päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 977
- 978
- 979
- 980
- 981
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Nolottaa...
[q]efo:
Teinpä leiskaa 3 tuntia ja jotenki onnistuin kusta tallennuksen*dissaa*
[/q]
tuttu fiilis 
itellä käynyt sama myös ohjelmoinin suhteen tos joku aika sitten opin trigonometrian kunnolla ja aloin luomaan 3d-tähimaailma ympäristöä jossa oli erikseen kaikki perspektiivit, rotta-liikkumis mahdollisuus ja kaikki, tain joku 5-6h putkeen ja olin tallentanut viimeksi silloin kun loin uuden projektin
onneksi se on nykyään helppo rojekti niin ei huolta, 15min ja se on redi ;)
miten jotkut osaakin olla AINA niin stanan vaikeita.........
aargh... tää aamu...
tänään on ihan helvetin huono päivä!
[q]Hyzenthlay:
mä en tajuu 
keskimääräinen yksiössä asuva ihminen: sähkön käyttö vuodessa: 950kWh/vuosi
Mun käyttö (yksiö): 2560kWh/vuosi
[/q]
Tuo on jo aikasta hyvä saavutus*hih*
jotain 6h unta...
pitää vakavasti miettiä onko tänäinen reissu tänhetkisen olon arvosta...
vuoden sisällä neljä tuttua on kuollut. Kaikki suht nuoria. Just äsken sain tiedon tästä neljännestä. Miks tällästä tapahtuu!?!? 
Ja tosiaan, vaikka en itse RogerRogeria tuntenut niin osan ottoni ja voimia kaikille!
Meinasin sytyttää koko sairaalan tuleen tänään, vahingos,eikä se itse asias ois ollu edes mun vika *igor*.. Ja sit ottaa kaaliin kun on niin väsyny ja kun ei jaksais enää toi duuni kiinnostaa kun tietää et ylihuomen on vika päivä täällä.. Tää viikko on ollu muutenkin niin raskas, eikä se tuu loppumaan vieläkään, kun on vielä sellaset 4 työpäivää tällä viikolla viel tän päivän jälkeen
Niin ja kaikeks onneks seuraavak kuukausi tulee olemaan tosi paska rahojen suhteen koska joudun ostamaan kaks vitun matkalippua, jotta pääsisin matkustamaan kerava-helsinki-vantaa-kerava- väliä
Ja loppusummaks tuleekin sellaset 150 euroo. KERAVALLA ON IHANA ASUA, MUUTTAKAA KAIKKI VAAN TÄNNE VITUN KERAVALLE!!!!! *joo**jiihaa**hahjust*
Ja siinä kaikki tällä kertaa, kiitos kärsivällisyydestänne!
Ps. Onneks ei oo enää montaa viikkoa edessä tääl korvessa. Sen jälkeen en edes kuse tänne päin pitkiin aikoihin 
[muokattu 18.8.2004 11:27]
[q]purrr-:
Itkettää. Isäni on joutunut sairaalaan lomamatkallaan enkä tiedä kuinka pahasta asiasta on kyse - pelottaa että jokainen sairaalareissu on viimeinen kun on siitä miehestä kyse. 
[muokattu 28.6.2004 21:46]
[/q]
Tommoset on aina pahoja oon sun tukena*hali*
osanottoni :(
osanottoni minunkin puolestani, vaikken Roger Rogeria tuntenutkaan....nähtävästi hänellä paljon ystäviä jotka jäivät kaipaamaan....voimia teille, surutyön tekoon
Nuku rauhassa ihana :(
[q]Elwira:
Paska fiilis väliajoin. Tai sanotaan et vuoristorataa mennään koko aika 5 min hyvä ja sit taas jää kelaileen juttuja... *sääli**lohduttel*
[/q]
sama täällä... olo ei oo mikään ruusuilla tanssimista... *eiei**uuh*
Lepää rauhassa Sami
Kauheee olo perkele!! 
Ikinä en enää viinaan koske
[q]Puistokemisti:
---
tematsu:
yyhyhyy...
mun pleikkari meni rikki ja nyt joudun lähettämään sen huoltoon, enkä pääse pelaamaan final fantasy x:ää loppuun...
no, ompas minullakin taas vakava ongelma... 
---
Mulla ei ole tuota ongelmaa enää.
Nimimerkillä ffx läpi 52 tunnissa.
[/q]
Kyllähän se story mode kattaa varmaan jotain 30% pelistä :]
Itsellä vikassa seivauksessa +350h, pari dark aeonii jäljellä ja tietty monster arenan pahimmat.. ei vaan lopulta jaksanu levelaa niitä kaikkien hahmojen skillei 255:een.
Ja jottei nyt menis ihan offtopikiks nii: Päivän :( olis varmaan jälkilöylyt harvinaisen ärsyttävä-aiheisista painajaisista :7
Homma ei taas toimi millään. Ei yhtään millään.
Tänään todella varmistettu vakava sairaus pistää mielen matalaksi. *uuh**sars*
[q]Maihku:
---
Piiuzki:
Mutsi tais heittää mut pihalle
täytyy seuraavalla viikolla alkaa ettii omaa kämppää 
---
mitäh???miten se nyt noin voi tehdä??
[/q]
Se nyt vaan jotenki teki näin
masentaa, surettaa... ja silti pitäis jaksaa herätä taas huomenna töihin.. oisitpa sami vielä täällä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 977
- 978
- 979
- 980
- 981
- ...
- 1,566
- Seuraava »