeen tulee? Ollaan niin vitun voittajia ja helvetin fiksuja sellaisia. Oikeesti ei tajuta hevon vittuakaan mistään ja apinakin voisi hoitaa hommat fiksummin[/size]

[q]MissKoo, 3.11.2008 12:21:
Kummankohan teistä pitäisi henkisesti enemmän kehittää itseään? Taitaa nakki napsahtaa sun suuntaan.
[/q]Pyhä blondi sentään Susta tulee lähinnä mulle Chipa mieleen, joten voisit varmaan olla hiljaa?

Sä voitkin varmaan neuvoa mua sitten kuinka toteutan parhaiten step-up hakkurin (tosin kun ei ole noi hakkurien topologiat niin tuttuja - saati tehoelektroniikan - niin muutkin vaihtoehdot voisi varmasti toimia jopa paremmin) aurinkopaneeliin jonka ajattelin mummille duunaa sähkölaskua helpottamaan? Toki valmis moduuli olisi helpoin (ja varmasti myös halvin) vaihtoehto, mutta se syö sen itsensä kehittämismahdollisuuden siitä hommasta.
Laita vaikka yksityisviestillä jos viitsit. Kiitos noin jo niiku sillee etukäteen :)

Äsh! Nii ei mul oo kyl tutkintoa tästäkään, joten jos yrität sitten selittää kuin maallikolle. Kyllä mä luvat niihin töihin saan kun toi turvallisuus puoli on vähän niiku kasvanut muhun kiinni (ja ei, ei ole tutkintoa) Se on järjestelykysymys.

E100: Niin siis olen lukenut nyt kirjan Solar Engineering of Thermal Processes aiheesta, joten sitä ei kannata ehdottaa.

E200: Niin siis Suomeksihan tämä tarkoittaa yhtä kuin haista vittu.. Ettei tuu epäselvyyksiä...

Ja lisättäkööt teille urpoille vielä kun ette te muuten tajuais että en ole edes valmistamassa kyseistä vempelettä koska se on ihan vitun vaikee urakka. Lähinnä vaan uteliaisuuttani.

Niin. Ei pääsis kukaan suurta ja mahtavaa kansalaistestiä läpiu ja Suureen ja mahtavaan isänmaahamme jäisi nyrkillinen ihmisiä joita kiinnostaa Trivial pursuit.

[q]lohikarme, 27.8.2009 10:51:
---
Super-Kerttu, 27.8.2009 10:51:
---
lohikarme, 27.8.2009 10:46:

Kerttu: Siis noiden tyyppien roolitkin on täysin käsikirjotettuja. Tää on tieto :)

---

JEP JEP! Ihanko tuottaja sen sulle kertoi? Sun mielestä varmaan muidenkin tositv-ohjelmien roolit on käsikirjoitettu. Aikamoinen näyttelijälahjakkuus saa olla, että jaksaa roolia vetää 3 kk putkeen! Ja vielä sen jälkeenkin..?

---

No mä tunnen viimeseltä kolmelta kaudelta suurimman osan asukkaista (valokuvannu yms) ja tiiän miten kuvio toimii :)
[/q]

"Joo."

[q]Lyylikki, 27.8.2009 12:50:
Olis ihan tsykolookisesta hauska tietää, että mitenkä noi taloon menijät arvioi omaa käyttäytymistään tai aikovatko ne muuttaa sitä tonne mennessään. Itse juuri eilen kun katselin ekaa lähetystä, niin miettiskelin, että jos itse menisi taloon, niin olisko hauskaa tehdä itse-itsestään pikkuinen koe-eläin: jos on siviilissä kova juoruilemaan, niin tuolla pamauttaisikin kaikki päin naamaa, siviilissä hippi, tuolla kovat kaulassa tms.
[/q]

Käytännössä mahdotonta. Esim: tutkintajakso suljetuilla on yleensä 2-4 viikkoon, jotta saadaan luonne esiin ihmisistä.
Eräs hoitaja(ni) kertoi että nuoret ovat usein jopa 2kk näyttämättä omaa persoonaansa, kunnes siitä tulee käytännössä mahdotonta. (tai nuorelle vaihtoehtoisesti kehittyy hissukseen paniikkihäiriöitä jne., mutta ne nyt kehittyy aika usein ihmisille jotka eivät tunne itseään tarpeeksi hyvin = Käyttäytyvät itselleen luonnottomalla tavalla. Oma väitteeni suluissa)

Ite kelailin että jos olisin hakenut ja päässyt, ja kusettaminen tuotantotiimille olisi sallittua, väittäisin olevani homo niin kauan kuin mahdollista. Tosin nythän sinne tuli (ehkä) epästereotyyppinen homo, jonka missio on sama. Itse olisin saanut bonarina faghaggejä platoniseen - ja siis toivottavasti jatkossa myös muuhun - suhteeseen.

