Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]MiSSy*, 1.12.2006 12:22:
mutta toiset viskaavat sen mulle takas sanomatta mitään.
[/q]
Jos he epäkohteliain elein kuitin sulle nimenomaan viskaavat niin kyllä mäkin varmaan ärtyisin, varsinkin jos sitä tapahtuisi usein
[q]Saara, 2.8.2005 22:18:
Hesperia on alle puolen kilsan päässä. Ei muuten mut iltavuorot yksin on joskus tosi mielenkiintoisia.
[/q]
Ainakin Lapinlahdessa potilaiden on oltava aina ennen seiskaa takas sairaalassa, jos ovat jossain muualla olleet käymässä.
[q]Saara, 2.8.2005 22:23:
Onhan noita avohoitopotilaita, joille annetaan nappulat kouraan ja passitetaan kotiin nukkumaan. Mutta voit varmaan arvata mikä fiilis on kun pitkän päivän jälkeen joku tollanen tulee puhumaan kaikenmaailman sekopäisyyksiä.
[/q]
Voin todellakin, on itsekin tullut asiakaspalvelutyötä sen verran tehtyä, ei ole kivaa laisinkaan, joten kaikki sympatiani sinulle :)
Ehkä mä en jatka oftopikkia tässä sen enempää.
[q]mayah, 1.12.2005 12:40:
---
Keba, 1.12.2005 12:12:
Helmi vuodatus =) Mitä, jos se tulis joka viikko sinne, ei näyttäis henkilökorttia vaan olettais respan (?) tuntevan sen. Kyllä siitäkin täällä sit vuodatettaisiin =)
---
No totta vitussa vuodatettais. Sitä vartenhan tää topikki on olemassa.
[/q]
Kun se joku viikko jättäis tulematta niin siitähän vasta poru tulisi.
[q]Juhgu, 26.2.2006 22:17:
Paitsi jos ei osaa hymyillä niin mielummin peruslukemat kuin teennäinen irvistys.
[/q]
Sun ava taitaa btw virnistää ihan luonnostaan
[q]Jusna666, 2.6.2006 09:06:
---
Kalle, 18.5.2006 23:02:
Jokainen voi sitten vaan kuvitella mimmosta meininkiä Kontulan Kelan henkilökunta saa kestää
---
Kannattaa muutenki asuu jossain kontulas.
[/q]
Kannattaa muutenkin asuu jossain Kouvolas. Vai oliks se kouvolas.
Asiakas soittaa: "Mikä sen teidän lehden* nimi on?"
Verano: "Sen nimi on xxx xxxxx."
Asiakas: "No miksei sitä löydy yksykskasista?!?!?"
:OO
[size=9]*Firman asiakaslehti[/size]
[q]Jone, 2.6.2006 09:40:
Niin ne jyväjemmarit vaan kaupunkilaistuvat silmissä.
[/q]
Varsinkin kun asuvat 8.25 kilometrin päässä keskustasta
[q]Jusna666, 2.6.2006 09:42:
---
Jone, 2.6.2006 09:40:
Ui helvetti, oot muuttanut Kouvolasta Stadiin ja nyt sulla on varaa leukailla ihmisille, jotka asuvat idässä? Niin ne jyväjemmarit vaan kaupunkilaistuvat silmissä.
---
Ööh.. ollaanks me esittäydytty joskus??
Jos ollaa ni oot vissii ollu aika humalassa/kuunnellu huonosti, koska mä EN oo sanonu sulle mielestäni mistä mä oon alunperin lähtösin..
[/q]
Poimittu profiilistasi: kaupunki: "Hellsinki / Kouvola"
Jos joku on katkaissut autosta tuulilasinpyyhkimen niin kannattaa alkaa heti kättelyssä uhkailemaan oikeustoimilla, paikan päälle saapumisella lyödäkseen nenän poskelle sekä huutaa: "minä kerron tämän nyt sinulle! Kellään ei ole oikeutta katkaista minun tuulilasinpyyhintäni!!" Ja joka väliin aivan törkeää kiroilua.
[q]hallucinogen, 27.6.2006 12:15:
Mua aina piristää kivasti kun luen muiden ikäviä kokemuksia täältä =) Oma duuni ei tunnu ollenkaan yhtä pahalta lukemisen jälkeen :D
[/q]
Glad to serve.
[q]KooKie, 29.6.2006 17:10:
Mulle se on palkitsevaa olla hyvä asiakas, vaikka kuinka naurettavalta ehkä kuulostaakin.
[/q]
On palkitsevaa olla ystävällinen ja huomaavainen kanssaihmisiä kohtaan. Siinä ei ole mitään naurettavaa, päinvastoin :)
Kysyessäni asiakkaalta minkälaista asiaa teillä on, sain ("älä nyt _tyhmiä_ kysy" -äänensävyllä) vastaukseksi: "minulla on kysymys-asiaa!"
*toktok*
[q]Kaynessi, 25.8.2006 15:09:
-klips-
[/q]
Kay-kulta, opettele se quottaamisen jalo taito :)
Mitä tohon Kilobitin kysymykseen ja Maijan vastaukseen electronin käytöstä tulee, niin tuo ajatusten vaihto tapahtui joulukuussa 2004, tilanne on kovasti muuttunut sen jälkeen.
