Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Mites muute viikkotehtävä onnistu?

[q]astaroth, 26.10.2006 18:00:
kaikki kuoli
[/q]

Eeeeeeeiiiiiii

Toivottavasti Hanne lähtee.

Viikkotehtävä onnistu.

[q]Lauruska, 29.10.2006 22:33:
Tää alotti bb-lakon joka kestää siihen asti kunnes mira häipyy talosta. Sitä akkaa vaa ei kyllä jaksa katsoa.
[/q]

jep!... ilmoittakaa kun se nariseva ämmä on häipyny*igor*

Jeeeee Mira jäi taloon ja Jenni lähti*jiihaa* Mira on ihan ykkös heebo*iloinen*

Tää alotti bb-lakon joka kestää siihen asti kunnes mira häipyy talosta. Sitä akkaa vaa ei kyllä jaksa katsoa.

Mä oisin kyl mielelläni nähny Jennin viel jatkossa. Mira on tosi tympee muija.

[q]Claudi0, 29.10.2006 22:34:
---
Lauruska, 29.10.2006 22:33:

---

jep!... ilmoittakaa kun se nariseva ämmä on häipyny*igor*
[/q]

samat sanat. Siis kaikki mirassa ärsyttää mua aivan tajuttomasti. Kyllä, se on vain tv-ohjelmaa. ei, sitä ei pidä ottaa vakavasti. Joo-o mutt silti mä en pääse yli mun mira antipatioista. Sen naama, sen hampaat, sen ridge forrester leukaperät, sen murre, sen "tyylitaju", SEN JUTUT, sen itsesääli, sen valitukset, sen selän takana lässytykset, sen into piukeena selostukset, sen intoilu taloon jäämisestä *dissaa**släp*

oon vielä aika varma ettei se voi voittaa koko kisaa, mutta silti sen taloon jääminen äänestys toisensa jälkeen oksettaa mua.

[q]Sallakat, 30.10.2006 13:21:
samat sanat. Siis kaikki mirassa ärsyttää mua aivan tajuttomasti. Kyllä, se on vain tv-ohjelmaa. ei, sitä ei pidä ottaa vakavasti. Joo-o mutt silti mä en pääse yli mun mira antipatioista. Sen naama, sen hampaat, sen ridge forrester leukaperät, sen murre, sen "tyylitaju", SEN JUTUT, sen itsesääli, sen valitukset, sen selän takana lässytykset, sen into piukeena selostukset, sen intoilu taloon jäämisestä *dissaa**släp*

oon vielä aika varma ettei se voi voittaa koko kisaa, mutta silti sen taloon jääminen äänestys toisensa jälkeen oksettaa mua.
[/q]

hihi, mua ei ärsytä Mira juuri lainkaan. En kyllä usko että Mirasta kuitenkaan voittajaksi on. Tällä hetkellä taidan toivoa Ollista voittajaa. Ja edelleen eniten ärsyttää Hanne, voi hyvänen aika sentään...Jani ja Mia taas ovat ihan mitäänsanomattomia, joten noista kolmesta vois joku tippuu seuraavaksi.

Veikkaisin, et jos talossa olis klubbariporukkaa ni tää tänpäivänen kisa kestäis aiiiiika pitkään

Ja Hannen unissapuhelut..

[q]embie, 30.10.2006 20:27:
Veikkaisin, et jos talossa olis klubbariporukkaa ni tää tänpäivänen kisa kestäis aiiiiika pitkään

[/q]

Kieltämättä.

[q]*Mirri*, 30.10.2006 22:58:
Ja Hannen unissapuhelut..
[/q]

Oli kyl aika koomisen kuulosta :D "Waaaaaaa.."

Oonx mä jääny jostain paitsi?

Parasta ikinä! Tuota asiaa kannattaakin mainostaa haastatteluissa..

[q]Zenni, 13.9.2007 18:30:
---
remotion, 13.9.2007 16:05:
[Heka ja siat]

---

Hyi hitto et noi possut on ahtaasti noissa häkeissä. x( Tuli ihan paha mieliki.
[/q]
Ovat kyllä, Heka ei ole nyt miettinyt sikojen kannalta tätä tehtävää.

Ei hitto mitä idiootteja toi Miran joukkue ton katapultin suhteen. Eihä tollasella katapultilla ny mitään tomaattia minnekään lingota :D:D

[q]akir0, 3.11.2006 14:23:
Valitettavasti myös Miralla on kova fanijoukku. Veikkaan, että Kartsa tosiaan lähtee. Jani taas tuskin saa kovin paljoa ääniä kumpaankaan suuntaan.
[/q]

En usko et niin käy, mut jos käy ni kyseisen ohjelman kiinnostavuus laskee 100 prossaa. Ite veikaan et Jani lähtee.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O