[q]lohikarme, 27.8.2009 10:57:
Juu eihän sitä toimintaa tietenkään kontrolloida mut roolit annetaan. Ja mitä noihin leikkauksiin tulee ni siellä tehdään jopa sellasta et kun joku sanoo jotain jostain tyypistä, ni sen toisen tyypin reaktio leikataan ihan jostain muusta tapahtumasta :)
[/q]

Mix se pitäis tehdä tollein? Paljon 'tehokkaampaa' on etsiä roolin täyttävä henkilö. Toki ne miettii synergioita tarkkaan, jottei tuu esim. väkivaltaa taloon ja pysyy kiinnostus yllä.

Taitaa ne sun 'tuntemat' (mun skaalalla tietämät) tyypit kusettaa häpeän johdosta. ;)

E: ois pitäny lukee koko ketju...

[q]Eyebreak, 28.8.2009 00:22:
Nörtti-Esa on jees.
[/q]
no jaa. Meni urpona ilmoittamaan älykkyys-osamääränsä ja on nyt omien sanojensa vanki, eikä siten tule paljoa antamaan viihde-arvoa janoisille katsojille.
Ei tossa formaatissa kuitenkaan saa olla hänestä/heistä (Mensa) kyse ja ilmoituksella älykkyydestään hän jo tavallaan petasi syynsä olla paikalla. Samoin tiedämme jo hänen tulevan käytöksensä. Juomattomuudellaan hän vain varmistaa sen, ettei katsojat tule näkemään kuin sanattoman imagoshow:n 'koulukiusattujen/kauniiden älykköjen' nimissä. Tosin mitä me siitä opimme? Että nörtit ovat harkitsevaista kansaa? Kyllä olisi ihan kiva, että uskaltaisi olla typerä ja siten 'bondata' muiden 'normaalien' 'idioottien' kanssa, jolloin roolikin katoaa ja näkisimme hieman vapaampaa nörttihuumoria.

Ei mulla mitään ole henkilöä vastaan. Tietäisi vain paikkansa. Se ei ole BB-talo. Jonkin aikaa kyllä tulee neutraalina henkilönä talossa silti viihtymään varmasti.

[q]Dementation, 27.11.2009 09:13:
Jos viittasit siihen että totesin Esan olevan enemmän ääripääntapaus kuin mitä itse olen, niin en näkis sitä volttina tai asian pyörtämisenä, sillä olen itse useimmiten se joka on selvinpäin kun muiden tuntuu olevan aina pakko olla ihan wasted ja koen olevani keskimääräistä harkitsevampi ja rauhallisempi persoona. Eli olen lähempänä Esan käytöstä kuin vaikkapa Ason.
[/q]
Esalle sen juomattomuus on ylpeyden aihe, jota se ei mielestäni saisi olla. Hän myöskin pelkää näyttävänsä typerältä ja sen vuoksi myös välillä näyttää typerältä. Ja jopa siitä huolimatta. En tuomitse. Niin me kaikki.

Toi Mensan kailottaminen ei imo vaan ole kovinkaan fiksua. :/ Fiksuksi muakaan kyllä harva sanoo vaikka ÄÖ:ni on sama. (ja ei, nettitestit ei kerro yhtään mitään, niissä oon kyllä saanu paljon parempiakin tuloksia.) Siitä tuleekin mieleeni jälleen ohukaisen ja paksukaisen seikkailut..

Asiaan!

Siis sitä vaan meinasin että sanoit että teissä on samaa ja sen jälkeen karsit kaikki älykkyyttä lukuunottamatta pois ;)

Lotta kertoi pesseensä elämänsä ekan kerran pyykkiä tänään. Jellu siihen että :"et voi Lotta sanoa, että olet pessyt tänään ekan kerran pyykkiä, sillä mä ne pyykit pesin":
"No, kyl mä vähän huljuttelin niitä siinä altaassa..."

