Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]Hyzenthlay, 28.7.2005 21:56:
---
Saara, 28.7.2005 21:47:
Ja btw. olen aina kuulemma sienissä.
---
reiluja asiakkaita..
[/q]
Ei kuule kauheesti jaksa naurattaa :/ Onneksi on viel pari-kolme viikkoo ja sitten Budapestiin ja eroon tosta mulkerosta <3.
[q]Saara, 2.8.2005 20:19:
Mukavaa kun Lapinlahden ja Hesperian mielisairaalat on kävelymatkan päästä meistä. Sunnuntaina parikytä minuuttia vaille kasi, juuri kun olin sulkemassa, ilmeisesti siellä asioiva miespuolinen henkilö tuli selittämään mulle sitten ihan onnessaan runkkaamisesta ja sukupuolielimistä.
[/q]
Todellakin hyvin ikävä tapaus.
Mutta Lapinlahden ja Hesperian välissä on kilsa-pari, että tuskinpa kaikki, jotka puhuvat sukupuolielimistään välillä Ruoholahti - Töölö ovat potilaina näissä sairaaloissa.
[q]ÄssäläkäMäsä, 3.8.2005 11:44:
No ei se kyllä ihan noin taida mennä *ding*. Tosi monilla firmoilla on tietty budjetti, johon sisältyy vain tietyn työntekijämäärän palkat. Jos sotket "lisää", aiheutat vaan lisätöitä näille työntekijöille, et uusien työntekijöiden palkkaamista.
Ja imo ihan typerää olla epäkohtelias, saati sotkea turhaa
[/q]
Varsin pitkälti se menee juurikin noin. Kyllä firman johtokin sen tajuaa, että jos työntekijät ei ehdi pitää paikkoja puhtaana niin käytännössä kyse on siitä, että työntekijöitä on liian vähän. Toki budjettien mukana on pakko mennä, mutta aina nekin ovat muokattavissa.
Enkä tietoisesti ole koskaan epäkohtelias, saati, että koskaan turhaan paikkoja sotkisin. Maksaessani palvelusta odotan kuitenkin sitä myös saavani.
[edit] Toki paikatkin ovat erikseen. Toisissa voi odottaa palvelua ja toisissa ei ja sen mukaan pitääkin elää.
[q]mayah, 2.8.2005 22:29:
Joo, no sano niille terkkuja, et jos joku niitten työntekijöistä ilman voimassaolevaan kaasunkäyttökoulutusta/lupaa käyttää sitä, niin siitä voi joutuu ihan tosissaan linnaan. Varsinkin jos se kaasu on jotain, jonka sisällöstä/tehosta ei oo tietoo, niin sehän voi vaikka sokaista tai jopa tappaa ihmisen. Siinä vaiheessa ei kysellä, et montako kertaa se pervo näytti pippelinsä tai montako euroa se yritti kassasta varastaa. Korvausvelvollisuus kääntyy täysin toisin päin.
Kaasun käyttöön liittyy aina vastuu myös ulkopuolisten suojelemisesta (tilat tyhjäksi, samassa tilassa olevat elintarvikkeet pois myynnistä jne.) ja ennen kaikkee ensiavun antaminen kaasutuksen kohteelle. Jos ei tiedä miten kaasu vaikuttaa, ei sitä myöskään pitäis käyttää.
Kuten todettu, ostakaa sinne työpaikan laatikkoon vaikka offia, se on ihan laillista ja antaa sopivasti lisä-aikaa juosta karkuun! Mikään materia ei mee ihmisen edelle, eli karkuun juokseminen on aina paras ratkasu.
[/q]
Mutta jos mennään käytännön tapauksiin niin enpä tiedä ainuttakaan jossa kassan täti omaa hyvinvointiaan puolustaessaan olisi joutunut kuseen hyökkääjän asemasta. Suomessa kun onneksi lakia ei lueta kuin Ameriikassa. En tietenkään suosittele ensimmäisenä hommaamaan ysiä tiskin alle, mutta jos uhka on todellinen niin kyllä ainakin itse mieluummin kaasuttaisin surutta ennen kuin jäisin teräaseen tai kaverin nyrkkien alle.
