Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- ...
- 250
- Seuraava »
loistava viikkotehtävä! ja kai me äänestetään mira ulos talosta ku se on iha perse!
Aina kun mä luen tätä threadia, mut valtaa suunnaton himo kirjoittaa tänne jotain.
Ääliö saatiin talosta ulos!
Kohtuulliset miinukset..
Täällä jengi tylsiintyny ihan kokonaan tohon touhuun, joka varmaan heijastelee ihan yleisiäkin asenteita. Jossain sanottiin, että sponsorit olisi myös nyreissään skandaaleista, joita tämän vuoden BB on saanut aikaan.
Tippuukohan päitä subilla?
[q]Twist, 16.10.2006 09:21:
Mä tajuu, et miten jengi ei pysty ymmärtää sitä et sillonhan Jaakko just veti sitä roolia ku se alko rähisee.. Tyhmä Suomalainen turisti, joka rähisee jurrissa.. Voin sanoo , että ei ollu kaveri todellakaan tosissaan. Harmi , että tippu.
[/q]
mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
Ja millä miiinuksilla se lähtikään hahahah! oiskohan isoimmat miinuspisteet koko tän BB:n historiassa? Olin vielä ihan satavarma ett Mia tippuu kun Jaakolla oli niin paljo enemmän plussaa, eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
[q]Sallakat,
eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
[/q]
Tarkotitkohan että isommilla plussilla? No mutta, olen samaa mieltä että hyvä kun Jaakko lähti. BB-talo ei selvästikään ollut oikea paikka hänelle, kun veti hänet niin mykäksi ja Gran Mustache -viikkotehtäväkin oli hänestä niin tyhmä ja tylsä. Todellisuudessa tehtävä oli kyllä Suomen BB-historian Top 3:ssa (siis imo)!
[q]Sallakat, 16.10.2006 11:12:
---
Twist, 16.10.2006 09:21:
Mä tajuu, et miten jengi ei pysty ymmärtää sitä et sillonhan Jaakko just veti sitä roolia ku se alko rähisee.. Tyhmä Suomalainen turisti, joka rähisee jurrissa.. Voin sanoo , että ei ollu kaveri todellakaan tosissaan. Harmi , että tippu.
---
mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
[/q]
Jaakkohan sanoi siinä haastattelussa jotenkin näin: " sit ku oli niin kännissä niin unohti välillä kokonaan et piti esittää jotain roolia" Niin miten se riehuminen sitten olikin roolia...?
[q]Kon-tiki, 16.10.2006 11:50:
---
Sallakat,
eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
---
Tarkotitkohan että isommilla plussilla? (siis imo)!
[/q]
no periaatteessa tarkotin, ett isoimmat miinukset varmasti sen takia, ett noin isoilta plussilta tippui niin paljon miinukselle. niin tai näin niin seuraavaksi vois yrittää savustaa kakia ulos *oksetushymiötähän*
Muuten kommenttina tähän koko talon touhuun, että tylsäksi on mennyt. Edes toi karaoke ilta ei sanut mitää säpinää aikaan vaik tilanteessa oli nautittu huomattava määrä viinaa. Päinvastoin alkoi vituttamaan miten huonosti ja PALJON ne silloin lauloi. Arkipäivät on ihan murhaa tuolla, ei mitään hässäkkää. Loistokkain hetki viimeiseen öö kahteen viikkoon on ollut Ollin yöllinen kusiretki
[q]Sallakat, 16.10.2006 13:11
Muuten kommenttina tähän koko talon touhuun, että tylsäksi on mennyt. Edes toi karaoke ilta ei sanut mitää säpinää aikaan vaik tilanteessa oli nautittu huomattava määrä viinaa. Päinvastoin alkoi vituttamaan miten huonosti ja PALJON ne silloin lauloi. Arkipäivät on ihan murhaa tuolla, ei mitään hässäkkää. Loistokkain hetki viimeiseen öö kahteen viikkoon on ollut Ollin yöllinen kusiretki
[/q]
Täysin samoilla linjoilla.
Mennyt pohja koko kaudesta, koska asukkaiden vaihtuvuus on noin suurta.
Olisi vaan mankit,kalet,tatut ja henat pysynä talossa. Jopa Mirka olis ollu kiva nähdä pidempään, sen helvetillisen ärsyttävyyden takia.
Nyt talossa Olli on paras tyyppi ja sekin Jennin kanssa meinaa lähteä pois...
Eipä 24/7 ole tullut paljoa katsottua.
hohhoijaa..
girlpower....
aika tylsäks on menny, kaikki siistit tyypit on häädetty ja jäljellä vaan tylsyreitä plaah :/
Joo ei jaksa enää uhrata aikaa tälle.. :|
emmä tie mut meininki on iha hanurista... ei jaksa kiinnostuu... vois pelaa vaik wowii =D
On kyllä menny todella tylsäksi, ei tapahdu mitään. Yleensä luen nuo subin sivuilla olevat uutiset, eikä nekään enää jaksa kiinnostaa...
BB-Talossa rauhallinen aamu.
Aamupalaksi leipää ja keksiä.
Tytöt ja pojat juttelee.
Asukkaat menivät nukkumaan.
[q]Lyylikki, 17.10.2006 19:43:
sponsorit olisi myös nyreissään skandaaleista, joita tämän vuoden BB on saanut aikaan.
[/q]
miten ne voi olla näreissään. itepähän tukevat toimintaa jossa pistetään suomalaisia(!), toisilleen tuntemattomia ihmisiä neljän seinän sisälle ja annetaan niille paljon viinaa. Ei tosta voi olla näreissään. Ei se oo ikään kuin kenenkään syytä.
Sitä paitsi nuo ns. skandaalit on olllu parasta antia koko tän vuoden BB:ssä. Varmasti katsojaluvut ollu katossa noiden hässäköiden aikaan.
Ei oo kyl itekkään ny jaksanu seurata yhtään koostejaksoakaan kokonaan.
Suurimmat kiinnostuksen aiheet tällä hetkellä se, että lähteekö Jenni talosta ja päästäänkö Mirasta vihdoin eroon.
[q]mattij, 18.10.2006 11:47:
On kyllä menny todella tylsäksi, ei tapahdu mitään. Yleensä luen nuo subin sivuilla olevat uutiset, eikä nekään enää jaksa kiinnostaa...
BB-Talossa rauhallinen aamu.
Aamupalaksi leipää ja keksiä.
Tytöt ja pojat juttelee.
Asukkaat menivät nukkumaan.
[/q]
Joo, jotenkin on maku mennyt.. Tuleehan tuota vielä seurattua mutta ei oikein koukuta.
[q]Yallu, 10.11.2008 09:56:
KYLLÄ!!! Chipa poistui VIHDOINKIN talosta!!! Oi tuota onnen päivää..
[/q]
Johan sinne meni chipa nro 2 tilalle. Kauan ei kestäny nää onnet.
[q]-Alex-, 10.10.2007 23:20:
En tiedä millaseen kielenkäyttöön oot tottunu, mut kyllä mun mielestä toi naisten huorittelu on sellanen asia, josta kannattaa/pitää meteliä nostaakin. Timo tyypilliseen tapaansa laukoo ihan mitä sylki vaan suuhun tuo ajattelematta asiaa sen enempää.
[/q]
sen kuvan olen saanut bb-mediassa, että martina ei ole yhtään sen parempi. niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. omapahan on valintansa
turhaa se on siinä vaiheessa itkeä, kun aukoo randomilla päätään grillijonossa ja saa pataansa :P
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- ...
- 250
- Seuraava »