SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]Jone, 25.2.2007 11:10:
---
vinsku, 14.2.2007 16:20:
mikään ei oo kuumempaa kun vartijapukuinen mies joka kaataa sut sängylle ja näyttää vähän voimakeinoja! :D

---

Vaikka mä olisin nainen, niin tää olis todennäköisesti aika mun ammatteihin liittyvien fantasioideni pohjalla samalla tasolla kuin anaaliyhdyntä kalanperkeille haisevan merillä viikkoja olleen kumihaalarimiehen kanssa.
[/q]

:DDDDDD Te ette nyt tajunnu mun pointtii täs! :) ettekä tiiä vaik mä tykkäisin tostaki

[q]anthocyan:
Mulla on kyllä maailman ihanin poikaystävä! *sydän* Ollaan oltu nyt yhdessä reilu vuosi
[/q]
mullapas on se maailman ihanin *pihkassa**vink*

*sydän**sydän**sydän*

[q]anthocyan:
Oli eilen vuosipäivä raksun kanssa *sydän* Olen niin onnellinen! *sydän* *sydän* *sydän*
[/q]

onneksi olkoon :)

[q]Lauruska, 6.3.2009 11:15:
Heitän kyllä hyvästit tälle luukulle sellasilla fiiliksillä mitä en oo ikinä ennen tuntenut.

Viikko eropäätöksestä, kaksi viikkoa yhteistä asumista vielä edessä, mies paneskelee jo muita naisia ja minua lähinnä naurattaa. Oikeasti.
---
[/q]
Mua ei lakkaa hämmästyttämästä ne ihmiset, joilla ei sen vertaa oo selkärankaa tai minkäänlaista kunnioitusta, että vois lopettaa suhteen tyylillä On kuultu näitä tapauksia, että exä (useimmiten mies, sori vaan kaikki kunnolliset miehet *piis*) tuo just viikkoo eron jälkeen vielä yhteiseen kotiin pantavaksi jonkun vieraan ihmisen Onhan se tietysti ihan kunkin yksilön oma asia, miten eron handlaa, mut mä en henkilökohtaisesti sulata omassa kodissani juuri ketään vierasta ihmistä mihinkään kellon aikaan tai kenenkään tuomana.. Joku roti sentä pitäis olla.

Ero on lähes aina hankala ja ikävä ihan ilman toisen tahallista perseilyäkin

Voimia!

*sydän*

2 vuotis hääpäivä tänään *sydän* Yhteiseloo 4 vuotta päälle jotain päivii.

Kaksi vuotta tuli täyteen tammikuussa *pus*..
Jotkut päivät ovat parempia kuin toiset..*hymy*

[q]Elwira, 21.7.2008 14:35:
2 vuotis hääpäivä tänään *sydän* Yhteiseloo 4 vuotta päälle jotain päivii.
[/q]

Onnittelut

täällä Ollaan ja tOivOttavasti pitkään!

[q]Ana-5000:

Ei se järvikään soutamalla kulu!
[/q]

Ai mä oon sulle ku vettä vaan?

[q]Ana-5000:
---
serotonot:
jos kerran ana ja maijaki kuuluis tänne ni ehkä kai sit mäki..

---

Give me the poliisi love <3
[/q]

taas? sä kulutat mut loppuun!

[q]mayah:
---
serotonot:
jos kerran ana ja maijaki kuuluis tänne ni ehkä kai sit mäki..

---

Nii, onhan tää parisuhde silleen kolmestaan tosi kivaa

Eiku, oikeesti, ootte kyllä aika söpöi yhdessä (siis sen tytön kaa)
[/q]

oo..vähäks oot kiva. =) on tää suheilu kyl aika siistii.*sydän* mut ruuan valmiiksi saamiseen meni 5 tuntia, et ainaki tää hidastaa normaaleja elämiseen liittyviä aktiviteetteja..

[q]
MaSari:
Oon kyllä sitä mieltä että seurustelu rauhottaa ihmiset sillee, ettei ne enää riehu jokapuolella samalla lailla kun sinkkuna. Onko kukaan muu huomannu vastaavaa?
[/q]

no en kyllä ihan samaa mieltä jaksa olla, tämä riippuu todistetusti aivan täysin tapauksista!

Oon kyllä sitä mieltä että seurustelu rauhottaa ihmiset sillee, ettei ne enää riehu jokapuolella samalla lailla kun sinkkuna. Onko kukaan muu huomannu vastaavaa?

Alkukesästä tulee 7 vuotta täyteen. Näistä saman katon alla vasta puoli vuotta (ollaan hitaita hämäläisiä).

Noh... Toivottavasti ne trikoot on edes sitten kukalliset... *uuh**nauru*

[q]Keeerin:
Muih...!
[/q]
Todellakin*plur*!

taidan olla rakastumassa*blush**sydän*

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O