EDIT: Ja Saara voithan aina vedota siihen että myymälän muu henkilökunta antoi kaasuaseen ja kehotti käyttämään sitä tarvittaessa. Ainakin osasyy siirtyy silloin putiikin harteille ;) Jos nyt itse olisin tuomaroimassa niin katsoisin että 1) et ollut itse asetta hankkinut vaan se annettiin sinulle liikkeen puolesta ja 2) et ollut saanut vaadittavaa koulutusta/opastusta sen käyttöön.
jaa.. no se on kai sit vähän kun ojasta allikkoon
Hellurei ja hellät tunteet :)
Ostakaa sellaset joka tytön PIPPURIsuihkeet jotka ovat lupavapaita. Se mihin lupia tarvitaan on esim OC:t CS:t ynnämuut joita myös kyynelkaasuksi kutsutaan. Jos ulkomailta tuot itsellesi edellämainittua purkillisen ja käytät suomessa hätävarjelutilanteessa niin kyllä siitä rangaistus tulee, ampuma-aselain rikkomisesta.tjsp Mutta näitä mitä ärrän pöydällä ja kauppojen kassoilla on kaljavarkaiden varalta, ovat sitten ihan perus jokatytön ja pojan pulloja mitä saa melkein tavaratalojen kalastusosastoilta ja eivät lupaa vaadi, harkittua käyttöä ja hätävarjelutilanteen arviointia tietysti kyllä.. (Tiedän esim. joillain baarimikoilla ja postinjakajilla olevan sitten luvan vaativia kyynelkaasupulloja)
Mutta tosiaan, helvetin vaarallistahan se on alkaa puolustautumaan jos joku pöllii sixarin tai pari ja siellä joukossa saattaa olla sellasta jengiä laittomine aseineen joilla oikeasti viiraa ja pahasti. Materialla mitään väliä, pääasia että henki säilyy..
[q]Ana-5000, 4.8.2005 17:52:
---
mekaanikko, 4.8.2005 16:17:
---
Mar6, 4.8.2005 14:45:
Mutta näitä mitä ärrän pöydällä ja kauppojen kassoilla on kaljavarkaiden varalta, ovat sitten ihan perus jokatytön ja pojan pulloja mitä saa melkein tavaratalojen kalastusosastoilta ja eivät lupaa vaadi, harkittua käyttöä ja hätävarjelutilanteen arviointia tietysti kyllä..
---
Kaasusumuttimet ovat ainakin ampuma-aselain mukaan luvanvaraisia ihan riippumatta siitä onko niissä kyynelkaasua vai pippurisumutetta sisällä. Ja laissahan kaasusumutin määritellään näin:
Ampuma-aselaki 11 §
Kaasusumutin
Kaasusumuttimella tarkoitetaan välinettä, jolla voidaan levittää ilmaan kyynelkaasua tai käyttötarkoitukseltaan ja vaikutukseltaan siihen verrattavaa lamaannuttavaa ainetta.
En sitten tiedä onko olemassa joku toinen säädös jossa erikseen vapautetaan jotkut pippurisumuttimet luvanvaraisuudesta, ainakaan laki- tai asetustasolla en se Finlexistä sellaista löytänyt. Joku turvallisuusalan ammattilainen tietänee miten asia on?
---
Joo eli tässä on nyt mennyt pullat ja kahvit sekaisin. Nää ei-luvanvaraiset suihkeet eivät sisällä aktiivisia, vaikuttavia ainesosia vaan karamelliväriä ja ponneainetta. Mitään "pippuria" tai vastaavaa ei niistä löydy. Ainoat "pippurisuihkeet" mitä saa ostaa ja käyttää ovat OC-kaasut (epätarkka suomennus sanasta pepper spray eli paprikasuihke) jotka sisältävät Olioresin Capsicum-uutetta, eli sitä chilipippurien tulisuutta aiheuttavaa ainetta. Nämä ovat ehdottomasti luvanvaraisia ja vaativat asianmukaisen koulutuksen sekä erittäin painavan syyn hallussapitoon. Yleensä hallussapito on vielä erikseen rajattu joko työtehtäviin tai työmatkoille, tai sitten henkilökohtaiseen suojeluun tietyissä tilanteissa. Lisäksi löytyy harvinaisempia CN- ja CS-kaasuja, jotka ovat oikeastaan kyynelkaasuja, ja näiden kolmen sekoitteita ammattilaiskäyttöön.
Noita turvasuihkepurkkeja ei kannata ees ottaa esille, niillä saa aggressiivisen asiakkaan vaan pillastumaan lisää, ja sen jälkeen se syöttää teille sen purkin poikittain.
[/q]
Kiitos muuten hyvästä tekstistä!
