Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]REivaaja, 3.8.2008 14:35:
---
Takyon, 3.8.2008 14:33:
Lukee muuten taksiohjesäännössä..
---
''Ohjeistamme pyytämään Romaneilta (lue:manne) rahat etukäteen koska heillä ei ole rahaa.''
No ei sit mitään.
[/q]
Luetko sä aina tahallaan väärin mitä muut kirjottaa vai revitkö muuten vain hatusta asioita?
[q]REivaaja, 3.8.2008 14:22:
---
Joo, no ymmärrän kyllä pointin ja olen 50/50 samaa mieltä. Ammatissasi et kuitenkaa saa harjoittaa rasisimia...[/q]
IMHO jos joku väestöryhmä sisältää keskimäärin selvästi hankalampia asiakkaita [size=1](ei ole lähdettä, tsorge)[/size] kuin joku toinen, niin on enemmänkin tervettä järkeä kuin rasismia suhtautua ensin mainittuun varauksella. Tämän porukan saaman maineen syynä ei ole pelkästään suomalaisten ahdasmielisyys, vaan he ovat myös itse käytöksellään sen aiheuttaneet. Vaikka kaikkien tasa-arvoinen kohtelu on teoriassa tosi kiva ja kannatettava ajatus, niin ei taksikuskien sen takia tarvitse tappiollista duunipäivää ruveta minusta tekemään. Sitä paitsi mistään erityisen ikävästä syrjimisestä ei ole kyse kun vain varmistetaan että asiakkaalla on varaa maksaa. Se tarkistus tehdään muillekin jos maksukykyä on syytä epäillä. (Esim. jos vaikka tilaan kännissä taksin Helsingistä Norjaan.) Vittumaiseksi touhu menisi siinä vaiheessa jos kyyti evättäisiin kokonaan ainoastaan naaman värin perusteella.
Hihih... Asiakas soitteli eilen että hän ei pysty printtaamaan koneeltaan ulos erästä dokumenttia meidän firman tilausjärjestelmästä ja vaati että laitan IT-osaston korjaamaan vikaa välittömästi. Siellä ei oltu kuultukaan moisesta ongelmasta ja vihjattiin että olisiko kyse asiakkaan päästä... No, minä poika printtaan ja skannaan ja spostaan sille kyseisen dokumentin ja kerron mitä IT-osasto sanoi, ja eikös tänään ollut sähköposti inboxissa missä hän sanoo että ongelma ratkesi boottaamalla kone.
Sähköpostin otsikko oli "okay smarty pants"
Tuo on kyllä ihan kiva asiakas, mutta topikiin mukaisesti...
Minua viihdytti jälleen kerran joku jenkkinainen. Ensin "excuse me, do you accept euros?" hetken katsoin että oliko se tosissaan ja sitten sanoin että "yes we do." Siihen täti totesi hymyillen että "aww that's terrific!" Sitten kun hän tilasi ja sanoin summan, hän kysyi "so what it is in euros then?" Kerroin että se juuri on eurosumma. "Oh sorry i thought that was in dollars."
[size=22]KYLLÄ NE VITUN LEHDET VARMAAN OIS JO SIINÄ TELINEESSÄ JOS NE OIS TULLU, VITTU![/size]
[size=6]on se ny perkele kumma ku ei mee tajuntaan.[/size]
tapahtui eilen..
työkaveri oli siivoilemassa ja yhtäkkiä tulee rouva tympeellä äänellä ja sanoo et "joo mä otan nää ja mä jätän tän neuleen suoraa päälle. ( se oli jo sillä päällä )
kaveri vastas " no siitä kyllä pitäs ottaa ne hälyttimet sun muut pois et..." aaaasiakas tympäänty lisää ja sano et " jaa, no kai mä sit sen verran voi tätä riisua".
olin itse kassalla rahastamassa toista asiakasta ja tää naikkonen hyökkää tän toisen asiakkaan sivusta ja nakkaa ne rettunsa siihen tiskille mun eteen.
katsoin hetken aikaa asiakasta ja toinenki asiakas katso tätä naista aika suht pitkään. Tää nainen vaan kaivoi laukkuaan..
työkaveri katto mun päälle kysyvästi et ottaako hän ne..
erottelin siitä pinosta ne naisen vaatteet ja ne mitkä kuului juuri rahastettavalle asiakkaalle.
perkelettäkö sitä nakellaan niitä vaatteita pitkin ja poikin. ystävällisesti voi mennä siihen jonon jatkoksi.
Ja sit sellanen asia et älkää pliiiiiis jättäkö niitä vaatteita päälle kun meette kassalle!!!!! on ollu housua mis o persiis häläri.. millä sen otat pois!!
En tajuu!!
[q]crissy, 8.8.2008 08:58:
Ja sit sellanen asia et älkää pliiiiiis jättäkö niitä vaatteita päälle kun meette kassalle!!!!! on ollu housua mis o persiis häläri.. millä sen otat pois!!
