Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]Fiilis,
ne haluu vaan nopeesti kato kaljarahat ja kaupan kautta sitten johonki puistoon vetämään teinikännit :D
[/q]
Pois se meistä espoolaisista! *känni*
[q]Jocular, 6.11.2007 15:07:
---
Fiilis,
ne haluu vaan nopeesti kato kaljarahat ja kaupan kautta sitten johonki puistoon vetämään teinikännit :D
---
Pois se meistä espoolaisista! *känni*
[/q]
tjoh absolutismi kunniaan, itsekin annan rahani kirkolle :P ... okei okei kirkon voi lukea kannunkulmana :D
[q]Freja, 6.11.2007 15:39:
Mulla oli äsken jo niin hirvee asiakas et mua rupes jo naurattaan!
Loppuajan vaan myönsin kaiken mitä hän mua haukkui. 25 minuuttia sitä kestikin :D
Tästä tuli päivän vitsi. :D
[/q]
Ihmiset kyl osaa olla mulkkuja toisinaan, pitäs vaa saada oikein luvalla pistää takasin :\:)
[q]Fiilis, 6.11.2007 21:01:
---
Freja, 6.11.2007 15:39:
Mulla oli äsken jo niin hirvee asiakas et mua rupes jo naurattaan!
Loppuajan vaan myönsin kaiken mitä hän mua haukkui. 25 minuuttia sitä kestikin :D
Tästä tuli päivän vitsi. :D
---
Ihmiset kyl osaa olla mulkkuja toisinaan, pitäs vaa saada oikein luvalla pistää takasin ::)
[/q]
Mun idea oli että firma sais palkata yhen ihmisen joka soittaa vuorotellen kaikille asiakaspalvelijoille ja teeskentelee olevansa nihkeä asiakas - mutta tälle asiakkaalle sais antaa palaa! Pääsis asiakaspalvelijat purkamaan paineita ni sit jaksais hymyillä oikeille asiakkaille
Kyllä, sulla on omavastuu vaikket ite ookkaan mitään tehny.
Heh.. ei o helppoo elämä ainakaan ku tätä topikkia lueskelee
Meidän diskossa oli tässä pari päivää sitte opiskelijabileet (joita jo odotettiin kauhulla, koska opiskelijathan on aina persaukisia eli siten helvetin huonoja asiakkaita *hih*):
Tytöt tiskillä: "Moi, neljä jäävettä kiitos." (kuinka urpo tilaus jo sinäänsä..)
Minä: "Ok. Neljä euroa kiitos."
Tytöt: "Siis täh, neljä euroo vedestä?! Ei meil oo rahaa!"
Minä: "Jos teillä ei oo rahaa ni mitä teette sit baarissa? Se on euron per vesituoppi eli 4 euroa."
Tytöt: "Noku me vedettii kännit jo ennenku tultiin tänne, daa-a!!"
Revettiin kollegan kanssa totaalisesti, kun ilta oli muutenkin ollut pelkkää vesihanan runkuttamista ja viisisenttisten kanssa pelleilyä. Ihan tällee vinkkinä et pysykää vaa siel himassa brokeäässit!
[q]kokosbollar, 26.11.2007 19:52:
Tytöt tiskillä: "Moi, neljä jäävettä kiitos." (kuinka urpo tilaus jo sinäänsä..)
Minä: "Ok. Neljä euroa kiitos."
Tytöt: "Siis täh, neljä euroo vedestä?! Ei meil oo rahaa!"
Minä: "Jos teillä ei oo rahaa ni mitä teette sit baarissa? Se on euron per vesituoppi eli 4 euroa."
Tytöt: "Noku me vedettii kännit jo ennenku tultiin tänne, daa-a!!"
[/q]
ahahah äkkiä ne opintotuet ylös hei
[q]kokosbollar, 26.11.2007 19:52:
"Se on euron per vesituoppi eli 4 euroa."
[/q]
Tulee mieleen nämä paikallisen opiskelija-illat, Olut & Siideri 1 ja taas vesi 1,5 ... sitte ihmetellään ku kaikki on viittä vaille alkoholisteja
[q]oZq, 26.11.2007 19:11:
Avautumista kodinkonemyyjän arjesta. Kaikkea siinäkin hommassa saa kestää. :)
[/q]
Heh, hauskoja juttuja.
"- Kortilla on VARMASTI rahaa. Minulla on AINA rahaa.
Oikein liikutun, että saan jakaa kanssasi tämän erikoisen tilanteen elämässäsi. Nämä hetket juuri lähentävät meitä."
Voi eiii! Tämä on kyllä ihan väärä aihe mulle luettavaksi tällä hetkellä ku oon just alottamassa kesätöitä baarissa.. Vielä kaupungin suosituimpiin kuuluva patio kyseessä. Ensimmäinen harjoittelu/opettelutyövuoro on ensi lauantai-iltana, että varmasti iskee päälle kunnon jännäkakat, kun on mahdollisimman paljon porukkaa liikenteessä ja eniten päissään ja ....
Kiitti ku pelottelitte mut ihan pilalle
asiakas selitti mulle että champagne sijaitsee kaliforniassa, ja näinollen kaikki champanjat on jenkeistä *ding*. Väitti vielä olevansa asiantuntia. Mitäs tohon sanot? Lue etiketti?
On se kyllä kätevää, kun nykyään on nää koneet mihin näppäillään tunnusluku. Parin viime päivän sisään on ollu jo useempi totaaliurpo, jotka huutaa mulle oman tunnuslukunsa ja sanoo et näppäile sä se siihe...
En voi käsittää.
