Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

SEn takia se tuol on et se on urpo. Sekotetaan pakkaa. Saadaan draamaa. Tai te saatte. Mä en hirveesti muista katella.

Ekaa kertaa katon, ei tosta saa mitään selvää mitä kukakin (keitä nyt ikinä onkaan) sanoo tuol pihalla.

Se siitä, meenpä nukkumaan ^__^.

Tuo Jenni näyttää pyjamassa ilman meikkiä ihan siltä Kauna-leffan tytöltä.

Kaarlo on kyllä hupaisa neandertal*nauru*

[q]mattij, 5.10.2006 22:50:
Tuo Jenni näyttää pyjamassa ilman meikkiä ihan siltä Kauna-leffan tytöltä.
[/q]

xDDD ei mut mä oon ihastunut siihen ihan kokonaan :))

[q]*Mirri*, 5.10.2006 22:53:
Kaarlolle vois jo heittää pari rauhottavaa naamaan.
[/q]

Jep Aika hauskaa kun sillä menee hermot ihan totaalisesti tommosessa. Eikä sitten anna toisten puhua, tai jos antaa niin ei kuuntele mitä toisilla on sanottavana.

Joka kerta kun sanoi, että "äh, antaa olla, en mä jaksa miettiä sitä enää" niin kymmenen minuutin päästä se on taas pystyssä selittämässä, että kun ei se vaan voi mennä niin

Vois ottaa vähän rauhallisemmin vaikka huvittavalta näyttääkin hermostuneena

Mä näin unta, että mut oli valittu sinne taloon ja sit selitin muille, että en oo koskaan katsonu ainuttakaan jaksoa ja pidän koko sarjaa ihan vitun skeidana mut silti päätin hakea ihan huvin vuoksi :D

PRO KAARLO!

Kaveri on kyllä niin sekaisin että pakko jättää se taloon...

JESSS, KAARLO PUTOS *jiihaa*!!

Kaarlo tippus

[q]Sinza, 8.10.2006 22:26:
JESSS, KAARLO PUTOS *jiihaa*!!
[/q]

kukas meidän tunteita nostattaa ja viihdyttää tyhmyydellään yms yms..
kaikki "persoonat" paitsi kaki on jo äänestetty pois..

kun kansa nyt näköjään äänestää enemmän sydämellä kun aivoillaan niin finaalissa nähään varmaan kaks hissukkaa keittämässä puuroa ja nukkumassa päikkäreitä..

true entertaiment!

Hyvä et se Kaarlo tippu..*aplodit*

..ihme pässi äijä kun oikein hehkuttaa onnellista seurusteluaan ja sit on talossa 7kpl kortsuja mukana*toktok*

[q]-Santtu-, 9.10.2006 12:05:
Hyvä et se Kaarlo tippu..*aplodit*

..ihme pässi äijä kun oikein hehkuttaa onnellista seurusteluaan ja sit on talossa 7kpl kortsuja mukana*toktok*
[/q]

Mutta jospa ne oli siltä varalta, että se ois voinu lainata niitä tarvitseville.

Mun mielestä Sari ois saanu lähtee. Kaarlossa sentäs oli särmää. Nyt siellä on talo täynnä joo-joo-tyyppejä.

[q]hrdkvr, 9.10.2006 12:00:
---

kukas meidän tunteita nostattaa ja viihdyttää tyhmyydellään yms yms..
kaikki "persoonat" paitsi kaki on jo äänestetty pois..

kun kansa nyt näköjään äänestää enemmän sydämellä kun aivoillaan niin finaalissa nähään varmaan kaks hissukkaa keittämässä puuroa ja nukkumassa päikkäreitä..

true entertaiment!
[/q]

olen jotenkin tosi samaa mieltä sun kanssa, vaikka en voikaan olla tuntematta mielihyvää kun se pulisonkisankari sieltä potkittiin ulos. En kuitenkaan millään haluaisi nähdä Saria ja Pirittaa tuota puuroa keittelemässä viimeisen viikon jaksoissa hieman jo itse asiassa nyt pelottaa, että kaikki jutut tasoittuu talossa, koska Jenni ja Hannekin varmasti yrittää lyöttäytyä paremmin meininkiin mukaan kun ei ole enää kolmen kimppaa. Kundin puuttuminen tekee heistäkin vain kaksi nyrpeetä akkaa ilman mitää vaikutusvaltaa.
Jenni olisi mun mielestä ainakin seuraava talosta lähtijä. Sen selostukset eilisessä koosteessakin (hannen kaa sängyllä) sai niskakarvat nousemaan pystyyn.
Mira nyt on kestoinhokki ollut koko ajan, joten molempi parempi, muttei samassa äänestyksessä.

Olli on kyl nyt aika vahvasti meikämannen suosikkeja. KElailinkin jo aiempia kelojani, etten kai mä nyt oikeasti voi jotain kakia pitää voittajana. Nyt se valkeni yhtenä päivänä, ettei helvetti pysty fanittaa sitä hamsterin näköistä, pelkästään runkkauksesta puhuvaa, mauttomuudessaan tympäännyttävää läskiä. Puistattaa ihan koko ajatus. Onneksi tulin järkiini.

Olli on vetäny tosi hyvin täs viime tilanteissa. toivottavasti jatkaa samaa, omaa linjaa eikä lähde hötkyilemään mitenkään. Go Alejandro!

Tän hetken niskakarvan nostattajat Kakkin lisäksi Sari ja Jenni. Ja Mia kun se on niin vtun väsähtäneen näkönen. Ja mira tietty on aina ollu hyvä inhokki. *släp*

toi yks muistuttaa vähän vipeä kasvoista

Toi Olli Espoosta muistuttaa yhtä Ollia Espoosta (vanha koulukaveri), oliskohan sama Olli?

[q]Sallakat, 10.10.2006 17:55:
Olli on kyl nyt aika vahvasti meikämannen suosikkeja. KElailinkin jo aiempia kelojani, etten kai mä nyt oikeasti voi jotain kakia pitää voittajana. Nyt se valkeni yhtenä päivänä, ettei helvetti pysty fanittaa sitä hamsterin näköistä, pelkästään runkkauksesta puhuvaa, mauttomuudessaan tympäännyttävää läskiä. Puistattaa ihan koko ajatus. Onneksi tulin järkiini.
[/q]

Vähän samoja fiiliksiä. 32-vuotiaan miehen pervoilut on menny kyllä vähän liian pitkälle. Jossain kohtaa se raja vaan tulee vastaan. Tällä hetkellä ei oikeen ole ketään vahvaa suosikkia, ehkä se Mira sit on kuiteski. Jennistä olen pitänyt ehkä hitusen enemmän kuin aikaisemmin.

Ulos talosta ehdottomasti ykkösenä Jaakko,voisko se olla enää yhtään vähempää messissä? Sit Hanne, on vaan persoonana sen verran raskas et ei jaksa kuunnella tai kattella. En kyllä oikeen lämpene Ollinkaan jutuille. Eli Jaakko, Hanne ja Olli meitsin tän hetken "inhokit" :D

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O