SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

jaah, pitänee munkin liittyä tähän luukkuun..

-jeps, kahden viikon päästä tulee oman kullan*sydän* kanssa yhteiseloa 3v.
Hui, ku aika menee...*sydän*

[q]Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
[/q]
MILF *SYDÄN* JA TERVEHENKINEN PERHENAINEN!

[q]Kolibriscope:
---
sapeli:
Hei, nyt mua kiinnostais tietää kuinka moni seukkaaja klubbarista on A) aina bileissä kumppaninsa kanssa yhdessä, B) aina bileissä kumppaninsa kanssa mutta erillään, C) käy välillä kumppanin kanssa välillä ilman, D) ei koskaan käy kumppanin kanssa bileissä, ja E) jotain muuta, mitä?

---

Yhessä bileisiin kuin vaan on sellaisia bileitä ja siellä sitten hääritään miten satutaan....
Erikseen käydään myös...
[/q]

Joo riippuu pileist ja tilanteesta...

[q]Mellu-, 5.12.2007 23:26:
---
WHOOOOOT?! who´s the lucky lady *vink*?
[/q]

Emmä osaa muuta sanoa, kuin että tyttö kyseessä. JA EI MIKÄÄN JPG-PÄÄTTEINEN KERETTILÄINEN!!!!!!!§

Mutta siis, saa nyt nähä tuleeko tästä edes mitään. Toivotaan niin!

kolme kuukautta ja vähän päälle..*sydän**pihkassa**sydän*

ollaan tunnettu 12 ja puol vuotta ja vasta nyt rakkaus tuli kuvioihin..*pus*

ihana mies, jonka kanssa meen naimisiin!!!*sydän**sydän*

[q]nomic, 5.12.2007 22:49:
Mitä helvettiä? Nyt on Mordori sekaisin! Ts. ei tää voi olla mahdollista! Tai no, vasta kurkistellaan tänne. Vielä ei ole tullut kertaakaan turpaa tai huutoa.
[/q]

hehe niin tosiaan on mäkin kurkkailen tälle puolelle. Painittu on jo, ja siinä samassa sain vahingossa jo otteluvammojakin no mut näillä mennää..

[q]nomic, 5.12.2007 22:49:
Mitä helvettiä? Nyt on Mordori sekaisin! Ts. ei tää voi olla mahdollista! Tai no, vasta kurkistellaan tänne. Vielä ei ole tullut kertaakaan turpaa tai huutoa.
[/q]

WHOOOOOT?! who´s the lucky lady *vink*?

Vuosi oltu kullan kanssa yhdessä *sydän**pihkassa**plur*

[q]MaSari:
Oivoivoi.. Pian tulee puoli vuotta täyteen *sydän*
[/q]

*sydän* onneks olkoon =)

[q]ParodY:
ajattelin tulla katsastamaan millasta täällä on*plur* toivottavasti viihdyn, ku en oo lähössä täältä poiskaan... ainakaan vähään aikaan*iihhih**hih*
[/q]

vai että semmosen vedon oot menny tekemään kukas se onnellinen?

joillain ne suhteet onnistuu, joillain taas ei....mä häivyn täältä vähin äänin....*uuh*

[q]xcft:
Son muuten kohta 4v kihloissa, ja muija tossa viime kuussa jo jotain puhus naimisiin menosta.
Pitäisköhän sitä jo huolestua
[/q]

Miks ihmeessä oot menny kihloihin jos vielä arvot naimisiinmenemistä... Mitä toi kihlaus sit tarkoittaa...? En voi tajuu...

Son muuten kohta 4v kihloissa, ja muija tossa viime kuussa jo jotain puhus naimisiin menosta.
Pitäisköhän sitä jo huolestua

M*sydän*W=5kk
Rakastan*sydän*

[q]maku:
Tunne, jota en uskonut tuntevani koskaan - on löytänyt jopa minut ja sen myötä tunnen löytäneeni myös ihmisen, jonka kanssa haluan viettää loppu elämäni.

Rakkaus - mikä ihana syy muuttua onnelliseksi. *sydän*
[/q]

hmmm....
toisaalta mut toisaalta taas kun se iskee (ainakin aluks) niin se pistää pään ihan pyörälle - ajatukset ei kulje eikä pysty keskittyy mihinkään

minen tänne kuulu mutta oli pakko tulla jakamaan hämmennykseni kun luin teiän otsikosta ”teurasluukku”...

[q]kiiki:
minen tänne kuulu mutta oli pakko tulla jakamaan hämmennykseni kun luin teiän otsikosta ”teurasluukku”...
[/q]

Miten sä semmonen sait aikaan ? Olisko aika hommaa rillit ?*lmao*

[q]Lene:
Mua on aina huolestuttanut/vaivannut/ärsyttänyt ihmiset, jotka elävät pilvilinnoissa. Mutta kukin taaplaa tyylillään. *justjoo*[/q]
Mun mielestä suunnitelmia/haaveita on hyvä tehdä/olla, mut niitten varaan laskemista en suosittelis...

Ihana Aleksi kultaseni!!!

Oot niiiin ihana mupsukka!!!*pus**plur**sydän*
Olen löytänyt höpöliinin, jonka kanssa voisin temmeltää lopun elämäni*joo**plur**sydän*]

[muokattu 20.5.2004 14:13]

[muokattu 20.5.2004 14:13]

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O