Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]haesul, 16.12.2007 22:29:
---
---
ootko töissä jossain natsifirmassa?
[/q]
Vaihda kaksi kirjainta, niin osuu oikeaan suomalaisittain.
Ei mun kannata idioottien kanssa riidellä, linjat on täynnä muutenkin. Jos ensinnäkin soittaa a) tollaisesta aiheesta b) aivan väärään puhelinnumeroon c) ja luulee nyt vaikuttaneensa asiaansa positiivisesti, voisi ehkä ajatella, että mä teen asiakaspalvelusta muille linjalla varttuville asiakkaille q en käytä aikaa kertoakseni, miten idiootti joku voi oikeasti olla. Olisin kyllä voinut iskeä luurin korvaan, mutta tahdoin kuulla ton tason tyhmyyden loppuun asti.
[q]
"Anteeksi, voisitteko kertoa minulle mistä viljasta teidän vehnäolut on tehty?"
[/q]
Tää tulee varmaan jo toista kertaa, mutta pakko palata tässä kohtaa urheilukauppa-aikoihin: "Anteeks, mutta pitääks tää sadepuku vettä?"
perjantaina meillä kävi ihana "stockatäti" turkki päällään ostamassa tekoripsiä.
m: "terve, hei huomasitko että meillä on kosmetiikkatuotteista tarjous, että kun ostaa kolme tuotetta, maksaa kahdesta!"
a: "ei siellä ollu ku kahdet ripset"
m: "siihen kuuluu siis noi kaikki tuotteet, meikkipussit ja kaikki. on tossa noita toisenlaisiakin ripsiä.."
(olin jo menossa hakemaan näytille)
a: "emmä käytä ku noita. etsä voi esittää mulle tollasta tarjousta jos sulla ei oo tarjota mulle tuotteita!!111"
m: "...nää ois sit 3,95"
olin niin hämmentynyt ton rouvan yhtäkkisestä hyökkäyksestä ni en tajunnut kysyä kanta-asiakaskorttia ja antaessani jo vaihtorahoja hän vilkutti korttia mun nenän edessä.
m: "ai anteeks, en huomannut ollenkaan kysyä sitä. no ei noista ripsistä mitään tarjousta ollut niin ei sillä niin väliä..? mut voin hei palauttaa nää ja tehään kaupat sit uud.."
a: "LUULETKO SINÄ ETTÄ MINÄ JOIDENKIN TARJOUSTEN PERÄSSÄ JUOKSEN!"
rouva lähti turkki hulmuten ovesta ulos. tervetuloa uudestaan vaan.
ah <3
[q]meisi, 17.12.2007 01:59:
...
m: "ai anteeks, en huomannut ollenkaan kysyä sitä. no ei noista ripsistä mitään tarjousta ollut niin ei sillä niin väliä..? mut voin hei palauttaa nää ja tehään kaupat sit uud.."
a: "LUULETKO SINÄ ETTÄ MINÄ JOIDENKIN TARJOUSTEN PERÄSSÄ JUOKSEN!"
rouva lähti turkki hulmuten ovesta ulos. tervetuloa uudestaan vaan.
ah <3
[/q]
Sillä selkeesti puuttui 3,95e siitä, että saa jälleen exclusive kortin.
[q]mayah, 19.12.2007 08:45:
Ja tämän perään oli copypastettu automaattinen vastausviestimme, joka lähtee asiakkaalle aina vastaanotettuamme hakemuksen kotisivujemme kautta, jossa kerromme siis hakemuksen tulleen perille, kiitämme mielenkiinnosta ja kerromme miten prosessi tästä etenee :D
[/q]
Mitäs jos joku oliki laittanu väärän (eri) s-postiosoitteen siihen lomakkeeseen?