[/q]
SAKSILLA!!
[q]hemuz, 8.8.2008 09:01:
---
crissy, 8.8.2008 08:58:
---
SAKSILLA!!
[/q]
no hei monet irrottaa niit saksilla *whaat**ding*! et sekään ei olis uutta. lol!
Deme...
Tervetuloa meille pariks päiväks duuniin :)
Voi sitä riemua ja ihanuutta kun on ns. muuttoloppuunmyynti.
Tuote on tyyliin -60% ovh hinnasta, sanotaan vaikka sohva 400,- (norm 1000,-) ni asiakkaat heittää läppää "no myy toi 250,-
Sit ku kertoo että tuotteen hinta tosiaan on normaalisti sen 1000,- jolla hinnalla sitä myydään reilusti ja nyt vain tän muuton takia mallikappale on noinkin edullisesti ni ensimmäinen mikä tulee asiakkaan suusta:
"ai siis tää on tästä mallista, no mä maksan 200,-"
Öh, mikä menee ohi?
Muuttoloppuunmyynti?
A4 kokoinen lappu missä lukee isolla TÄMÄ KAPPALE?
Hintalappu noin yleensäkin?
Myyjän puheet?
No, yleensä tää jatkuu sit sillä että asiakkaalle tulee kauniisti todettua että valitettavasti se on se 400,- ja alemmaksi en voi tipauttaa hintaa vaikka miten olisi mukavaa.
No, asiakas jatkaa:
"no 300,- sit"
Jolla en edelleenkään myy ja lopuksi asiakas toteaa:
"no odotellaan sit niitä -90% alennuksia"
Just.
Sit seuraavana päivänä tullaan ostamaan tuotetta sillä 400,- ja kappas soffa onkin mennyt ja kiroillaan ja syytetään myyjää aiheutuneesta mielipahasta.
Hei sinä n.60-v miesasiakas; olet väärässä jos luulet tämän naurattavan:
minä: "saako olla muuta"
mies: "nojoo mut sitä saa vaan kotona" (hörhörhör)
minä: "-"
mies: "ei teiltä sellasta taida saadakkaan" (hörhörhörhörhör)
minä: "-----"
Tulee myös mieleen meidän tapaukset "miks mun tilaus ei mee perille":
"mä laitan tähän että xxx@xxx.fi!"
-joo kyllä se ihan oikein on..
"sitten minä painan enter ja se sanoo että sivua ei voi näyttää!"
Tai sitten just toisin päin, että asiakas yrittää lähettää sähköpostia http://www.yritysosoitteemme_x.fi, ja tuskailee kun ei tule perille. Huoh.
Ja ku noi ei oo ees mitn harvinaisia tapahtumia.
[q]Pete Input, 9.8.2008 15:39:
Jos siellä jossain vi**un gringomaassa kusetetaan ihmisiä päivittäin ihan yleisellä tasolla, niin ei se tarkoita sitä että meininki on sama täällä. Ottaisivat selvää meidän kulttuurista perkele.
Me Suomalaiset ollaan yltiörehellistä porukkaa.
[/q]
:D
[q]Dementation, 8.8.2008 21:28:
Otan seteleistä kiinni, mutta täti ei päästä irti vaan katsoo mua ja sanoo sekakielellä että haluaa kuitin. Totean hänen sen saavan, jolloin hän päästää rahoista irti. Laitan rahat kassaan, annan vaihtorahat ja kuitin tädille. Täti on jo kiskaissut muovipussin itselleen pöydältä, joten sinne en voi kuittia laittaa kuten yleensä teen.[/q]
Kuullostaa että asiakas omasi Afrikkalaisen taustan? Sielläpäin kaupankäynnissä toimii usein viidakon lait. Ikinä ei saa päästää rahasta irti ennenkuin kauppatavara on toisessa jne.
[q]Skipi, 9.8.2008 17:04:
---
planey, 9.8.2008 16:56:
---
äm:
Käyttäytymistä toisten työpaikalla osa 1:
Kassalla
CLIPS
Huomaa kyllä, että asiat on Suomessa hyvin, kun tällaisista asioista jaksetaan valittaa.
---
Tähän liittyy suunnaton ahdistus, sekä myyjää että kassahenkilöä kohtaan.
Joten olen ensimmäisen kirjottajan kanssa samoilla linjoilla, koska tämä on jokapäiväistä ilkivaltaa!
[/q]
Samoin, ei ole kivaa olla hamsterina pyörässä, jossa tökitään tikuilla kokoajan...mutta itsepä on duuninsa valinnut. Silti empatisoin ja yritän käyttäytyä kassalla ihmisiksi :) (Käyttäydyttehän kaupan kassat sitten soittaessanne asiakaspalvelunumeroihin myös <3 )
[q]REivaaja, 9.8.2008 14:28:
Tarpeeton huomio. Pyydän ystävällisesti jatkossa jättämään stereotypiat huumori asteelle.