[q]nini, 28.6.2008 00:50:
Noh näitähän kassalla riittää. Tässä pari.
Naisasiakas tuli ostamaan isoa 220 litran kompostoria ja sen maksettuaan myyjä lähti avuksi viemään sitä asiakkaan autolle. Pian kuitenkin myyjä tuli kompostin kanssa takaisin sisälle ja tokaisi että oli sitten nainen tullut ostoksille Smartilla. S m a r t i l l a.
Viime kuussa asiakas oli tullut ruohotrimmerin siiman kanssa kassalle ja ilmoittanut jämptisti ettei aio maksaa siitä, koska kesällä 2006 ostamansa trimmeri oli sylkenyt heti ensimmäisellä käyttökerralla siiman pätkinä ulos. Jaahas, hienoa kun ollaan ajoissa asialla ja ilman kuittia of course.
As: "Ostaisin tuon asennushiekkasäkin, mutta se on niin kamalan painava että kai saan sille kotiinkuljetuksen _maksutta_?"
Minä: "O.o, se ei kyllä valitettavasti ole mahdollista, mutta voin sen toki autoosi kantaa."
As: "En minä sitä sitten ota!! Surkea palvelu teillä!!!!" (25 kg säkki, 3,75 e)
[/q]
Hieno ihminen*joo*
[q]domi, 16.11.2006 12:24:
---
PieceOfMind, 16.11.2006 11:52:
Mutta. Tanja, hitsi vieköön.
---
Mua kiinnostais tietää, mistä tämä 'Tanja' on tähän revitty..
[size=6]Tiedän, pilkunnu**imista ^_^[/size]
[/q]
Palaute on lähetetty palautelomakkeella, joten eiköhän siinä ole ollut omat laatikot nimitiedoille jne.
[q]blastic, 1.12.2006 12:31:
Hervannan Tapsantorilla näyttäis olevan heti siinä kassajälkeisen liukuhihnan alussa pieni kori, johon kuitit voi halutessaan laittaa. Kassatäti tai -setä voi sitten silloin tällöin tyhjentää sen kerralla roskakoriin. Tuntuisi olevan ihan toimiva ratkaisu.
[/q]
Missyn tapauksessa se kori nimenomaan on siellä (niinkuin suuressa osassa muitakin kauppoja..), nyt oli kyse siitä, että sen korin sijaan ihmiset jättävät kuitin siihen kassatyöntekijän eteen.
[q]Kultakisu, 1.3.2007 14:30:
ihmeen helpolla lääkäri anto viikon saitsuu.. (se oli huom. venäläinen lääkäri)
[/q]
Oliko oikein kirurgi, tämä venäläinen?
Keski-ikäinen mieshenkilö soitti tänään. Oli kovasti ihmeissään, että mihinkäs tämä puhelu nyt oikein tuli: "*Missäs tämä, missäs tämä... miten tämä nyt tällä tavalla, mites... kuinka tämä nyt... mikäs nyt.. tähän numeroon minä soitin... missäs tämä nyt on.. mikäs numero tämä on.."
Siinä sitten selvittelimme, missä puhelu nyt oli, mihin mies luuli soittaneensa, minkä numeron hän oli valinnut jne. Tokaisi sitten, että tässä oli semmoinen +46, mutta minä otin sen pois
Noh, kaikilla on huonot päivänsä ja ehkäpä hän vastaisuudessa muistaa plussan indikoivan maan suuntanumeroa.
[q]Jone, 10.10.2007 10:54:
---
crissy, 10.10.2007 09:25:
mun pointti oli se et jos sulla olis vaikka 100e ostoraja päivässä ja tiedät et olet sen ostanut jo nii menetkö seuraavaan kauppaan ostamaan lisää ja kassalla vasta toteat kun sanotaan ettei oo myyntilupaa et "joo oon kyl jo ostanu 100e:llä tänään"? eli sama ku tiedät et sun tilil on vaiks 50e rahaa ja sun ostokset maksaa 70e niin eihän sulla oo siihen rahaa..
---
Joo, jos kyseessä on sen verran aikuinen ihminen, että se pysyy jotakuinkin kärryillä siitä mitä on jo kuluttanut. 100e ostoraja päivässä viittaisi vähän muuhun - se on todennäköisesti niin alhainen juuri siksi, että kyseessä on joko nuori henkilö (joilta tota hahmottamista sopii odottaa vähän rajallisemmin) tai henkilö, jolla on ongelmia rahankäytön ja/tai summien hahmottamisen suhteen.
[/q]
Tuosta käy aika hyvin ilmi, että asiakas itse hyvin _tiesi_, että on jo ylittänyt rajan. Ihan nyt vain näköjään paremman kirjottelun puutteessa änkeen tähän väliin, ottamatta kantaa crissyn aikasempiin kirjoituksiin.
Vaikka tuleekin itsekseen hämmästeltyä ja naureskeltuakin asiakkaille, niin kyllä toki ymmärrän, että kyseessä voi olla vanhus, nuori, väsynyt, masentunut, uusi asiakas jne jne :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- ...
- 111
- Seuraava »