[q]crissy, 5.12.2007 23:02:
kuulin tuossa töissä nuoriso-osaston osastopäälliköltä et viime viikol oli yks nainen ihan pokalla tullu palauttamaan tyttärensä PUOLI VUOTTA VANHOJA ALUSHOUSUJA, koska niistä oli pesussa kulunu kuva pois..
ku ne oli ollu tytön lempialkkarit ja niit oli käytetty paaljon... SIis oikeesti!!???!!
toi vaikuttais niin urbaanilegendalta mut joo ihan totta se on.
[/q]
ja te hölmöt ette ottanu niitä vastaan?!?!?
Niistähän ois saanu moninkertaisen summan takas myymällä ne netissä :D
"Myydään teinitytön puoli vuotta ahkerasti käyttämät alushousut"
[q]mayah
oli kehottanut rouvaa kävelemään jätskiautolle.
[/q]
Minkä takia se ei kehottanut rouvaa hakemaan mehujäätä muilta jakajilta? :(
[q]mayah
Siks ku se jäätelöauto oli siinä lähempänä ku seuraava jakaja.
[/q]
Saiko jäätelöautostakin ilmaista jädeä? Ei vissiin. Miks se tyyppi lähetti rouvan jäätelöautolle, jos teillä muilla oli mehujäätä.
:D Sori, meen tästä pois ihan just kohta.
[q]crissy, 24.1.2008 14:45:
asiakas: "hei! mitkä tuotteet teillä on alennuksessa?
minä: "kaikki noi mitkä on tuolla alennuskylttien alla"
a: "ei siis nämä tässä" (osoittaa uudenkarheita suoria housuja)
m: " joo ne eivät kuulu alennustuotteisiin ollenkaan vaan ne ovat ihan uutta jotka on just saatu paikoilleen":D
a: "no saako niist jotain alennusta"?
m: "ei saa"
a: "ei edes 10%"?
m: " me emme anna alennusta jos ei oo syytä." (syihin lukeutuu tahra paidassa tai hälyttimestä reikä tai nappi puuttuu tms.)
...paljon olis nillitettävää, mut en jaksa avautua...
[/q]
Hah! Kuulostaa NIIN tutulta!!
Ja meillä on sen verran pieni osasto niin:
- " Siis onko nämä KAIKKI ihan Oikeesti Alennuksessa!?!!!!!111"
- " Juu, ei ole.. VAIN nämä erikseen merkatut telineet tässä."
- " Aijjaaa.. *mutinaa* No AIKA VÄHÄN teillä on Enää jäljellä näitä.."
- " No alennusmyynnit alkoivat jo Heti joulun jälkeen.."
- " No entäpä noi farkut TUOLLA NOIN!?!!" osoittaa osaston iiiihan toiseen päähän
- " Eivät ole, ainoastaan nämä erikseen merkatut telineet tässä, missä on nämä Ilmapallotkin."
- " Aijjaaaa... *mutinaa* NOH, kiitoksia nyt Kuitenkin! "
Asiakas jatkaa vaatteiden hiplailua hapan ilme naamallaan ja häipyy liikkeestä parin sekunnin päästä..
- " Kiitos Heii, ja Tervetuloa Uudelleen!! "
*toktok*
God I Love My Job!!
asiakas: "hei! mitkä tuotteet teillä on alennuksessa?
minä: "kaikki noi mitkä on tuolla alennuskylttien alla"
a: "ei siis nämä tässä" (osoittaa uudenkarheita suoria housuja)
m: " joo ne eivät kuulu alennustuotteisiin ollenkaan vaan ne ovat ihan uutta jotka on just saatu paikoilleen":D
a: "no saako niist jotain alennusta"?
m: "ei saa"
a: "ei edes 10%"?
m: " me emme anna alennusta jos ei oo syytä." (syihin lukeutuu tahra paidassa tai hälyttimestä reikä tai nappi puuttuu tms.)
paljon olis nillitettävää, mut en jaksa avautua...