[/q]
Mitkä ihmeen stereotypiat? Puhuin omista kokemuksista k.o. alueella.
[q]whispering, 9.8.2008 13:59:
Kuullostaa että asiakas omasi Afrikkalaisen taustan? Sielläpäin kaupankäynnissä toimii usein viidakon lait. Ikinä ei saa päästää rahasta irti ennenkuin kauppatavara on toisessa jne.
[/q]Tarpeeton huomio. Pyydän ystävällisesti jatkossa jättämään stereotypiat huumori asteelle.
Mua ainakin vituttaa tommoset ulkomaan elävät jotka tulee tänne, eikä osaa edes helppoa päässälaskua ja sit pidetään rahoistaan kovasti kiinni, tivataan kuittia (jonka muuten SUOMESSA saat poikkeuksetta aina) ja luullaan että täällä asiakkaita kusetetaan.
Jos siellä jossain vi**un gringomaassa kusetetaan ihmisiä päivittäin ihan yleisellä tasolla, niin ei se tarkoita sitä että meininki on sama täällä. Ottaisivat selvää meidän kulttuurista perkele.
Me Suomalaiset ollaan yltiörehellistä porukkaa.
[q]planey, 9.8.2008 16:56:
---
äm:
Käyttäytymistä toisten työpaikalla osa 1:
Kassalla
CLIPS
Huomaa kyllä, että asiat on Suomessa hyvin, kun tällaisista asioista jaksetaan valittaa.
[/q]
Tähän liittyy suunnaton ahdistus, sekä myyjää että kassahenkilöä kohtaan.
Joten olen ensimmäisen kirjottajan kanssa samoilla linjoilla, koska tämä on jokapäiväistä ilkivaltaa!
[q]niomic, 9.8.2008 19:38:
Jep, onpa ihmiset perseestä ku valittavat asioista, jotka vaikuttavat heidän elämäänsä päivittäin ja jotka johtuvat muista saman ympäristön ihmisistä :D
[/q]
Eli mielestäsi asiat olisivat paljon paremmin, mikäli asiakkaat lakkaisivat valittamasta saatuaan kehnoa palvelua? :D
Tänään oli sitten raivostuttavia pentuja asiakkaina. Ensin ne valittaa kun on niin kiskurihinnat meillä (8,99 euroa normaalihinta) ja kuinka viimeksi kun he kävivät oli halvempaa. Noh, totean sitten, että meillä kallistu hinnat vuoden vaihteessa. Sitten yks niistä sanoo, että ei tolla yhellä oo mukana ku 8 euroa että eikö se nyt sais sen siihen hintaan ja tähän sitten vaan totean, että se tuskin on mun vika ettei oo enempää rahaa mukana, varsinkin kun sen hinnan näkee noin neljä kertaa ennen kassaa. Noh, sitten tää heppu jolla ei mukamas oo tarpeeks rahaa mukana alkaa vinkua siitä, että hänen pitää saada sentti takasin kun antoi 9 euroa. Joo, muuten hyvä mutta koska meillä ei oo 1 sentin kolikot käytössä niin se pyöristetään ja jos maksaa kortilla niin silloin se veloitetaan tuon 8,99 mukaan. Sitten se jätkä totes vaan, että hän on Amerikasta kotosin, että hänen pitää saada se sentti. Joo, muuten hyvä, mutta jenkeissä ei viime tiedon mukaan oo eurot käytössä :D
Noh, pojat sitten mutis vielä meidän kiskurihinnoista ja kuinka on kallista. Jos olis vielä vähääkään vikissyt niistä niin olis vaan tokaissut että tervemenoa jonnekin muualle että meidän rafla ei teidän rahoihin kaadu *igor*.
Sitten kun pojat oli sitten siitä meni syömään ja ylläri, ne otti kaikkia juomia pieniin mukeihin ja laitto sinne sekaan jotain ketsuppia, tabascoa yms ja yllättäen ei juonut niitä, vaan jätti ne ympäri salia. Just joo, tän olis ymmärtänyt jos pojat olis ollut keskenään, mutta niiden äiti oli mukana ja ei sanonut niiden käytöksestä mitään *whaat*. Kaiken lisäksi toiselta asiakkaalta tuli niistä valituksia joten loppujen lopuksi piti käydä sanomassa niille, että kiitos ja näkemiin, toivottavasti ette tuu toiste.
Välillä kyllä ihmetyttää toi vanhempien käytös kun ei näytä olevan mitään kuria. Antaako se jonkun pirun oikeuden sikailla ja käyttäytyä aivottomasti muualla kuin kotona, vai onko ne kotonakin sellasia lattialle räkiviä pentuja?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 111
- Seuraava »