Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]ianna ei anna!, 2.11.2009 14:07:
---
Super-Kerttu, 2.11.2009 13:42:
Se koko äänestyshomma on niin rahastusta, miksei niitä äänimääriä ja lukuja vois näkyä koko ajan meille kaikille. Olis vähän läpinäkyvämpää koko touhu. Ja se Toni..*poks* Haen sen kohta oma kätisesti sieltä veks, jos siitä ei pian päästä. Ja nitisevä Saranakin joutuis himaan.. Mut se Cathy on aika ihana!

Edit: Typoja

---

Aika outoa että viimeisten minuutin aikana kaikki 3 mahtui 1 prosenttiyksikön sisään ja sit minuutin päästä lopputiilanteessa prosentti erot oli jotain 5 % luokkaa *täh*

Mulla on käynyt kans mielessä että mä käyn henk.koht siellä kivenlahdessa tekemässä sille Tonille jotain.

Toivottavsti myös Saranna on seuraavassa äänestyksessä...
[/q]

No niinpä.. Ihmeellisesti lopussa aina erot kasvaa paljon isommiksi, kuin mitä oli hetki sitten! Ja ehkä tehdään yhdessä joku ristiretki sinne taloon, et saadaan se hohottava Toni veke sieltä!

Ihan hyvä, että Ansku voitti.. Tosin itse odotin voiton menevän Terolle. Ensi vuotta odottelemaan, toivottavasti silloin tosiaan saadaan mukaan myös vähän aikuisempaa jengiä. Tuo pissistely ja sekoilu ei vaan kauheesti jaksa itseä viihdyttää!

Mikäs helvetin järki tässä on, et vanhat laitetaan pihalle ja uutta otetaan sisään?

Häätöäänestykseen huomenna vähintään kolme asukasta, sunnuntaina lähtee kaksi!

Tänään keskiviikkona selviää, ovatko Slummin asukkaat voittaneet nimeämiskilpailun ja saavatko he nimeämisoikeuden sen myötä! Huomenna torstaina asukkaat pääsevät jälleen nimeämään toisiaan häätöäänestykseen. Illalla 24/7-palvelusta voit käydä katsomassa asukkaiden antamat nimeämispisteet.

Häätöäänestys alkaa torstaina suoran BB Extran aikana. Häätöäänestyksessä on tällä viikolla vähintään kolme asukasta, sillä ensi sunnuntain suorassa Big Brother Talk Showssa häädetään kaksi talon asukasta!

Sunnuntaina siis jysähtää: kaksi asukasta häädetään ja uusia tulee sisään.

Kuka vittu on Aitolehto?

[q]Miksan, 5.11.2008 00:32:
---
Dave^, 4.11.2008 23:49:
---
KooKie, 4.11.2008 23:23:
Eihän FBI ole kansainvälinen tiedustelupalvelu?

---

Ei, se on vaan Liittovaltion poliisi.

---

The Federal Bureau of Investigation (FBI) is the primary investigative arm of the United States Department of Justice (DOJ), serving as both a federal criminal investigative body and a domestic intelligence agency.

On se myös tiedustelupalvelu, se rooli on kasvanu varsinki 9/11 jälkeen.
[/q]

Niin, mutta tietokilpailussa haettiin kansainvälisiä tiedustelupalveluita.

[q]hallucinogen, 28.9.2006 21:06:
Ainoastaan sit nostaisin muijaa vastaan syytteen jos heräisin siihen ja oisin juuri ollu unissani matkaamassa Vorlonien planeetalle
[/q]

Sä oot ihana. :D

[q]hallucinogen, 28.9.2006 21:40:
Eiks Marja oo kertonu? =D
[/q]

Ei oo tullut puheeksi. Ehkä se haluu suojella sua multa, tai mua syytteiltä seksuaalisesta häirinnästä. :(

[q]hallucinogen, 28.9.2006 21:59:

No sovitaan niin, että jos satun näkemään unia Vorlonien homeworldistä niin käyt ostaa mulle Bbylon 5 full dvd-boxin :D
[/q]

Mulla on ne kaikki tuotantokaudet ja elokuvat himassa jo.