[q]Juhgu, 24.1.2008 15:13:
en kyl todellakaan palkkaisi tyyppiä joka toistuvasti mainitsee olevansa parempi kuin työkaverinsa/esimiehensä. Oli totta tai ei, ni voi kuvitella miten hieno ilmapiiri tollasen kanssa on sit työskennellä :F
[/q]
Ninno, Suomessahan ei kukaan koskaan saa olla parempi kuin muut tai turpaan tulee (naisvaltaisissa duuneissa oikein erityisesti). Ottamatta kantaa ko. hakemuksen lähettäjän älynlahjoihin tai hakemukseen ylipäätään, niin vaikka olisi mikä Mensa-ÄO, viisauttakin pitäis sen verran olla että pitää ylemmyydentuntonsa mahassaan edes siihen saakka kun duuni ja pari ylennystä on plakkarissa.
Tai sitten tekee yksityisyrittäjän hommeleita, niinkuin parhaat
[q]Dementation, 25.1.2008 13:19:
-clips-
[/q]
Sun on pakko olla jossain Hesessä töissä,
missään muualla ei käy noin kanuja asiakkaita*nauru*
[q]niomic, 25.1.2008 19:07:
---
Jinx, 25.1.2008 11:44:
Apteekissahan näitä riittää:
Esimerkkinä: Asiakas ei ymmärrä että alkoholia EI pidä nauttia antbioottikuurin ollessa päällä.
---
Ei ole olemassa mitään muuta kuin myytti siitä ettei alkoholia sais todellakaan nauttia antibioottien kanssa. Antibiootteja on hyvin monenlaisia ja vaikka alkoholi voi hieman(as in ei ollenkaan tai vähän) esim. hidastaa niiden toimintaa tai eritystä, ei se tarkoita sitä ettei alkoholia voisi nauttia. Toki jos oot alkkis ni maksassa prosessoitavat antibiootit on toki vähän huono läppä, mut taas kerran, kaikki antibiootit ei oo maksan juttuja. On olemassa joitain antibioottityyppejä joiden seuraksi alkoholi ei todellakaan sovi, mutta imo aika surullista, että apteekissa työskentelevä henkilö tulee tänne pätemään asiakkaan ymmärtämättömyydestä, kun ei itse ole sisäistänyt antibioottioppeja kokonaisuudessaan :/
[/q]
Juurikin tarkoitin tulehduksen hoitoon käytettäviä antibiootteja.
[q]^Petunia, 29.1.2008 18:55:
" ei tarvii auttaa, kyllä me sit huudetaan jos apua tarvitaan, niin Kovaa että Korvista tulee Verta!! "
[/q]
Heh, pitääpä pistää mieleen toi
[q]Apo, 29.1.2008 18:58:
---
^Petunia, 29.1.2008 18:55:
" ei tarvii auttaa, kyllä me sit huudetaan jos apua tarvitaan, niin Kovaa että Korvista tulee Verta!! "
---
Heh, pitääpä pistää mieleen toi
[/q]
Joo Tervetuloa vaan kokeilee tota lausetta uudestaan meidän liikkeeseen sillon ku mä olen töissä!!
[q]mayah, 31.1.2008 15:11:
Siis voi lollero oikeesti taas.
Joku uuvatti oli soittanu meidän vaihteeseen ja kertonut lähettäneensä VAIHTEEN NUMEROON tekstiviestin kysyäkseen töitä (se ei siis ole kännykkänumero) ja nyt soitti närkästyneenä perään, että miksei kukaan ole vastannut :D
[/q]
Oisit kysynyt sen fax-numeroa, jotta voit lähettää emaililla vastauksen
[q]mayah, 31.1.2008 15:11:
Siis voi lollero oikeesti taas.
