SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 138
- Seuraava »
ajattelin tulla katsastamaan millasta täällä on*plur* toivottavasti viihdyn, ku en oo lähössä täältä poiskaan... ainakaan vähään aikaan*iihhih**hih*
[q]ezzy:
---
Nexus__69:
Eilen tuli kolme kuukautta mussun kanssa täyteen. *sydän*
Eikä olla tapeltukaan vielä kertaakaan.
---
Sano sama vuoden kuluttua :) nimim. meni 1½v ekaan riitaan.
[/q]
Hih, voipihan tuo olla
[q]jUSSi:
Yli 8 vuotta yhdessä, 2 naimissa ja kyseessä on vielä ensimmäinen tyttöystäväni. Hmm, taidan kuulua vähemmistöön täällä
[/q]
yli 9½ vuotta yhdessä, ½ naimisissa ja kyseessä on ensimmäinen tyttöystäväni. Vähemmistöä joo, ilmeisen seesteistä.
1v 1kk tänään *sydän* on niin ihunaa käytiin shoppailees tän päivän kunniaks
[q]sts:
1,5v yhdessä rakkaani kanssa...
Vaikka välillä onkin ns. helläsäröä, en tietäisi ketään muuta henkilöä joka pystyisi kestämään
mun äärimmäisen hankalaa ja vaikeaa persoonaa kuin Jenni...
Jenni kiitos että oot siinä niin hyvinä kuin huonoina hetkinä :)
[/q]
No,kestämistä on varmasti puolin jos toisin*nauru* Kultaseni,en haluaisi olla missään muualla*sydän*en edes niinä huonompina hetkinä:)
*plur**sydän**plur* 3-vuotishääpäivä tänään *plur**sydän**plur*
[q]tiiplis, 27.1.2008 14:16:
*plur**sydän**plur* 3-vuotishääpäivä tänään *plur**sydän**plur*
[/q]
Ja sä vietät sen rapulas
Onnea!
yks aivan ihana otus, ei oo tosin klubbarilainen*hih*
Yli 8 vuotta yhdessä, 2 naimissa ja kyseessä on vielä ensimmäinen tyttöystäväni. Hmm, taidan kuulua vähemmistöön täällä
Tää on varmaan koko forumin ihqpositiivisin topikki
*sugaroverload*
[q]Miika, 18.9.2005 20:06:
Tää on varmaan koko forumin ihqpositiivisin topikki
*sugaroverload*
[/q]
Vitut on..mua ainakin vituttaa..
No kuukausi on mennyt ja jatkuu yhä.
Ikinä en ole saanut suhdetta kestämään kolmeakaan kuukautta, mutta nyt tuntuu sellaiselta että tämä kestää todella pitkään... Niin kauan me pyörittiin yhdessä (käytiin treffeillä etc) jo ennen kuin alettiin seurustella, ettei tuu sellaisia yllätyksiä...
Oon aina ollut kaukosuhteita vastaan, mutta nyt tää 300 kilsaa ei tunnu oikeastaan edes pahalta...
Ikävä on melkoinen jos ei pitkään aikaan nähdä, mutta sen ihampaa on sit nähdä. Ja kommunikaatio pelaa päivittäin ja saa paljon suuremman roolin, joka taas on ihan hienoa...
Tykkään! *sydän*
Täällä. <3
[q]Dorka:
...mä voisin kokeilla varovaisesti ehkä mahdollisesti tätä luukkua...
[/q]
älä ole heikko... tämä luukku on VAARALLINEN!
Viikko lomaa yhdessä oman rakkaan kanssa!
mäkin pääsen tänne tuulettaan *sydän* kun löysin aivan ihanan miehen ja olen nyt niiiin umpirakastunut et huh
kaikki kaverit vaan tuntuu välttelevän mua kun ne ei enää jaksa kuunnella mun hehkutusta
ovat vaan kateellisia
jahas... tänää se kolahti vuosi*hihu* *sydän* nyt söömään-->
[q]RiNiK:
siirryn tänne... *sydän*
[/q]
onneeee!
Olise mukavaa niin kauan kuin sitä kesti. Sain juuri kuulla että tyttöystäväni haluaa että pidämme vähän taukoa. Eli paluu yksinäisyyteen.
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 138
- Seuraava »