[q]MesMeRise, 11.12.2007 02:01:
On se kyllä kätevää, kun nykyään on nää koneet mihin näppäillään tunnusluku. Parin viime päivän sisään on ollu jo useempi totaaliurpo, jotka huutaa mulle oman tunnuslukunsa ja sanoo et näppäile sä se siihe...
En voi käsittää.
[/q]
hahaha, voi ristus sentään. Ja mä kun luulin, että olan yli urkkiminen olis joku ongelma :D
[q]MesMeRise, 11.12.2007 02:01:
En voi käsittää.
[/q]
Eiks tän uuden systeemin pitäny just lisätä tietoturvallisuutta sun muuta? Oisko päättäjät taas kerran yliarvioinu ihmisten älykkyyttä ihan vitusti todellisuutta korkeemmalle. Mut ei kai siinä mitään jos ajatus paperilla tuntuu ihan vitun hienolta!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111
[q]Zebir, 11.12.2007 02:46:
Eiks tän uuden systeemin pitäny just lisätä tietoturvallisuutta sun muuta? Oisko päättäjät taas kerran yliarvioinu ihmisten älykkyyttä ihan vitusti todellisuutta korkeemmalle. Mut ei kai siinä mitään jos ajatus paperilla tuntuu ihan vitun hienolta!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111
[/q]
Aika monessa maassa toi pin-koodin naputus on ihan arkipäivää.
Moni ulkomaalainen katsoo mua kummissaan kun ne antaa kortin ja annan niille kynän ja kuitin.
Kyllä ne yleensä tajuaa, mutta muutaman kerran oon joutunut selittään ettei meillä ole sellaista pin-koodi konetta.
[q]infiana, 11.12.2007 09:37:
asiakas selitti mulle että champagne sijaitsee kaliforniassa, ja näinollen kaikki champanjat on jenkeistä *ding*. Väitti vielä olevansa asiantuntia. Mitäs tohon sanot? Lue etiketti?
[/q]
Voi vain todeta, että ikävä kyllä champagnen alue sijaitsee Ranskassa ja vain sieltä tulevia kuohujuomia voi kutsua shampanjaksi. Muualta tulevat ovat kuohuviiniä.
Tai hymyillä nätisti ja vain vaieta (sekä nauraakäkättää ajatuksissaan)
Onhan noita ollut. Kuinka minutkin on moneen kertaan haukuttu siitä kun olen myynyt asiakkaalle Lageria, tummaa sellaista. "Siis eihän Lager ole tummaa, eihän idari?"
Silti. Paras kysymys minkä olen kuullut urani aikana on:
"Anteeksi, voisitteko kertoa minulle mistä viljasta teidän vehnäolut on tehty?"
Toisesta sisään toisesta ulos, meitä on moneen lähtöön
[q]ezzy, 11.12.2007 02:32:
---
MesMeRise, 11.12.2007 02:01:
En voi käsittää.
---
hahaha, voi ristus sentään. Ja mä kun luulin, että olan yli urkkiminen olis joku ongelma :D
[/q]
Sitten kun olen ystävällisesti vielä sanonu et, älkää nyt herranjestas huutako mulle sitä numeroa, ja selittäny tota tietoturva juttua, niin yleinen reaktio on just se et;
"MULLA ON TÄÄ ELEKTROONI EI TÄLLÄ VOI NOSTAA TILIÄ TYHJÄKSI JA EI MULLA EES OO SIELLÄ RAHAA JOS JOTAIN KIINNOSTAA EHHEHHEHEHHE, MUT SE NUMERO ON 2569 NÄPPÄILE SÄÄ SE SINNE."
Ihania ihmisiä taas tänään.
Joku sankari päätti tuhlata rahojaan siihen, että soitti keskukseen vain kertoakseen, että alaa koskeva työvoimapula johtuu siitä, että työntekijöitä kouluttavat ovat homoseksuaaleja.*ding* Hän luetteli vakavissaan joukon ihmisten nimiä, jotka ovat kuulemma homoja ja kyllähän kaikki tietävät, etteivät homot osaa opettaa ja toistahan se on jos MIES opettaa.
Koska olin ehkäpä viikon idiootti-puhelun äärellä, niin valittelin, etten työssäni voi ottaa kantaa tällaisiin asioihin, mutta jos haluatte antaa palautetta tästä alaan liittyvästä "ongelmasta" voitte soittaa ilomielin esimiehilleni numeroon..
Toinen soittaja aloitti tilauksensa, että eihän yhtään neekeriä ole tänään työvuorossa?*eiei*
On ihanaa, kun asiakas on aina oikeassa.
[q]lostgone, 16.12.2007 22:17:
Ihania ihmisiä taas tänään.
Joku sankari päätti tuhlata rahojaan siihen, että soitti keskukseen vain kertoakseen, että alaa koskeva työvoimapula johtuu siitä, että työntekijöitä kouluttavat ovat homoseksuaaleja.*ding* Hän luetteli vakavissaan joukon ihmisten nimiä, jotka ovat kuulemma homoja ja kyllähän kaikki tietävät, etteivät homot osaa opettaa ja toistahan se on jos MIES opettaa.
Koska olin ehkäpä viikon idiootti-puhelun äärellä, niin valittelin, etten työssäni voi ottaa kantaa tällaisiin asioihin, mutta jos haluatte antaa palautetta tästä alaan liittyvästä "ongelmasta" voitte soittaa ilomielin esimiehilleni numeroon..
Toinen soittaja aloitti tilauksensa, että eihän yhtään neekeriä ole tänään työvuorossa?*eiei*
On ihanaa, kun asiakas on aina oikeassa.
[/q]
ootko töissä jossain natsifirmassa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- ...
- 111