Noita juuri tarkoitin, eikö niissä jotain ole muutakin kuin väriä? Jotain helvetin mietoa kamaa kumminkin, värin lisäksi. En tosin sitä varmaksit tiedä mitä sisältää, tosin nääkin on muuttunut eu juttujen myötä :D
Jokatapauksessa tollasella vehkeellä ei tee tositilanteessa hevon helvettiä se on selvää, ja käy juuri kuten mainitsit :D
Mutjoo, mielenkiintonen aihe etenkin miesten kesken (uskoisin) mutta offtopiciksi menee :)
Jatketaan asialinjalla siis:
Itse olen joskus vuosia sitten törmännyt siihen kun muutama ei suomalainen henkilö tuli erääseen kahvilaan ja veti vitriinin välistä muutaman kakun ulos niin että koko huone oli ihan kermassa ja hillossa :D Lähtivät sitten karkuun kakunpalaset käsissään niitä söiden :D
Tossa oli kyllä hauskuutta kerrakseen, näin käy kun jollain on nälkä :D Eipä siinä pahemmin viitsi lähteä perään huutelemaan, eikä olisi kerennytkään :D
Mutta jatketaan tarinankerrontaa!
[q]mayah, 26.3.2008 12:05:
- Asiakas palvelu työt
- puelinvaihteen hoito
- ..olisi hyvä että tyäpaikka sijaitsee..
- ..etsinkin pääsäätöisesti..
Camoon, tsempatkaa nyt vähän jos haette toimistotehtäviin. Nämä kaikki siis yhdessä ja samassa hakemuksessa.
[/q]
*nauru**lmao* Sillä lailla! Ihan kuriositeetin vuoksi, palkkasitteko ko hlön? :D
-M
[q]mayah,
"osaamistanne"
[/q]
*nauru**nauru*
[q]mayah, 26.3.2008 12:05:
...pääsäätöisesti..
[/q]
LOL säätöpää
[q]Pikkis*, 26.7.2006 12:06:
Asiakas valittaa laskusta;
"Tämähän on ihan naurettavaa että tällaisesta laskutetaan!"
- Kyllä tästä itseasiassa menee maksu aivan kuten vastaavistakin tuotteista.
"Ihan sama minulle, en ole maksanut sitä vielä, enkä aio maksaakaan. Heitän sen nyt roskiin."
- hmm... (*ding*).. vai niin. Kiitos soitosta.
"klick"
mitä tohon nyt sit enää sanois..*eikä*
perintäkirje tulee perästä
[/q]
Näit riittää. Siinähän sit kihisee kun tippuu perintäkirjettä perään
[q]Cata, 15.11.2005 14:33:
*klip*
Valomerkin jälkeen narikkajonossa ASIAKKAAN on kuultu myös sanovan: "Miks helvetissä täällon näin paljon ihmisiä jonossa!"
[/q]
Haha, loistava! Kukaan ei ilmeisesti henkilöltä kysynyt, onko hän ensimmäistä kertaa elämässään Baarissa.
Oon nykyään töissä yhdessä liikkeessä, missä myydän mm. lävistyskoruja
ja tehdään lävistyksiä. Eilen tuli vanhempi rouva kyselemään saako meiltä avainnauhoja.
Vastasin ettei valitettavasti löydy. Tämän jälkeen hän alkoi tivaamaan,
että mistä niitä saa ostettua...No vitustako minä tiedän.
Kiltisti vastasin, ettei minulla ole asiasta sen enempää tietoa kuin hänellä itsellään.
Hetken siinä seistyään hän kertoi minulle seudulla liikkuvista "saatananpalvojista"
(lue: teinigootit) ja päivitteli kuinka sellaisia "sonninrenkaita" voidaan ihmisiin laittaa ja "kaikenmaailman korviksia tungetaan leukaan ja kulmiin"
Oli kuulemma kuullut naapurin Pirjolta, että hulluimmilla nuorilla on kielessä ja tisseissä koruja.
Oli sitten hieman hankala tilanne, kun rouva ei huomannut?/noteerannut?
vieressään olevia koruvalikoimia sekä lävistyshinnastoa.
Hymyilin vaan kauniisti ja yritin pitää suuni kiinni,
jottei hän järkyttyisi huomatessaan, että kuulun näihin "hulluimpiin" joilla tosiaan on se kielilävistys. Onneksi se sitten lähti etsimään sitä prkleen avainnauhaansa.
