Asiakas on aina väärässä.

Back to yleinen keskustelu O

[q]Lyylikki, 11.7.2008 13:21:
---
Lacerta, 11.7.2008 12:54:
http://www.aasiakas.net/

---

Loistava sivu, mutta hitto että ei tule työnteosta mitään, kun jää vain hekottelemaan noita.
[/q]

Sama täällä

[q]mayah:
---
pupuTupuna:
meidän kaupassa asiakas saa ilmaiseksi tuotteen jos hän kassalla tai jo ostettuaan huomaa hinnan olleen eri kassalla ja hyllyssä. Hintatakuuksi sitä kutsutaan. Hintalapun hinta tietysti tarkastetaan.

---

Meillä ainakin silloin (jos siis kyseessä tosiaan oli virhe hintalapussa) pahoiteltiin kovasti, myytiin tuote hintalapussa olevaan hintaan ja annettiin kahvilaput seurueelle marketin kahvilaan. Kuten todettu, asiakaspalvelu ja omat ajatukset on kaksi eri asiaa!
[/q]

Toi on oikein ok tapa hoitaa asia. Ja noin se yleensä hoidetaankin.

[q]Kuitenkin tällainen intesiivisempi tarkkailu on minusta suoraa stereotypiaansa turvautumista. Miksi sitten tarkkailla romaneja intensiivisemmin, jos heitä ei olla vielä todettu syylliseksi mihinkään? Varmaankin ne suomalaiset ryöstelevät prosentuaalisesti paljon enemmän kaupoista.[/q]

valitettava tosiasia on, että romaneiden kaupoissa käynnit ovat vain harvoilla kerroilla rehellisiä. En ollut itsekään tajunnut asiaa ennen kuin aloitin työni kaupassa. He osaavat olla myös todella pahoja suustaan ja eivät todellakaan tule yksinään vaan ryhmissä yrittäen harhauttaa myyjiä toisten sujauttaessa hameidensa kätköihin ties mitä. (hamekerroksien seassa on eri kokoisia taskuja...kätevää..) Kauempana asuvat romanit, jotka ovat yleisesti ottaen rehellisempiä häpeävät pääkaupunkiseudulla asustelevia serkkujaan... Ja kyllä, tarkkailemme tottakai kaikkia muitakin epäilyttävästi käyttäytyviä asiakkaita. Ei se ole kyse rodusta. Minua ei kiinnosta vaikka asiakas olisi vihreä, jos hän käyttäytyy asiallisesti.

p.s. meidän kaupassa käy myös rehellisiä romaneja, heidän käytöksensä on kuin eri planeetalta

[q]Kolera, 7.9.2007 09:33:
kuis montaa oikeesti vituttaa baaritiskin takana jossei asiakas moikkaa takas vaan tokasee suoraa tilauksen? et pitääks tässä ruveta kohteliaaks =P
[/q]

No onha se aika vittumaista jos sanotaan et "Moi!" tms ni sä sanot "olut". Tai jos pidät sitä tervehdyksenä ni mikä ettei :D

Nuoriso-osastolla pyöri keski-ikäinen nainen tyttärensä kanssa. Katselivat takkeja.

Naikkonen alkoi avautumaan ja se keskustelu meni aikalailla näin:

A: " miksi ihmeessä te myytte nuorille tälläisiä ohkaisia nahkatakkeja!"
M: 0_o!!
A: "Ettekö te tiedä mikä vuodenaika nyt on"!!
M:0___o!
A: "nyt on toppatakkikausi!! Sit te myytte tälläsiä kesätakkeja!! " Nuoret saa kaikenmaailman kuolemantauteja, kun ne kulkevat tälläisissä takeissa!
M:0_______o!!
A: Vai pitääkö mun tulla pitämään teille luento siitä et mikä vuodenaika nyt on"!!!!
M: 0_____________________________________________o!!!!!!!

SIt se naikkonen kuitenki osti sellasen nahkatakin omalle tyttärelleen!!