[q]Zenni, 2.10.2006 18:50:
---
Tontsis, 2.10.2006 18:47:
(---)Nyt vaan odotetaan, et saadaan viinat tiskiin, ni kaikki käytös ja mielipiteet korostuu. Ah, miten mielenkiintoista :)

---

Iltaa odotellessa.
[/q]

Siis voi vittu. Vois olettaa, että ihmiset odottais itse pääsevänsä dokailemaan, mut eih. Nää venaa, että ne näkee MUUT dokaamassa.

Tehään Kiksu seuraavalla kerralla niin, että mä dokaan ja sä oot selvinpäin ja saat sit hupia katsellessas mun korostunutta käytöstä ja mielipiteitä! Tykkäisitkö?

EIH! Mä en ole ikinä eläissäni katsonut yhtäkään kokonaista jaksoa minkäänmaalaista BB:tä. Täyttä paskaa I say, enkä oo mitään juoru-uutisiakaan niistä seurannut, mitä nyt randomilla availlu täällä tai irc:ssä postailtuja linkkejä. Ja nyt kun olen selittänyt itseni vapaaksi kaikenlaisesta ylenkatseesta voinkin sanoa:

EIH TOI EINARI EIH EIH EIH! Mä oon ikävä kyllä asuinpaikkani ja ikäni vuoksi joutunut ton pojan pärstää katselemaan vuotena jos toisenakin, kun se hääräsi mukana kaikessa NUVA:sta pelastakaa rillipäiset tötteröpäät -yhteisöön. En tiedä onko näiden aivan ihanien erossaolovuosien aikana pojassa tapahtunut muutosta (koska en BB:tä tosiaan katso), mutta EIHEIHEIH!

[/end this very informative and highly needed posting]

[q]Lyylikki, 11.9.2007 14:46:
Joo ja kaksi ekana (äänestyksen kautta) lähtenyttä oli niitä talon "erilaisimpia" ja suorasukaisimpia. (Tätä uutta en tosin tunne.) Joten nyt sinne jää taas pelkästään noita joo joo tyyppejä, mutta ehkä meissä suomalaisissa ei sitten vaan ole tarpeeksi erilaisia ihmisiä, joita BB-taloon meno kiinostaisi.

Ibi Love BB-taloon *sydän*
[/q]

Olisko niin, että meistä suomalaisista ne "my-15-minutes-in-fame" -pellet haluaa tonne. Ne, joilla ei päässä liiku kuin MTV:t, Cosmopolitanit ja Onnelan tarjonnat tai sitten joku helppo tie päästä politiikkaan mukaan, kun maailman meno on nykyään sitä, että ääniä satelee tunnettavuuden, ei poliittisen sanoman tai yleisesti ottaen järjen mukaan. Ne "erilaiset" ihmiset, joilla olisi jotain oikeaa asiaa ja potentiaalia olla kiinnostavia muidenkin, kuin samanlaisten valtavirtayksilöiden mielestä omaa päänsä sisällä jotain... Mikä sen nimi nyt oli... Niin joo: ...Järkeä, joka sanoo, ettei tollaseen paskaan lähdetä mukaan. Haloo, kuka muu, kuin joku täysidiootti haluaisi mukaan formaattiin, jossa tietää poikkeuksetta saavansa paskaa niskaan pahimmassa tapauksessa hamaan tulevaisuuteen asti? Niin ja se paska niskaan tulee pikkusieluisilta ihmisiltä, joita jaksaa kiinnostaa muiden elämä (lue: Ne, jotka lukevat iltapäivä tai keltaista-lehdistöä.), joka itsessään kertoo heidän omasta potentiaalisuudestaan saada tätä "erilaisen" ihmisen leimaa. Niillä "erilaisilla" ihmisillä on "erilaiset" keinot saada itsensä näkyviin, mikäli sitä haluavat. Toisin kuin näillä valtavirta-kukoilla ja -kanoilla.

Niin ja Ibi Love nyt oli trolli tai täysidari, sopii kuvaan.