Mut mites ne asiakaspalvelualan ammattilaiset jotka antavat töykeää palvelua vaikka itse ei mitenkään reso eikä valita. Mutta kuitenkin saa asiallisesta käyttäytymisestä ja kohteliaasta asenteesta töyken katseen kuin silmistä tulisi suoraan kysymys "mitä helvettii sääki haluat" ehkä en ny esim. ihan suoranaisesti ole normaalin näköinen stokmanin asiakas suorat pökät ja Gantin villapaitaa päällä omaavaa henkilöä. Ja toinen mikä 'tuttaa et nuoremmat ihmiset eivät saa hyvää palvelua esim. puhelin palveluista vaan välil o pitäny pistää mutsi soittamaan vaikka ite on edelleen esittäny asiansa kohteliaasti ja saanut kieltävän vastauksen, mutta kun mutsi o soittanu sinne samasta asiasta ni jopa o alkanu tapahtumaan..Asiakaspalvelua?
[q]Hitchhiker, 29.12.2005 17:28:
Mut mites ne asiakaspalvelualan ammattilaiset jotka antavat töykeää palvelua vaikka itse ei mitenkään reso eikä valita. Mutta kuitenkin saa asiallisesta käyttäytymisestä ja kohteliaasta asenteesta töyken katseen kuin silmistä tulisi suoraan kysymys "mitä helvettii sääki haluat" ehkä en ny esim. ihan suoranaisesti ole normaalin näköinen stokmanin asiakas suorat pökät ja Gantin villapaitaa päällä omaavaa henkilöä. Ja toinen mikä 'tuttaa et nuoremmat ihmiset eivät saa hyvää palvelua esim. puhelin palveluista vaan välil o pitäny pistää mutsi soittamaan vaikka ite on edelleen esittäny asiansa kohteliaasti ja saanut kieltävän vastauksen, mutta kun mutsi o soittanu sinne samasta asiasta ni jopa o alkanu tapahtumaan..Asiakaspalvelua?
[/q]
Oot viel v****maisempi tai laitat kirjallista asiakaspalautetta. Sama naama saa monta huonoo palautetta, ni ei kauaa pomot kattele. Liikkeelle huonoo mainosta. Varsinki ku huonosta palvelusta kerrotaan 10 kertaa helpommin eteenpäin ku hyvästä.
[q]*KittenGirl*, 29.12.2005 17:17:
ihan alkoi suututtaa kun luin muiden kohtaloita asiakaspalvelutyössä...
itse olen ollut vuoden anttilan kassalla ja siitä siirryin topten-osastolle (jolla olen vieläkin..). Anttilan kassalla täytyy olla harvinainen kyky sietää kakkaa nyrpeiltä asiakkailta, koska meillä asiakas on _aina_ oikeassa, sanan varsinaisessa merkityksessä.
vuosi sitten jouluna asiakas hermostui minulle koska jättikokoiset anttila-muovikassit olivat loppuneet. yritin pahoitella asiakkaalle asiaa ja tarjosin vielä apuani pakkaamisessa ja tavallisen kokoisia muovikassejamme niin paljon kun sielu sieti, mutta se ei herralle sopinut. lopulta hän nappasi kauluksestani kiinni ja uhkaili tehdä minusta valituksen!! uutena (ja pelästyneenä) tyttönä kassalla en osannut sanoa tai tehdä muutakaan niin pakkasin tavarat muovikasseihin ja lähetin hänet asiakaspäälikkömme luokse... sain haukut pomolta ja virallisen valituksen ko. asiakkaalta. myöhemmin kuulin että asiakas oli saanut jotain hyvitystä aiheuttamastani vahingosta..
reilukerho kokoontuu jälleen
[/q]
Karmeeta, kuulostaa ihan mun faijalta vaatimassa palvelua. Se on just noin hurmaava, maailma suistuu radaltaan jollei kaikki suju Hänen suunnitelmiensa mukaan ja syy on tietenkin sen kuka ensimmäiseksi tielle sattuu. Voitte arvata kuinka monesti olen sitä jossain julkisilla paikoilla joutunut häpeämään. Osanottoni.