U FAIL BITCH!!!!

ai nii.. paljon meillä myyjillä on sananvaltaa siihen et millasia takkeja meidän pääsuunnittelija suunnittelee!! Ton nyt pitäs olla niin selvää jokaiselle et ei tollasta viitti edes kellekkään sanoa!

[q]crissy, 15.11.2008 16:45:
A: "nyt on toppatakkikausi!! Sit te myytte tälläsiä kesätakkeja!! " Nuoret saa kaikenmaailman kuolemantauteja, kun ne kulkevat tälläisissä takeissa!
[/q]
Siis mitä helvettiä?! :D Onpa tosiaan toppatakkikausi kun on vielä plussaa ja parhaimpina aamuina pari astetta pakkasta Mun mielestä toppatakkikausi on vasta silloin kun on lunta paljon ja lämpötila ulkona on siellä -10 asteen paremmalla puolella (eli yli sen siis) :P

Ja onko joku flunssa muka kuolemantauti? Missähän maailmassa tuo mamma elelee... Ja sen takin alle voi mm laittaa pitkähihaisen paidan.

Tänään kävi taas niin ärsyttävä asiakas, että pakko avautua.
Kaveri kävelee sisään ja haluaa ostaa customoidun paketin. No kun pakettia ruvetaan kasaamaan, aina kun sanon tuote vaihtoehdolle hinnan tapahtuu seuraavaa:
M: Tällävaihtoehdolla tulisi hintaa lisää seitsemänkymmentäka..
(ennen kuin ehdin lopettaa asiakas aloittaa)
A: Ai Seitkytkaks?
M: Eikun kahdeksan
A: Kahdeksan?
M: Niin Seitsemänkymmentä kahdeksan
A: Aaah
tai
M: Jos valitset tuon tuotteen saat sen kahdellakymmenellä kuudella..
asikas katsoo miettivänä *sekunnin tauko*
A: Ai kakskytkolme
M: Eikun siis 26
Ja tätä jatkui 5 tuotekategorian joista löytyy jokaisesta 3-7 eri vaihtoehtoa kohdalla.
Ja kyllä paketti ratkaisuista saa alennusta, mutta ei nyt välttämättä tarvitse päälle huutaa. Lisäksi jos sanon, että katsotaan lopullinen hinta sitten kun paketti on kasassa, ei tinkimisestä ole mitään hyötyä ennen sitä.
No kaikki päättyi onneksi hyvin, en kuristanut kys. apinaa, mutta onneksi kaikki mun asiakkaat ei ole samanlaisia.

[q]Umbala, 29.5.2008 18:18:
-klips-
[/q]

[q]kimono, 30.5.2008 15:24:
voi vitun lukutaidottomat hötkyilevät ääliöt!
[/q]

Näillä sanoilla aloitettu kunnon tunteenpurkaus väärään topicciin nosti kyllä hymyn huulille :D

Koulujen loppuminen, lakkiaisia, yövuoro... voi olla että tänään on muutama asiakas taas hieman väärässä.

Tulee rouvashenkilö joka ostaa bikinit tytölleen.

keskustelu menee about näin:

A: niin näillähän on sitten vaihto- ja palautusoikeus kun nää eivät tule minulle
M: Valitettavasti bikineillä ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
A: ai miten niin ei ole?
M: ihan hygieniasyistä.
A no mutta nämä eivät tule minulle joten sitten voin ne palauttaa
M: No ette kyllä voi niitä palauttaa koska ei ole palautusoikeutta ja se lukee kuitissakin.
A: No mutta kun nämä ei tuu minulle vaan tyttärelleni
M: No silti niillä ei ole sitä oikeutta
A: ...jupinaa... mutta sitten voin tulla ne vaihtamaan..
M: ETTE VOI NIITÄ PALAUTTAA!
A: No entäs jos ei ne sovikkaan?
M: No se onki ikävämpi juttu ja siksi kannattaakin aina tulla henkilön kanssa jollekka ne tulee

itse en ollut myyjänä vaan kuuntelin sivukorvalla...

