Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 250
- Seuraava »
Seiskasta löytyy muuten kuvasarja koko tapahtumasta sensuroimattomana..Jos jotain kiinnostaa..*nauru*
Siis Seiskan nettisivuilta..
[q]MesMeRise, 1.10.2008 23:15:
Plääh. Vertaanpa tätä nyt vaikka britti bb:hen jota aikanaan katselin. En muista, että siellä olis kertaakaan tullu ketään uutta taloon kesken kauden, tai vieraillut mitään julkkiksia/muita ihmisiä, koko homman aikana. Musta se oli paljon orginaalimpi idea.
[/q]
Tästä täytyy kyllä olla erimieltä. Katselin joskus aikoinani Britti BB:tä. En muista mikä kausi se oli, mutta silloin siinä oli se mimmi, joka on pyörinyt varmaan kaikissa brittien tosi-tv sarjoissa ja tää samainen mimmi aiheutti sen rasisti kohun siinä Brittien julkkis BB:ssa. No anyway. Silloin taloon asteli kesken kauden ainakin yksi uusi asukas. Se oli sellainen melkoisen hyvännäköinen mies, tosin taisi olla homo..
No joo ei tää nyt ollut mikään tärkee juttu, mut mä nyt vaan olin toista mieltä asiasta. Mut joo, mun mielestä on ok, et tulee uutta väkee taloo, mut munkin mielestä tuolla ramppaa vähän liikaa tota muuta jengiä. Mut ne on sponsoreita, joita toi ohjelmaformaatti tarttee, eli niitä on vaan kestettävä!
Nyt tais Antti mennä liian pitkälle. Se on tänään aamulla kiukutellut ja käyttäytynyt itsekäästi ja sit tuli viimeinen kilahdus. Se on siellä potkinut ja riehunut ja rikkonut mm. "festaribussia" ja käyttäytynyt muutenkin agressiivisesti.
No nyt se on PK huoneessa ja toivottavasti joutuu pihalle!
Joillekin on vaan rankkaa saada pakit!
Ei se Antti kai oo tänään mihkään lähdössä. Pakkas varmaan jo sunnuntaita varten, kun silloinhan kaikkien häätöäänestyksessä olevien on pakattava kamansa. Kai BB laskee, et se äänestettään ulos jokatapauksessa.
Aso on uusi päällikkö!
Saa nähdä miten jako slummissa ja paratiisissa muuttuu, kun nyt Asohan saa itse mielensä mukaan jakaa asukkaat uudelleen. Ottaa varmaan Tuijan ainakin paratiisin puolelle!
Niin ja Asohan sai tietty koskemattomuuden myös tälle viikolle, eli ei voida äänestää ulos!
No musta on ihan ok, et tulee lisää jengiä, kun nää nykyiset on suhteellisen kuivaa sakkia! Eli toivottavasti uusista asukkaista saadaan säpinää taloon! Näistä tapeteista himaan vois lähte vaikka heti: Sampo, Dana, Toni, Marko.. Niin PLAAH tyyppejä kaikki, ettei mitään rajaa!
Onneksi eilen päästiin siitä Justiinasta!
Ja mullakin suosikkeina Aso ja Esa ja uskon heidän myös menevän finaaliin saakka!
[q]Sinza, 10.9.2009 12:45:
Toivottavasti Aso passittaa Jellun slummiin ja äkkiä!
[/q]
Jep.. Jellu voitais vaikka yksin heittää sinne slummiin, kun se kerran sinne niin kovasti haluaa.
BB sivut:
Harri vierailee tänään Big Brother talossa!
Harri poistettiin talosta 22.9. sairastumisen vuoksi, mutta pääsee vielä kerran tapaamaan vanhat taloystävänsä.
Mitä Harrilla on kerrottavanaan? Kuinka asukkaat reagoivat miehen vierailuun?
Ihan hauska juttu!
Mullei oo muuta elämää, niin pidän teidät ajantasalla BB:ssa!
BB-sivuilta bongattu:
Huomenna perjantaina Big Brother -taloon astelee uusi asukas suoran BB Extra -lähetyksen aikana.
Huomenna perjantaina 11.9. Big Brother -talo saa uuden asukkaan Jani Toivolan isännöimän suoran BB Extra -lähetyksen aikana.
[q]titityyt, 10.9.2009 14:06:
Voi paska, taas ne alkaa suoltamaan sinne uusia ihmisiä :(
[/q]
Jep.. Kummallehan puolelle ne muuten laittaa sen uuden tyypin?
Johanista leivotaan aika selvää voittajaa! Se ei enskään viikolla oo häätöäänestyksessä. No ei se mua haittaa!
[q]Yallu, 10.9.2009 14:01:
Itseasiassa, genitaalien näkyminen aktin aikana vaatii K-18-merkinnän ja siitä pitää mainita ennen ohjelman alkua.. Eli aivan oikein että tuli kenkää. Tod. näk. kaveri oli kusella, tai surffas netissä, eikä huomannut että vilahti..
[/q]
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/1135249229460
[q]T-Justice, 11.9.2009 08:11:
Samaa haluisin minäkin *joo*, mutta Jellu ois hyvä pitää talossa. Sen verran kusipää akka et se saa röökittä viel kaikkee "kivaa" tuol aikasiks . Eli Tuija vaan kotio mamman kainaloon...
[/q]
Ei Tuijaa ulos! Tuoja on niin parasta viihdettä. Mielummin sitten vaikka Käpä tai Raksu pihalle, niistä ei niin paljoa iloa ole!
Mut ei, kyl se on Jelena, joka lähtee!
Voi helvetti..Talon kaksi mielenkiintoisinta tyyppiä äänestyksessä!!!?
Eikö ne tajua yhtään siellä talossa ketä äänestää! Eihän tota kato kohta enää kukaan! Mörökölli tuppisuu Masa ULOS ja ÄKKIÄ!!!!
[q]Mark, 22.10.2008 20:20:
JESSSSSS, superärsyttävä neurootikko wannabe lepakko ulooooooos
-M
[/q]
Joo todellakin ulos! Pitääkö sen koko ajan olla äänessä. Joku yrittää sanoa Munyualle jotain, niin tää änkee väliin kertoo samaa asiaa..
Cheryll ja Johan on mun suosikit! *sydän*
Ja Tuulin sähellys alkaa olla jo aikamoista hupia!
[q]Mark, 24.10.2008 12:30:
No ainakin sil on melkonen etulyöntiasema muihin nähden :P Toisaalt noi kateelliset paskat varmaan laittaa sen äänestykseen heti kun palaa
ja btw. VOIKO OLLA VÄHÄN VITUSTA ET PÄÄLÄHETYKSESSÄ EI NÄYTETÄ AFRIKASTA MITÄÄN
-M
[/q]
Johanista leivotaan selkeästi tän vuoden voittajaa!
Mä oon miettinyt ihan samaa, et miks noissa illan päälähetyksissä ei ollenkaan näytetä sieltä Afrikasta mitään? Extrassakin näytetään vaan muutama minuutti! BBA sivut on ihan tukossa ja hitaat, niin tietoja Afrikan tapahtumista ei saa oikein mistään..*uuh*
[q]akir0, 30.10.2008 09:25:
Chipa mennee aika pitkälle, mut putoaa ku joutuu Johania vastaan, tai sit se päätyy finaalikolmikkoon/nelikköön, muttei voita.
[/q]
Tää on munkin veikkaus..*joo*
OT: PLIIIIIS, opetelkaa lyhentää noita quottauksia.. Kauheeta kattoo noita kilsan pituisia quottauksia yks toisensa jälkeen!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- ...
- 250
- Seuraava »