Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Seuraavaks sais tippuu Hanne.

[q]peepe, 24.10.2006 09:51:
Seuraavaks sais tippuu Hanne.
[/q]
Tai Jenni. Hannehan lupas lähtee kans jos Jenni tippuu :>

hyvään saumaan tiputtivat 24/7 hintaa melkein puolella, nyt 15.

Mä en oikein välitä noista rakennustyylisistä viikkotehtävistä. Mä edelleen ootan jotain juonittelutehtäviä. KUNNON juonittelua, eikä mitään "yritä saada noi paketoimaan sängyt niin saatte peli-illan palkinnoksi" bläh blä bläh. Jotain toisia vastaan kunnolla juonittelua pitäisi saada kehiin. Noihan viihtyy tuolla ihan liian hyvin tällä hetkellä.
En mä ainakaan kato mielelläni kun jengi tuntemattomia pistetään lomailemaan johonkin kämppään.

Kärhämää, säpinää, juonittelua, riitoja, tiukkoja tilanteita vaadin *pahis**pahis*

[q]UnityF, 24.10.2006 15:42:
Kaki on just hyvä

Kaki & Olli finaalii
[/q]

Luultavasti finaalissa on useampi kuin 2 henkeä, todennäköisesti useampi kuin 3 henkeäkin.

[q]Super-Kerttu, 24.10.2006 13:56:
Mä olisin niin halunnut Kakin häätöäänestykseen..
[/q]

nii no kaki ois kyl pitäny saada eka ulos, sitte mira. pelottaa oikeasti ett se kaki voi olla aika kova ehdokas kärkisijoille. On jo ollu niin kauan, ett saanu vankan kannattajakunnan

5 viimeistä talossa voisi olla Kaki, Mira, Olli, Sari ja Hanne.

[q]miikka, 24.10.2006 14:11:
5 viimeistä talossa voisi olla Kaki, Mira, Olli, Sari ja Hanne.
[/q]

Veikkaan, ettei Jania kyl saada iha helposti ulos..

miksi veikkaat? koska hän on läpinäkyvällä tavalla mitäänsanomaton perseen nuoleskelija, mies jolla on taipumusta selän takana mussuttamiseen kuin akoilla konsanaan?

Aah mutta hänellä on tämä ulkonäkö kortti. Itseäni ei viehätä millään tavalla, mutta varmasti monia naispuolisia muita?

[q]Super-Kerttu, 24.10.2006 13:56:
Mä olisin niin halunnut Kakin häätöäänestykseen..Eiköhän sen virpomiset talossa ala olla virvottu!*sars* Niin kuvottava jätkä ja jutut..

Niin ja Hannelle lisää vodkaa! Se oli ihan paras, kunnon vodka suntturassa! *sydän*
[/q]

Mua kans niin ällöttää se Kaki melkein tulee oksennus :(

turhaa, aivan turhaaaaaa..... koko show nykysellään siis, tylsäääää! ostakee katseluaikaa, myydään 24/7 tunnukset halvemmalla ku subilta

-M

Kaki on just hyvä

Kaki & Olli finaalii

[q]Zenni, 24.10.2006 15:44:
---
UnityF, 24.10.2006 15:42:
Kaki & Olli finaalii

---

Tästä tulis aika tiukka kaksikko ja varmaanki aika jännittävä äänestys :P
[/q]

& Olli sais voitta
Sillä on niiiin hyviä juttuja ja se innostuu aina niin hyvin ja on mukana viikkotehtävissä ym 110%.

& Kaki puolestaa jaksaa aiheuttaa pieniä harmaitä hiuksia asukkaille sen jutuilla.

Oikeesti ilman näitä kahta ihanaa hörhöö mitä talossa olis muuta kuin tylsyyttä ja akkojen kauheeta naurukiljuntaa ajottain.

[q]akir0, 24.10.2006 15:49:
---
UnityF, 24.10.2006 15:42:
Kaki on just hyvä

Kaki & Olli finaalii

---

Luultavasti finaalissa on useampi kuin 2 henkeä, todennäköisesti useampi kuin 3 henkeäkin.
[/q]

Niinhä siinä taitaa käydä et joku Hanne on kanssa siel..*poks*
Nooh olkoot vaikka kaikki niin silti pidän peukkuja noille pojille

[q]*Mirri*, 24.10.2006 22:45:
Olli on ehdottomasti hauskin tyyppi talossa tällä hetkellä.
[/q]

ja fiksuin kans!

"käynpä kaatamassa puolilitraa suolaliuosta tänne autoon jos tää vaikka ruostuis puhki tässä parissa päivässä."

[q]*Mirri*, 24.10.2006 22:45:
[/q]

sen takia valittu myös sabotöörin tehtäviin. Sneaky
Ja kuvitella, että kundi on porukan nuorin. Monien käyttäytymisen perusteella voisi kuvitella ollin olevan lähemmäs 40v. ja muuta teini-iässä

hima on hima mut hyvä jos sä pystyisit sanoo BB-talossa asuessasi et oot nyt himassa :D

[q]Displacer, 24.10.2006 23:03:
---
*Mirri*, 24.10.2006 22:45:

---

ja fiksuin kans!

"käynpä kaatamassa puolilitraa suolaliuosta tänne autoon jos tää vaikka ruostuis puhki tässä parissa päivässä."
[/q]

Toisaalta eipä se auto mikään ihan ehkä ole alkujaankaan =P joten ehkä se pari päivää riittää xD

anyway jeh olli on kyllä minun suosikki nykyisellään.

Jotenkin nuo naikkoset tossa sarjassa on täysin yhtä tyhjänkassa. Niistä ei oikein musta ole kontestereiks voittamaan tota kisaa ainakaan tällä hetkel.

[q]MesMeRise, 10.11.2008 23:05:
---
Yallu, 10.11.2008 09:56:
KYLLÄ!!! Chipa poistui VIHDOINKIN talosta!!! Oi tuota onnen päivää..

---

Johan sinne meni chipa nro 2 tilalle. Kauan ei kestäny nää onnet.
[/q]

Chipahan vaikutti ihan fiksulta tohon verrattuna.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O