[q]crissy, 5.6.2008 18:08:
clip[/q]

kun tuo on niin tutun kuulosta <iskee puukolla itseään päähän>

[q]tiiplis, 5.3.2008 09:30:
---
H3li, 5.3.2008 07:47:
---

Sattuuko putiikin nimi alkamaan c-kirjaimella?

---

kyl sattuu!

---

Kas kun jotenkin arvasin
[/q]

mikä sen puljun koko nimi on?

[q]bates, 10.6.2005 09:57:
eikös ravintoloissa ole järjestyksenvalvojat sitä varten, et nimenomaan ne pitää yllä sitä järjestystä ja turvaa henksan työympäristön?
[/q]

Totta, mutta aina ei kaikissa ravintoloissa ole sitä portsaria. Ite oon töissä semmosessa paikas mis on vaan viikonloppusin poke omalla ovella klo 20 lähtien ja ma-to se on kiertävä, eli käy myös muissa firman lähiravintoloissa klo 19 alkaen. Eli sitä ennen olemme oman onnemme varassa.

mikä ihme siinä on että pitää tulla ostamaan tuotetta joka ei kiinnosta eikä halua tietää siitä mitään mutta silti pitää kysyä ja keskeyttää myyjä ja todeta että joo emmä tajuu mitää eikä mua kiinnostakkaan mut tarviin.

HV HOMO KUSIPÄÄ RUNKKU MULKKU PERSENAAMA VAMMANENHOMO!!!1111 TAPA ITTES

[q]mayah, 3.8.2005 10:22:
Pointti ei ollu se, että jokainen kaasu tappaa vaan se, että mikäli sä et tiedä mitä se kaasu aiheuttaa, sun ei pitäis sitä käyttää.
[/q]

:DMO on älytöntä hommata edes koko kaasua jos ei tiedä mitä purkki pitää sisällään, ja miten se vaikuttaa suihkutettavaan henkilöön. Voihan olla että olet ostanut vaikka vettä sisältävän kaasupurkin.

[q]mayah, 17.6.2008 10:53:

Mulla ois potentiaalia päätyä tänne tänään

Soitin tänään työasioissa erään yrityksen asiakaspalveluun erittäin turhautuneena, kun eräs homma ei ollut toiminut samalla sujuvuudella kuin aikaisemmin. Sattumalta puheluuni vastannut asiakaspalveluhenkilö sai kuunnella turhautuneen tilitykseni asian tiimoilta. Hän otti tilanteen haltuun, selvitti mistä ongelmat johtui ja laittoi pyörät pyörimään tilanteen korjaamiseksi.

5 minuuttia myöhemmin eräältä Klubbarin käyttäjältä tuli viesti profiiliini, että satutko olemaan Firmassa X töissä ja kun myöntävästi tähän vastasin, niin selvisi, että olin siis kyseiselle klubbarin käyttäjälle tilittänyt hetkeä aikaisemmin puhelimessa

Mut joo, pointsit kotiin tälle erinomaiselle asiakaspalvelijalle Olin väärässä.
[/q]

Tää oli kyl aikasta veikeä

onkohan jotkut asiakkaat sokeita tai muuten vaan puupäitä??

meillä alko alet jo viime viikolla, ja silti saan vastailla joka päivä melkein et KAIKKI TÄN FIRMAN TUOTTEET EI OLE ALESSA, vaan alealue sijaitseen alakerrassa ( minkä ohi pitää kävellä et pääsee yläkertaan ) + et siellä on lehmän kokoisia julisteita ilmoittamassa alealueesta.

joo pitäs päästä lomalle.....

plus et tinkaaminen ei onnistu.. jos pitää tinkaa nii mee torille..

niin ja sit kun tytöt käy ostamassa vöitä ja minuutin päästä ne tulee ja palauttaa ne
Niinku miks??

[q]H3li, 24.6.2008 17:17:
niin ja sit kun tytöt käy ostamassa vöitä ja minuutin päästä ne tulee ja palauttaa ne
Niinku miks??
[/q]

Jostain löyty halvemmalla?

O