SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 138
- Seuraava »
Tänään 16kuukautta, josta 5 kokonaista päivää virallista yhteiskämppistelyy
[size=8]Toiset osaa laskea ja toiset ei.[/size]
4v täynnä tänään kultsin kanssa. *sydän*
-tykkään siitä ehkä vieläkin vähäsen *vink**plur*
[q]Hyzenthlay, 12.10.2007 11:54:
---
Vampyrella, 12.10.2007 11:51:
Miä en ymmärrä täällä klupparissa niitä ihmisiä, jotka aina vinee kuinka siirappista meno on. Musta on ihanaa, että edes osa immeisistä on onnellisia ja osaavat arvostaa rakkautta! *sydän*
---
Synkistely tuntuu olevan monen ihmisen mielestä intellektuellia
[/q]
No onneks tää ei oo synkistelyluukku eikä intellektuelleiluluukku Lisää siirappia!
PS: I also consider myself to be one of the lucky ones *sydän*
*plur**plur**plur**plur**plur*
Tää on nyt vähän katkolla tää täällä oleminen... ...ja ihan peilistä se syyllinen löytyy..
[q]Skenemursu, 19.11.2007 23:45:
---
Asioista ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta jos ei edes kuuntele mitä toinen on mieltä, toisen MUSSUTUKSET ei selvästikään kiinnosta. Jos ei kiinnosta, minkä takia hengaillaan yhdessä?
---
Jos sulla on sokea luottamus niin et sä sitä voi toiselta vaatia, jos toisella et sitä ole. Sun tarttee kyl sit ettii sellanen nainen itelles, mut toi ei kyl kuulu musta niihin kriteereihin jota toiselta voi vaatia.
---
öö mites näihin pitäis sitten suhtautua... kuunnella ensin tarina loppuun ja sitten sanoo "heh sattuuhan näitä :) - mutta hyvää keliä pitelee kuitenkin" -- öö no mä tein oikeastaan näin, tosin mun sanat oli vaan "sä tiedät asiasta paljon enemmän kuin minä, joten aika vähissä mitä voin asialle tehdä tai sanoa"... ei nyt ainakaan tule mieleen mitään nopeeta... mutta todellisuudessa tää tilanne tuntuu olevan jo sen verran ohi etten sitä enää viitsi uudestaan nostaa pöydälle, ennen kuin ehkä sitten kun tulen reissusta himaan tossa 5 vko päästä niin vois asian tsekata...
[/q]
Mä ainakin käsitin ja ajattelen asian niin, että vaikka et tosiaan paljon asialle voi, niin ainakaan ei kannata väheksyä toisen huolta ja kuitata keskusteluyrityksiä turhana mussutuksena. Se jos mikä nimittäin loukkaa. Ehkä tuo kyseinen tilanne on nyt ohi eikä siitä kannata sen enempää jauhaa, mutta yleensä jos tulee tilanteita, joissa tyttöystäväsi on mustasukkainen, niin kannattaa pyrkiä keskustelemaan ja ymmärtämään toinen toisianne. Ehkä hän huomaa, ettei syytä huoleen huoleen ole ja sinä ymmärrät vähän siitä, miksi toinen tuntee niin kuin tuntee.
Noin yleisellä tasolla olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi mustasukkaisuudesta, itseltänikin "puuttuu" kyky sitä tuntea. Joskus tuntuu käsittämättömältä ja typerältä, että joku on minusta mustasukkainen, mutta yritän silti ymmärtää. Ei mene turhaksi mököttämiseksi ja kyräilyksi, kun puhuu asiat ihan rehellisesti läpi.
[q]irrrma, 24.11.2007 16:21:
anaalista*toktok*
[/q]no mutta sehän on kiva, onneksi olkoon sulle!
edit: siis jo se on sitä mistä tykkää :)
puoli vuotta tuli kuin varkain täyteen. olen tolkuttoman rakastunut. törmäsin nuoreen kauniiseen älykkääseen ja seksikkääseen naiseen jonka kanssa aion viettää loppuelämäni. jos joku yhtään tuntee minua, tietää että se on aikamoinen päätös minulta.
rakkaani on nyt ollut hieman alle puolet suhteemme ajasta vaiho-oppilaana brysselissä, eikä tämä ole vaikuttanut suhteeseemme millään tavoin negatiivisesti. todennäköisesti muutamme yhteen kun hän muuttaa takaisin suomeen.
reilu puolitoista vuotta sitten olin vielä persaukinen asunnoton ja työtön, ja edelliset ihmissuhteeni olivat kaikki enemmän tai vähemmän epätasapainoisia. oli välissä lyhyempiäkin kokeiluita joista en ole katkera. olin itse silloin kovin hukassa, ja näille ihmisille pahoitteluni omalta osaltani.
nyt minulla on työ jossa todellakin viihdyn, asunto kalliossa joka on ensimmäinen asunto jossa asun eläessani yksin, ja ihmissuhde mitä en olisi voinut ikinä kuvitella kokevani.
elämä hymyilee vaikka syksy yrittääkin aina pissiä aamiasmuroihini.
en ole koskaan ollut näin onnellinen.
Eka joulu uudessa kodissa Lähdetään just hakemaan joulukuusta.
Hassua,et aika menee niin äkkiä. Meilläkin tulee kohta 2v täyteen *sydän*
[q]mayah, 19.1.2008 20:12:
Vitsi että on hyvä olla täällä *sydän*
[/q]
Mä voisin lyödä sua... tai teitä *hmph**vihreä*
[q]Foxmagon, 11.1.2008 21:43:
Ihanaa olla rakastettu ja rakastunut.
[/q]
[q]pululu, 14.1.2008 21:32:
Ei enää ikuna pois täältä!!!!
[/q]
[q]mayah, 19.1.2008 20:12:
Vitsi että on hyvä olla täällä *sydän*
[/q]
Damn you all!
Edit: En mä kyllä voi olla teille ilkee. Hyvä että teillä on asiat hyvin. Kade kans.
[q]hemuz, 27.1.2008 14:20:
---
tiiplis, 27.1.2008 14:16:
*plur**sydän**plur* 3-vuotishääpäivä tänään *plur**sydän**plur*
---
Ja sä vietät sen rapulas
Onnea!
[/q]
Kiitos onnitteluista Eiköhän tuolta Rouxista saa korjaussarjaa *pahis**pepsodent*
[q]Mellu-, 1.4.2008 17:46:
---
ezzy, 1.4.2008 17:23:
bleh, kaukosuhde ja erossa oleminen haiseeeeeeee :(
---
1800km o ihan jees hajurako
[/q]
Kyl se 400 kilsaaki piisaa.
mua pelottaa tulla tänne kun aina kun tuun tänne niin mut potkitaan täältä niska-perseottella ulos. Mut ainakin mulla on hetken ajan maailman komein ja älykkäin mies joka on sopivasti hullu niin etten mä uskaltais tehdä sille mitään pahaa. :) Skål på den grejen.
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- ...
- 138
- Seuraava »