SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]POSER, 31.1.2007 12:55:
---
alphamagic, 31.1.2007 12:46:

Aika menee niin nopeeta... Vappua odotellessa - elämäni ihka ensimmäinen vuosipäivä *sydän*

---

Sit vaan vappuna pämppäämään oikeen huolella tuon vuosipäivän kunniaks :D
[/q]

Toudellakin Niinku aina...

Yli vuos oltu kimpassa ja yli puolet siit ajasta asuttu yhdessä. Ja nyt se otti ja läks inttii Voi tuska.... Kun on niin nuori vielä... kaikki aikasemmat on ollu jo intin käyneitä kun ollaan seurusteltu, mut nähtävästi tääkin on siis pakko kokea edes kerran elämässä. "Enää" viis kk vähintään

SATELIITTIPAIKANNUS!!!

Syötä ruutuun vaimosi GSM-numero niin satelliittipaikannin etsii hänen sijaintinsa...

http://www.celtascortos.org/moviles/it/index.htm

*vink**hih*

*tirsk**nauru**aplodit*

Tänään tasan vuosi yhdessä *sydän*

vinsku *sydän* kirtar

5kk täynnä, tänään muutetaan sit loputkin tavarat saman katon alle On sellainen olo että on päässyt elämässä seuraavalle tasolle ja pystyy nyt saavutuksiin ja oivalluksiin ja kokemuksiin mihin aiemmin ei pystynyt

moi meen tonne ----->

Miten mää tänne päädyin?
Se tuli vain niin puun takaa.

Tästä en tahdo luopua.
Enkä siitä ihmisestä varsinkaan *sydän*

Tyksin tosta yhdestä aika muikeesti *sydän*

vkon päästä 4 vuotta *sydän* IHQ!

-M

Huomen kulta tulee tänne ja sit mennään yhdessä bileisiin täällä hämptonis Dj tab ja super8 *sydän*

Joskus pienistä asioista voi tulla jotain summaansa suurempaa. Tulin surkeena, väsyneenä ja kylmissäni kotiin ja olin rehellisesti sanottuna ihan hajalla. Sitten soi puhelin ja siellä on poikaystävä, joka soittaa lupauksensa mukaisesti treenien jälkeen. Kyseli miten jaksan ja tarvitsenko piristystä ja tuleeko käymään vielä illalla. Joskus se, että muistaa soittaa, voi olla suurempi rakkauden osoitus kuin sanat koskaan. <3

Vittu tää on välillä niin perseestä.

Asunnon metsästys on käynyt kuumempana kuin joulukinkku uunissa ja nyt tuntuis tärpänneen! Sormet ristiin ja peukut pyllyyn... Ihan jouluksi ei keritty, mutta näillä näkymin heti alkuvuodesta meidän hullu pikku perhe pääsee majottumaan saman katon alle! *sydän*

[q]Mellu-, 26.8.2007 02:24:
---
Cloudberry, 18.8.2007 19:41:
Tervehdys kaikille.

Sivulla 89 ^Kit aloitteli keskustelua seurustelevien vaihto-opiskelusta ja Hansu ja sapeli vastasivat jotain, mutta se sitten jäi, joten tässä uudestaan:

Onko Klubbarin seurustelevilla ihmisillä kokemuksia vaihto-opiskelusta?

---

Joops, just itse muutin vähintään vuodeksi ulkomaille (työ) ja rakkaani jäi suomeen koska sil o noit bändi yms juttuja koulun lisäks suomessa.ollaan alusta asti oltu kaukosuhtees,tosin kesät tietty yhessä mutta kuitenkin.Nyt oon ollu täällä 2viikkoa ja tuun suomeen seuraavan kerran vasta 19.12 ja oon reilun viikon ja lähden taas.Luulen et tää on tonille paljon raskaampi pala kuin mulle, mä oon tottunut selviytyy ja elää yksin ja matkustamaan ja tapaan helposti uusia ihmisiä ja pidän siitä.Eihän tää helppoo oo todellakaan,mutta suhde on sen verra hyvällä pohjalla että en usko sen kovasti kärsivän täst mun reissusta.Tosin eihän sitä koskaan voi varmaks sanoo vaikka kuinka siltä NYT tuntuis..asiat muuttuu juu nou.. ja ihmiset kans

kai mä yritän sitä vähän sanoo etten todellakaan kadu päätöstä lähtee tekee omaa uraa.Jos se tarkoittaa sitä että suhde ei kestä niin sen suhteen ei varmaan ollut tarkoituskaan,mutta ainakin nyt on kova luotto "meihin" ja aika sen näyttää mikä totuus on.Kaippa se riippuu nii henkilöistä yms...kännykät,mese,netti ja skype auttaa aika paljon tilanteessa mis ollaan nyt.eihän se läheisyyttä korvaa mutta valinta on tehty ja siinä pysyn.. kiitos.
[/q]

ihan ku lukis omat ajatukset.... tyttö lähtee ulkomaille opiskeleen ja meikä jää tänne porskuttamaan. suhde parhaimmillaan ja niinkuin sanoit, luotto kova meihin...*plur*

*sydän*

Merkkipäivät on kivoja.

Tänään illalla ulos syömään hyvin ja nauttimaan toistemme seurasta.

[q]Mark, 14.2.2007 10:30:
4 vuotta sopivasti tänään täynnä *plur**sydän*

-M
[/q]

onneksi olkoon ja hyvää ystävänpäivää

[q]ALIEN, 14.2.2007 10:49:
onneksi olkoon ja hyvää ystävänpäivää
[/q]

tack, det samma

-M

kylmä tänne viel tungen;D

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*