Mullakin on vallan hienoja kokemuksia työstäni tarjoilijana Suomen todennäkösesti snobeimman golfmestan ravintolassa (en ole muissa ollutkaan mutta jos ne on tän pahempia niin ihme jos ne työntekijät ei o jo päättänyt päiviään). Myös täällä asiakas on AINA oikeassa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Kaikki olettaa että ne tunnetaan nimeltä/kasvoilta/maineelta joka paikassa ja että se jotenkin vaikuttaa niiden saamaan palveluun ja tekee niistä etuoikeutettuja. Kovasti myös tervehtiminen ja kiittäminen tuottavat vaikeuksia mitä tärkeämmäksi kukin itsensä kokee. Kun on tarpeeksi rahaa ja asemaa on ilmeisesti epäuskottavaa olla ystävällinen vaikka sellaista perseennuolemista lähentelevää ylitse vuotavaa kohteliaisuutta kaikilta muilta odottaa. Huokaus*eiei*
Ihan tosi, mua ei vittuakaan kiinosta monta hole-in-vitun-onea teillä on!! Kasvakaa aikuisiksi!!*dissaa*
Pikkusisko kerto ruotsalaisista jotka jauhaa liikkeessä toisilleen suomee, mutta kun tulee tiskille alkaa "Heejdå jag vill serviisse på svenska du lesbo jaag eer bätttrefolkke!!111! knee b'äföör mej, jag er din könig!1 ok sak mai kaak / lik min pimppen"..
Mulla palais kääpä.
astaroth:Edit: Sitten kun kaupoilla on tuo "se on varmaan ilmainen"-läppä, niin meistä on todella mukavaa kuunneella tätä ties monetta tuhannetta kertaa: "Meneekö juoma kädessä?" - "Eiku laita mukiin se! Eh eh...!"
Siis tuolla läpällä on ikää jurakaudelle asti. Et ole ensimmäinen, joka sen sanoo!
Työskentelen työmaaruokapisteessä ja työhöni kuuluu myös hamppareitten yms grilliruoan tekeminen,
Perinteinen lause mitä saan kuulla melkein joka päivä:
Minä:Tuleeko kaikki mausteet?
Asiakas:no älä nyt kaikkii laita jätä vähä muillekki
Hei oikeesti toi on niin kulunu läppä,yritä siinä sitten hymyillä ja ollaa et heheh heheh ..
Tai jos vaikka jauhelihapihvit ovat loppu ja sanot että nyt ei saa kerroshamppareita yms jauhelihapihvi versioita ja kun nuo työmiehet eivät ole mitään siisteintä porukkaa suustaan saa ensimmäisenä kuulla että mitä vittua miks vitussa ne on loppu voi helvetin helvetti mitä mä nyt syön!(hei haloo ei se oo mikää helvetin tavaratalo missä hyllyt notkuu elintarvikkeita!!) siihen sanon vaan ne nyt on päässy loppumaan...sitten asiakas yeensä että no mitä sulla sitten siellä on?? sanoinko että mulla on kaikki tavarat loppu en vaan ne jauheliha pihvit, varmaa mua oikeesti kiinnostaa rupee selvittää niitä kaikkia grilliruokia läpi et mitä herra nyt söis.. ja jos oikeesti sen asiakkaan elämä kaatuu siihen että ei saa sitä yhtä hampurilaista päivässä ni mun puolesta omatkin eväät voi vääntää messiin ni ei tarvii muitten päivää tulla pilaamaan..mun mielenkiinto on ainakin tässä kyseisessä paikassa ja ruoan tekemisen kiinnostus loppunut...
Eräskin asiakas tuli eräs kaunis päivä multa kyselee että tykkäänkö paljon mausteista sanoin että joo..(mitä siihen vois sanoo??!!) nooh sen jälkee äijällä naama muuttu hevosen vitulle ja tokasee että no sen kyllä huomaa ja poistuu paikalta... näitä on mukava sitten palvella joka päivä ja yrittää unohtaa ne vittuilut... pomo yleensä sanoo hyvin että älä ota ittees et niil on varmasti jotain omia henk. koht ongelmia :D
Kaikki noi valitukset yms.pätee varmasti myös jokaisella yö snägärillä...kun yöllä porukka lähtee baarista ja on se himmee jono siinä grillillä niin eikö niitä ruokia vois miettiä valmiiks jonossa eikä vasta luukulla..takana jonossa on yleensä muitakin ketkä haluu ruokaa...ja mua ainaki henk. koht huvittaa aina ne rähisevät teinit tai vaikka vähä vanhemmatki hemmot et vittu sä ohitit mut mä olin täs eka...aijaa sä kyl seisoit tos jonon vieres...siin sitten saa ootella kymmenen minuuttii enemmän ku ne tappelee et kumpi oli eka...kyl sielt varmaa saa ruokaa oli kumpi tahansa siin edellä...