(Lainattu bb foorumilta.)

*myötähäpeää*

Noist varmaan Esa A ja Terttu on ainoot jotka on mitään (työn lisäksi) koskaan jotunut tekemään.

[q]lostgone, 24.9.2006 21:29:
---
**JenKKis**, 24.9.2006 20:14:
---
Onneks mulla ei ole syytä inistä
Ja varmaan sitä itsekukin on joskus nukadellut... mutta ihan turhaa todellakin vetää yhtälöä johonkin hyväkskäyttöön.Ei paljon näyttäny Horellaa haittaavan.
Lopetan omalta osaltani tämän spekuloinnin.

---

Esim. Tiesikö Mikan sen nukkuvan, olisiko Mika tajunnut sen nukkuvan, oisko Mika lopettanut vai oisko Mika jatkanut silti ja nukkuiko toinen osapuoli varmasti?
[/q]

Itse en ohjelmaa nähnyt, mutta ystäväni juuri puhuivat asiasta ja sanoivat, että Mika oli puristanut Sorellan nenää tarkistaakseen nukkuuko tämä ennen kuin yritti ottaa housuja pois. Sorella oli ystävieni mukaan kuorsannut.

[q]Tontsis, 27.9.2006 13:09:
Mut Mikapa ei ollut tälle tuntematon ja Sorella oli antanut koko ajan ymmärtää, että heidän välillä on jotain positiivista. Lääppiäkin antoi hieman. Ei tainnut estellä hereillä ollessaan? Joten miten vitus te saatte kännisestä unisesta heruttelusta seksuaalisen hyväksikäytön? =D
[/q]

Vaikka kuinka olisi antanut ymmärtää niin se ei silti oikeuta Mikaa ottamaan Sorellan housuja pois tämän nukkuessa.

[q]K, 29.9.2006 17:00:
---
kilobitti, 29.9.2006 16:58:
Lisäksi sillä oli muistaakseni poikaystäväkin ulkopuolella, joka sekään ei varmaan hihku riemusta ton sekoilun jälkeen...

---

Ei oo. Mut sunnuntaina se lähtee ja Jepa jää.
[/q]

Pitääkö noiden asukkien olla sinkkuja vai heitettiinkö se yks ulos vaan sen takia, että oli valehdellut asiasta?

[q]Super-Kerttu, 2.10.2006 09:16:
---
**JenKKis**, 2.10.2006 09:13:
Voi paska...heti ku avasin radion,ni sieltä kuulu saman tien mitä on tapahtunu!!!
Oisin halunnu tietää vasta huomena.. Eli uusia asukkeja? Onks minkä näkösiä?
(ruotsin tyyliin silari blondeja tms.??)

---

Yks blondi (Mia) Yks punapää(Piritta) Yks sotkutukka (Olli) Yks ihan normaali ja ok (Jani) Ja Jaakosta ei tietoo viel minkänäköinen.. Mut ei mitään silariblondeja tai komeuksia..*igor*
[/q]

5 uutta?

:O Lähtiks Satu??? Voi onnen päivää! Hitto ku en osaa seuraa tätä kunnol... Aina unohan kattoo...

Pakko kertoo oikeen täällä topicissa yhestä oudosta jutusta, jonka mun fanaattinen BB-fani, ÄITI
oli huomannut selaillessaan BB:stä tehtyjä sivuja subtv:n tekstisivuilla...

Siellä on kaikista kilpailijoista samanlainen esittely, kun esimerkiksi bb:n virallisilla kotisivuilla, mutta Akin esittelyssä oli ilmeisesti tuolla tekstitv:n puolella tapahtunut pieni virhe ja sinne oli jäänyt yhteen kohtaan sellanen juttu, joka on mediassa muuten ollut eritavalla...