Siis hyi helvetti mä sanon. [/end flame]

[q]Ninka, 11.9.2007 18:10:
onneks kaikki dissaajat voi lohduttautuu sillä ettei tarvii kattoa
[--]
[/q]

Ikinä en oo jaksoakaan kokonaisuudessaan katsonut, mutta kaikkialtahan toi silmille hyppii, vaikken lue iltapäivälehdistäkään kuin "Hullu maailma" -huumoriosiot. Hyvänä esimerkkinä toi sanomaboxi. Mutta ei mua toi ohjelma sinällään "ärsytä", enhän mäkään katso TV:stä yleisesti ottaen kuin kaikkea paskaa. :DD Otin vain kantaa tohon, minkä takia siellä on niin homogeenista sakkia näytillä. Kuka ties mäkin katsoisin, jos kokisin näkeväni vähänkään enemmän, kuin mitä nään, jos meen kavereiden kommuunielämää katselemaan. :)

[q]Miinapiina, 13.10.2007 21:52:
---
Tintti, 13.10.2007 20:58:
En seuraa kyseistä ohjelmaa, mutta teksti-tv:ssä näyttää olevan oikein otsikko, että Martina inhoaa lihavia ihmisiä ja hänen mukaansa "naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan". Voisin jopa kuvitella, että kyseisellä henkilöllä on jokseenkin aika pieni ja säälittävä ajatusmaailma noiden lausuntojensa perusteella.

---

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/570895?big_brother
[/q]

Noilla puheilla veikkaan, ettei sillä naisella itsellään olekaan annettavana muuta, kuin laatta vatsa ja silikonilla täytetyt rinnat (plus pari reikää alapäässä ja yksi yläpäässä, tosin sen se voisi tukkia). Hänelle se varmasti onkin tärkein tehtävä. :DDD

Tosin kyllä mun täytyy itsekin sanoa, että ihmisen pitäisi pitää itsestään huolta, eikä lihota sairaalloisesti tai laiminlyödä hygieniaansa.

Googletin Aitolehdon. Onko tää nyt se kaunokainen, jota tonne povataan?

http://www.ajatuskirjat.fi/images/ajankohtaista_Kenleikkiin007.jpg

[q]AnderS, 8.10.2007 12:11:
Hah! Sitte ku sä vähä vanhenet niin tuut huomaamaan että on muitaki julkkiksia ku ransu ja histamiini! :DD
[/q]

Noi oli varmaan julkkiksia sun nuoruudessa. Mun ikäryhmälle noi oli jo elostelevia eläkeläisiä.

[q]MiMoSa, 8.10.2007 12:35:
Etkö oo koskaan missään yhteydessä kuullut ees sen surullisen kuuluisasta tatskasta?
[/q]

You's talking gibberish. :(

[q]satumetsä, 9.10.2007 23:26:
Sen perusteella, mitä äsken näin, alkaa tuntua siltä, että Martinalla on sisimmissään todella huono itsetunto[--]
[/q]

Ja sekö ei ollut itsestäänselvää, kun on ton luokan "julkkis"? Hei newsflash, rautaisella itsetunnolla varustetut ihmiset eivät varmaankaan tarvitse silikoneja, eivätkä pyri mediahuoraamaan tavalla sun toisella, mitkä mun silmissä vaikuttavat lähinnä niskansa alistamiselta järkyttävälle määrälle paskaa ja ivaa - mutta jos siinä samassa heruisi vähän kuuluisuutta ja rakkauttakin vaikka? No heruuhan sitä, mutta keltä, se ei olekaan niin tärkeää.*

*Kuukauden deittailun jälkeen naimisiin somebody said, huh?!

[q]satumetsä, 10.10.2007 11:15:
---
KooKie, 10.10.2007 10:01:
Ja sekö ei ollut itsestäänselvää, kun on ton luokan "julkkis"? Hei newsflash, rautaisella itsetunnolla varustetut ihmiset eivät varmaankaan tarvitse silikoneja, eivätkä pyri mediahuoraamaan tavalla sun toisella,...

---

Kyllä se on varmaan niille itsestään selvää, jotka seuraa lehdistä Martinan kuvioita ja täten ovat selvillä hänen suhteistaan ja silikoneistaan sekä mediahuorauksesta.
[/q]

Ai jaa, miksihän se sit oli myös mulle itsestäänselvää...? Koska rakkaat ystävät tässä topikissa ovat brieffanneet mua hyvin ytimekkäästi. :DD

järkyttävää paskaa

nyt sitten saadaa taas lisää ö-luokan julkkiksia seuraavaksi kahdeksi vuodeksi eteenpäin täyttämään paskalehtien palstoja ja muuta mediaa.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O