Ja se kun jengi maksaa noilla 50-100 euron seteleillä heti aamun esimmäisenä asiakkaana kävikö mielessä että pienissä liikkeissä yms. ei välttämättä ole mitää 1000 euron pohja kassaa..ja kun sanoo että ei sul ois pienempää kun tää kahvikin maksaa sen 80 senttii ni tulee taas vittumainen naama no ei ole...(kun yleensä se johtuu siitä että nää ei vaa voi vaivautuu kaivaa niitä kolikoita!!)monesti oonki sit antanu takasin ihan vittuillakseni 2 euron kolikoita helvetillisen läjän :D ilkeää mutta luulis tajuuvan kerralla että ei tuu seuraavan kerran heti aamusta maksamaan isoilla seteleillä...
Anteeks kirosanat jos ne jotankin häiritsee...*nauru*
[q]devisss, 1.1.2006 20:09:
---
Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
Olin fotoliikkeessä myyjänä ja kuvankäsittelijänä 8kk.
Muutama valittu pala asiakaspalvelusta ja kommelluksia :
-kyllä teidän kuvat ovat varmaan ensi viikolla valmiita, vaikka kuvat olivat valmiina lokerossa. Ei jaksanu vaan alkaa kaivamaan sitä siitä 60kpl pussiröykkiöstä. Kuorman purku kesken muutenkin.
-Teidän koevedokset ovat valmiit ensi viikolla. Vaikka koevedoksia ei ollut vielä edes aloitettu tekemään. Kätevä hätävalhe ja uppoaa joka kerta. Kuitenkin koevedoksissa menee noin viikko joten ei paha valhe.
-Hassu juttu kun mummu oli käynyt ostamassa kuvat. 50 Euron seteli tippui. Löytäjä pitää. Pienempää käteistä ja tavaraa tippuu asiakkailta koko ajan. Turha pomolle mainita kun palkka muutenkin huono. Toivottavasti joku eläkeläinen lukee tämän ja ottaa opikseen. Turha sitä on satoja Euroa kanniskella lompakossa/kukkarossa.
-Asiakas maksaa tuhannen euron setelillä. Erittäin rahvaanomainen tapa. Pienempikin riitttää kun pohjakassakaan ei ole kovin suuri pikkuliikkeessä.
---
Ääliö. Tee palvelus, äläkä enää ikinä mene asiakaspalveluammattiin. En tajua, miks asiakkaalle ei voi antaa valmiita kuvia. Siks, ettei huvita alkaa kaiveleen? Toivottavasti ens kerralla, kun soitat esim. teleoperaattorin asiakaspalveluun, sulle vastataan, että "sori, nyt en kyllä jaksa muuttaa sun liittymätyyppiä. Soita joku toinen kerta. Mulla on nyt muuta tässä."
Tosi huono tapa on myös valehdella asiakkaalle siitä, milloin joku on valmista. Oli kyse ihan mistä vaan, ainoa oikea tapa on kertoa asiakkaalle parhaan tietonsa mukaan mahdollisimman tarkka arvio siitä, koska ko. tuote on noudettavissa. Ei kukaan huvikseen siellä liikkeessä käy niitä kuvia kyselemässä. Tajuat kai, että se sama ihminen tulee tollasen takia uudelleen sinne kyselemään, kun luulee, että vedokset on valmiit kun on kerran luvattu. Ja sit joudut taas vastaamaan sille jotain.
Ja jättäisitkö sä setelin palauttamatta, jos se tippuis joltain muulta, kuin vanhukselta? Tai minkä tahansa muun tavaran? Ei se oo asiakkaan vika, että sulla on paska palkka, ja joku saattaa joutua vaikeuksiin ton takia. Mikäänhän sua ei velvoita kaiketi kertomaan, että anteeks, teiltä tippu tällanen, mutta mun päähän toi ei vaan mahdu.
Tuhannen euron seteli? Jep. Jos ei oo oikeeta sanottavaa, niin älä sano mitään. Toi on hei tosi rahvaanomainen tapa
[/q]
En varmastikaan vain viihtynyt asiakaspalvelussa. Konttorityö sopii hyvin. Mummo kerkes lähteä puoli tuntia sitten. Mun mielestä isolla setelillä maksaminen vain on rahvaanomaista. Voi kunnioittaa toisen mielipidettä, saakeli!
Ehkä oon niin vittumainen luonne että en sovi alalle.
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 111
- Seuraava »