SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]enkeliina, 2.5.2006 13:30:
Seurustelen ja olen hyvinhyvin onnellinen juuri hänen kanssaan *sydän*
Suunnitelmissa jo päivä, jolloin rengastaudumme
[/q]
mitä mitä??? mitäs tämä tyttönen selkäni takana puuhaileekaan
hih, oon onnellinen kun sinäkin olet
[q]kakku111, 2.5.2006 15:27:
---
enkeliina, 2.5.2006 13:30:
Seurustelen ja olen hyvinhyvin onnellinen juuri hänen kanssaan *sydän*
Suunnitelmissa jo päivä, jolloin rengastaudumme
---
mitä mitä??? mitäs tämä tyttönen selkäni takana puuhaileekaan
hih, oon onnellinen kun sinäkin olet
[/q]
*hymyää* onko mulla jäänyt jotain kertomatta?
Sen piti olla sellanen puolisalaisuus vielä muruseni. Nyt tiedät *sydän*
Olet mussunen.
Täällä
Tulin tänne!
Just juhlitaan 1v hääpäivää.... häälahjaksi saatu domppa 99 toimii!
Seukkaus alkoi 5.2.2000 eli takana reilu 8v. Sinänsä vuosissa aika vähän, mut suhteessa ikään aika paljon. Tavoitteena voisi olla kultahäät eli vielä 49 vuotta edessä :)
ihana luukku *sydän*
Kullan kanssa on maailman parasta varsinkin kun on pikkuinen reivaaja/hoppari masussa kasvamassa kovaa vauhtii
[q]satumetsä, 10.5.2006 21:49:
oih uusi reivaaja tulee maailmaan
[/q]
ähä ähä.. aattelin opettaa sen heti tavoille et kesällä jo unityn bileissä se saa esimakuu bileistä. potkii varmaan mun masun mustelmille *tirks*
Mut marraskuussa se näkee sitten tän maailman omin silmin
[q]UnityF, 10.5.2006 21:47:
ihana luukku *sydän*
Kullan kanssa on maailman parasta varsinkin kun on pikkuinen reivaaja/hoppari masussa kasvamassa kovaa vauhtii
[/q]
Onneks olkoon! :)
[q]Susku, 26.5.2006 01:18:
I´m so happy Täällä luukussa sitä sit ollaan, ja toivottavasti piiiiitkään *sydän*
[/q]
Sama täällä, onnen kukkuloilla ollaan keikuttu jo melkein kaks vuotta *sydän* Yhdessä asustellaankin, ja ollaan kasvettu niin symbioosiin että voin jo nähdä meidät vanhoina onnellisina käpyinä, edelleen yhdessä tanssaamassa *tanssittel**plur*
Reilu 1,5 vuotta.
Rakastan maailman eniten *sydän*
4.8. tuli puoli vuotta täyteen *sydän*
Tuntuu vaan niin ihanalta kun nukahtaa yöllä käsi kädessä tai kainalossa ja herää yöllä siihen että ote on irtautunu ja sitte ottaa sen käden syliin taas *sydän*
Noh, osataan me yksinkin nukkua vaikka tykkäänkin nukkua yhdessä
[q]anye, 5.8.2006 16:10:
Onnellisesti kihloissa 7.7.2006 lähtien
[/q]
WHAAAAT, ONNEKS OLKOON!
Naimisissa jo 21.7.2006 asti ja aika hienoa. Elämä siis jatkuu avioliiton jälkeenkin Aika fiilis *sydän* Raksutan sua mussu <3 Lohikarme <3
[q]Tontsis, 28.8.2002 18:15:
Ihme, ettei kukaan ole puuttunut seurustelun huonoihin puoliin, joista yksi takuuvarma hitti on riiteleminen. Toisaalta on sekin joskus hyväksi tai ainut väylä selvittää tilanne. Lopulta kaikki kääntyy hyväksi jos on kääntyäkseen, mutta onko se aina monen päivän (joskus yli viikon) riidan arvoista?
Kaikki varmaan ovat kokeilleet riitelemistä tekstiviestien välityksellä, mikäli soittaminen estyy.. Eikös olekin erinäisen huvittavaa puuhaa?
[/q]
Kyllä useimmiten vakavimmat keskustelut lähtee riitelystä vaikka olisivatkin lopulta lähinnä rakentavia ja ilmaa puhdistavia. Mutta mun mielestä pitääkin välillä riidellä, muuten suhteesta puuttuu tietty moniulotteisuus ja eloisuus. Ei riidat ole sinänsä ollenkaan negatiivisia, siinähän sitä oppii toisesta ihmisestä. Jos konfliktit ovat liian suuria, on ehkä väärän ihmisen kanssa.
Yksi parhaista asioista nykyisessä suhteessani on se, ettei mikään riita jää selvittämättä ennen auringonlaskua. Mikä siis tahtoo sanoa, että jos jokin asia mättää niin sitten puhutaan vaikka koko yö, jotta saadaan oikeat kinastelun syyt tapetille. Testattu ja toimii ^__^
Yli 1,5 vuotta takana ja toivottavasti paaaaljon vuosia edessä
Enää 18 tuntia siihen, että pääsee rakkaimman kaikkuun *sydän* <3
Nonnii, seuraavan kerran näen rakkaani 3-5 viikon päästä
Mut tosiaan, vaikka me ei olla kamalasti riidelty, niin voin silti sanoa että se helpottaa. Yleensähän riidat syntyy joko pikkujutuista tai sitte jo pitkään patoutuneina olleista jutuista > sitten kun niitä purkaa niin asia yleensä helpottaa.
Ja riidan jälkeen voi tietty harrastaa sovintoseksiä mikä ei onnistu ilman riitaa!
[q]vinsku, 12.6.2006 11:21:
...
Ja riidan jälkeen voi tietty harrastaa sovintoseksiä mikä ei onnistu ilman riitaa!
[/q]
ahh sovintoseksii *sydän* siitä onki aikaa!
[q]Lauruska, 12.6.2006 11:25:
---
vinsku, 12.6.2006 11:21:
...
---
ahh sovintoseksii *sydän* siitä onki aikaa!
[/q]
Tämän takiako naiset tuntuvat haastavan riitaa ilman mitään syytä? ;D
[q]vinsku, 12.6.2006 11:29:
Hihii
"Oliks tää nyt riita?"
"Hmm no ei kyl."
"No oli se, harrastetaan sovintoseksii!"
[/q]
Sen pitää olla sellasta kunnon tulta ja tappuraa riitelyä!
Sillon se seksikin on kivointa.
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 138