päivän :(

Back to häröily O

Tuli möhlittyä ajokoe eikä mennyt läpi. No, en olisi halunnutkaan. Nyt menen töitten jälkeen kauppaan ja ostan mäyräkoiran, huudatan trancea kunnes naapurin häiriintyvät ja menen sängyn alle piiloon.

Eikä tule töistäkään mitään.

[q]Late:
Ei kummonen krapula, mutta silti!
[/q]
Voi raukkaa..*nauru*
p.s. Sun pitää selkeästi vaan harjoitella vähän enemmän*vink*

huomenna aamulla klo 9 hammaslääkäriin, pelkään niitä ku ruttoa.
poski ihan turvoksissa ja kipee, nukkun ´kolmetuntii, vittu!
huomenna haluun koko vartalo puudutuksen ku meen...
pelottaa...

vituttaa ku eilen olin auttamassa yht kaverii muutossa ni nyt jalat kieet ja heikko olo et pyörryttää koko ajan, pitäis ehkä syödä jotain, jos pystyis
vittuuuuuu!!!!!!

[q]Saara:
---
GoA:
Ja tuosta Suvelasta/espoon cewntrumista niin en tietä mikä on mutta aika vähän omasta mielestäni noita tummia olen nähnyt enkä koskaan ole nähnyt mitään niiden uhoamista.

---

Kauanko oot asunu siellä?

Nimimerkki; asunu siellä 19v.
[/q]

1.5 v.

krapula

koko päivän melkeenpä satanut vettä ja ukkostanut. *igor**hmph*

[muokattu 25.7.2004 16:11]

Se yksi sanoi että ei.

Ei mitkään sanat riitä, en osaa sanoa mitään hienoa tai kaunista..Jää vain hiljaisuus.
Toivon että Samilla on nyt parempi olla..*sydän*

[q]Uhuu:
tähän on pakko sanoa, että AUTS.
mokoma kohtalo liikunta-addiktille on varmasti yhtä kidutusta...
jaksamista... toivottavasti selkäsi kuntoutuu odotettua nopeammin...

-ikiliikkujauhuu
[/q]

kiitossympatiastauhuu... On tää kieltämättä aika kidutusta, mut yllättävää silti on se etten edes muista milloin viimeksi olen ollut näin kauan ilman urheilua ja silti tuntuu vähän vapauttavaltakin, ettei tarvitse joka päivä juosta treeneissä. Ehtii tekemään muutakin, kuten esimerkiksi opiskelemaan. On tästä jotain hyötyä, kun huomaa ettei se treeni ole liian tärkeää. Vaikka särkee ja vituttaakin - mut toivotaan parasta!

[q]aurinko:
*ärripurrimörrimurrimöks* ääh..
[/q]
*släp**kivatsulle**taputapu**hahjust**grr*

..Ettei tarvi yksin murista..

Onnistuin säätäämään tyttöystävän konetta niin ettei se nyt toimi. Jännä miten paljon pelkkä ad-awaren ajo, palomuurin ja uuden selaimen asennus voi vaikuttaa.

tää flunssa*grr* hyvä kun jaksaa istua tässä jakkaralla*nuha* ja kaikki vituttaa.. vali vali

Unta 4vrkden aikana yhteensä 14h*nyyh*
Tää opinnäytetyön ansiosta mulla on kesällä vähintäänkin vatsahaava ja kohonnut verenpaine*eiei*Miksköhän sitä ei koskaan opi tekemään mitään ajoissa..

[muokattu 26.1.2004 11:34]

Repäsin nänniläväriä sen verran kovaa että verta valuu.

Ei voi olla totta että oon taas tulossa kipeeks*poks*, eilen mittari näytti 38.9, onneksi tänään sain lääkekuurin nimittäin huomenna pitäis olla freesinä ja edustuskunnossa työhaastattelussa

[q]Blues:
Kieli on kipeä
[/q]

Mitäs se on lipittänyt?

myöhästyin koulusta

tilille jäi laskujen jälkeen 6,63EUR, mil pitäis loppukuu pärjää
mä rakastan opiskelijaelämää

Tänään saatiin tietää, että läheinen ihminen on vakavasti sairaana...nyt vaan odotellaan*nyyh*
Pelottaa...*nyyh*

O