Itse katon bb:tä ehkä 1-2krt/vko, joten en siis voi olla varma että kukaan talossa tai sen ulkopuolella ei tätä asiaa tiedä, enkä myöskään nähnyt sitä avausjaksoa, jossa asukkaat esiteltiin, joten en tiedä puhuttiinko siinä missä muodossa Akin elämänkumppanista. MUtta jotenkin vaan itelle tuli sellanen olo, että aika moni asia akin käytöksessä loksahti tietyllä tavalla "paikoilleen" tuon kuultuani.
Ihmettelen vain sitä, että tosiaan mediassa asiaa ei ole mainittu kertaakaan, miksi tuollaista pitäisi salata.

Vaikka seuraankin bb:tä aika vähän, niin on mullekkin muodostunu jonkunlainen kuva kaikista kilpailijoista ja oma mielipiteeni on se, että kisan tulee voittamaan joko jarkko tai heli.
Uusia kilpailijoita en olekkaan vielä nähnyt, kun jäi bb väliin eilen.

[q]Twist, 24.9.2007 12:39:
hmmm ... Mielenkiintoista ! Mun mielestä Aki ei kuitenkaan vaikuta yhtään homolta ja jos en väärin muista niin paljon se naisista ainakin puhuu .

edit: Älkää ihmiset ymmärtäkö väärin, eihän sitä ulkopäin voi tietää .
[/q]

Niinpä!! en olisi kyllä itse tullut ajatelleeksi ja äitikin ihan vahingossa löysi sen tiedon sieltä txt tv:stä ja koska se teksti oli nyt tänään siellä muokattu sitten niin, ettei sitä kohtaa enää näe, niin aika omituista, että tolla tavalla peitellään, toki voi olla niinkin, että se oli vaan virhe siinä kirjoituksessa, mutta en oikein usko..
Hauskinta tässä on se, että kukaan ei koskaan ole edes tullut ajatelleeksi asiaa, mutta kyllä aki mun muistaakseni on koko ajan puhunut vaan avopuolisosta eikä tyttöystävästä..
Jään mielenkiinnolla seuraamaan, että onko äiti ollut oikeessa ja "iskenyt kultasuoneen".

[q]sts, 24.9.2007 15:03:

Esim jos jompi kumpi ei ole ulkona kaapista toi on aika normaalia, vaikka aki olisikin bi ja ulkona kaapista tuo avopuoliso ei välttämättä ole ja haluaa pitää asian salassa.
[/q]

Ajattelin kanssa, että asia on varmaankin näin, mutta miksi sitten osallistua tälläiseen ohjelmaan, mikäli haluaa pitää ns."matalaa profiilia"*ding* Ja Akin avopuoliso oli antanut viime viikolla lehtihaastattelunkin, jossa siis puhuttiin vain akin avopuolisosta. Ja niinkuin tuossa kirjotuksessani sanoinkin, niin kyseessä voi olla myös kirjotusvirhe tekstitv: väellä, eli ei voi tietää onko avopuoliso edes mies.
Ei siinä sen kummempia :)

:D Vittu toi Timo on nolo! Tai siis c'mon hei... Yläfemmat??:DD
Joo nauratti kans sen puheet siel huonees... Tuntu jotenki et BB ois vittuillu sille mut se otti ihan tosissaan ja rupes oikee miettii et kummankohan se kellistäis mielummin... whad a looser:D

Nii joo siis saaks niil olla kelloja sielä vai ei?

Lotta on kakara joka ei tajua mitä samassa veneessä tarkoittaa. Nino on tuuliviiri. Minna on nymfo tai domina ja siksi nymfo (epäilen vahvasti jälkimmäistä). Esa on pelimies tahtomattaan, eikä se yllätys yllätys sitä haittaa. Tuija on pahassa puutteessa niin henkiseltä kuin fyysiseltä kantilta katsottuna ja elää siksi muiden elämää. ME(n)sa on mitä nyt. Terttu on vähän vajaa ja korvaa kognitiiviset vajaavaisutensa raamatulla. Aso yllätti empatiallaan (varauksella. Tai sit vaan taktikoi pudotusuhan alla. Tosin luulis oppineensa jotain maahanmuuttajana)
Samista en sano ainakaan vielä pahaa, mutten hyvääkään jotten katkerana lauo senkin edestä ;)
Catlinista tulee vanha muija mieleen. Seki heittäyty söpishölmöx aina välillä. En sano siitäkään mitään etten oleta ymmärtäväni. No en mä lopuista sano vielä mitään.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O