Joku uuvatti oli soittanu meidän vaihteeseen ja kertonut lähettäneensä VAIHTEEN NUMEROON tekstiviestin kysyäkseen töitä (se ei siis ole kännykkänumero) ja nyt soitti närkästyneenä perään, että miksei kukaan ole vastannut :D
[/q]
heh, aika hyvä*nauru*
Pöydällä lukee kyltissä: hyvät asiakkaat! ettehän jätä sovittamianne vaatteita tähän pöydälle KIITOS! <--- mikä tossa tekstissä on niin vaikee ymmärtää kun siihen pöydälle aina vaan jätetään vaatteita???????!!
pyysinki työkaveria lisäämään siihen voimasanoja jos se viesti menis vaikka sitten perille paremmin..
ja pliis.. kun laitatte (ainakin joskus ne siihen asti pääsee) sovittamanne paidan henkarille niin niin vitun laiska ei voi olla et se paita ei mee siihen eedes oikein päin (vaan saumapuoli ylöspäin) tai kun tulette kassalle niin olis kiva jos se paita ei olis just ku päältä revitty eli yhes mytys toinen lahje sisäpuolella jne..
myöskin olisi kiva et se paita tai housut tai mitkä lie pääsis edes sinne henkarille asti eikä vaa iskettäisi roikkumaan ensimmäiseen fronttipiikkiin mikä vastaan tulee.
mä voisin alkaa kans tekee niin kuin työkaveri et mä laitan sen paidan sinne pussiin nurinpäin jos se tulee siihen kassalle niin ja jos ne housut on yhes mytys niin ne päätyy sinne pussiin samanlaisena myttynä..
Kassa ei ole myöskään mikään narikkapalvelu. Emme siis vahdi teidän kasseja, pusseja, laukkuja ym...
emme myöskään ota vastaan isoa vaatekasaa että vahtisimme sitä kun haette lisää. (a. meillä ei kassalla riitä tilat ja yksinkertaisesti emme saisi niin tehdä)
no tää ei oo asiakkaan vika (paitsi joskus)
hyvät vanhemmat! Muistakaa hommata lapsillenne jonkun sortin henkkarit kun lapsellenne hankitaan jonkinlainen vingutuskortti!
aah niin monta kertaa saa passittaa jonkun nuoren automaatille hakemaan käteistä kun ei oo henkkareita ja ostos menee yli 50e..
ihme kyllä osa jo sanoo kesken ostosten "höyläyksen" et mulla ei oo kyl sit mitää henkkareita!!
(no oisit voinu käydä sit hakees sitä rahaa ku tiiät et en voi myydä sulle ilman henkkareita!! paitsi et oikeestaan tosta on enemmän vaivaa asiakkaalle kuin mulle)
Kerran kerroin yhdelle varmaan 13v tytölle ku ei ollu henkkareita ja ostokset oli siin 60e luokkaa et aina kun menee yli 50e niin tarttee olla henkkarit mukana. tyttö oli ihan ihmeissään ettei tiennyt asiaa. Sanoin et pyytää äitiä tai isää hommaamaan joko passin tai henkilökortin, niin ei tartte aina juosta sit automaatille.
plaah! semirasittava loppuviikko ja varsinki la oli töis...
voi hyvä luoja sentään... "pitääkö meidän maksaa ADSL-liittymästä siltä ajalta ku oltii hiihtolomalla?"
[q]crissy, 24.2.2008 09:04:
Kerran kerroin yhdelle varmaan 13v tytölle ku ei ollu henkkareita ja ostokset oli siin 60e luokkaa et aina kun menee yli 50e niin tarttee olla henkkarit mukana. tyttö oli ihan ihmeissään ettei tiennyt asiaa. Sanoin et pyytää äitiä tai isää hommaamaan joko passin tai henkilökortin, niin ei tartte aina juosta sit automaatille.[/q]
Itse asiassa ne henkkarit pitää olla mukana joka kerta, kun aikoo maksaa kortilla. Ne vain pyydetään esittämään 50 euron rajapyykin ylittyessä. Jos henkilöllisyystodistusta ei löydy, ei korttia voi vinguttaa sentinkään edestä, joten ostosten pilkkominen useampaan erään tai käteisen tarjoaminen niin että kortilta veloitettava summa menee alle 50 euron ei käy päinsä. Kortin vaihtaminen ei sekään auta asiaa. Siitä vain valistamaan asiakkaita kortin käyttöehtojen lukemisen tärkeydestä. ^^
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 111
- Seuraava »