Päivän uutinen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- ...
- 150
- Seuraava »
Vamma WoWittelua oikein urakalla:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811178603203_ul.shtml
Tietokonepeli vei tajun
17.11.2008 13:01
Ruotsalaispoika kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan.
Lähes vuorokauden tauotta tietokonepeliä kavereineen pelannut 15-vuotias ruotsalaispoika sai eilen epileptisen kohtauksen ja joutui tiputukseen sairaalaan, kertoo iltapäivälehti Expressen verkkosivuillaan.
Poika ja kuusi hänen kaveriaan kokoontuivat pojan kotiin lauantaina pelaamaan uutta World of Warcraft -peliä. Pojan isän mukaan peli jatkui koko päivän ja yön.
- Ehkä he nukkuivat parisen tuntia. He söivät koneidensa ääressä hieman ruokaa ja aamiaista, isä kertoi Expressenille.
Liian vähän unta ja ravintoa
Iltapäivällä poika romahti saaden epilepsiakohtausta muistuttavia kramppeja.
- Olimme järkyttyneitä ja soitimme hätänumeroon, isä kertasi eilisiä kauhun hetkiä.
Sairaalassa lääkärit totesivat romahduksen johtuneen liiallisesta keskittymisestä pelaamiseen sekä siihen liittyneestä unen ja ravinnon puutteesta.
- Nyt vaara on ohi. Mutta hän on aivan lopussa ja nukkuu syvästi, isä sanoi ja varoitti muita nuoria ja heidän vanhempiaan liiallisen pelaamisen vaaroista.
-En tajua miten jengi jaksaa tollaista skeidaa vääntää tuntikausia :D :D :D
Ihme itkemistä jostain 1-2e "narikkamaksusta". Itse ainakin pulitan sen ihan vapaaehtoisesti, varsinkin näin kesäisin kun harvemmin on rotsia tms. mukana jota narikkaan edes jättää. Näen sen enemmän eräänlaisena palvelumaksuna järjestyksen ylläpitämisestä sekä sekopäiden ja muiden riitapukareiden ravintolasta ulkonapitämisenä / sinne heittämisestä.
Toi on niin vanha juttu toi narikkamaksu ettei sen luulisi tulevan kenellekään yllätyksenä. "Ai eiks tähän xx euron lippuun sisälly narikkamaksua"? :D
Ja juuri muiden muassa tämän kaltaisten uutisten(kin) tähden emme Applen tuotteita ole ostaneet vielä tänäkään päivänä.
Portugali tarvitsee EU:lta jopa 75 miljardia euroa
Nyt vois todeta Sir Henri Ristin sanoin, että "koska tämä hulluus oikein loppuu?" Mua alkaa ihan oikeesti pelottamaan...
niin olis aikakin... tyhmästi teitte kun jäbän täältä haukuitte pois. Vaikka mies hullulta kuulostaakin niin on siinä päässä järkeäkin. Toisin kuin näillä lampailla joita taas tonne eduskuntaan pääsi.
Nyt vois todeta Sir Henri Ristin sanoin, että "koska tämä hulluus oikein loppuu?" Mua alkaa ihan oikeesti pelottamaan...
Se loppuu sitten kun sää lopetat kokoomuksen tai keskustan äänestämisen.
---
---
---
Se loppuu sitten kun sää lopetat kokoomuksen tai keskustan äänestämisen.
---
No mää oon lopettanu sen jo ajat sitten, ite asiassa en oo koskaan äänestänytkään ;) Mut ei kai tosta Euroopan talouskriisistä nyt sentään Kokoomusta voi syyttää. Vaan noita etelän maita jotka elää ku pellossa miettimättä yhtään seurauksia.
Eihän se ole Kokoomuksen syy, että Kreikka & co tyrivät, tosin Kokoomuksen/Keskustan syy on ollut se että tukipakettien järkevyyttä ei kyseenalaistettu ennen kuin vaalipopulismi iski. Mutta Kokoomusta ei ole kyllä yhtään haitannut nämä paketit, kunhan pankit pelastuvat. Ja niin uskon, että tämä pikavipit vain jatkuvat kun nuo "stressitestit" ja muut ovat olleet yhtä pitäviä kuin reikäinen verkko merellä. Hullua tämä politiikka on... eipä kauheesti piristä että tämä edustuksellinen demokratia edustaa toimivinta mallia..
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Portsarit%20hakkasivat%20asiakkaan%20hengilt%C3%A4%20teknoklubilla/art-1288385424600.html?ref=tf-promoimg
Näköjään Frankfurtin U60311- klubilla portsarit hakanneet jonkun brittimiehen kuoliaaksi...
Paha kommentoida itse tilannetta kun yksityiskohdat ei ole tiedossa, mutta itse klubihan on Saksan tunnetuimpia techno-klubeja, olen siellä useita kertoja ollut (en tosin viime vuosina). Tuntuu myös olevan aika usein otsikoissa, mm. eräs hillitön huumeratsia kesken Sven Väthin keikan joskus.
Saksa voitti Venäjän lätkässä
Tämä oli päivän "mitä vittua?"-moment. Pitkävedossa voittokerroin pienehkö 12,0.
Jep^^
---
---
Tämä oli päivän "mitä vittua?"-moment. Pitkävedossa voittokerroin pienehkö 12,0.
Ja mit. vituu.. 12
---
---
No tulosveto kerroin tuolle tulokselle (2-0) on vaivanen 220,06.
Norja vs. Ruotsi
Ja lisää paukkuu..
Edit: Tulosvedossa taas ihan OK: 158,97 kerroin
Sikäli tästä kalavaletta vakavammaksi oikeasti on ja se saatanan ählämi on vihdoin suolattu niin tästä ne juhlat alkoi!?!
Kansainväliset mediat: Osama Bin Laden on kuollut!
Edit. Obama vahvistaa!
---
cut
---
A WikiLeaks Gitmo File Contained a Clue to Bin Laden's Hideout.
"The Guantanamo file on one of those couriers, Abu Faraj al-Libbi, was released last week."
Hahaha, sekin vielä. <3
A WikiLeaks Gitmo File Contained a Clue to Bin Laden's Hideout.
"The Guantanamo file on one of those couriers, Abu Faraj al-Libbi, was released last week."
:o
(en tosin menis täysin takuuseen kyseisestä tietolähteestä)
Tori Amosin kiertue alkaa Helsingin Jäähallista
Oikeasti :o ?! ÄÄÄ :) Ihanaa ! Kiitos vinkistä.
[size=25]S U O M I[/size]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- ...
- 150
- Seuraava »