Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Juanita, 25.10.2006 12:05:
äh mä olisin niin toivonut näkeväni kakin äänestyksessä. miksi oi miksi suomalaisiin aina uppoo paskaläpät, paskahuumori ja kikkelijutut [/q]
Talossa ei hirveesti oo tommosia ylipäätään minkään läpän heittäjiä ollut, joten Kakin virpomis yms. jutut ovat olleet ainoita ja talossa olijat on varmaan sen takia niitä jaksanut kuunnella. Nyt onneksi näyttää pikku hiljaa muillakin asukkailla menevän hermo niihin.
Itse en kyllä voi ymmärtää miksi joku on jaksanut nauraa noita, oli tilanne mikä tahansa. En ainakaan itse haluaisi tulla muistetuksi siitä, että kerron viiden minuutin välein jotain runkkaamisjuttuja tai muuten vaan paskaa alapäähuumoria.
Mira on mun mielestä nainen just paikallaan -- häätöäänestyksessä! ja eiköhän se nyt viimein tipukin sieltä kuin itsestään. Aion kuitenkin antaa Jennille muutaman plusäänen ihan kaiken varalta, vaikka hän onkin ollut vähän alamaissa uusien kilpailijoiden saavuttua ja Hannen "itsenäistyttyä".
Kakin ei juuri tuon Miran takia pitäisi mun mielestä olla tän viikon häätöäänestyksessä, mutta ensi viikolla ilman muuta ehkä vähän!
nii mira ehkä Näytti hyvältä. Tosi plössähtänythän se nyt ainakin on, sellanen tasapaksu.
Mutta jee jee: http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?479075
[q]Sallakat, 25.10.2006 15:13:
nii mira ehkä Näytti hyvältä. Tosi plössähtänythän se nyt ainakin on, sellanen tasapaksu.
[/q]
oho ¨
olisko se manki?
[q]hrdkvr, 25.10.2006 15:15:
---
Sallakat, 25.10.2006 15:13:
---
oho ¨
olisko se manki?
[/q]
Jep mankihan se. Alkoi katsojaluvut droppailemaan, niin pakko päästää apina takaisin taloon.
noup, en usko ett manki. mä veikkaan henaa, sopivilla viikkotehtävillä höystettynä hena saa säpinää taloon. Osaa olla tarpeeksi mulkku, ett saa katsojaluvut voimaan paremmin. Itse ainakin katsoisin enemmän, koska nythän tää on kuolemantylsää.
Toivottavasti Sorella :)
Tuskinpa on edes asukas.
Ei siinä sanota, että oli joku talosta poistettu henkilö.
Epäilisin niinkin tylsää kuin Leijonaa takaisin taloon.
En usko, että kehtaavat taloon palauttaa jo kertaalleen häädettyä.
Manki taikka Heidi olisi näin ollen asukkaista ainoat mahdolliset.
Toki itsekkin toivon Mankia taloon.
Spekulointia, spekulointia..
[q]*Mirri*, 10.11.2008 18:23:
Onneks toi Henna ei mitenkä dramaattisesti ottanu Chipan lähtöö. Johan ne ehtiki tuntee monta päivää.
[/q]
Joo arvaa nauroinko samaa "siis hei mä en kestä täällä ilman sua, oot mulle kaikista tärkein" ... Niih siis totaaa tuliks Henna taloon torstaina? Ja chipa lähti himaan sunnuntaina? Mun matikalla ne kerkis tuntemaan 3-4 päivää :DDD Veikkaan etta Hennalla ei montaa kaveria "ulkona" ole :P Saatan toki olla väärässä. (NOOOOOT!!!)
Edit - (NOOOOOT!!!)
[q]akir0, 25.10.2006 15:23:
Toivottavasti Sorella :)
[/q]
Toi oliskin tosiaan hyvä juttu *pahis**joo*! Luulen kuitenkin, että se on varmaankin Mika...
Kaki voittaa
Loistavaa läppää ja muutenki rento tyyppi. Olli tulee menee pitkälle, samoin Sari.
Hyi vittu noita Jennin verrytetteluhousuja vai mitkä nyt ovatkaan. Ihan kuvottavat, kämäset ja reikiä täynnä. Eiks sitä hävetä kulkea ne jalassa??
no ei mua ainakaan hävetä kulkee himassani niinku huvittaa. :D
loistava tää viikkotehtävän ratkasu, jos sitä nyt joku tähän aikaan sattuu katsomaan :D
tosta ei meinaan tuu lasta eikä paskaa.
[q]**JenKKis**, 26.10.2006 13:06:
siis onko sinne tullu/tulossa uus asukki?? vai mistä tää arvuuttelu syntyny?
[/q]
Ei ku uutisoitiin et vanha tuttu olis tulossa
käymään, ja eilen sit vanha tuttu leijona kävi
kääntymässä talossa. Ei muuta.
[q]**JenKKis**, 26.10.2006 13:06:
siis onko sinne tullu/tulossa uus asukki?? vai mistä tää arvuuttelu syntyny?
[/q]
BB-sivuilla luki, että "taloon tulee tuttu hahmo viikkojen takaa". Tuttu hahmo olikin sitten tuo Leijona.
aikamoista perseilyä vähän-liiankin-osuvaan aikaan ottaen huomioon, että hinnat tiputettiin juuri nyt. Kyllä boostas toi juttukin salee lisää asiakkaita.
Eikö tossa koko leijonajutussa ollu mitää järkeä enää, nyt kun noi sai reagoida sen läsnäoloon.
Eikä se kaiken lisäksi olllut hivenenkään verran viihdyttävää yli esikouluikäisille "saako leijonaa halia"
"syötetäänkö sille jotain raksuja" ihihihihihih
Olihan se Leijona yksi hitonmoinen piristysruiske puolentunnin ajan.
Oli kiva katsoa 24/7 pitkään aikaan.
Mun mielestä yksi parhaimmista jutuista Ollin sabotagen jälkeen vähään aikaan.
Arkihan noilla olis ilman Ollia aika perusteellisen tylsää.
Leijona tuli ja niinhän mä sanoinkin :)
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- ...
- 250
- Seuraava »